Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

εγκυμοσύνη, ενδομητριωση...άγχος...


Recommended Posts

Καλησπέρα! Εδω και λίγο καιρό προσπαθούμε να αποκτήσουμε ενα μωρακι... το θέμα είναι το ιστορικό μου.... είχα ενδομητριωση στα 22 μου και χειρουργηθηκα... Έτσι έχω χάσει την μια μου σάλπιγγα.Τώρα είμαι 31 και τόσα χρόνια ήμουν με αντισυλλιπτικα οπότε δεν ξέρω πως είναι ο κύκλος μου. Ο γιατρός μου συνέστησε να κάνω σαλπιγγογραφια κ όλα βγήκαν πολύ καλά η μια που μου έμεινε είναι μια χαρά μας έδωσε περιθώριο 3 μήνες να προσπαθησουμε μόνοι μας αλλιώς να πάω σε εργαστήρι για να μου προκαλέσουν ωορρηξία. Τώρα που έχω ελεύθερες επαφές έχω τόσο αγχος και οτι πρέπει να "αποδείξω" οτι μπορώ σε 3 μήνες είναι ακόμα πιο αγχωτικό. Έχω διαβάσει συμπτώματα εγκυμοσύνης δεν λέω οτι τα έχω ... αλλά δεν ξέρω και αν είναι... το γεγονός οτι πρέπει να περιμένω μέχρι την περίοδο με κάνει νομίζω παρανοϊκή κάθε μέρα γιατί πρέπει να περιμένω μια ακόμα βδομάδα..... τι λέτε να κάνω ? υπάρχει κάτι πιο νωρίς?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Καλησπέρα! Εδω και λίγο καιρό προσπαθούμε να αποκτήσουμε ενα μωρακι... το θέμα είναι το ιστορικό μου.... είχα ενδομητριωση στα 22 μου και χειρουργηθηκα... Έτσι έχω χάσει την μια μου σάλπιγγα.Τώρα είμαι 31 και τόσα χρόνια ήμουν με αντισυλλιπτικα οπότε δεν ξέρω πως είναι ο κύκλος μου. Ο γιατρός μου συνέστησε να κάνω σαλπιγγογραφια κ όλα βγήκαν πολύ καλά η μια που μου έμεινε είναι μια χαρά μας έδωσε περιθώριο 3 μήνες να προσπαθησουμε μόνοι μας αλλιώς να πάω σε εργαστήρι για να μου προκαλέσουν ωορρηξία. Τώρα που έχω ελεύθερες επαφές έχω τόσο αγχος και οτι πρέπει να "αποδείξω" οτι μπορώ σε 3 μήνες είναι ακόμα πιο αγχωτικό. Έχω διαβάσει συμπτώματα εγκυμοσύνης δεν λέω οτι τα έχω ... αλλά δεν ξέρω και αν είναι... το γεγονός οτι πρέπει να περιμένω μέχρι την περίοδο με κάνει νομίζω παρανοϊκή κάθε μέρα γιατί πρέπει να περιμένω μια ακόμα βδομάδα..... τι λέτε να κάνω ? υπάρχει κάτι πιο νωρίς?

 

 

Καλησπέρα και καλη αρχη!!

Δεν υπαρχει κατι δυστυχως για να καταλάβεις νωρίτερα και μην ακούς και για συμπτώματα εγκυμοσύνης διότι αυτα κατα κανόνα ερχονται μετα την 6η-7η εβδομαδα που ήδη το ξερεις.

Πρεπει να χαλαρώσεις.δεν εχεις να αποδείξεις τιποτα και σε κανένα και η πρόκληση ωορρηξίας που σου λεει ο γιατρός ειναι μια πολυ απλή διαδικασία με χαπάκια η οποία αν σου ταιριάξει οπως στις περισσότερες κοπέλες θα εχεις πολυ πολυ συντομα το μωράκι σου.

Μην αγχώνεσαι γιατι να ξερεις οτι το άγχος παιζει πολυ μεγάλο ρόλο σε αυτη τη διαδικασία..

Καλη επιτυχια ευχομαι & συντομα ευχαριστα..

Link to comment
Share on other sites

Και το άγχος πως αποβαλλετε???????? μπορεί την ώρα τις σεξουαλικής πράξης να μην το χω στο μυαλό ... αλλά μετά .... ακόμα και αυτό επηρεάζει έτσι δεν είναι?

Link to comment
Share on other sites

Και το άγχος πως αποβαλλετε???????? μπορεί την ώρα τις σεξουαλικής πράξης να μην το χω στο μυαλό ... αλλά μετά .... ακόμα και αυτό επηρεάζει έτσι δεν είναι?

 

Ναι επηρεάζει αρνητικά το άγχος.

Να πεις στον εαυτό σου οτι και να μη πετύχει στο 3 μηνο δε θα σκάσω.

Θα κάνω πρόκληση ωορρηξίας και θα μείνω αμέσως.

Τεστακια ωορρηξίας εχεις πάρει η πάτε με υπολογισμό;;

 

Δεν υπαρχει κουμπί για το άγχος απλα πρεπει να το πιστέψεις οτι θα γινει και να μη σκέφτεσαι τιποτα γιαυτο το θεμα.απασχολησου με κατι αλλο.δουλεια χόμπι κατι.

Link to comment
Share on other sites

όχι δεν έχω κάνει ..άπλα κάνουμε αυτό που διάβασα μέρα πάρα μέρα στις γόνιμες που θεωρούνται μέρες οποίες έχουν τελειώσει ξάπλα κάνα τεταρτακι μισάωρο και άπλα περιμένουμε... δυστυχώς είμαι άνεργη και δεν μπορώ να έχω ούτε χόμπι λόγο αυτού.... οπότε όλη μέρα αυτό σκέφτομαι δυστυχώς.... έξω δεν βγαίνω για καφέ γιατί προσπαθώ να κόψω το κάπνισμα και όλοι οι φίλοι καπνίζουν....το γυμναστηριο το κοψα λογο οτι δεν κανει πλεον... οποτε μπορεις να καταλαβεις τι φαση ζω....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

όχι δεν έχω κάνει ..άπλα κάνουμε αυτό που διάβασα μέρα πάρα μέρα στις γόνιμες που θεωρούνται μέρες οποίες έχουν τελειώσει ξάπλα κάνα τεταρτακι μισάωρο και άπλα περιμένουμε... δυστυχώς είμαι άνεργη και δεν μπορώ να έχω ούτε χόμπι λόγο αυτού.... οπότε όλη μέρα αυτό σκέφτομαι δυστυχώς.... έξω δεν βγαίνω για καφέ γιατί προσπαθώ να κόψω το κάπνισμα και όλοι οι φίλοι καπνίζουν....το γυμναστηριο το κοψα λογο οτι δεν κανει πλεον... οποτε μπορεις να καταλαβεις τι φαση ζω....

 

Θα σε βοηθούσαν τεστ ωορρηξίας απο το Ίντερνετ.ειναι πολυ φτηνά.

Το μερα παρά μερα καλο ειναι αρκει ο άντρας σου να εχει καλη κινητικότητα στο σπερμα.χομπι εννοώ και μεσα στο σπιτι πραγματα.

Αν πιάνουν τα χέρια σου καμία ζωγραφική, πηλό, μαγειρική ακομα και οριγκάμι.

Δεν θέλουν πολυ χρήμα αυτα που σου πα.επισης κοιτα στο δήμο που εισαι μηπως έχουν προγράμματα για ενήλικες με χειροτεχνίες και τέτοια.συνηθως πληρώνεις ενα ποσο 10? το μηνα για κάποια δραστηριότητα.το περπάτημα κανει καλο επισης.

Ετσι να ξεφύγει λιγο το μυαλό.

 

Αν ψάχνεις πει 10 μερες αν εισαι η δεν εισαι θα τρελαθείς δεν υπαρχει περίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

Θα σε βοηθούσαν τεστ ωορρηξίας απο το Ίντερνετ.ειναι πολυ φτηνά.

Το μερα παρά μερα καλο ειναι αρκει ο άντρας σου να εχει καλη κινητικότητα στο σπερμα.χομπι εννοώ και μεσα στο σπιτι πραγματα.

Αν πιάνουν τα χέρια σου καμία ζωγραφική, πηλό, μαγειρική ακομα και οριγκάμι.

Δεν θέλουν πολυ χρήμα αυτα που σου πα.επισης κοιτα στο δήμο που εισαι μηπως έχουν προγράμματα για ενήλικες με χειροτεχνίες και τέτοια.συνηθως πληρώνεις ενα ποσο 10? το μηνα για κάποια δραστηριότητα.το περπάτημα κανει καλο επισης.

Ετσι να ξεφύγει λιγο το μυαλό.

 

Αν ψάχνεις πει 10 μερες αν εισαι η δεν εισαι θα τρελαθείς δεν υπαρχει περίπτωση.

 

πφφφ λοιπον σε ευχαριστω πολυ πολυ γιαα τις συμβουλες σου ευελπιστώ απλα αν καποια ειχε αντίστοιχο θεμα να μιλησει αν τα καταφερε μονη της τελικα... να σε και παλι καλα!:)

Link to comment
Share on other sites

πφφφ λοιπον σε ευχαριστω πολυ πολυ γιαα τις συμβουλες σου ευελπιστώ απλα αν καποια ειχε αντίστοιχο θεμα να μιλησει αν τα καταφερε μονη της τελικα... να σε και παλι καλα!:)

 

Καλη τύχη στις προσπάθειες σας και καλα αποτελεσματα να εχεις.συντομα τα ευχαριστα.

Link to comment
Share on other sites

Ξέχασα.υπαρχει συζήτηση με θεμα μια σάλπιγγα εμπόδιο για σύλληψη;;

Μπορεις να ρίξεις μια μάτια και εκει.

 

το εχω ηδη διαβασει :wink: εδω και μερες παρακολουθω το φορουμ απλα τωρα μπηκα στον πειρασμο να γραψω! :)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

πφφφ λοιπον σε ευχαριστω πολυ πολυ γιαα τις συμβουλες σου ευελπιστώ απλα αν καποια ειχε αντίστοιχο θεμα να μιλησει αν τα καταφερε μονη της τελικα... να σε και παλι καλα!:)

 

 

 

 

 

 

καλημερα!!με μια σαλπιγγα και εγω και ενδομητριωση σε μεγαλο βαθμο!!!οι τρεις μηνες που σε δινει,περαν του οτι σε αγχωνει αλλα δεν εχει και βαση...πρεπει να σε παρακολουθει καθε μηνα,ωστε να βλεπει ποια απο τις δυο ωοθηκες λειτουργουν και να εχετε προγραμματισμενες επαφες.

Link to comment
Share on other sites

καλημερα!!με μια σαλπιγγα και εγω και ενδομητριωση σε μεγαλο βαθμο!!!οι τρεις μηνες που σε δινει,περαν του οτι σε αγχωνει αλλα δεν εχει και βαση...πρεπει να σε παρακολουθει καθε μηνα,ωστε να βλεπει ποια απο τις δυο ωοθηκες λειτουργουν και να εχετε προγραμματισμενες επαφες.

 

Καλησπερα!! εσυ τελικα μπορεσες?? τα αταφερες? αν ναι με φυσικο τροπο?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...