vmavrid

Registered Users
  • Περιεχομενο (αριθμoς δημοσιευσεων)

    117
  • Μελος απο

  • Τελευταια επισκεψη

Συνεισφορα στο φορουμ

0 Neutral

Περισσότερα για την/τον vmavrid

  • Rank
    Νέος Χρήστης

Πρόσφατοι επισκέπτες του προφίλ

Το πεδίο των 'πρόσφατων επισκεπτών' είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες ή επισκέπτες.

  1. Καλημέρα και καλό μήνα. Ξεκινήσαμε εργοθεραπείες, μετά από αξιολόγηση της παιδοψυχιάτρου. Οι κορούλες μου είναι δίδυμες. Η μία είναι πιο "επιδέξια", έχει θέληση και τα καταφέρνει όλα, ενώ η άλλη αντίθετα δεν έχει καθόλου αυτοπεποίηθηση και δεν προσπαθεί γιατί φοβάται προφανώς τη ματαίωση. Γι αυτό και ξεκινήσαμε τις εργοθεραπείες. Για να ενισχύσουμε τη λεπτή κινητικότητα (δεν ζωγραφίσει καλά και βλέποντας τα "αριστουργήματα" της αδερφής της θυμώνει, κλαίει και σκίζει ζωγραφιες), τη συγκέντρωσή της, και τη βλεμματική επαφή. Ο εργοθεραπευτής δεν μου εξήγησε σχεδόν τίποτα, μου είπε ότι είμαστε πολύ καλά και δεν θέλουμε πολύ δουλειά. Αλλά τον βλέπω λίγο..... χαλαρό την ώρα της συνεδρίας. Μπορεί πχ να μιλάει στο τηλέφωνο. Η ώρα της γυμναστικής μου αρέσει πολύ κι εμένα. Επ' ουδενί δε σκέφτηκα να σταματήσουμε. Εξάλλου στο σπίτι δεν υπάρχει η δυνατότητα να ασχοληθούμε απερίσπαστα μόνο οι 2 μας, μιας και υπάρχει και το άλλο το μαϊμουδάκι, (ξερολάκι το λέω εγώ), η αδερφή της, όπου δεν υπάρχει περίπτωση να μην πεταχτεί. Ξέρετε μήπως τί ποσό καλύπτει ο ΕΟΠΥΥ? Έχω τη γνωμάτευσης της πδψχιάτρου αλλά νόμιζα ότι το ταμέιο καλύπτει λιγότερα από 2 € ανά συνεδρία.
  2. Καλημέρα. Η κόρη μου 4 1/2 ετών, ξεκίνησε εργοθεραπείες. Στην περιοχή μου υπάρχουν΄μόνο 2 εργοθεραπευτές. (η μία για την οποία είχα ακούσει εξαιρετικά λόγια, δεν έχει καθόλου χρόνο να ασχοληθεί). Έχουμε κάνει ήδη 5 συνεδρίες. Δεν ξέρω τί περίμενα να συναντήσω, φαντάζομαι κάτι πιο "εξειδικευμένο". Η συνεδρία διαρκεί 45'. Στην αρχή είμαστε μαζί με τον ίδιο τον εργοθεραπευτή. Την βάζει να ζωγραφίσει, να βάψει, να κόψει με το ψαλίδι κ να πάρει ότι παιχνίδι θέλει από την βιβλιοθήκη. Αυτά όλα τα κάνουμε και στο σπίτι. Ποιο το νόημα λοιπόν? Μετά πηγάινουμε στη διπλανή αίθουσα, όπου μας αναλαμβάνει ο συνεργάτης του. Εκεί μου αρέσει κι εμένα. Είναι σαν γυμναστήριο. Με μίνι δοκό, μονόζυγο, κούνια, εμπόδια, μπάλες. Βέβαια θεωρώ ότι η χρονική διάρκεια είναι πολύ σύντομη. Γνωρίζει λοιπόν κανένας γονιός, ποιες είναι οι μέθοδοι της εργοθεραπείας? Τί ακριβώς κάνετε στον εργοθεραπευτή σας? Γιατί εάν είναι να πληρώνω 20€ μαύρα για να κάνουμε πράγματα που μπορούν να γίνουν και στο σπίτι, ποιο το νόημα? Ευχαριστώ

  3. Διαφημίσεις


  4. Καλημέρα κορίτσια. Σας ευχαριστώ αφάνταστα για τις όμορφες προτάσεις σας. Για να σας κατατοπίσω καλύτερα θέλω να αναφέρω ότι τα κορίτσια είναι πολύ αγαπημένα μεταξύ τους. Δεν έχουμε ιδιαίτερες κόντρες και καυγάδες μέσα στο σπίτι μας. Απλά καμία φορά η "μικρή" διεκδικεί τα πράγματα της "μεγάλης". Π.χ θέλει να βάλει το μπουφάν και τα παπούτσια της αδερφής της. Από βρέφη ακόμα εγώ τάιζα αποκλειστικά τη μεγάλη η οποία θήλαζε ενώ τη μικρή σχεδόν πάντα κάποιος άλλος (μπαμπάς, γιαγιά) γιατί έμεινε μια εβδομάδα μόνη της στα νεογνά και αποτύχαμε στο να θηλάσει κ εκείνη. Εγώ έβαζα για ύπνο τη μεγάλη κι ο μπαμπάς τη μικρή, κάτι που άλλαξε τον τελευταίο χρόνο και πηγαίνουμε κ οι 3 για ύπνο. Ένα βράδυ που με διεκδικούσε κ ήθελε να την βάλω εγω για ύπνο είπε στην αδερφή της: "Όχι! Η μαμά είναι δική μου!!!!" Επίσης, επειδή η μία από τα 2 της ακόμα έκανε ολόκληρες συζητήσεις το τραγικό μας σφάλμα ήταν ότι αναφερόμασταν πάντα σε εκείνη χωρις να δίνουμε το λόγο στην αδερφή της. Θέλω να πω ότι μέσα στον πανικό της ανατροφής των διδύμων κάναμε κ εμείς μεγάλα λάθη! Όσον αφορά τώρα στην φετινή χρονιά και τα θέματα που προέκυψαν από το σχολείο, επειδή όπως σας είπα ήμουν σε επιφυλακή από την αρχή, το μυαλό είχε πάει σε κάποιου είδους διάσπασης προσοχής αλλά η παιδοψυχολόγος είπε ότι είναι πολυ μικρή ακόμα για να βγάλουμε τέτοιο συμπέρασμα. Εξάλλου εάν υπάρχει τέτοιο θέμα δεν θα φαινόταν από την αρχή? Γιατί μέχρι τώρα και συμμετείχε στην τάξη και άκουγε τη δασκάλα της και πήγαινε με μεγάλο ενθουσιασμό στο σχολείο. Δραστηριότητες θέλω κ εγώ να ξεκινήσουμε. Όμως τώρα, σχεδόν στα μέσα του Απρίλη, πού να ενταχθούμε? Μόνο στο κολυμβητήριο αλλά κι εκέι θα πρέπει να πάνε και οι 2. Aimee πολύ ωραίες οι συμβουλές σου σχετικά με την άδεια, όμως: Αφενός δεν μπορώ να πάρω μεγάλη άδεια και ενόψει Πάσχα και αφετέρου εάν της διακόψω τώρα το σχολείο για να είμαστε αποκλειστικά οι δυο μας μετά πώς θα την πείσω να ξαναπάει???? [email protected] νομίζω στο μπαλέτο θα υπερτερούσε σε σχέση με την αδερφή της, έχει ιδιαίτερη χάρη και κορμοστασιά, αλλά το Σεπτέμβριο που ρώτησα μου είπαν ότι είμαστε μικρές. Μόνο στην ενόργανη πήγαμε 3 φορές όλες κ όλες (και τις 3 φορές ήταν 3 λαλούν κ 2 χορεύουν - μόνο η αδερφή της συμμετείχε) και μετά άρχισαν οι ιώσεις. Ευτυχώς σήμερα πήγαμε με ιδιαίτερη χαρά στο σχολείο και μπήκε τρέχοντας στην τάξη της. Αλλά και πάλι μόλις μπήκαμε...... Κάποιο παιδάκι φώναξε μόνο το όνομα της αδερφής της (δεν ξέρω εάν το κατάλαβε εκείνη εγώ όμως που το άκουσα πληγώθηκα πολύ). Εκεί δεν έπρεπε να επέμβει η δασκάλα και να πει ότι δεν ήρθε μόνο η Κ, ήρθε κ η Δ??? Αυτά προς το παρόν. Σας εύχομαι να έχετε μια υπέροχη μέρα.
  5. [email protected] ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Δεν μπορέσαμε να κάνουμε καμία δραστηριότητα γιατί σχεδόν όλο το χειμώνα ήμασταν συνέχεια άρρωστες, Το θέμα είναι ότι τα κάνουμε όλα οι 3 μας και δεν έχουμε ποτέ χρόνο αποκλειστικά μόνο οι 2 μας. Και όχι δεν κατάφερα μέχρι στιγμής να εντοπίσω κάτι στο οποίο είναι "καλύτερη" από την αδερφή της, επειδή ακριβώς δεν της δόθηκε αυτή η ευκαιρία. Κι επιπλέον δυστυχώς δεν ξέρω και τον τρόπο!!! Το μόνο σίγουρο είναι ότι η αδερφή της την "καπελώνει" συνεχώς. Μέχρι πρότινως απαντούσε και για λογαριασμό της αδερφής της. Αυτό το κομμάτι προσπαθώ τώρα να εξισορροπήσω. Να μπει η καθεμιά στη θέση της. Και πως θα γίνει αυτό το μαγικό? Να βγει η μία από το περιθώριο χωρίς να αισθανθεί η πρώτη ότι την κάνουμε πέρα???? Στη γραμμή ψυχικής υγείας μου είπαν να τις χωρίσω ΤΩΡΑ σε άλλα τμήματα. Να τς εξηγήσω ότι κάναμε λάθος και ότι τα αδέρφια δεν πρέπει να είναι στην ίδια τάξη. Αλλά αυτό δεν θα φανεί τιμωρητικό μετά από όλα αυτά τα περιστατικά? Και πιο παιδί να απομακρύνω από την τάξη του και τους συμμαθητές του? Άσε που στο τμήμα τους είναι άλλα 2 ζευγάρια διδύμων, οπότε το επιχείρημα με τα αδέρφια, δεν παίζει!!!! Ουφ. Πολύ μεγάλο βάρος!
  6. Καλησπέρα σας. Φοβάμαι ότι μάλλον θα μακρηγορήσω λιγάκι. Οι κορούλες μου είναι σχεδόν 4άρων και πήγανε φέτος για πρώτη φορά παιδικό σταθμό. Η προσαρμογή τους ήταν πολύ εύκολη (μόνο η μία έκλαιγε τις 3 πρώτες μέρες αλλά μετά όλα πήγανε καλά). Μεσολάβησε ένα μεγάλο χρονικό διάστημα αποχής τους (Φεβρουάριος - Μάρτιος) λόγω απανωτών ιώσεων κ ουσιαστικά επέστρεψαν προς τα τέλη Μαρτίου. Το πρόβλημά μου είναι ότι εδώ και περίπου 2 εβδομάδες η μία μου κορούλα δεν θέλει να πάει στο σχολείο κ έχει σταματήσει να συμμετέχει στην τάξη. Δεν κάθεται με την ομάδα, αρνείται να φτάξει τις εργασίες της, σκίζει τις εργασίες της αδερφής της, δεν θέλει κανένα παιδάκι, άλλες μέρες μπαινοβγαίνει από τάξη σε τάξη, σήμερα δεν ήθελε να συμμετάσχει στις πρόβες για την ανοιξιάτικη γιορτούλα κ άλλα τέτοια παρόμοια. Κάθε μέρα και κάτι διαφορετικό. Από την αρχή ακόμα της σχολικής χρονιάς ήμουν σε επιφυλακή γιατί η μία είναι πιο "μπροστά" για την ηλικία της και η άλλη λίγο "πίσω". Κάθε εβδομάδα ρωτούσα τη δασκάλα για την προόδό τους κ εκείνη με καθησύχαζε ότι όλα καλά, απλά η μία είναι λίγο πιο ανώριμη για την ηλικία της. Ακόμα και η παιδοψυχολόγος του δήμου που ασχολήθηκε με τα παιδιά της τάξης τους 2 φορές (μία τον Οκτώβριο και μία αρχές Απρίλη) δεν μου ανέφερε κάτι ανησυχητικό. 2 μέρες μετά τη συνάντησή μου με την παιδοψυχολόγο, η δασκάλα μου πρότεινε νά πάρω και μια δεύτερη γνώμη και τότε άρχισε να μου αναφέρει τα καθέκαστα. Ότι δεν συμμετέχει στο ομαδικό παιχνίδι, ότι όταν μαζεύονται όλα μαζί τα παιδάκια στη μεγάλη αίθουσα εκείνη σα να αποσυντονίζετε με τη φασαρία, ότι ενοχλεί πολύ συχνά την αδερφή της κ όλα τα παραπάνω που προανέφερα τα οποία άρχισαν να συμβαίνουν από την ημέρα που μου μίλησε η δασκάλα και μετά. Ξαφνικά και στο σπίτι μου έλεγε έντρομη το βράδυ ότι δεν θέλει να πάει στο σχολειο κ ότι φοβάται. Το μόνο που κατάφερα να αποσπάσω είναι ότι μια μέρα που τους έβαλε η δασκάλα να μαζέψουν τα παιχνίδια, εκείνη δεν μάζεψε και όλα τα παιδάκι πήραν σοκοφρέτα εκτός από αυτήν κ ότι στο τέλος κλώτσησε και τα παιχνίδια (αντί να τα μαζέψει). Είναι δυνατόν να την πλήγωσε τόσο πολύ αυτό το γεγονός? Επίσης στο σπίτι έχει γίνει πιο παραπονιάρα και σε όλα εκφράζει μια άρνηση αρχικά. Στις υπόλοιπες συναναστροφές δεν έχει αλλάξει κάτι. Και στην παιδική χαρά που πήγαμε όλα καλά, έπαιζε με άλλα παιδιά, και στο σπίτι που ήρθαν οι φίλοι μας με τα παιδιά τους επίσης κανένα πρόβλημα, και στα γενέθλια του ξαδερφούλη τους πάλι όλα καλά (αν κ σε μικρό σπίτι με αρκετά άτομα και με μπαλόνια, τα οποία φοβάται). Αρχικά σκέφτηκα ότί είναι θέμα ανταγωνισμού και συναγωνισμού με την δίδυμη αδερφή της. Μπορεί στα δικά της ματάκια κ στη δική της ψυχούλα η αδερφή της να είναι καλύτερη από αυτήν, να ζωγραφίζει κάλύτερα, να μαθαίνει πιο εύκολα, να είναι πιο δημοφιλής! Έπίσης αυτό που με πλήγωσε πολύ είναι ότι κάποιοι συμμαθητές τους φώναζαν μόνο το όνομα της αδερφής της προχθές που τις πήγα στο σχολείο, ενώ χθες όλα τα παιδάκιά είχαν κάνει ομάδες και μόνο η μικρή μου καθόταν σε μια καρεκλίτσα μόνη της. Από του χρόνου και μετά έχω πάρει την απόφαση να είναι σε διαφορετικά τμήματα και να κάνω αίτηση στο νηπιαγωγείο για προνήπια. Στο μεταξύ όμως τί να κάνω???? Την Παρασκευή έχω ραντεβού με παιδόψυχίατρο στο κέντρο ψυχικής υγείας της πόλης μου (χωρίς το παιδί). Στενοχωριέμαι τόσο πολύ για το κοριτσάκι μου! Νιώθω ότι κάτι την πληγώνει βαθιά και δεν μπορώ να το εντοπίσω. Θέλω να την κάνω να "ανθίσει", να είναι ξέγνοιαστη και χαρούμενη. Λυπάμαι εάν σας κούρασα με το μεγάλο μου κείμενο!
  7. Ξανά ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ alcyon μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Εγώ έχω 2 ζουζούνες σχεδόν 4 και αυτό που μας περιέγραψες μου μοιάζει επιστημονική φαντασία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  8. emmaki μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου. Να ξέρεις ότι πάντα σε παρακολουθώ γιατί μου αρέσουν πολύ οι απόψεις και οι γνώσεις σου. Ναι, έχεις δίκιο, όσο και να μην το θέλω συγκρίνω τα παιδιά μου γιατί δεν έχω άλλο μέτρο σύγκρισης. Πάντα έβλεπα τα κατορθώματα της πρώτης και ανησυχούσα για το πότε θα το κατακτήσει κ η δεύτερη. Και πιο πολύ για να βρω τρόπους να βοηθήσω και να ενισχύσω τη "μικρή". Το έχω καταλάβει βέβαιά ότι το κάθε παιδί θέλει το χρόνο του και έχω ηρεμήσει λιγάκι. Για το δημοτικό το σκέφτομαι πολύ σοβάρα να τις στείλω σε διαφορετικά τμήματα για να μην υπάρχει η μεταξύ τους σύγκριση. Μακάρι όλες οι νηπιαγωγοί να λειτουργούν με τον τρόπο που περιγράφεις!!!!
  9. alcyon, ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ!!!! Πώς το έχεις καταφέρει αυτό κορίτσι μου? Θύμησέ μου ηλικίες των παιδιών σου!
  10. [email protected] Είναι υπέροχα αυτά που περιγράφεις αλλά αναρωτιέμαι εάν γίνεται αντίστοιχη δουλειά σε όλους τους παιδικούς σταθμούς. emmaki ευχαριστώ πολύ. Ακριβώς τα ίδια μου είπε στο παρελθόν και μία γνωστή μου νηπιαγωγός. Το άλλο θεματάκι επίσης που με απασχολεί είναι ότι πρόκειται για δίδυμα. Η μία λοιπόν είναι αρκετά προχωρημένη ενώ η άλλη λίγο πιο ανώριμη πάντα σε σχέση με το μέσο όρο. Θα μπορέσει λοιπόν η μικρούλα μου να ενταχθεί εύκολα στο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου? Η νηπιαγωγός έχει αυτή την ευχέρεια να ασχοληθεί και με τα παιδάκια που είναι λίιιιιιιιιγο "πίσω"? peony μου, εγώ , ζω σε επαρχιακή πόλη, όλα είναι κοντά και οι γονείς μου, δόξα τω Θεώ, πάντα διαθέσιμοι. Οπότε δεν θέλω να επιλέξω κάτι έχοντας ως μοναδικό κριτήρια το ωράριο.
  11. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια για τις απαντήσεις σας. [email protected] στον δικό σας π.σ. απ' ότι κατάλαβα υπάρχει ξεχωριστό τμήμα για τα προνήπια και άλλο για τα νήπιο. Έγώ αναρωτιέμαι εάν θα πρέπει να κάνω αίτηση σε νηπιαγωγείο (δηλ. στην ουσία θα παρακολουθήσουν 2 χρονιές το πρόγραμμα του νηπιαγωγείου) ή αν θα ήταν καλό να τις αφήσω και 2η χρονιά στον παιδικό σταθμό (δημόσιος). Οι εγκαταστάσεις, δεν το συζητώ, πολύ καλύτερες από το κάθε νηπιαγωγείο, το ωράριο επίσης καθώς και το φαγητό, αλλά δεν ξέρω τί προετοιμασία γίνεται για το νηπιαγωγείο. Θα κάνουν και τίποτα πιο σοβαρό ή θα δίνουν βάση στο παιχνιδι? yasemi, ακριβώς αυτό που γράφεις σκέφτομαι κ εγώ. Εάν μπορεί και καμία νηπιαγωγός διαθέσιμη να μας πει τη γνώμη της!!!!!!!!!!!
  12. Καλημέρα και καλό μήνα. Οι κορούλες μου, σχεδόν 4άρων, ξεκίνησαν φέτος παιδικό σταθμό (δημόσιος). Η απορία μου είναι: Του χρόνου που θα είμαστε προνήπια τί να επιλέξω? Τον παιδικό σταθμό που ήδη πηγαίνουμε ή να κάνω αίτηση σε νηπιαγωγείο μήπως και μας πάρουν στα νήπια?Δεν με απασχολεί τόσο το θέμα της αλλαγής σχολείου, περιβάλλοντος, νηπιαγωγών όσο το πού θα γίνεται καλύτερη προετοιμασία. Μια γνωστή μου νηπιαγωγός μου είπε κάποτε να προτιμήσω το νηπιαγωγείο στα προνήπια γιατί γίνεται καλύτερη δουλειά. Πραγματικά, δεν έχω ιδέα.
  13. Κορίτσια καλημέρα. Ακριβώς όπως ανέφερε κ η FEHKO η λαρυγγίτιδα κ η βρογχίτιδα είναι τελείως διαφορετικές καταστάσεις κ χρήζουν διαφορετικής αντιμετώπισης. Η οξεία λαρυγγίτιδα όμως είναι επείγουσα κατάσταση κ πρέπει να αντιμετωπιστεί άμεσα γιατί μπορεί να κλείσει ο λάρυγγας κ το παιδί δεν θα μπορεί να αναπνεύσει. Ο βήχας είναι πολύ χαρακτηριστικός κ ακούγεται σαν γάβγισμα σκύλου. Πρέπει το παιδί να πάρει κορτιζόνη από το στόμα κ να αναπνεύσει καθαρό αέρα. Συνήθως επιδεινώνεται το βράδυ, την ώρα που κοιμάται το παιδί. Συγκεκριμένα μας έπιασε πριν μερικές μέρες (νύχτες για την ακρίβεια). Μετά από άπειρη καταρροή κ απίστευτο μπούκωμα ξύπνησε με βραχνή φωνή και βήχα σαν γάβγισμα σκύλου (είναι τόσο χαρακτηριστικός αυτός ο βήχας που εάν τον ακούσεις μια φορά, ποτέ δεν τον ξεχνάς). Της έδωσα αμέσως soldesanil ( κορτιζόνη) (η δοσολογία είναι, σύμφωνα πάντα με τον δικό μας παιδίατρο, 4 σταγόνες ανά κιλό παιδιού. μπορείς να τη χορηγήσεις είτε εφάπαξ, είτε να μοιράσεις τη δόση κ να τη δώσεις ανά 12ωρο) κ ανοίξαμε το παράθυρο για να αναπνέυσει καθαρό αέρα. Ευτυχώς ήμουν ενημερωμένη γιατί την πρώτη φορά που το παθαμε (13 μηνών) τρέχαμε στο νοσοκομείο ξημερώματα. Εκεί μας έδωσαν κορτιζόνη σε χάπι (prezolon) διαλυμένο σε νερό κ ζάχαρη. Απίστευτη αηδία. Επίσης κάναμε μάσκα με νεφελοποιητή, αλλά δεν θυμάμαι ποιο φάρμακα, πάντως ΄όχι αερολίν. Επίσης έχω την εντύπωση ότι πρόκειται πάλι για λαρυγγίτιδα, ήπιας μορφης, όταν το παιδί βραχνιάζει. FEHKO, αυτος ο βήχας που αναφέρεις μάλλον δημιουργείται από τα φλέγματα. Αυτό το παθαίνει συνέχεια η άλλη μου η κορούλα κ ειδικά το βράδυ στον ύπνο της. Στο τέλος κάνει εμετό κ ξαλαφρώνει. Depybal, εμάς ποτέ δεν μας έδωσαν αντιβίωση για τις πράσινες μυξούλες κ τα φλέγματα. Βάζουμε το μίγμα στη μύτη (otrivin + tobradex), αντισταμινικό (aerious) κ άπειρες πλύσεις με ορό, βρέξει - χιονίσει. Καταναλώνουμε περίπου ένα λίτρο ορό την εβδομάδα. Το claripen (θεόπικρο) το πήραμε τα Χριστούγεννα που παθαμε οστρακιά. ΒΕΡΑ μου καλή επιτυχία. Μακάρι να γλιτώσετε από όλα αυτά τα χημικά κ να μας ανοίξετε τα μάτια για να πορευτούμε κ εμείς αναλόγως.
  14. Καλημέρα ΒΕΡΑ. Δεν το γνώριζα ότι η οποιοπαθητική μπορεί να συνδιαστεί κ με τα φάρμακα της κλασικής ιατρικής. Η κορούλα σου, για να καταλάβω, έκανε χρόνια θεραπεία με flixotide ή το ξεκινήσατε προ διμήνου? Θα περιμένουνε να μας ενημερώνεις για την πορεία σας με την ομοιοπαθητική. Στην πόλη μου βέβαια, δεν γνωρίζω κανέναν αξιόλογο γιατρό που να ασχολείται με την ομοιοπαθητική (όχι ότι το έψαξα ιδιαίτερα), αλλά γνωστή μου πηγαίνει το παιδί της στη Θεσ/νίκη (300 + χλμ μακρυά). Σε κρίση όμως που τους έπιασε την ξεπέρασαν με τα γνωστά φάρμακα της κλασικής ιατρικής. Οπότε....?????΄ Όσο για το ύψος σας, θεωρείς ότι ευθύνεται το flixotide κ δεν πήρατε κανένα πόντο? Σε πόσο χρονικό διάστημα? Τα κορίτσια μου βέβαια ειναι πανύψηλα. Στο τέρμα της καμπύλης. Αλλά εδώ που τα λέμε η δίδυμη αδερφή της (που ήταν πιο "κοντή") την έχει περάσει στο ύψος προ πολλού. Λες????????? Επίσης, δεν ξέρω εάν κ αυτό παίζει κάποιο ρόλο αλλά κ η δική μου κορούλα είναι κομματάκι υπέρβαρη....
  15. Καλημέρα σε όλους/ες και καλή χρονιά. ΒΕΡΑ, @marilou, FEHKO ευχαριστώ πολυ κ για τις απαντήσεις σας. Τόσες μέρες, μάλλον μήνες δεν αξιώθηκα να σας γράψω. Ελπίζω τα παιδάκια σας να είναι καλά. Για να επανέλθω στο θέμα των φαρμάκων, πραγματικά μου φαίνεται κ εμένα υπερβολικό να χορηγώ τόσα σκευάσματα στο παιδί μου, αλλά όσες φορές τα σταμάτησα την έπιανε κρίση βρογχίτιδας με δύσπνοια, χαμηλό κορεσμό αναπνοής, βήχα κλπ. Επίσης εκτός του παιδοπνευμονολόγου, είναι σύμφωνος κ ο παιδίατρός μας καθώς κ όσοι μας έχουν εξετάσει κατά καιρούς (είτε στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο της πόλης μου, είτε στο ΙΚΑ που μου συνταγογραφούσαν τα φάρμακα μέχρι πρότινως). Επίσης από τότε που συνεχίσαμε την αγωγή μας, έχουμε αρρωστήσει ουκ ολίγες φορές με άπειρες μύξες, πυρετούς κ όλα τα σχετικά αλλά δεν παθαμε ούτε μια κρίση δύσπνοιας. Τί να πω ρε κορίτσια? Δεν ξέρω! Depypal, τελικά τί σου είπε ο παιδίατρος? Είχατε όντως βρογχίτιδα?
  16. Καλησπέρα κορίτσια. Οι δίδυμες κορούλες μου είναι 3 1/2. Η "μεγάλη" μου (η οποία θήλαζε αποκλειστικά για 7 μήνες) έχει πρόβλημα με το αναπνευστικό. Η πρώτη μας κρίση όταν ήταν 13 μηνών μετά από πάρτυ γενεθλίων του βαπτιστικού μου. Μύξες, μπούκωμα απίστευτο με καύσωνα κ υγρασία στο φουλ κ ξαφνικά αυτός ο χαρακτηριστικός βήχας, γαβγισμα σκύλου. Στο νοσοκομείο στις 5 το πρωί με κορτιζόνες, νεφελοποιητές κ.ο.κ. Ήταν η πρώτη μας λαρυγγίτιδα. Μετά από 2 μήνες πάλι με ιωσούλα κ μυξούλες όπου την έπιασε δύσπνοια κ νοσηλευτήκαμε για 5 μέρες με βρογχιολίτιδα. Αυτό ήταν. Έκτοτε με την πρώτη μύξα πάθαινε κρίσεις βρογχίτιδας κ κάθε φορά ήταν χειρότερα από τις προηγούμενες. (κ δεν πηγαίναμε παιδικό). Τελικά πήγαμε σε παιδοπνευμονολόγο, μας μίλησε για ασθμα κ ξεκινήσαμε flixotide κ singulair. Καθημερινά κ χωρίς διακοπή. Κ για κάποιους μήνες Aerius. Αρρώσταινε μεν, αλλά δεν παθαίναμε βρογχίτιδες. Για το καλοκαίρι μου έδωσε αγωγή συντήρησης μειώσαμε δηλ. τη δόση flixotide. Τον Αύγουστο, από μόνη μου, της το σταμάτησα για αρκετές μέρες κ το ξεκίνησε Σεπτέμβρη. Δεν πρόλαβε όμως να δράσει (θέλει περίπου ένα 20ήμερο για να καλύψει τον οργανισμό) όταν αρρωστήσαμε με ιωσούλα. Κ εκεί που ήμουν ήσυχη πως θα τη βγάλουμε μόνο με μερικές μυξούλες, πάρε την κρίση βρογχίτιδας. Aerolin, soldesanil κ τα σχετικά. Με το που συνήλθε ξανά πάλι ίωση κ ξανά πάλι κρίση. Aerolin για 15 μέρες. Την προηγούμενη εβοδμάδα ξαναπήγαμε στον παιδοπνευμονολόγο. Τα παιδιά, λέει, που σταματάνε την αγωγή για το άσθμα παθάινουν συνέχεια κρίσεις Σεπτ-Οκτ. Επομένως αλλάξαμε το flixotide σε seretide (έχει μια ουσία επιπλέον), θα παίρνουμε singulair, aerius (για 2 1/2 μηνες), nasonex (για 1 1/2 μήνα), υπέρτονο στη μύτη 3 φορές την ημέρα κ εννοείται πλύσεις με φυσ. ορό συνέχεια!Φάρμακα, φάρμακα, φάρμακα. Έχω πάθει σοκ. Κ πάλι όμως είδα το αποτέλεσμα όταν έκανα του κεφαλιού μου κ της σταμάτησα την αγωγή. Για ομοιοπαθητική το σκέφτηκα κ εγώ αλλά το φοβάμαι για κάτι τόσο σοβαρό, όπως το αναπνευστικό του παιδιού μου.