Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ΟΠΑΔ Ιωαννίνων - καταγγελία για ΠΑΡΑΝΟΜΗ άρνηση νοσηλείων!


Recommended Posts

Το 3ο μου παιδί νοσηλεύτηκε στη ΜΕΝΝ του ΙΑΣΩ για ένα 24ωρο το 2007. Χρεώθηκα και πλήρωσα 300 ευρώ.

 

Έκανα ΟΛΕΣ τις απαραίτητες ενέργειες για την αιτιολόγηση των δαπανών νοσηλείας. Ηξερα πως δικαιολογούνται τα έξοδα στο σύνολό τους (βασικά στο 75% ως εμμεσα ασφαλιζόμενοι), γιατί έτσι μου είπαν από το ΙΑΣΩ για το δημόσιο.

 

Μου αιτιολόγησαν 28 ευρώ. Παραπονέθηκα στον ΟΠΑΔ Ιωαννίνων γιατί φαντάστηκα πως έγινε κάποιο λάθος και μου απάντησαν πως αυτά δικαιούμαι και μόνο. Ρώτησα, ξαναρώτησα και έπεφτα πάντα πάνω στην ίδια υπάλληλο (προϊσταμένη νομίζω.... επειδή μιλούσα τηλεφωνικά), και μου έλεγε πως ΜΟΝΟ αυτά δικαιούμαι σύμφωνα με το τιμολόγιο που έχουν.

 

Πήρα τηλέφωνο στον ΟΠΑΔ στην Αθήνα και μου είπαν πως τα έξοδα για εντατική νεογνών καλύπτωνται κανονικά. Όταν τους είπα πως εμένα μου δικαιολόγησαν πολύ λιγότερα, μου είπαν πως πρέπει να απευθυνθώ στον ΟΠΑΔ της περιοχής μου και εκείνοι θα με ενημερώσουν.

Τους είχα πει πως δεν μπορώ να βγάλω άκρη και θέλω να μου πουν μια υπεύθυνη απάντηση για το τι δικαιολογεί το ταμείο μας και εκείνοι με παρέπεμψαν πάλι στον ΟΠΑΔ Ιωαννίνων.

 

Δεν μπόρεσα να βγάλω άκρη και το άφησα.

 

Το Φεβρουάριο του 2009 γέννησα το 4ο παιδί μου. Χρειάστηκε να νοσηλευθεί για 4 μέρες στη ΜΕΝΝ και 1 μέρα στην απλή παρακολούθηση.

 

Είχα ζητήσει να γίνει μεταφορά σε δημόσιο νοσοκομείο για να μην έχω την επιβάρυνση αλλά από το ΙΑΣΩ μου είπαν πως το δημόσιο δικαιολογεί κανονικά τις δαπάνες και δεν έχω λόγο να ανησυχώ. Το ίδιο πράγμα μου το διαβεβαίωσαν πλήθος γονέων που είχαν περάσει ξανά από την ίδια διαδικασία.

 

Το παιδί έμεινε λοιπόν στο ΙΑΣΩ. Πλήρωσα συνολικά 1350 ευρώ.

Έκανα ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ για την αιτιολόγιση των νοσηλείων.

 

Εχθές μου ήρθε το χαρτί από τον ΟΠΑΔ όπου μου δικαιολογούσαν 244 ευρώ!

 

Πήγα να κάνω ένσταση.

Θα προσπαθήσω να μη φορτώσω το κείμενό μου με χαρακτηρισμούς αλλά να παραθέσω τα γεγονότα και μόνο αυτά.

 

Πάω στο γραφείο 128 που είναι αρμόδιο για τις αιτήσεις της αιτιολόγησης δαπανών. Τους λέω τι συνέβει και μου λένε πως δεν είναι αρμόδιοι εκείνοι, αλλά η υπεύθυνη είναι η κυρία Μ..... (όποιος θέλει του λέω και όνομα) στο γραφείο 350. Ανεβαίνω στο 350 και μου λέει η εν λόγω κυρία (μάλλον προϊσταμένη) πως πήρα όσα ακριβώς δικαιούμαι. Της λέω πως κάποιο λάθος πρέπει να έχει γίνει γιατί άλλοι γονείς πήραν το σύνολο των δαπανών και όχι αυτό το ποσό που πήρα εγώ. Ακολούθησε ένας διάλογος (?!) του στυλ "καλά κυρία μου, θέλετε να μου πείτε πως δικαιούστε χρήματα κι εμείς σας τα αρνιόμαστε;" "Λέω πως δικαιούμαι χρήματα και για κάποιο λάθος δε μου τα δώσατε".... Να μην τα πολυλογώ... η κυρία Μ...... μου είπε πως ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ από 60 ευρώ ανά μέρα νοσηλείας. Επέμεινα, ξανα-επέμεινα. Της είπα να μου πει τι πρέπει να κάνω για να επανεξεταστεί το θέμα. Μου λέει ... φέρτε μου έγγραφο που να δηλώνει πως δικαιολογείται αυτή η δαπάνη από το δημόσιο και τότε το ξαναβλέπουμε. Μου πρότεινε να μιλήσω με το ΙΑΣΩ και αν μου δώσουν από εκεί κάποιο έγγραφο ΕΠΙΣΗΜΟ του ΚΡΑΤΟΥΣ που να δικαιολογεί τις δαπάνες τοτε.. εντάξει.

 

Πήρα τηλέφωνο το ΙΑΣΩ. Ζήτησα την ΜΕΝΝ γιατί εκεί θυμάμαι πως ήξεραν τη διαδικασία. Τους ρώτησα γι' αυτή και μου την είπαν πάλι. Την είχα κάνει ΚΑΝΟΝΙΚΑ σε όλα τα στάδιά της, και μάλιστα επειδή είχα καθυστερήσει να κάνω μια δήλωση εντός 48 ωρών είχαμε περάσει κι από ελεγκτική επιτροπή της Νομαρχίας Ανατολικής Αττικής από την οποία μας εγκρίθηκε η δαπάνη και συνεχίσαμε την τυπική διαδικασία στον ΟΠΑΔ της περιοχής μας, όπως έπρεπε.

Από το ΙΑΣΩ μου εξηγούν πως οι δαπάνες των ιδιωτικών νοσοκομείων για εντατική νεογνών καλύπτονται και μου έδωσαν τον αριθμό ΦΕΚ.

 

Πήγα στο αντίστοιχο γραφείο που δίνουν τα ΦΕΚ και πήρα το ΦΕΚ 1892, 21/12/2004, τεύχος Β', παράγραφος 13, στο οποίο γράφει: "...... Καθορίζουμε ειδικό τιμολόγιο ημερήσιου νοσηλίου, για νοσηλεία σε νεογνική Μονάδα Ιδιωτικών κλινικών σε ασφαλισμένους του Δημοσίου, ΙΚΑ, ΟΓΑ, ΟΑΕΕ (ΤΕΒΕ/ΤΑΕ) και λοιπών Ασφαλιστικών Οργανισμών ως ακολούθως:

Α)Απλή νοσηλεία ή πρωτοβάθμια φροντίδα (επίπεδο Ι) και ενδιάμεση νοσηλεία η δευτεροβάθμια φροντίδα (επίπεδο ΙΙ) σε εκατόν πενήντα (150) ΕΥΡΩ.

Β) Εντατική νοσηλεία ή τριτοβάθμια φροντίδα (επίπεδο ΙΙΙ) σε τριακόσια(300) ΕΥΡΩ. ......"

 

Πηγαίνω πίσω στο γραφείο 350 και το δείχνω. Και έρχεται η απάντηση της υπεύθυνης (?!?!?!?!): ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΩ;!

Έχω μείνει εμβρόντητη!! Και ρωτάω... ΕΓΩ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΩ;!! Δικιά μου δουλειά είναι να σας δείχνω το ΝΟΜΟ;;;;;;

Εκτυλίχθηκε ένας διάλογος αρμοδίου-αναρμοδίου.... Νευρίασα εντελώς... τους είπα πως ΆΓΝΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΔΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ!! ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ;;;;;;;;"

και άλλα τέτοια....

 

Δεν τους είχε λέει ενημερώσει κανείς για αυτό.... Μιλάμε για ΦΕΚ του 2004, κι έχουμε 2009 !!!!!!!

 

Και ρωτάω κι εγώ... ΠΟΙΟΣ δε σας ενημέρωσε;;; Φυσικά απάντηση σαφή δεν πήρα. Μου είπαν να κάνω αίτηση για τα νοσήλεια και να δώσω και το χαρτί που είχα για να μου εγκρίνουν το υπόλοιπο του ποσού.

 

Τους ρώτησα ΤΙ θα γίνει για το άλλο μου παιδί που έχασα τα χρήματα ΑΚΡΙΒΩΣ για την ίδια τους την άγνοια! Και μου είπαν πάνε εκείνα... χάθηκαν! Τι να κάνω... κατεβαίνω και πάλι στο γρ.128 για να κάνω αίτηση εκ νέου για αιτιολόγιση των δαπανών. Όμως εκεί έλλειπε η υπεύθυνη (ΠΟΥ ήταν άραγε....;;;; ). Περίμενα-περίμενα... τίποτα. Στο μεταξύ ρωτάω ποιος είναι ο "πάνω" από το γρ.128, μου λένε η κυρία στο 350. Και πάνω από το 350; Ο διευθυντής στο 352.

 

Πάω στο διευθυντή για να παραπονεθώ για την "άγνοια νόμου". Εκεί μου είπε πως δε φταίνε αυτοί και πως δεν τους ενημέρωσαν κτλ κτλ. Ρωτάω ΠΟΙΟΣ δε σας ενημέρωσε; Θέλω να διαμαρτυρηθώ προσωπικά σε εκείνον! Δώστε μου τηλέφωνο, όνομα... κάτι! Με ρωτάει..: Βρήκες εσύ αρμόδιο;

Όχι απαντάω...

Ούτε θα βρεις μου λεέι... κι αν θες να παραπονεθείς πήγαινε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο! Και φταίει (αρχίζει λογίδριο για την κυβέρνηση και τους αναρμόδιους και αρμόδιους και πολιτικές σαχλαμάρες).

Του λέω πως αυτή η άγνοια εμένα μου στοίχησε τα νοσήλεια και του ΑΛΛΟΥ μου παιδιού!

Στη συζήτηση βρήκαμε πως δεν είχε παρέλθει 2ετία από την αίτηση καταβολής νοσηλείων κι έτσι είχα δικαίωμα να τα διεκδικήσω. (Θυμίζω πως στο γρ.350 μου είχε πει η "υπευθυνη" πως ΔΕΝ τα δικαιούμαι).

Πάω λοιπόν, μαζί με το διευθυντή, ο οποίος της λέει να μου δώσει τα σχετικά νούμερα (αποφάσεων κτλ) για να κάνω αίτηση και για τα δύο παιδιά.

 

Παίρνω λοιπόν χαρτιά, ΦΕΚ, εγκρίσεις και κατεβαίνω για μια ακόμα φορά στο γρ.128. Η προϊσταμένη (; -πάντως κάποιο "βαθμό" πάνω από τις άλλες υπαλλήλους, δεν ξέρω αν τη λένε προϊσταμένη) απούσα. Περιμένω.... περιμένω... ρωτάω.... τιποτα. Μετά από κάμποση ώρα. Λέω ... παιδιά.... εχω μωρό στο σπίτι και το φαγητό του το έχω εδώ (δείχνω το στήθος μου) πρέπει να πάω να το ταϊσω! Εξυπηρετήστε με!! Με σχετική απροθυμία από τις άλλες γιατί δήλωναν "αναρμόδιες", έκανα κουτσά στραβά μια αίτηση. Κόντευε 12:00 (είχα εκεί από τις 10 παρά)... όταν ξαναδιαμαρτυρήθηκα για την απουσία της υπαλλήλου.

Μια άλλη λέει ... "μάλλον είναι σε γιατρό"... μου φάνηκε ψέμα αλλά δεν το σχολίασα. Και εκείνη ακριβώς τη στιγμή μπαίνει μέσα η υπεύθυνη.....

 

.....με την προσωπική της τσάντα, με την άνεσή της, με μια σακούλα από φούρνο για κολατσιο και με σακούλες αγορών!!!!! Κάθεται με το πάσο της στο γραφείο της. (Εγώ κολλημένη στο γραφείο της την κοίταζα στα μάτια να δω πότε θα φιλοτιμηθεί να μου μιλήσει). Μίλαγε στο κινητό .... "... ναι καλά περάσαμε... πήγαμε ..... " ...... πέρνούσε η ώρα.... και περίμενα από περιέργεια πια να δω... ΠΟΤΕ θα φιλοτιμηθεί!! Εκείνη συνέχιζε .... "... να πάμε για τέννις καμιά φορά ....."

Μίλησα με έντονο κοφτό ύφος "μπορώ να εξυπηρετηθώ;;" Δεν αντέδρασε καθόλου. Κλείνει με την ησυχία της το τηλέφωνο αφού πρώτα έχει χαιρετήσει τους πάντες και έχει στείλει τα χαιρετίσματά της παντού και μετά αρχίζει να με εξυπηρετεί.

Άντε ξανά η ιστορία από την αρχή... και δε φταίμε εμείς φταίνε οι άλλοι... κτλ κτλ αλλά όνομα αρμοδίου δεν έπαιρνα.

Η ώρα παιρνούσε και ο σύζυγος στο μεταξύ με είχε ειδοποιήσει πως το μωρό (4 μηνών) κλαίει για γάλα.

Της λέω να επισπεύσουμε γιατί θέλω να φύγω. Απαντάει να της αφήσω τα χαρτιά εκεί και να πάω αύριο! "ΔΕ ΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΝ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΗΜΕΡΑ! ΘΑ ΦΥΤΡΩΣΩ ΕΔΩ! ΔΕΝ ΤΟ ΚΟΥΝΑΩ!" Τελικά τελειώσαμε τις αιτήσεις κτλ.... ανταλλάξαμε και τηλέφωνα.... για να έχω να ξέρω σε ποιον θα μιλάω κι έφυγα.

 

Τελείωσε η πρώτη φάση!

 

Πάω σπίτι.... ταΐζω το μωρό και μετά λέω... δε μπορεί θα τον βρω τον υπεύθυνο-ανεύθυνο.

Παίρνω τηλέφωνο ώρα περίπου 12:30-12:45 στον ΟΠΑΔ στην Αθήνα. Στο τηλεφωνικό κέντρο ΚΑΜΙΑ από τις διαθέσιμες υπηρεσίες δεν ήταν.... διαθέσιμη! Πήρα ΟΛΑ τα τηλέφωνα που βρήκα μπροστά μου και αφορούσαν τον ΟΠΑΔ. Πέτυχα μια υπάλληλο που μου δήλωσε "αναρμόδια" εξ αρχής αλλά μου είπε μετά να της πω το πρόβλημα μήπως μπορεί να με βοηθήσει (;!)

Της εξηγώ το τι συμβαίνει (χωρίς να της πω πως τελικά έχω κάνει αίτηση και πως δρομολογήθηκε). Και μου λέει.... ΔΕΝ τα δικαιούστε!! Μα λέω... οι άλλοι πώς τα παίρνουν; Κι αρχίζει να λέει πως κάθε περίπτωση είναι διαφορετική και πως τα ξέρει αυτά του ΙΑΣΩ και τι κάνουν για να βγάλουν χρήματα (!!!!!!)

Αφού της εξήγησα πως τελικά ΔΕΧΘΗΚΑΝ στον ΟΠΑΔ Ιωαννίνων πως ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ σύμφωνα με το φεκ του 2004 μου λέει εντάξει ... τότε τι θέλετε;!

Της απαντάω πως θέλω τον ΑΡΜΟΔΙΟ που ΕΠΡΕΠΕ να κάνει αυτή την ενημέρωση 'Η ΚΑΠΟΙΟΝ υπεύθυνο που να είναι ΠΑΝΩ από τον διευθυντή του ΟΠΑΔ Ιωαννίνων για να του θέσω το παράπονό μου γιατί ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΨΑΧΝΩ ΤΟ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥΣ! ... και πως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΟΜΟ ΤΟΥ 2004 EΝΩ ΕΧΟΥΜΕ 2009!!!!!" Για μια ακόμα φορά μου δήλωσε αναρμόδια και μου είπε πως ΙΣΩΣ να μπορούσα να μιλήσω με το διευθυντή (γενικό διευθυντή μου είπε... δε θυμάμαι) κύριο Λ......... και να του παραθέσω το παράπονό μου. Μου τόνισε 3-4 ίσως και παραπάνω φορές πως μάλλον δε θα τον βρω στο τηλέφωνο που μου δίνει "γιατί γυρίζει από υπηρεσία σε υπηρεσία για διάφορα ζητήματα" (συγνώμη που στη φαντασία μου το μετέφρασα σε .... πάω να πάρω τυρόπιττες.... -αυτή ήταν όμως η εικόνα του ΟΠΑΔ ΣΗΜΕΡΑ). Η ώρα πια κόντευε 13:30. Πήρα λίγα τηλέφωνα ξανά και ξανά στον κύριο Λ...... τον οποίο όμως ΔΕ βρήκα (τι πάράδοξο!!! -ΝΑΙ ΕΙΡΩΝΙΚΑ ΜΙΛΑΩ!!!! ΚΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟ-ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙ!!!!).

 

Και ρωτάω:

 

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕ ΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΧΡΟΝΟ, ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΕΥΡΑ ΣΤΟΝ ΟΠΑΔ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ;;;; ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΛΛΟΣ ΓΟΝΙΟΣ;;;

 

ΑΝ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΝΑΡΜΟΔΙΟΙ.... ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ! ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΝΩ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ!!!! ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ!!!!!!!!

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


αλκυον προσκυνω.α ρε ελλαδα με τα ωραια σου!εγω χτες τα πηρα αγρια με τα κεπ και στο χωριο και τελικα αναγκαστηκα να παρω το δημαρχο!μερικες βολεμενες καρεκλοκενταυροι που λενε δεν καταλαβαινουν τον δυστυχο πολιτη που παλευει καθημερινα

Link to comment
Share on other sites

καλή μου αλκυόνη, τα ίδια και χειρότερα πέρασα για τον ίδιο λόγο (νοσηλεία στη ΜΕΝΝ του ιασώ για την νεογέννητη μπέμπα μου) αλλά στο Τ.Α.Ξ.Υ.(Ταμείο Ασφάλισης ΞενοδοχοΥπαλλήλων) Ιωαννίνων.

πήγαινα στο γραφείο, έπαιρνα στα κεντρικά, παρακαλούσα τον υπάλληλο στα γιάννενα να μου δώσει σημασία και στο τέλος με κατσάδιασε που με τη βοήθεια του ιασώ του απέδειξα ότι δικαιούμαι τα λεφτά αλλά του έφαγα όλη τη μέρα.

εγώ είχα τον πόνο μου με χειρουργημένο παιδί και αυτός μου έλεγε ότι με τόσα χαρτιά που κουβαλάω και τόσα επιδόματα που θέλω να πάρω (κύησης, τοκετού και τα νοσήλεια της μικρής) θέλω έναν υπάλληλο για μια μέρα μόνη μου. και ρωτάω εγώ (από μέσα μου για να μην τον αγριέψω κι άλλο και με ταλαιπωρεί για μια ζωή): εμένα μου αρέσει που είμαι 3 ώρες στο γραφείο σου, βλέπω τα ξινισμένα μούτρα σου, δεν εξυπηρετούμαι γρήγορα και λείπω από το πλευρό του παιδιού μου που είναι για δεύτερη φορά στο νοσοκομείο μέσα σε 20 μέρες;

το χάλι το δικό του ήταν ότι τον διέκοψα από την τυροπιτοφαγία...

bpGZp3.png

ooAsp3.png

Link to comment
Share on other sites

παιδια παλι θα παρεξηγηθω γιατι μαλλον θα ειναι πολλοι δημοσιοι υπαληλλοι εδω μεσα αλλα μερικοι ρε παιδια ειναι εντελως δεν ξερω πως να τους πω ειναι το κατι αλλο.ενταξει εμενα δεν ειχε να κανει με λογους υγειας αλλα να πω τι εγινε.χτες εγραψε μια κοπελα εδω οτι απο 1 ιουνιου θα μπορουν οι δικαιουχοι του ογα να δουν αν κληρωθηκαν για τα εισητηρια.μπαινω στο σαιτ περνω τηλ τη μανα μου μου δινει τον αριθμ βιβλιαριου αλλα εγραφε δεν υπαρχει εγγραφη!προσπαθουσα να καταλαβω τι μπορει να σημαινει αυτο.παραλειψανε να γραψουν τους γονεις μου?δεν κλειρωθηκαν?κανω κατι λαθος?περνω τηλ στο κεπ στο χωριο την ανταποκριτρια του ογα.ολως τυχαιως μενει εκει και διοριστηκε εκει εδω και χρονια.τι συμπτωση!της εξηγω τι γινετε και λεει σε μια αλλη:ΠΑΡΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΕΝΟΗΘΩ ΣΗΜΕΡΑ.φυσικα μου αναψαν τα λαμπακια.δεν ειχαν ιδεα για το σαιτ ουτε για τα αποτελεσματα και βγαζουν και γλωσσα.τελικα με τα πολλα και αφου επερνε τηλ η μανα μου και βλεπαν την αναγνωριση και δεν το σηκωνανε μιλησανε και τι συμπτωση τα βρηκανε ολα οσα δεν ειχαν ιδεα και δεν ειχαν ακουσει!τελικα η μανα μου εχει κληρωθει και δικαιουτε 2 εισιτηρια.αυτο που με εξοργισε ειναι οτι αυτες εκει εχουν ξανακανει βλακεια αλλα δεν ειχα μιλησει.εκανε ο πετερας μου αιτηση στον ογα απο εκει να του στειλουν την αποφαση συνταξης για να κανει χαρτια για εφαπαξ.περιμενε αρκετους μηνες και τελικα εστειλε δικο μας ανθρωπο απο το καραβι στο γραφειο του ογα οπου διαπιστωσε οτι δεν ειχε σταλει καμια αιτηση απο τον πατερα μου.τις πιανεις και κοπανας τα κεφαλια τους?τι κανουν εκει ολη μερα?αν εχανε το εφαπαξ θα αναλαμβαναν αυτες την ευθυνη?μετα απο ολα αυτα και απο την απαραδεκτη και προκλητικη συμπεριφορα πηρα τηλ και τα ανεφερα στο δημαρχο.φυσικα απαντηση δεν πηρα.ασε που απο τα νευρα μου χτες εγινε και χαμος εδω μεσα!

Link to comment
Share on other sites

Ατάκες που "έπαιξαν" σήμερα:

(Μετά την εξήγηση πως δε μπορεί να δικαιολογούν τόσα μόνο αλλά αντιθέτως είναι περισσότερα -αρχή της φάσης δηλαδή)...

Μ: Μα τόσα δικαιούστε!!

Εγώ: Πώς γίνεται; Όλοι οι άλλοι γονείς τα παίρνουν κανονικά κι εγώ όχι;

Μ: Θέλετε να πείτε πως τα δίνουμε στους άλλους και εσάς σας εξαιρούμε;

Εγώ: (κατάλαβαίνω την παγίδα και κάνω ελιγμό αποφυγής και ξαναχτυπάω): Όχι... λέω πως μάλλον κάνετε κάποιο λάθος και δε μου τα δικαιολογήσατε.

 

..... ..... .... (διάφορα τέτοιου τύπου) ... ... ..

Εγώ: Μου είπαν οι άλλοι γονείς πως παίρνουν νομίζω το 75% του ποσού.

Μ: Αποκλείεται κανένας δεν τα παίρνει!

Εγώ: Δηλαδή, τόσοι άλλοι γονείς μου έλεγαν ψέματα;; ΟΛΟΙ;;

Μ: (άλλαξε κουβέντα)

 

..... ..... ...... ......

 

Μ: Δεν είναι ποσοστό αυτό που δικαιολογούμε, αλλά υπάρχει τιμοκατάλογος.

Εγώ: Ωραία ... πείτε μου πόσα δικαιολογείτε λοιπόν..

Μ: (βάζει την υπάλληλο να ψάξει τον τιμοκατάλογο, εκείνη σκαλίζει ένα χαρτί σε κατάσταση αποσύνθεσης και εμφανώς ταλαιπωρημένο από τα χρόνια και λέει 60 ευρώ ανά μέρα). 60ευρώ/μέρα (απαντάει και η Μ).

 

....... ............ (γίνανε πολλά.... ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ)......

 

Στο μεταξύ παίρνω τηλ το ΙΑΣΩ... με ενημερώνουν.

Πάω στο αρχειο για τα ΦΕΚ... Βρίσκω το ΦΕΚ. Το διαβάζω.... και ... επιστρέφω (έχοντας διπλώσει το χαρτί του ΦΕΚ να μη φαίνεται):

 

Εγώ: Μπορείτε παρακαλώ να μου πείτε... σε ποιο ΦΕΚ γράφει το τιμολόγιο που μου δώσατε;

Μ: (στην υπάλληλο...) Δώσε το ΦΕΚ... σε ποιο είναι...

Υπ: Το παλιό....

Εγώ: (σκέφτομαι... ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ!!!) Δηλαδή ... ποιο;

Υπ: ..... (ψάχνει)...

Μ: .....(δεν απαντάει - αμηχανία)..... Γιατί το θέλετε;

Εγώ: Να δω ποιο φεκ είναι.

Μ: Γιατί; Ξέρετε κάτι;

Εγώ: Γιατί έχω φεκ που ΓΡΑΦΕΙ πως ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ !!

Μ: Και γιατί δε μου το λέτε; Και μου έρχεστε εδώ και μου το κρύβετε, τι θέλετε να κάνετε;

Εγώ: Σας ρώτησα σε ποιο ΦΕΚ βασίζεστε γιατί αν είναι π.χ. μεταγενέστερο... εεε τότε να το ΦΑΩ αυτό που έχω στα χέρια γιατί θα είναι άχρηστο.

Μ: Πότε είναι;

Εγώ: 2004 !

Μ: Για να δω..... χμμμ... ναι... ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΩ!!!!!! ΔΕ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΕΜΑΣ!!!!!!

Εγώ: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: ΚΙ ΕΓΩ ΤΙ ΕΙΜΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΩ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ!!! Σίγουρα ΔΕΝ ειναι δική μου δουλειά να ψάχνω ΝΟΜΟΥΣ!!!

Μ: Εμάς δε μας ενημέρωσε κανείς! Και δε μου αρέσει να μου λέτε πως μου υποδεικνύεται τη δουλειά μου και τέτοια.

Εγώ: (μέσα μου %#$@@%)... Το θέμα είναι όμως ότι εσείς δεν το ξέρατε! Κι ότι εγώ έπρεπε να ψάξω να βρω το ΝΟΜΟ, και πως από αυτή τη δουλειά έχω χάσει χρήματα ΚΑΙ για το άλλο μου παιδί. Λέει το κράτος πως ΑΓΝΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΔΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ, ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ;;;;;;;;;; Ποιος να σας ενημερώσει;;

Μ: Δεν είναι δική μας δουλειά η ενημέρωση! Αν δε μας το κοινοποιήσουν εμείς δεν το γνωρίζουμε!

Εγώ: (από τα νεύρα μου με είχαν πάρει τα δάκρυα και η φωνή μου ήταν κάπως... τσιριχτή να το πω... κλαμμένη να το πω.... )

Μ: Δε μου αρέσει ο τονος της φωνής σας! Δε μου αρέσει όπως μου μιλάτε!

Εγώ: Είμαι θιγμένη ΩΣ ΠΟΛΙΤΗΣ!!! Έχω χάσει χρήματα, είμαι εδώ τόση ώρα και πρέπει ΕΓΩ να σας αποδείξω το ΝΟΜΟ!!!

 

........ ......... ............. ........

Μέχρι να ξεθυμάνω .... θα σας γράψω κι άλλα....... Τα έχω πάρει για τα καλά σήμερα! Συγνώμη, θα με υποστείτε!

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

αλκυ, θες να πεις τα ονοματα τους??? δεν ξερω, μηπως ΠΡΕΠΕΙ να πεις τα ονοματα τους??

 

εγω, περσυ το καλοκαιρι, 7 μηνων εγκυος, ταλαιπωρηθηκα αφανταστα σε μια συγκεκριμενη δημοσια υπηρεσια...

 

εαν φετος το καλοκαιρι, που θα πρεπει να ξαναπερασω απο τους ιδιους "αθλιους", εχω την ιδια αντιμετωπιση, θα βγω επωνυμα και θα τους κανω βουκινο...

Link to comment
Share on other sites

Ax βουρδουλα που θελουν ορισμενα τομαρια....και η καλυτερη περιπτωση ειναι να μην γνωριζαν απλα...γιατι υπαρχουν και χειροτερα σεναρια..του στυλ....στην αγνοια του κοσμου ....τα τρωνε κι ολας....

Περιπτωση απο γνωστη μου που εχασε το παιδι της στον 8 μηνα (απο μλκ γιατρου αλλο θεμα αυτο) και ενω η κοπελα οκ στην περιοχη που μενει ....ξερουν ολοι οτι εχει περιουσια (εχει σημασια γιατι το λεω αυτο) .΄.παει μετα απο 2 μηνες να παρει το επιδομα του τοκετου που δικαιουται...απο δικαιολογιες και μλκς αλλο τιποτα )δεν τα θυμαμαι κι ολα) ..Τελικα μετα απο καιρο...και αφου δεν προχωρα η ιστορια..της λεει αυτη του ΙΚΑ που την ειχε ζαλισει ...ΕΕε και τι τα θες τα χρηματα...σαμπως εχεις μωρο και τα εχεις αναγκη...η μηπως δεν εχει λεφτα και σου λειπουν.........

Link to comment
Share on other sites

Ονόματα δε λέω... ΘΑ τα πω... Σε έγγραφη καταγγελία που θα κάνω ΟΤΑΝ βρω ΠΟΥ να την κάνω!

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Και καλα θα τους κανεις...και μην τ αφησεις...πρεπει καποια στιγμη να βαλουμε μυαλο..και αυτους που δεν κανουν καλα την δουλεια τους να τους καταγγελουμε ..οχι δεν λυπαμαι κανεναν..αν δεν ειναι σωστος...

Link to comment
Share on other sites

:P:p:pφιλενάδα σε πάω με τα 1000..... με τα μπούνια......:wink:

ΣΕ ΠΑΩ λέμε (αλλά δε σε φέρνω οκ??)

σου βγάζω τα ψάθινα καπέλα

:mrgreen:παρτους τα σώβρακα..... σκουλήκια........παράσιτα......κηφήνες...........:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Επειδή έχω ακούσει αρκετές εξωφρενικές ιστορίες τώρα τελευταία, το σκεφτόμουν τις προάλλες και νομίζω ότι αυτό που τους πονάει περισσότερο απ'όλα, είναι η δημοσιοποίηση της ιστορίας.

 

Κάνε κανένα τηλεφώνημα σε κάποια εκπομπή ή στείλε κανένα email για άρθρο, σε εφημερίδα ή σε blogs (κυρίως της περιοχής σου) . Το να βγει δημόσια να απολογηθεί ο διευθυντής είναι μια νίκη και μια ικανοποίηση για σένα, ένα ισχυρό μέσο πίεσης στους βολεμένους δημ. υπαλλήλους να κάνουν τα αυτονόητα κι ένα καλό παράδειγμα να παλεύουμε για τα δικαιώματά μας.

 

Αλλά πέρα από αυτό υπάρχει και το πρακτικό θέμα. Πως θα ενημερωθούν όλες αυτές οι γυναίκες που έχουν χάσει χρήματα όπως κι εσύ; Ο ΟΠΑΔ που απευθύνθηκες φαντάζομαι εξυπηρετεί ολόκληρο το νομό Ιωαννίνων. Στερούν από φτωχούς κυρίως, ανθρώπους, χρήματα που δικαιούνται, επιδεικνύοντας τόσο προκλητικά το βόλεμά τους όταν αντί να τρέξουν να σε εξυπηρετήσουν τρώνε, χαζογελάνε και μιλάνε στο τηλέφωνο. Πόσο μυαλό και τι θαυμαστές διοικητικές ικανότητες χρειάζεται να έχει ο διευθυντής για να βάλει έναν υπάλληλο να ενημερώνεται τακτικά για τα ΦΕΚ που τους αφορούν άσχετα αν πρέπει να τους ενημερώνει η υπηρεσία τους;

Link to comment
Share on other sites

Kαι αναρωτιεμαι ..ποσο δυσκολο ειναι αφου εχει βγει καινουριος νομος να τον διαβαζουν..ή τελος παντων να ανατρεχουν καθε φορα που δεν ειναι τοσο σιγουροι???

Link to comment
Share on other sites

"Δεν είναι σίγουροι".....????

Εδώ λέμε πως ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ!!!

Κι ενώ λέω και ξαναλέω πως άλλα παίρνουν οι γονείς στην Αθήνα.... Δεν αναρωτήθηκε κανείς για το ΓΙΑΤΙ !!! Είναι και πάλι ΣΙΓΟΥΡΟΙ πως δεν το δικαιούμαι! Κι ενώ λέω πως δεν είναι έτσι... εξακολουθούν να είναι ΣΙΓΟΥΡΟΙ πως λέω σαχλαμάρες!

 

Κανένας δεν αναρωτήθηκε αν υπάρχει κάτι που τους έχει διαφύγει!!!!

Και ερωτώ..... Αν ο νόμος που ΔΕΝ διάβασαν είναι από το 2004, ο άλλος νόμος από ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ;;;;;; Είχαμε τότε ΕΥΡΩ ή πάει πίσω στο '80 και οι τιμές είναι σε μετατροπή από δραχμές;

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης απορία μου.... Γιατί στις συναλλαγές μου με το δημόσιο πρέπει να ξέρω ΟΛΟΥΣ τους νόμους των υπηρεσιών που τυγχάνει να συναναστρέφομαι;;;;; Για αυτό δεν πληρώνουν τους υπαλλήλους;;;;;;;;;;;

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Μου κανει παντως μεγαλη εντυπωση.. Επειδη το εχω πολυ προσφατο το γεγονος, η κουμπαρα μου γεννησε τον Οκτωβρη και επειδη η μπεμπα παρολο που ηταν σχεδον τελειομηνη, ηταν ελλιποβαρης (1750 γρ) την ειχαν στην ΜΕΝ του Ιασω γυρω στον ενα μηνα... Τα λεφτα που πληρωσαν και ηταν πολλα τα πηραν ολα εξ' ολοκληρου πισω απο το ΙΚΑ...

 

Μαλιστα μου ειπε πως ακουσε οτι θα το μετετρεπαν στο να παιρνουν πλεον οι γονεις πισω το 75% κι οχι ολο το ποσο (αλλα δεν ξερω απο ποτε θα ισχυε)..

oaiqp2.pngm9YLp2.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 2 εβδομάδες μετά...

Πήρα εχθές τηλέφωνο για να ρωτήσω αν τελικά βρέθηκαν τα υπόλοιπα δικαιολογητικά από το αρχείο, έτσι ώστε να

 

προωθηθεί το αίτημα της απόδωσης του υπολοίπου των δαπανών.

Όλως παραδόξως (?!?!?!) η υπεύθυνη στο γρ.128 δεν ήταν εκεί! (Τι πρωτότυπο! -ναι.. ειρωνία).

 

Πήρα ξανά τηλέφωνο σήμερα. Το σήκωσε (και ομολογώ πως ξαφνιάστηκα). Μου είπε πως κάαατι θυμάται για την

 

περίπτωση και πως εντελώς συμπτωματικά βρήκε τα δικαιολογητικά στο αρχείο μόλις εχθές (!!!!!) ενώ τα έψαχνέ λέει για

 

τρεις ολόκληρες ημέρες και κουράστηκε ... πολύ λέει...

 

(Σκέφτομαι... πως με δουλεύει κανονικά, αφού είναι η δουλειά της και μάλιστα έπρεπε να τα έχει βρει εδώ και 10 μέρες!)

 

Αφού της είπα πως οκ.. ήθελα να βεβαιωθώ ότι έχουν συμπληρωθεί τα δικαιολογητικά και η αίτηση έχει πάρει το δρόμο

 

της. Μου λέει... ναι η αίτηση είναι εντάξει αλλά... "δεν τα δικαιούστε!"

 

Αντε πάλι.... πάμε από την αρχή.

-Γιατί δεν τα δικαιούμαι;

-Γιατί έχετε καταθέσει τη βεβαίωση στην εφορία.

-Μα δεν είναι δικό μου το λάθος, εγώ θα το πληρώσω;

-Εγώ σας λέω ποιο είναι το σωστό και αφού καταθέσατε το χαρτί στη φορολογική δήλωση δεν μπορείτε να τα πάρετε πίσω.

-Μα ο διευθυντής εκεί είπε εντάξει. Εκείνος μου είπε πως γίνεται και τι να κάνω και πώς να το κάνω.

-Ααα, αμα αναλαμβάνουν εκείνοι την ευθύνη εντάξει. Αλλά δεν τα δικαιούστε!

-(Μα τι έχει στο κεφάλι μέσα;;;;;;) Αφού ο διευθυντής είπε οκ! Αφού δεν έχει παρέλθει η διετία και δεν παραγράφετε,

 

αφού η κυρία Μ... στο γρ.350 λέει εντάξει. Γιατί να έχει πρόβλημα;

-Εγώ σας λέω ποιο είναι το σωστό. Αν αναλαμβάνουν άλλοι την ευθύνη. Πάντως κανονικά δε τα δικαιούστε.

 

Επειδή κατάλαβα πως δε θα έβγαζα άκρη....... επειδή κατάλαβα πως για κάποιο λόγο σ' αυτή την υπηρεσία ένα "όχι" το

 

έχουν "στο τσεπάκι", .... ρώτησα άλλη μια φορά αν συμπλήρωσε το φάκελο με τα δικαιολογητικά από το αρχείο και αφού

 

βεβαιώθηκα, είπα "ευχαριστώ" κι έκλεισα το τηλ.

 

Για να δούμε τι θα γίνει......

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ! Θα το κάνω! Καλά που μου το είπες! Πώς θα το εντοπίσω;

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

καλή δύναμη alcyon μπορείς να απευθυνθείς πάντα στο συνήγορο του πολίτη. http://www.synigoros.gr/what_cases.htm

 

ελπίζω να σε βοηθήσουν εάν στον ΟΠΑΔ ιωαννίνων συνεχίζουν να "δουλεύουν" εις βάρος του κάθε φορολογούμενου που απλά θελει να γινεται η δουλεια του σωστα. λυπάμαι παρα πολύ για αυτά που περασες..

Link to comment
Share on other sites

Προς το παρόν αναμένω την εξέλιξη της συμπληρωματικής αίτησης.

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το ποσό πληρώθηκε τελικά εις το ακέραιον! :-D

Στις 28/8 έγινε η συμπληρωματική πληρωμή από τον ΟΠΑΔ.

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Kαι επρεπε να σου σπασουν τα νευρα πρωτα...η τεμπελια ορισμενων ...

Ευτυχως που εστω κι ετσι εκανες την δουλεια σου

Εγω πλεον η αποψη ενος και μονο δημοσιου ή και ιδιωτικου(παντου υπαρχουν τα διαμαντια) υπαλληλου δεν μου φτανει ..πρεπει να το διασταυρωσω πρωτα...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω μάθει από το δημόσιο πως....

1. Προφορική εντολή δεν υπάρχει.... ΜΟΝΟ ΓΡΑΠΤΑ!

2. Αφού όλα στηρίζονται σε νόμους, ρωτάω σε ποιο νόμο στηρίζονται και μετά ψάχνω μόνη μου για νεότερους ή διευκρινήσεις (εγκυκλίους) που τυχών έχουν δωθεί και "παραπέσει".

3. Πρέπει να θυμάμαι να ρωτάω ΠΑΝΤΑ το όνομα του υπαλλήλου ή προϊσταμένου με τον οποίο μιλάω (γιατί πολλές φορές γνωρίζουν πολύ καλά να παίζουν την κολοκυθιά -την ξέρετε έτσι; )

4. Κρατάμε ΠΑΝΤΑ αντίγραφα από οτιδήποτε καταθέτουμε

5. Για οποιοδήποτε έγγραφο καταθέτουμε παίρνουμε αριθμο πρωτοκόλλου και δε φεύγουμε από την υπηρεσία χωρίς αυτόν!

 

Επίσης:

6. Για να λάβεις.... πρέπει να ζητήσεις. Άρα... πρώτα αίτηση... και μετά ένσταση (αν χρειάζεται). Χωρίς αίτηση.... δε μπορεί κανένας να έχει απαιτήσεις.

7. Φοράμε το γλυκό μας χαμόγελο και ζητάμε ευγενικά ότι θέλουμε. Η ευγένια συχνά.... βοηθά αρκετά στο δύσκολο έργο της συνενόησης με το δημόσιο.

 

Και φυσικά μην ξεχνάμε....

ΑΓΝΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΔΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ !

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...