Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

κυκλος χωρις ωορηξια!μπερδεμα!


Recommended Posts

Λοιπόν καλή χρόνια!κυκλος μετά από αποθηλασμο πολλή μπερδεμένος! Πρώτος μετά από 15 μέρες μετά 47 μέρες και τώρα 41 μέρες.είχαμε επαφή χτες μια μέρα πριν μου έρθει ή περίοδος.θέλω και άλλο μπεμπακι και έχω απογοητεύει. Κάπου διάβασα ότι αν εχεις πάνω από 40 μέρες κύκλο δεν έχεις κάνει ωορηξια.

Υπάρχει περίπτωση να έχω ωορηξια μαζί με περίοδο μοα και το πιάσω τώρα?

Νόμιζα ότι το δεύτερο έρχεται πολλή εύκολα!!!

Και είχα μεγάλους κύκλους τώρα αυτούς τους δύο μήνες και όλο νόμιζα ότι το Πιάσαμε!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Γεια σου lilika.

Μαλλον ειναι λιγακι απιθανο να συμπεσει η ωορρηξια με την περιοδο.

Συνεχισε τις προσπαθειες σου και θα ερθει το μωρακθ που επιθυμεις.

Μπορεις ακομα να χρησιμοποιησεις τεστακια ωορρηξιας για να την εντοπιζεις και να πηγαινεις πιο στοχευμενα.

Καλη επιτυχια!

Link to comment
Share on other sites

Πριν τη πρωτη μου εγκυμοσυνη ειχα χρεισιμοποιησει τετοια τεστακια.δεν ειχαν δειξει ποτε τιποτα.και ειχα ωορηξια.απλως απογοητευομαι....

Link to comment
Share on other sites

Πριν τη πρωτη μου εγκυμοσυνη ειχα χρεισιμοποιησει τετοια τεστακια.δεν ειχαν δειξει ποτε τιποτα.και ειχα ωορηξια.απλως απογοητευομαι....

 

Δυο επιλογες εχεις : ή θα το αφησεις στο φλου με τις επαφες που θα εχετε ως ζευγαρι ή θα αρχισεις να σε παρακολουθει υπερηχογραφικά ο γυναικολογος σου και να σε καθοδηγει χρονικά όποτε βλεπει οτι προκειται να κανεις ωορρηξία.

Δεν εχει νοημα να απογοητευεσαι αφου το ξερεις οτι ειστε γονιμοι σαν ζευγαρι.

Καλη τυχη και μακαρι η νεα χρονιά να σου φερει το μωρό που επιθυμεις.

(ωορρηξια και περιοδος δεν γινεται να συμπεσουν, εκτος αν η αιμορραγια σου δεν ειναι απο περιοδο - ειναι πχ λογω της ωορρηξιας ή ειναι ψευδοπεριοδος κλπ).

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

μου εχει τυχει το εξης πραγμα μια μερα αφου ειχα καθαρισει απο περιοδο ξυπναω με εντονους πονους σαν να ξαναεχω περιοδο τρομαξα λιγο απο την ενταση του πονου γιατι δεν μου ειχε συμβει ξανα και πηγα αρον αρον στον γιατρο , ο οποιος αφου με εξετασε μου ειπε οτι ειχα ωορρηξια οποτε θεωρω οτι ολα ειναι σχετικα... οταν απορρημενη του λεω μα καλα χτες τελειωσα απο περιοδο μου λεει συμβαινει:roll:

Link to comment
Share on other sites

μου εχει τυχει το εξης πραγμα μια μερα αφου ειχα καθαρισει απο περιοδο ξυπναω με εντονους πονους σαν να ξαναεχω περιοδο τρομαξα λιγο απο την ενταση του πονου γιατι δεν μου ειχε συμβει ξανα και πηγα αρον αρον στον γιατρο , ο οποιος αφου με εξετασε μου ειπε οτι ειχα ωορρηξια οποτε θεωρω οτι ολα ειναι σχετικα... οταν απορρημενη του λεω μα καλα χτες τελειωσα απο περιοδο μου λεει συμβαινει:roll:

 

Δεν παιζει ρολο το ποτε τελειωνει η περιοδος (το πότε "καθαριζουμε", οπως λεμε), γιατι το ποσο αιμα εχει καθε γυναικα κατά την περίοδό της εξαρταται απο τον οργανισμο της, απο την ποιοτητα της ωορρηξιας που ειχε, το παχος του ενδομητριου που πρεπει να αποβληθει κλπ. Αυτο που παιζει ρολο ειναι η πρωτη μερα της περιοδου. Γι' αυτο πολλες γυναικες λενε "εμεινα εγκυος ενω ειχα περιοδο", δηλ μπορει να ειχαν ακομα αιμα, αλλα απο την πρωτη μερα της περιοδου ξεκιναει η ωριμανση του επομενου ωαριου, οπότε προλαβαινει να γινει νέα ωορρηξια κι ας υπαρχει ακομα αιμα περιοδου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
μου εχει τυχει το εξης πραγμα μια μερα αφου ειχα καθαρισει απο περιοδο ξυπναω με εντονους πονους σαν να ξαναεχω περιοδο τρομαξα λιγο απο την ενταση του πονου γιατι δεν μου ειχε συμβει ξανα και πηγα αρον αρον στον γιατρο , ο οποιος αφου με εξετασε μου ειπε οτι ειχα ωορρηξια οποτε θεωρω οτι ολα ειναι σχετικα... οταν απορρημενη του λεω μα καλα χτες τελειωσα απο περιοδο μου λεει συμβαινει:roll:

 

Καλημέρα!!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Άρχισα τα clomiphene,ξέρετε αν σταθεροποιούν την περίοδο? Έχω πολυκυστηκες!!!!:(

Με την κλομιφαίνη δεν σταθεροποιείται ο κύκλος.

Με την κομιφαίνη προσπαθούμε να ωριμάσουμε το ωάριο(α) και να προκαλέσουμε ωορρηξία.

Αν γίνουν ολα αυτά και δεν μείνεις εγκυος, τότε θα σου ερθει περίοδος.

Από αυτή την άποψη μπορείς να πεις ότι θα εχεις περίοδο, ενώ υπό άλλες συνθήκες δεν θα ειχες. Οχι όμως ότι παίρνουμε την κλομιφαίνη με σκοπό την σταθεροποίηση της περιόδου. Την παίρνουμε για να κάνουμε ωορρηξία.

Καλή αρχή και καλή επιτυχία ;)

Link to comment
Share on other sites

Με την κλομιφαίνη δεν σταθεροποιείται ο κύκλος.

Με την κομιφαίνη προσπαθούμε να ωριμάσουμε το ωάριο(α) και να προκαλέσουμε ωορρηξία.

Αν γίνουν ολα αυτά και δεν μείνεις εγκυος, τότε θα σου ερθει περίοδος.

Από αυτή την άποψη μπορείς να πεις ότι θα εχεις περίοδο, ενώ υπό άλλες συνθήκες δεν θα ειχες. Οχι όμως ότι παίρνουμε την κλομιφαίνη με σκοπό την σταθεροποίηση της περιόδου. Την παίρνουμε για να κάνουμε ωορρηξία.

Καλή αρχή και καλή επιτυχία ;)

 

Είμαι στην τέταρτη μέρα με τα χάπια!ή γιατρός μου μου είπε να τα πάρω από την 5-9 μέρα περιόδου και από την 11 και μετά να αρχίσουμε προσπάθειες!ελπίζω και εύχομαι σε όλες να κάνουμε το όνειρο μας πραγματικότητα!

Link to comment
Share on other sites

Είμαι στην τέταρτη μέρα με τα χάπια!ή γιατρός μου μου είπε να τα πάρω από την 5-9 μέρα περιόδου και από την 11 και μετά να αρχίσουμε προσπάθειες!ελπίζω και εύχομαι σε όλες να κάνουμε το όνειρο μας πραγματικότητα!

 

Να ρωτησω κάτι ακόμα?βοηθούν οι επαφές κατά τη διάρκεια λήψης των φαρμάκων ή είναι καλύτερα να αρχίσουμε τις προσπάθειες αφού περάσουν αυτές οι 5μερες λήψεις τους????χίλια ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...