Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

PALMARIVA HOTEL ERETRIA


Recommended Posts

Είμαστε μία οικογένεια με τρία παιδάκια,

το ένα είναι 4,5 ετών και τα διδυμάκια 14μηνων.

βρίκαμε το παραπάνω ξενοδ. μέσω internet γιατί η Ερέτρια είναι κοντινός προορισμός για μία μεγάλη οικογένεια με μικρά παιδιά.

 

έχει πάει κάποιος απο εσάς στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο?

τί άποψη έχετε και αν κάνει για μία οικογένεια.

 

φοβάμε μην την πατήσουμε γιατί είναι και 130 ευρώ την ημέρα με ημιδιατροφή.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Είμαστε μία οικογένεια με τρία παιδάκια,

το ένα είναι 4,5 ετών και τα διδυμάκια 14μηνων.

βρίκαμε το παραπάνω ξενοδ. μέσω internet γιατί η Ερέτρια είναι κοντινός προορισμός για μία μεγάλη οικογένεια με μικρά παιδιά.

 

έχει πάει κάποιος απο εσάς στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο?

τί άποψη έχετε και αν κάνει για μία οικογένεια.

 

φοβάμε μην την πατήσουμε γιατί είναι και 130 ευρώ την ημέρα με ημιδιατροφή.

 

Αγαπητή TWINSSS .Έχω πάει στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο αρκετές φορές.Έχει ωραιους χώρους,αρκετή άπλα,δεν έχει σκάλες να ανεβοκατεβαίνειςγκαζόν,παιδική χαρά,ωραία παραλία δικιά του μπροστά.Τα δωμάτια είναι καθαρά όμως λίγο στενάχωρα.Δεν ξέρω αν έχει δίχωρα γιατί έχω δύο παιδιά και μας έδιναν μπαγκαλόου με ένα διπλό κρεβάτι ένα ραντσάκι και ένα παρκοκρέβατο για τον μικρό.Το φαγητό μεγάλη ποικιλία αλλά ήταν σαν να είχαν όλα την ίδια γεύση.Δεν τρελαινόμουν.Αν δεν έχεις τρελές απαιτήσεις τότε είναι μια χαρά.Έχω να σου προτείνω κι ένα άλλο λίγο πιο μετά από το palmariva που πήγα πέρσι πρώτη φορά.Είναι το grand blue.Είναι πιο μικρό σαν ξενοδοχείο ,(πιο συμπαθητικό όμως) δεν έχει τόσο μεγάλους χώρους έξω ούτε παιδική χαρά και η παραλία είναι μικρότερη από το palmariva και έχει και λίγες πέτρες.Το δωμάτιο όμως που είχαμε ήταν μεζονέτα,πάνω κάτω με εσωτερική σκάλα που κοιμόντουσαν άνετα 5 άτομα.Με δύο μπάνια 2 τηλεοράσεις ,πολύ ωραίο.Το φαγητό πολύ καλύτερο πιο περιποιημένο και πολύ πιο νόστιμο και ένα μπουκάλι κρασί άσπρο ή κόκκινο ότι ήθελες κάθε βράδυ δωρεάν ( χύμα βέβαια αλλά ήταν πολύ ωραίο)..Αφού να καταλάβεις ο μικρός που είναι πολύ μίζερος με το φαγητό έτρωγε κάθε μέρα δύο πιάτα.Πέρσι πληρώναμε τέλος Ιουνίου αρχές Ιουλίου 110 € για την μεζονέτα που σου είπα με ημιδιατροφή.Η επιλογή δική σου. Καλές διακοπές.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...