Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
 Εάν η διεύθυνση E-Mail σας δεν υπάρχει, δεν λειτουργεί, ή σας είναι άγνωστη, παρακαλούμε στείλτε μας το νέο σας E-Mail  &  το όνομα χρήστη σας στο a d m i n i s t r a t o r @parents.org.gr ! 
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Recommended Posts

Αν είναι φαρμακευτικό εξάνθημα, το Αταραξ δεν κάνει τίποτα, αλλά πάντα το δίνουμε, για το φόβο των Ιουδαίων...Πιστεύω ότι η παιδίατρος θα σου πει να το δώσεις 3-4 μέρες.

 

Μια σημείωση: είναι κρίμα να δίνουμε Αταραξ στα παιδιά, όταν υπάρχουν τα καινούρια αντιισταμινικά, όπως Xozal και Aerius. Το Αταραξ πρέπει να εγκαταλειφθεί, επιτέλους! Εκτός του ότι προκαλεί υπνηλία, δεν επιτρέπει στον εγκέφαλο να καταγράψει καινούριες πληροφορίες. Όπως λένε οι αλλεργιολόγοι, αν το παιδί πάει σχολείο, δεν μπορεί να μάθει τίποτα, με το Αταραξ!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


καλημέρα. Και ο δικός μου το έπαθε αυτό τη μοναδική φορά που πήρε amoxil άρχισε να βγάζει σπυριά και να τρώγεται και το αλλάξαμε αμέσως, αλλά τελικά δεν κατέληξε ο γιατρός αν ήταν αλλεργία από amoxil η της ίδιας της ίωσης συμπτώματα… πάντως amoxil δεν του ξανάδωσε..

Απίστευτο αυτό με το atarax, ο δικός μας παιδίατρος δεν μας το έχει δώσει ποτέ αλλά πολλά γνωστά παιδάκια μας το παίρνουν..

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...