Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Κοριτσια λιγη βοηθεια παρακαλω


Recommended Posts

Καλησπερα σε όλες......

Πριν λιγες μερες εκανα τεστ κ βγηκε θετικο...Ειμαι 34 χρονων κ εχω εναν γιο 6,5 χρονων....ειμαστε Αθηνα ουσιαστικα χωρις βοηθεια κ δουλευουμε κ ο συζυγος κ εγω πολυ..Στην πρωτη μου εγκυμοσυνη ημουν πανευτυχης απο την ημερα που ειδα το θετικο τεστ.Παρα ταυτα η γεννα...καισαρικη...ηταν πολυ δυσαρεστη εμπειρια φοβηθηκα πολυ κ μετα επαθα επιλοχειο.....

Ελεγα πως δεν θελω 2ο παιδι επηρεασμενη απο την εμπειρια μου, αλλα ο ανδρας μου το ηθελε πολυ...η αληθεια ειναι πως κ εγω αρχισα να το σκεφτομαι θετικα...παρολο που φοβομουν....ετσι ξεκινησαμε πριν 3 μηνες προσπαθειες. ΤΟΝ πρωτο και δευτερο μηνα που τα τεστ ηταν αρνητικα...επαιρνα πριν την καθυστερηση...ενιωθα λιγο απογοητευμενη....τωρα εχω ενα θετικο τεστ κ αντι να χαρω νιωθω καταθλιπτικα

..αγχωνομαι με το που σκεφθω οτι ειμαι εγκυος...φοβαμαι την γεννα απο τωρα

..την λοχεια....ολα.....τι επαθα ρε κοριτσια? Γιατι?

Περιμενω τις απαντησεις σας...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Καλησπερα σε όλες......

Πριν λιγες μερες εκανα τεστ κ βγηκε θετικο...Ειμαι 34 χρονων κ εχω εναν γιο 6,5 χρονων....ειμαστε Αθηνα ουσιαστικα χωρις βοηθεια κ δουλευουμε κ ο συζυγος κ εγω πολυ..Στην πρωτη μου εγκυμοσυνη ημουν πανευτυχης απο την ημερα που ειδα το θετικο τεστ.Παρα ταυτα η γεννα...καισαρικη...ηταν πολυ δυσαρεστη εμπειρια φοβηθηκα πολυ κ μετα επαθα επιλοχειο.....

Ελεγα πως δεν θελω 2ο παιδι επηρεασμενη απο την εμπειρια μου, αλλα ο ανδρας μου το ηθελε πολυ...η αληθεια ειναι πως κ εγω αρχισα να το σκεφτομαι θετικα...παρολο που φοβομουν....ετσι ξεκινησαμε πριν 3 μηνες προσπαθειες. ΤΟΝ πρωτο και δευτερο μηνα που τα τεστ ηταν αρνητικα...επαιρνα πριν την καθυστερηση...ενιωθα λιγο απογοητευμενη....τωρα εχω ενα θετικο τεστ κ αντι να χαρω νιωθω καταθλιπτικα

..αγχωνομαι με το που σκεφθω οτι ειμαι εγκυος...φοβαμαι την γεννα απο τωρα

..την λοχεια....ολα.....τι επαθα ρε κοριτσια? Γιατι?

Περιμενω τις απαντησεις σας...

 

ορμόνες

bA9gp3.png
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε όλες......

Πριν λιγες μερες εκανα τεστ κ βγηκε θετικο...Ειμαι 34 χρονων κ εχω εναν γιο 6,5 χρονων....ειμαστε Αθηνα ουσιαστικα χωρις βοηθεια κ δουλευουμε κ ο συζυγος κ εγω πολυ..Στην πρωτη μου εγκυμοσυνη ημουν πανευτυχης απο την ημερα που ειδα το θετικο τεστ.Παρα ταυτα η γεννα...καισαρικη...ηταν πολυ δυσαρεστη εμπειρια φοβηθηκα πολυ κ μετα επαθα επιλοχειο.....

Ελεγα πως δεν θελω 2ο παιδι επηρεασμενη απο την εμπειρια μου, αλλα ο ανδρας μου το ηθελε πολυ...η αληθεια ειναι πως κ εγω αρχισα να το σκεφτομαι θετικα...παρολο που φοβομουν....ετσι ξεκινησαμε πριν 3 μηνες προσπαθειες. ΤΟΝ πρωτο και δευτερο μηνα που τα τεστ ηταν αρνητικα...επαιρνα πριν την καθυστερηση...ενιωθα λιγο απογοητευμενη....τωρα εχω ενα θετικο τεστ κ αντι να χαρω νιωθω καταθλιπτικα

..αγχωνομαι με το που σκεφθω οτι ειμαι εγκυος...φοβαμαι την γεννα απο τωρα

..την λοχεια....ολα.....τι επαθα ρε κοριτσια? Γιατι?

Περιμενω τις απαντησεις σας...

 

 

Τότε που είχες επιλόχειο, στην πρώτη σου εγκυμοσύνη, είχες κάποια ψυχολογική βοήθεια? Γιατί έχω ακούσει ότι η επιλόχειος είναι πολύ συνηθισμένη και είναι καλό αν μπορείς έστω να έχεις μια μικρή βοήθεια, έστω από κάποιον που ειδικεύεται στο θέμα. Το έχεις σκεφτεί αυτό? Πιστεύεις θα ένιωθες καλύτερα αν ήξερες ότι μπορείς να μιλήσεις με κάποιον για αυτά?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Τότε που είχες επιλόχειο, στην πρώτη σου εγκυμοσύνη, είχες κάποια ψυχολογική βοήθεια? Γιατί έχω ακούσει ότι η επιλόχειος είναι πολύ συνηθισμένη και είναι καλό αν μπορείς έστω να έχεις μια μικρή βοήθεια, έστω από κάποιον που ειδικεύεται στο θέμα. Το έχεις σκεφτεί αυτό? Πιστεύεις θα ένιωθες καλύτερα αν ήξερες ότι μπορείς να μιλήσεις με κάποιον για αυτά?

Μίλησα με μια φίλη ψυχίατρο....Ναι σίγόυρα κάνει καλό να μιλάς σε ειδικό....Αλλά ειλικρινά πιστεύω οτι καλύτερα (για την περιπτωσή μου) σε ανακουφίζουν τα λόγια ένος ανθρώπου που βιώνει τις ίδιες καταστάσεις με εσένα....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...