Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Υψηλή β-χοριακη


Recommended Posts

Καλησπέρα είμαι καινούρια στο forum. Λοιπόν είμαι 22 το Δεκέμβρη ημουν 12 εβδομάδων έγκυος και απεβαλα. Τώρα είμαι ξανα έγκυος. Ειχα περιοδο 30-3 σταθερο κυκλο 28 ημερών και εχω καθυστέρηση 15 ημερες. Εκανα β-χοριακη βγηκε 55.000. Είναι φυσιολογικό; Εχω αγχωθει παρα πολυ. Δίδυμα; Εκτοπη κύηση; Δεν θελω να ξανα αποβαλω!!!! :cry::-(

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Καλησπέρα είμαι καινούρια στο forum. Λοιπόν είμαι 22 το Δεκέμβρη ημουν 12 εβδομάδων έγκυος και απεβαλα. Τώρα είμαι ξανα έγκυος. Ειχα περιοδο 30-3 σταθερο κυκλο 28 ημερών και εχω καθυστέρηση 15 ημερες. Εκανα β-χοριακη βγηκε 55.000. Είναι φυσιολογικό; Εχω αγχωθει παρα πολυ. Δίδυμα; Εκτοπη κύηση; Δεν θελω να ξανα αποβαλω!!!! :cry::-(

 

καλησπέρα γλυκιά μου! Το πιο σωστό θα ήταν να συμβουλευτείς το γυναικολόγο σου!!!!

Link to comment
Share on other sites

Με 15 μερες καθυστερηση σε σταθερο κυκλο και χοριακη 55.000 πας σούμπιτη για υπερηχο!

Ολα καλα θα πανε, κανε θετικες σκεψεις!

(Αληθεια δεν μπορουμε εμεις εδω να σου πουμε οτιδηποτε γιατι ολα ειναι πιθανα σε αυτη την πρωιμη φαση. Εχεις λογο να υποπτευεσαι διδυμα; Δεν φαινεται απαραιτητως απο την τιμη της χοριακης παντως. Εγω ειχα από μέσες έως χαμηλες χοριακές στα διδυμα).

Καλοστεριωτη!

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα γλυκιά μου! Το πιο σωστό θα ήταν να συμβουλευτείς το γυναικολόγο σου!!!!

 

Ευχαριστώ πολύ εχω κλήσει ραντεβού απλα μέχρι τότε θα με φάει η αγωνία μήπως κατι δε πάει καλα οπως την προηγούμενη φορά! :cry:

Link to comment
Share on other sites

Με 15 μερες καθυστερηση σε σταθερο κυκλο και χοριακη 55.000 πας σούμπιτη για υπερηχο!

Ολα καλα θα πανε, κανε θετικες σκεψεις!

(Αληθεια δεν μπορουμε εμεις εδω να σου πουμε οτιδηποτε γιατι ολα ειναι πιθανα σε αυτη την πρωιμη φαση. Εχεις λογο να υποπτευεσαι διδυμα; Δεν φαινεται απαραιτητως απο την τιμη της χοριακης παντως. Εγω ειχα από μέσες έως χαμηλες χοριακές στα διδυμα).

Καλοστεριωτη!

 

Ευχαριστώ για την απάντηση. Δεν εχω πρόβλημα αν είναι δίδυμα ή όχι απλά υπέθεσα να είναι λογο της μεγαλης β χοριακης. Οταν απεβαλα ειχα και τοτε υψηλή χοριακη και την παρακολουθουσα μεχρι να μηδενιστεί. Θα παω για υπερηχο και βλέπουμε μακαρι να μη συμβαίνει τίποτα όπως την προηγούμενη φορά :roll:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δεν εχω πρόβλημα αν είναι δίδυμα ή όχι απλά υπέθεσα να είναι λογο της μεγαλης β χοριακης:

 

Οχι, ;) απλά εννοουσα αν υπάρχει καποιος λόγος που αναρωτιέσαι μηπως ειναι διδυμα (κληρονομικοτητα, φαρμακευτικη αγωγη, υποβοηθούμενη αναπαραγωγη κλπ).

Ελπιζω ολα να πανε καλά!

Θα χαρω να μαθω νεα σου :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...