Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

πολλά ωάρια...


Recommended Posts

Κορίτσια, καλησπέρα. είμαι ολοκαίνουριο μέλος εδω και για την ακρίβεια δεν εχω ξαναποστάρει ποτέ σε οτιδήποτε ιντερνετικό. συγχωρέστε μου τα όποια λαθη... Το θέμα μου είναι το εξής: πριν μια βδομαδα πήρα σερπαφάρ, προκειμένου να προχωρησω σε σπερματεγχυση αύριο. Προχθες και σήμερα πήγα στο γιατρό για υπέρηχο και βρηκε ότι τελικά ο οργανισμός μου υπεραντέδρασε. Εκανε 7 αυγουλάκια και όλα φαίνονται μεγαλωπά! Να τονίσω ότι δεν πάω για εξωσωματική, είναι απλή σπερματεγχυση. Εψαξα στο διαδικτυο και οι μόνες περιπτώσεις που βρηκα σχετιζονταν με εξωσωματικές. Υπάρχει ανάλογη περίπτωση με εσας; Εχετε ακούσει κάτι; Δεν ξέρω τι να νιωσω.. να χαρω, να πανικοβληθω... Να το ακυρώσω δε θέλω, γιατί έχουμε τραβηξει κι εμείς ένα μικρό λούκι ως τωρα κι είναι κρίμα.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Κορίτσια, καλησπέρα. είμαι ολοκαίνουριο μέλος εδω και για την ακρίβεια δεν εχω ξαναποστάρει ποτέ σε οτιδήποτε ιντερνετικό. συγχωρέστε μου τα όποια λαθη... Το θέμα μου είναι το εξής: πριν μια βδομαδα πήρα σερπαφάρ, προκειμένου να προχωρησω σε σπερματεγχυση αύριο. Προχθες και σήμερα πήγα στο γιατρό για υπέρηχο και βρηκε ότι τελικά ο οργανισμός μου υπεραντέδρασε. Εκανε 7 αυγουλάκια και όλα φαίνονται μεγαλωπά! Να τονίσω ότι δεν πάω για εξωσωματική, είναι απλή σπερματεγχυση. Εψαξα στο διαδικτυο και οι μόνες περιπτώσεις που βρηκα σχετιζονταν με εξωσωματικές. Υπάρχει ανάλογη περίπτωση με εσας; Εχετε ακούσει κάτι; Δεν ξέρω τι να νιωσω.. να χαρω, να πανικοβληθω... Να το ακυρώσω δε θέλω, γιατί έχουμε τραβηξει κι εμείς ένα μικρό λούκι ως τωρα κι είναι κρίμα.

 

Καλησπέρα και καλώς ήρθες, τι δόση πήρες;;έχεις πολυκυστικες;;

Απλα με τόσα πολλα ωάρια υπάρχει πιθανότητα Πολυδυμης κύησης.

Ο γιατρός σου σου συνέστησε να συνεχίσετε;

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με appe και συμπληρωνω οτι με τετοιον τροπο και πολλα ωαρια εγω ειχα τριδυμη κυηση, οπου την 10η εβδομαδα παλινδρομησαν και τα τρια εμβρυα.

Η διδυμη κυηση ειναι πολυ πιθανη επισης.

Ο γιατρος σου σου εχει πει οτι θα προχωρησετε σε καθε περιπτωση;

Μήπως να δοκιμαζατε δοσεις;

7 ωοθηλακια (που αναμενεται να ερθουν ολα σε φαση ρηξης) ειναι πολλα για σπερματεγχυση (απο τη μικρη μου εμπειρια σου λεω τη γνωμη μου, συζητησε με τον γιατρο σου).

Link to comment
Share on other sites

appe, ευχαριστώ για την απάντηση. Η δόση των σερπαφάρ ήταν 2 ανά μέρα για 5 μέρες. Δεν έχω πολυκυστικές. Αυτό που υποψιάζεται ο γιατρός είναι πως έχω ελαφρά ενδομητρίωση. Δε φαίνεται κάτι στους υπέρηχους, απλά ήταν αυξημένη η προλακτίνη μου και η CA125 (δείκτης καρκίνου ωοθηκών). Γενικά ούτε εγώ, ουτε ο άντρας μου έχουμε κάτι, τουλάχιστον δεν το έχουμε βρει ως τώρα. Αύριο πρωί έχω κλείσει ραντεβού για να την κάνω, ο γιατρός λέει να προχωρήσουμε. Και απ'τη μια χαίρομαι που τα ωάρια είναι μεγάλα και στρουμπουλά, απ'την άλλη φοβάμαι. Γιατί 3 από αυτά είναι πάνω από 23 χιλιοστά (σε χιλιοστά δε μετρώνται;)

Link to comment
Share on other sites

skountoufla, έγραψα ένα ολόκληρο κατεβατό πριν αλλά χάθηκε η σύνδεση, χάθηκε και το μνμ! Έλεγα πως λυπάμαι πολύ για την παλινδρόμηση... έχω φίλες που πάλευαν χρόνια, άλλες που παλεύουν ακόμα και τα τελευταια 2 χρόνια παλεύω κι εγώ. Αλλά δεν με συγκρίνω με εσάς... Εγώ είμαι πρωταρα ακόμα... Αυτό με τις "δόσεις", δεν το καταλαβα. Εννοείς ότι μπορώ να το κάνω σε 2 φάσεις; Δε μου είπε κάτι ο γιατρός. Έχει κάποιες επιφυλάξεις, αλλά δε μου πε να το σταματήσουμε. Μια δίδυμη κύηση δε με τρομάζει. Τα παραπάνω με τρομάζουν λίγο. Απ'την άλλη ξέρω, ότι ακόμα και με τη διαδικασία της σπερματέγχυσης, τα ποσοστά δεν είναι ιδιαίτερα υψηλά. Άντε ένα 25% έχω διαβάσει. Το πιθανότερο είναι ότι δε θα γίνει τίποτα. Αλλά νομίζω ότι πάντα και όλες μας λέμε στους εαυτούς μας "ηρέμησε, οι πιθανότητες είναι λίγες" αλλά υπάρχει και μια άλλη φωνή που ψιθυρίζει: "κι αν...;"

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Υρω πιστευω οτι η σκουντουφλα εννοεί να αλλάζεις τις δόσεις της κλομιφαινης σε καθε μηνα.ξερεις λιγότερο τωρα περισσότερο μετα κλπ.

Ο οργανισμός σου φαινεται ανταποκρίνεται πολυ καλα στην κλομιφαινη οποτε αν ξαναχρειαστείς να πάρεις που δε το ευχομαι θα πάρεις λογικα μικρότερη δόση.

Αν το σπερμα ειναι καλο τοτε εχεις πολλές πιθανότητες λόγω της ποσότητας των ωοθηλακιων.να σκέφτεσαι θετικά.

Ευχομαι να πάνε ολα καλα αυριο και να βρεθείς με ενα η και δυο μωράκια στην αγκαλιά σου συντομα.🎈🎈

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στα κορίτσια :cool:

Ακριβώς αυτό που λέει η appe εννοούσα!

Μετά σκέφτηκα βρε Υρω μήπως σου τα ειπα τρομακτικά και μετανιωσα λιγο...

Ο γιατρός σου ξερει και εκείνος θα σε καθοδηγεί!

Επίσης ξέχασα να πω καλή επιτυχία!

Τον γιο μου και τωρα τα διδυμακια που περιμενω, με αυτον τον τρόπο περίπου τα τσακωσα... [διεγερση ωοθηκων (εγω εκανα με ενεσεις, τα σερπαφαρ ήταν ήπια για την περιπτωση μου) και φυσική προγραμματισμένη επαφή (ούτε καν σπερματεγχυση)].

Είναι η πιο ήπια περίπτωση υποβοηθούμενης αναπαραγωγής, κι εσείς απ' όσο καταλαβαίνω ένα σπρωξιματάκι θελετε, ολα θα πάνε καλά!

Καλή συνέχεια και σύντομα τα καλά αποτελέσματα :wink:

(άσε τις πιθανότητες, η κάθε περίπτωση είναι μοναδική κι αυτή θα είναι η τυχερή σου!!)

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στα κορίτσια :cool:

Ακριβώς αυτό που λέει η appe εννοούσα!

Μετά σκέφτηκα βρε Υρω μήπως σου τα ειπα τρομακτικά και μετανιωσα λιγο...

Ο γιατρός σου ξερει και εκείνος θα σε καθοδηγεί!

Επίσης ξέχασα να πω καλή επιτυχία!

Τον γιο μου και τωρα τα διδυμακια που περιμενω, με αυτον τον τρόπο περίπου τα τσακωσα... [διεγερση ωοθηκων (εγω εκανα με ενεσεις, τα σερπαφαρ ήταν ήπια για την περιπτωση μου) και φυσική προγραμματισμένη επαφή (ούτε καν σπερματεγχυση)].

Είναι η πιο ήπια περίπτωση υποβοηθούμενης αναπαραγωγής, κι εσείς απ' όσο καταλαβαίνω ένα σπρωξιματάκι θελετε, ολα θα πάνε καλά!

Καλή συνέχεια και σύντομα τα καλά αποτελέσματα :wink:

(άσε τις πιθανότητες, η κάθε περίπτωση είναι μοναδική κι αυτή θα είναι η τυχερή σου!!)

 

skountoyfla, μην ανησυχείς! δε με φόβισες περισσότερο απ' όσο ήδη ήμουν. Περισσότερο ανησυχούσα που δεν έβρισκα παρόμοια περίπτωση, παρά οτιδήποτε άλλο. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Τώρα ό,τι έγινε-έγινε. Μόλις γύρισα απ' το γιατρό. Μου είπε ότι το βραδάκι θα πονέσω κάπως, αλλά να μην ανησυχήσω και να φάω ασπράδια αυγών. Κι απο κει και πέρα, βλέποντας και κάνοντας. Ευχαριστώ πολύ πολύ για το ενδιαφέρον :) :) :) Καλή λευτεριά να'χεις!!!

Link to comment
Share on other sites

skountoyfla, μην ανησυχείς! δε με φόβισες περισσότερο απ' όσο ήδη ήμουν. Περισσότερο ανησυχούσα που δεν έβρισκα παρόμοια περίπτωση, παρά οτιδήποτε άλλο. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές. Τώρα ό,τι έγινε-έγινε. Μόλις γύρισα απ' το γιατρό. Μου είπε ότι το βραδάκι θα πονέσω κάπως, αλλά να μην ανησυχήσω και να φάω ασπράδια αυγών. Κι απο κει και πέρα, βλέποντας και κάνοντας. Ευχαριστώ πολύ πολύ για το ενδιαφέρον :) :) :) Καλή λευτεριά να'χεις!!!

 

Καλα αποτελέσματα κοριτσάκι.χαλαρωσε οσο μπορείς!!

Link to comment
Share on other sites

Υρώ καλημέρα,

Καλή επιτυχία καταρχήν με το καλό ένα θετικό αποτέλεσμα...

Ήθελα να σε ρωτήσω κάτι για την σπερματέγχυση;;

Σου ανέφερε ο γιατρός σου αν τις επόμενες θα έχεις πονάκια περιόδου ήπια;;

Εγώ έκανα σπερματέγχυση την τρίτη 8/3 κ έχω ενοχλήσεις απαλές απο τότε στην πλευρά που ήταν τα ωάρια. Σου είπε εσένα οτιδήποτε;;

rhIYp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Υρώ καλημέρα,

Καλή επιτυχία καταρχήν με το καλό ένα θετικό αποτέλεσμα...

Ήθελα να σε ρωτήσω κάτι για την σπερματέγχυση;;

Σου ανέφερε ο γιατρός σου αν τις επόμενες θα έχεις πονάκια περιόδου ήπια;;

Εγώ έκανα σπερματέγχυση την τρίτη 8/3 κ έχω ενοχλήσεις απαλές απο τότε στην πλευρά που ήταν τα ωάρια. Σου είπε εσένα οτιδήποτε;;

 

Kalημέρα Νατάσα! πολλή και καλή επιτυχία και σε σένα! :) ο γιατρός μου είπε ότι πόνο θα νιώσω αρκετό την ώρα που θα γινόταν η ωορρηξία. Και περίμενε ότι θα πονέσω αρκετα γιατι μου πε να πάρω ντεπόν κι αν τα δω σκούρα να τον πάρω τηλ. Τελικά δεν ένιωσα τέτοιο πόνο, αλλά όντως την καταλαβα την ωορρηξία, ακριβως σαν να είχα περίοδο. Μου είπε ότι μπορεί να νιώθω πποναλάκια για κάμποσες μέρες, αλλά να μην ανησυχήσω. Δε θα σημαίνει κάτι, ούτε καλό, ούτε κακό. Σημερα, πάντως που έχουν περάσει 24 ώρες, δε νιώθω όπως χθες, με πόνους περιόδου. Κατα διαστήματα νιώθω τσιτιές δεξιά χαμηλά.

Link to comment
Share on other sites

Kalημέρα Νατάσα! πολλή και καλή επιτυχία και σε σένα! :) ο γιατρός μου είπε ότι πόνο θα νιώσω αρκετό την ώρα που θα γινόταν η ωορρηξία. Και περίμενε ότι θα πονέσω αρκετα γιατι μου πε να πάρω ντεπόν κι αν τα δω σκούρα να τον πάρω τηλ. Τελικά δεν ένιωσα τέτοιο πόνο, αλλά όντως την καταλαβα την ωορρηξία, ακριβως σαν να είχα περίοδο. Μου είπε ότι μπορεί να νιώθω πποναλάκια για κάμποσες μέρες, αλλά να μην ανησυχήσω. Δε θα σημαίνει κάτι, ούτε καλό, ούτε κακό. Σημερα, πάντως που έχουν περάσει 24 ώρες, δε νιώθω όπως χθες, με πόνους περιόδου. Κατα διαστήματα νιώθω τσιτιές δεξιά χαμηλά.

 

Καλημέρα ...σε ευχαριστώ πολύυυυυυ!!!!! Μακάρι !!!!

Μάλιστα... Εμένα δεν μου ανέφερε κάτι για τα πονάκια γιαυτό κ παραξενεύτηκα τόσο. Πάντως εμείς προχωρήσαμε την σπερματέγχυση εφόσον είχε γίνει η ωορηξία όχι νωρίτερα,μου εξήγησε πως πρέπει να έχει σπάσει το ωοθηλάκιο τουλάχιστον για την συγκεκριμένη διαδικασία!! Μακάρι να πάνε καλά όλα κ για τις δυό μας.

Χοριακή 24-25 μήνα;;;

rhIYp3.png
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα ...σε ευχαριστώ πολύυυυυυ!!!!! Μακάρι !!!!

Μάλιστα... Εμένα δεν μου ανέφερε κάτι για τα πονάκια γιαυτό κ παραξενεύτηκα τόσο. Πάντως εμείς προχωρήσαμε την σπερματέγχυση εφόσον είχε γίνει η ωορηξία όχι νωρίτερα,μου εξήγησε πως πρέπει να έχει σπάσει το ωοθηλάκιο τουλάχιστον για την συγκεκριμένη διαδικασία!! Μακάρι να πάνε καλά όλα κ για τις δυό μας.

Χοριακή 24-25 μήνα;;;

 

Αυτό που άλλα λέει ο ένας κι άλλα ο άλλος με τρελαίνει!!! Εμάς πάλι μας είπε ότι επειδη κάνει κάποια ώρα να φτασει και να κάτσει στη θεση του το σπέρμα γι αυτο κάναμε πιο πριν την σπερματεγχυση. Ενδεχόμενη εγκυμοσύνη θα φανεί κατα το τριήμερο της 25ης Μαρτίου οπότε θα πρέπει να συμβιβαστω με ενα απλό τεστ σε πρώτη φάση. :) Θετικές σκέψεις κι απ τις δυο και για τις δυο και για όποια άλλη κοπέλα βράζει στο καζάνι μαζί μας!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που άλλα λέει ο ένας κι άλλα ο άλλος με τρελαίνει!!! Εμάς πάλι μας είπε ότι επειδη κάνει κάποια ώρα να φτασει και να κάτσει στη θεση του το σπέρμα γι αυτο κάναμε πιο πριν την σπερματεγχυση. Ενδεχόμενη εγκυμοσύνη θα φανεί κατα το τριήμερο της 25ης Μαρτίου οπότε θα πρέπει να συμβιβαστω με ενα απλό τεστ σε πρώτη φάση. :) Θετικές σκέψεις κι απ τις δυο και για τις δυο και για όποια άλλη κοπέλα βράζει στο καζάνι μαζί μας!

 

Πόσο θα συμφωνήσω... Είναι τρομερό....

Πραγματικά δεν βγάζεις άκρη!!!

Ναι 14 μέρες είναι στις 24 άρα 25 θα ξέρεις!!!! Καλή επιτυχία και πάλι!!!!!!

Εγώ είχα πόνους ωορηξίας απο την προηγούμενη μέρα γιατί με ρώταγε κ κοίταξε κ με υπέρηχο αλλά ήταν απόλυτος πως πρέπει να έχει σπάσει για να προχωρήσουμε. Τους 2προηγούμενους μήνες έκανα μόνο τα χάπια κ την ένεση και μου έλεγε οτι σε αυτην την φάση θέλουμε να είσαι κοντά στην ωορηξία αλλά τώρα ήταν κάθετος.

rhIYp3.png
Link to comment
Share on other sites

Πόσο θα συμφωνήσω... Είναι τρομερό....

Πραγματικά δεν βγάζεις άκρη!!!

Ναι 14 μέρες είναι στις 24 άρα 25 θα ξέρεις!!!! Καλή επιτυχία και πάλι!!!!!!

Εγώ είχα πόνους ωορηξίας απο την προηγούμενη μέρα γιατί με ρώταγε κ κοίταξε κ με υπέρηχο αλλά ήταν απόλυτος πως πρέπει να έχει σπάσει για να προχωρήσουμε. Τους 2προηγούμενους μήνες έκανα μόνο τα χάπια κ την ένεση και μου έλεγε οτι σε αυτην την φάση θέλουμε να είσαι κοντά στην ωορηξία αλλά τώρα ήταν κάθετος.

 

Δε μου φαίνεται παράλογο τότε. Αν έχεις δοκιμάσει κάποια πράγματα ήδη, τότε λογικό μου φαίνεται να θέλει να τεστάρει κι άλλες επιλογές. Αν αυτή είναι η τρίτη, τότε σου εύχομαι να είναι η "τρίτη και καλύτερη!". Λογικά 21-22 του μήνα εσύ θα ξέρεις; Να πάνε όλα κατ'ευχήν! :) :) :)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δε μου φαίνεται παράλογο τότε. Αν έχεις δοκιμάσει κάποια πράγματα ήδη, τότε λογικό μου φαίνεται να θέλει να τεστάρει κι άλλες επιλογές. Αν αυτή είναι η τρίτη, τότε σου εύχομαι να είναι η "τρίτη και καλύτερη!". Λογικά 21-22 του μήνα εσύ θα ξέρεις; Να πάνε όλα κατ'ευχήν! :) :) :)

 

Σε ευχαριστώ.., σπερματέγχυση ήταν η πρώτη μας, τις άλλες δύο φορες πήρα τα φάρμακα και είχαμε επαφή φυσιολογική στο σπίτι μας αλλά δεν μας ήρθε το νινάκι μας.

Τώρα ελπίζω να είναι κ η τυχερή μας!!!!!🍼🍼🍼🙏🙏🙏🙏🙏

Ναι 22είναι η μέρα μας!!!! Σε ευχαριστώ γλυκιά μου καλή μας επιτυχία!!!!!!

rhIYp3.png
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Νατάσα μου, είναι τόσο γλυκό που με σκέφτηκες... Δυστυχώς, η προσπάθεια ήταν αποτυχημένη με περικεφαλαία. Δε χρειάστηκα καν χοριακή, γιατί καταλάβαινα ότι θα αδιαθετούσα. Σήμερα ήρθε... Και το'χω πάρει τόσο βαριά που απορώ με τον εαυτό μου. Δεν περίμενα ότι θα'ριχνα τόσο κλάμα. Εσύ είσαι εντάξει;; Κοιτούσα τώρα τα δικά σου νέα και να ξέρεις ότι έχεις τον απόλυτο σεβασμό μου, γιατί εγώ δεν το πήρα καθόλου μα καθόλου καλά. Όσα μπράβο και να σου πω θα είναι λίγα...

Link to comment
Share on other sites

Νατάσα μου, είναι τόσο γλυκό που με σκέφτηκες... Δυστυχώς, η προσπάθεια ήταν αποτυχημένη με περικεφαλαία. Δε χρειάστηκα καν χοριακή, γιατί καταλάβαινα ότι θα αδιαθετούσα. Σήμερα ήρθε... Και το'χω πάρει τόσο βαριά που απορώ με τον εαυτό μου. Δεν περίμενα ότι θα'ριχνα τόσο κλάμα. Εσύ είσαι εντάξει;; Κοιτούσα τώρα τα δικά σου νέα και να ξέρεις ότι έχεις τον απόλυτο σεβασμό μου, γιατί εγώ δεν το πήρα καθόλου μα καθόλου καλά. Όσα μπράβο και να σου πω θα είναι λίγα...

 

Υρώ μου λυπάμαι πάρα πολύ,αχ κορίτσι μου σε νιώθω... Και εγώ έτσι ένιωσα κλάψε να ξεσπάσεις βοηθάει,αλλά μην το αφήσεις να σε καταβάλει.

Πραγματικά ευχόμουν να σε ακούσω να μου λές πως όλα πήγαν καλά ..😞 Μην σκέφτεσαι πως έκανες κάτι λάθος...

rhIYp3.png
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...