Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ΞΕΚΙΝΗΣΑΜΕ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΕς


Recommended Posts

Γεια σας,

 

σημερα ξεκινησε η κορη μου, 6 ετων ακριβως να κανει εργοθεραπειες. εχει το συνδρομο ΔΕΠΥ και οι παιδοψυχολογοι μας συστησανε εργοθεραπειες.

 

το κυριοτερο προβλημα με την κορη μου ειναι η διασπαση που εχει.

δεν μπορει να συγκεντρωθει σε ενα πραγμα. ο,τι και να ειναι αυτο.

και η ερωτηση μου ειναι, αν και ειδα καποια ποστς, τι ακριβως ειναι αυτο που θα κανουν και υποτιθεται οτι θα βοηθηθει η μικρη;

 

την ρωτησα την εργοθεραπευτρια και η απαντηση της ηταν, θα το δουμε στην πορεια αυτο.να γνωριστουμε πρωτα και μετα θα δουμε που θα εστιαστουμε.

 

αλλα μου φενεται απιθανο να διωρθωθει αυτο το θεμα. ισως γιατι εγω προσωπικα εχω σηκωσει τα χερια ψηλα!

 

εχει καποια παει το παιδι της σε εργοθεραπεια για διασπαση να μου πει αν μπορει φυσικα λεπτομερειες;

 

σας ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Sunsea πρέπει να ξεκινήσει ο γιός μου εργοθεραπείες (5,5ετ.) λόγω χαμηλής συγκέντρωσης/οργάνωσης και υπερκινητικότητας. Απλά θα το κάνουμε από Σεπ. διοτι θα επαναφοιτήσει κιόλας στο νηπιαγωγείο. Κι εγώ έτσι αισθάνθηκα αρχικά αλλά με βοήθησαν φίλες στο καφέ και συνήλθα κάπως. Απλά είμαστε σε φάση που το ψάχνουμε, πως και τί.

Μην το βάζεις κάτω, όλα διορθώνονται.

Α, μην ξεχάσω...γίνεται μία επιστημονική ημερίδα ανοιχτή και για γονείς στις 21/05 που αφορά εργοθεραπείες. Μπες στην ιστοσελίδα του Συλλόγου Εργοθεραπευτών να το δεις, έχει πολύ ενδιαφέρον και σκέφτομαι να το παρακολουθήσω.

 

Επειδή με ενδιαφέρει πολύ το θέμα σου, θα το παρακολουθώ μήπως βοηθηθώ κι εγώ. Εύχομαι να σας πάνε όλα καλά.

Link to comment
Share on other sites

Sunsea πρέπει να ξεκινήσει ο γιός μου εργοθεραπείες (5,5ετ.) λόγω χαμηλής συγκέντρωσης/οργάνωσης και υπερκινητικότητας. Απλά θα το κάνουμε από Σεπ. διοτι θα επαναφοιτήσει κιόλας στο νηπιαγωγείο. Κι εγώ έτσι αισθάνθηκα αρχικά αλλά με βοήθησαν φίλες στο καφέ και συνήλθα κάπως. Απλά είμαστε σε φάση που το ψάχνουμε, πως και τί.

Μην το βάζεις κάτω, όλα διορθώνονται.

Α, μην ξεχάσω...γίνεται μία επιστημονική ημερίδα ανοιχτή και για γονείς στις 21/05 που αφορά εργοθεραπείες. Μπες στην ιστοσελίδα του Συλλόγου Εργοθεραπευτών να το δεις, έχει πολύ ενδιαφέρον και σκέφτομαι να το παρακολουθήσω.

 

Επειδή με ενδιαφέρει πολύ το θέμα σου, θα το παρακολουθώ μήπως βοηθηθώ κι εγώ. Εύχομαι να σας πάνε όλα καλά.

εγω ειμαι επαρχια και δεν θα μπορεσω να παρακολουθησω. μπορεις να μου πεις την ιστοσελιδα να μπω να δω;

σε ευχαριστω για την στιρηξη

Link to comment
Share on other sites

καλημερα! Δεν ξερω αν βοηθησω αλλα επειδη διαβασα οτι το παιδακι της Νitsa2 θα επαναφυτησει θελω να πω κ εγω την επμπειρια απο την κορη της κουμπαρας μου!

πηγαινει νηπ/γωγειο και επειδη διαφορων ιωσεων του χειμωνα ειχα χασει ημερες στο νηπειο η νηπ/γος της ειπε οτι πρεπει να επαναφυτησει γιατι εχει προβλημα στη συγγεντρωση της και δεν μπορει να κανει τιποτα ιη ιδια.Η κουμπαρα μου τα πηρε κανανικα οταν της ειπε οτι εχει προβλημα συγγεντρωσης και εχει κ υπερκινητισμο και μιλησε με μια ψυχολογο η ο οποια της συνεστησε να κανει καποιες ασκησης μονη της στο παιδι για να δει αν υπαρχει πραγματι προβλημα.Δεν πηγε σε καμια εργοθεραπευτρια παρα εκανε στο παιδι καποιες ασκησεις συγγεντρωσης μονη της και φανηκε η βλακεια της νηπ/γωγου!Το παιδι ειναι μια χαρα απλα δεν ειχε ασχοληθει κοθολου η ιδια μαζι της.

Δεν το λεω για να εφυσιχασετε απλα περα απο εργοθεραπευτρια (που την δουλεια της θελει να κανει κ αυτη)απευθυνθειτε πριν σε καποια ψυχολογο που θα σας συστησει καποια πραγματακια να κανετε στα παιδακια σας ωστε να γλητωσετε και χρονο και χρημα και φυσικα να μην χασουν και την χρονια τους τα παιδακια!

Link to comment
Share on other sites

Εμείς καταλήξαμε τελικά στην επαναφοίτηση. Επειδή έχω ασχοληθεί μαζί του αλλά χωρίς ουσιώδη αποτελέσματα και επιβεβαιωθήκαμε από αναπτυξιολόγο.

Σ' ευχαριστούμε πολύ πάντως.

 

Sunsea μπες εδώ

http://www.ergotherapists.gr

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Βρήκαμε που θα κάνουμε τις εργοθεραπείες. Πήγα χθες σε ένα κέντρο της περιοχής μας, συστημένη, και κατέληξα. Θα πάμε πάλι το Σαβ. να τον δουν κι από την άλλη εβδομάδα ξεκινάμε με εργοθεραπευτή ο οποίος εργάζεται σε γνωστό κέντρο αναπήρων.

Link to comment
Share on other sites

Παρεπιπτόντως καμια νηπιαγωγος δεν μπορει ουτε εχει δικαιωμα να αποφασισει για την επαναφοιτηση του παιδιου. Εξαλλου δεν ειναι ετσι απλο. Απαιτειται αξιολογηση της σχολικης ετοιμοτητας του παιδιου απο αναπτυξιολογο σε συνδυασμο με διεπιστημονικη ομαδα. Το παιδι θα αξιολογηθει απο λογοθεραπευτη, εργοθεραπευτη , ειδικο παιδαγωγο, ψυχολογο και ιατρο αναπτυξιολογο (και σε καποιες περιπτωσεις παιδοψυχιατρο). Μετα θα ενημερωθει ο σχολικος συμβουλος και θα επαναφοιτησει το παιδι στο νηπιαγωγειο.

Σημειωτεον ειναι πολυ καλυτερα το παιδι να επαναφοιτησει στο νηπιαγωγειο απ'οτι να επαναλαβει ταξη οταν παει στο δημοτικο

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας,

 

σημερα ξεκινησε η κορη μου, 6 ετων ακριβως να κανει εργοθεραπειες. εχει το συνδρομο ΔΕΠΥ και οι παιδοψυχολογοι μας συστησανε εργοθεραπειες.

 

το κυριοτερο προβλημα με την κορη μου ειναι η διασπαση που εχει.

δεν μπορει να συγκεντρωθει σε ενα πραγμα. ο,τι και να ειναι αυτο.

και η ερωτηση μου ειναι, αν και ειδα καποια ποστς, τι ακριβως ειναι αυτο που θα κανουν και υποτιθεται οτι θα βοηθηθει η μικρη;

 

την ρωτησα την εργοθεραπευτρια και η απαντηση της ηταν, θα το δουμε στην πορεια αυτο.να γνωριστουμε πρωτα και μετα θα δουμε που θα εστιαστουμε.

 

αλλα μου φενεται απιθανο να διωρθωθει αυτο το θεμα. ισως γιατι εγω προσωπικα εχω σηκωσει τα χερια ψηλα!

 

εχει καποια παει το παιδι της σε εργοθεραπεια για διασπαση να μου πει αν μπορει φυσικα λεπτομερειες;

 

σας ευχαριστω!

 

Καναμε παλιοτερα εργοθεραπεια για λεπτη κινητικοτητα αλλα μιας γνωστης μου κανει απο περισι για διασπαση.

Τρομερη αλλαγη το παιδι σου λεω.

Μην σου πω μολις τελειωσω το ρο θα το ξαναδω το θεμα.

 

Μην σε παιρνει απο κατω και προσεχε μην μπεις σε τρυπακια που δεν σε αφορουν .

 

Προσωπικα δεν θα ξαναπηγαινα το παιδι ιδια ταξη παρα μονο αν εκρινα εγω σαν μανα οτι δεν μπορει να γινει αλλοιως (ειμαι πολυ αντικειμενικη) .

 

Σημειωτεον ειναι πολυ καλυτερα το παιδι να επαναφοιτησει στο νηπιαγωγειο απ'οτι να επαναλαβει ταξη οταν παει στο δημοτικο

συμφωνω απολυτα αλλα το θεμα ειναι κατα ποσο πραγματικα πρεπει (συγχωρηστε με για την επιφυλακτικοτητα αλλα εχουν δει πολλα τα ματακια μου)

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

Εμείς καταλήξαμε τελικά στην επαναφοίτηση. Επειδή έχω ασχοληθεί μαζί του αλλά χωρίς ουσιώδη αποτελέσματα και επιβεβαιωθήκαμε από αναπτυξιολόγο.

Σ' ευχαριστούμε πολύ πάντως.

 

Sunsea μπες εδώ

www.ergotherapists.gr

 

δεν μπορεσα να βγαλω ακρη γιατι πρεπει να εισαι μελος.... :(

 

η απορια μου ειναι ποια ειναι η τεχνικη που μπορει να χρησιμοποιησει μια εργοθεραπευτρια ετσι ωστε να καταφερει να βελτιωσει την διαταραχη ελλειματικη προσοχης μεσα απο το παιχνιδι.

 

στην περιοχη που ζω (επαρχια) δεν υπαρχουν πολλες επιλογες μονο 2 και ειναι μικρες σε ηλικια και εχουν πτυχιο μονο 2 ετη. δεν λεω οτι αυτο εχει σημασια, αλλα αναρωτιεμαι μια κοπελιτσα που αποφοιτησε μολις το 09, ποοοοση εμπειρια μπορει να εχει ετσι ωστε να βελτιωσει αυτο το προβλημα, παιζοντας;;;; 3 φορες που εχουμε παει μονο παιζουν. κυριολεκτικα. τιποτα αλλο. οταν την ρωτησα για λεπτομερειες μου ειπε θα δουμε....

 

δεν ξερω εχω τις επιφυλαξεις μου... ειμαι υπερ των νεων γιατι ξερω οτι εχουν φρεσκιες ιδεες και ορεξη... αλλα οσον αφορα την εμπειρια εχω μια επιφυλαξη. γιαυτο ρωτω... τι ειναι αυτο που κανει τη εργοθεραπεια να ειναι οντως θεραπεια μεσα απο το παιχνιδι;;;

 

 

ευχαριστω πολυ για την βοηθεια

Link to comment
Share on other sites

Παρεπιπτόντως καμια νηπιαγωγος δεν μπορει ουτε εχει δικαιωμα να αποφασισει για την επαναφοιτηση του παιδιου. Εξαλλου δεν ειναι ετσι απλο. Απαιτειται αξιολογηση της σχολικης ετοιμοτητας του παιδιου απο αναπτυξιολογο σε συνδυασμο με διεπιστημονικη ομαδα. Το παιδι θα αξιολογηθει απο λογοθεραπευτη, εργοθεραπευτη , ειδικο παιδαγωγο, ψυχολογο και ιατρο αναπτυξιολογο (και σε καποιες περιπτωσεις παιδοψυχιατρο). Μετα θα ενημερωθει ο σχολικος συμβουλος και θα επαναφοιτησει το παιδι στο νηπιαγωγειο.

Σημειωτεον ειναι πολυ καλυτερα το παιδι να επαναφοιτησει στο νηπιαγωγειο απ'οτι να επαναλαβει ταξη οταν παει στο δημοτικο

 

Η νηπιαγωγός μπορεί να προτείνει επαναφοίτηση και μετά από έκθεση της συμβούλου προσχολικής αγωγής και σύμφωνη γνώμη των γονέων το παιδί μπορεί να επαναλάβει για 1 χρονιά το νηπιαγωγείο. Η δεύτερη επανάληψη γίνεται πάντα μετά από γνωμάτευση ΚΕΔΔΥ ή Ιατροπαιδαγωγικού.

Συνήθως την πρόταση της νηπιαγωγού την ακολουθεί αξιολόγηση του παιδιού, αλλά δεν είναι απαραίτητο

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Η νηπιαγωγός μπορεί να προτείνει επαναφοίτηση και μετά από έκθεση της συμβούλου προσχολικής αγωγής και σύμφωνη γνώμη των γονέων το παιδί μπορεί να επαναλάβει για 1 χρονιά το νηπιαγωγείο. Η δεύτερη επανάληψη γίνεται πάντα μετά από γνωμάτευση ΚΕΔΔΥ ή Ιατροπαιδαγωγικού.

Συνήθως την πρόταση της νηπιαγωγού την ακολουθεί αξιολόγηση του παιδιού, αλλά δεν είναι απαραίτητο

Mπορει να προτείνει αλλα όχι να αποφασισει. Θεωρω οτι μια νηπιαγωγος δεν ειναι αρμοδια να κρινει κατι τετοιο.

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

Mπορει να προτείνει αλλα όχι να αποφασισει. Θεωρω οτι μια νηπιαγωγος δεν ειναι αρμοδια να κρινει κατι τετοιο.

 

Μα δεν είπα πουθενά ότι η νηπιαγωγός θα αποφασίσει.

Η νηπιαγωγός θα δει το παιδί πώς είναι μέσα στην τάξη, ξέρει πώς πρέπει να είναι σε γενικές γραμμές ένα παιδί, ξέρει τι πρέπει να γνωρίζει ένα παιδί για να πάει στην Α δημοτικού (τόσο γνωστικά όσο και συναισθηματικά) και με βάση αυτά θα προτείνει στους γονείς επαναφοίτηση. Αφού τους εκθέσει τα επιχειρήματα της, και αφού έρθει και η σύμβουλος προσχολικής αγωγής να δει το παιδί και αφού η σύμβουλος συντάξει έκθεση για το παιδί, οι γονέις θα αποφασίσουν. Τον τελευταίο λόγο πάντα τον έχουν οι γονέις (ευτυχώς ή δυστυχώς)

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.

Αφού καταλήξαμε στο κέντρο, το Σαβ. πήγαμε και αξιολόγησαν τον μικρό, η παιδαγωγός ειδικής αγωγής (τμήματα ένταξης), και μας είπε ότι το παιδί τις έχει τις δεξιότητες (ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ!) δεν υστερεί σε κάτι, ούτε φοβερά υπερκινητικός είναι. Το πρόβλημα απ' όπου προέρχονται όλα είναι ότι είναι νευρικός και εκρηκτικός και θέλει περισσότερο ειδική διαπαιδαγώγηση παρά εργοθεραπεία. Επίσης, δεν προφέρει το σ και το δ οπότε θα χρειαστεί και λογοθεραπεία - από χειμώνα - όπου θα κάνουν και μία πολύ καλή προετοιμασία για την α' δημοτικού.

Τώρα τρέχουμε να φτιάξουμε χαρτιά για την επαναφοίτηση. Μάλλον για μετεγγραφή το βλέπω.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλημέρα.

η παιδαγωγός ειδικής αγωγής (τμήματα ένταξης), .

 

 

χαιρομαι για τα αποτελεσματα. αντε καλη συνεχεια και καλη προοδο στο παιδι. ηθελα να σε ρωτησω, που υπαγεται το τμημα ενταξης που πηγατε τον μικρο; σε ιδιωτικο κεντρο ή σε δημοσιο φορεα; εγω ημουν σαν χαμενη.. δεν ηξερα απο που να ξεκινησω. μια απο δω με στελνανε μια απο κει. Ξεκινησα με ιδιωτικο κεντρο, και συνεχισα για να παρω κρατικη γνωματευση για το ταμειο στο ΚΕΔΔΥ το οποιο δεν ειχε ειδικοτητα που να μπορει να διαγνωσει ΔΕΠΥ και με εστειλε στην Κιν. ΜΟν. Ψυχ. Υγειας. εκει την ειδε παιδοψυχιατρος και μας εδωσε τη ιδια διαγνωση με το ιδιωτικο κεντρο το οποιο επισκεφτηκαμε.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

καλησπέρα σε όλους τους γονείς. Πραγματικά χαίρομαι που πλεον και στην Ελλάδα υπάρχουν δικτυα ανταλλαγής απόψεων και εμπειριών γιατί αυτό κάνει αφενώς τους γονείς περισσότερο υποψιασμένους (με τη θετική πλευρά) και αφετέρου όλους τους επαγγελματίες που ασχολούνται με τα παιδιά καλύτερους. Επειδή είμαι παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια και συχνά διαβάζω το φορουμ σας πραγματικά μπήκα στον πειρασμό και σαν υποχρέωση το ένιωσα περισσότερο- να σας ενημερώσω σχετικά με την Εργοθεραπεία και τα προβλήματα στη συγκέντρωση και τη προσοχή. Οι συνάδελφοι από επαρχία κακώς δεν ενημέρωσαν τους γονείς για το σκοπό και τους στόχους και τα μέσα που θα χρησιμοποιήσουν για να βελτιώσουν τη συγκέντρωση . Από προσωπική μου εμπειριά μιας και δουλεύω με παιδιά σχεδόν μια δεκαετία τα παερισσότερα παιδάκια με διάσπαση είναι πανέξυπνα και αυτό αυξάνει τη δική μας δυσκολία να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση. Συνήθως τα παιδιά που έρχονται για Εργοθεραπεία έχουν διάσπαση που προέρχεται από μη καλή επεξεργασία αισθητηριακών ερθισμάτων. Με πολύ απλά λόγια ο εγκέφαλος έχει τη δυνατότητα να φιλτράρει τα μη ουσιώδη ερεθίσματα για την εκάστοτε στιγμή. Για παάρδειγμα εγώ τώρα γράφω στο φόρουμ και ταυτόχρονα ο εγκέφαλός μου δέχεται κατεγυσμό ερεθισμάτων. Ακούω τα αμάξια απ΄έξω, το ραδιοφωνο να σιγοπαίζει, η νιώθω την καρέκλα μου να σιγοκουνιέται, νιώθω τα καινούρια μου πέδιλα να μου ΄΄χτυπούν΄΄ τα πόδια και τα δάχτυλα και το αεράκι από το παράθυρο να μου χαιδεύει την πλάτη. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΙΩΘΩ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΑ ΜΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ, ΤΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΟΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ. Ο εγκεφαλός μου φιλτραρει και βαζει στην ακρη τα ερεθίσματα που δεν είναι ουσιώδη και τα ΄΄βάζει΄΄ στην άκρη ώστε να μπρώ εγώ αυτή τη στιγμή να συγκεντρωθώ στο γράψιμο αυτής της στήλης.Σε πολλά παιδιά με προβλήματα συγκέντρωσης δεν λειτουργεί ακριβώς αυτή η διαδικασία στο ακέραιο. Δηλ. η σωστή ερμηνεία και απάντηση στα εισερχόμενα ερεθίσματα. Ρόλος, λοιπόν, του Εργοθεραπευτή είναι να ενισχύσει αυτή, ακριβώς τη λειτουργία και αυτό γίνεται κυρίως με τη μέθοδο της Αισθητηριακή Ολκλήρωσης μέσα σε ειδικά εξοπλισμένα δωμάτια που μπορούν να προσφέρουν ποικιλία ερεθισμάτων ακουστικών, οπτικών, απτικών και κινητικών.Το να απομονώνουμε ένα παιδάκι με διάσπαση για να μπορέσει να αποδώσει είναι μια παροδική λύση ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑ. Αλλωστε τα περιβάλλοντα μέσα στα οποία ζούμε και καλούμαστε να λειτουργήσουμε είναι ΠΟΛΥΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΑ. Το να απομωνώνω ένα παιδάκι σε ένα σχεδόν άδειο και ήσυχο δωμάτιο ώστε να μπορέσει να αποδόσει είναι κάτι πολύ εύκολο αλλά όχι ένα εφόδιο που θα πάρει το παιδί μαζί του στον πραγματικό κόσμο.Αυτό είναι ένα μόνο κομμάτι της Εργοθεραπείας και πετυχαίνεται μέσα από στοχοκατευθυνόμενο και αισθητηριακό παιχνίδι με στόχο την βελτίωση της διαδικασίας αισθητηριακής επεξεργασίας. Πολλά από τα παιδάκια έχουν δυσκολίες στον ύπνο, στο φαγητό, μπορεί να είναι επιλεκτικοί στο φαγητό ή στο ντύσιμο και άλλα παιδάκια δεν μπρούν κάποιους θορύβους ή διασπώνται πολύ αύκολα με θόρυβο στο περιβάλλον. Ο σωστός Εργοθεραπευτής οφείλει να ενημερώσει λεπτομερέστατα τον εκάστοτε γονέα σχετικά με τις δυσκολίες του παιδιού και σχετικά με πως ο ίδιος θα βοηθήσει αυτές τις δυσκολίες να μειωθούν και γιατί όχι να εξαλειφθούν.

Καλό σας Βράδυ

Γιώτα Ξ.

Link to comment
Share on other sites

χαιρομαι για τα αποτελεσματα. αντε καλη συνεχεια και καλη προοδο στο παιδι. ηθελα να σε ρωτησω, που υπαγεται το τμημα ενταξης που πηγατε τον μικρο; σε ιδιωτικο κεντρο ή σε δημοσιο φορεα; εγω ημουν σαν χαμενη.. δεν ηξερα απο που να ξεκινησω. μια απο δω με στελνανε μια απο κει. Ξεκινησα με ιδιωτικο κεντρο, και συνεχισα για να παρω κρατικη γνωματευση για το ταμειο στο ΚΕΔΔΥ το οποιο δεν ειχε ειδικοτητα που να μπορει να διαγνωσει ΔΕΠΥ και με εστειλε στην Κιν. ΜΟν. Ψυχ. Υγειας. εκει την ειδε παιδοψυχιατρος και μας εδωσε τη ιδια διαγνωση με το ιδιωτικο κεντρο το οποιο επισκεφτηκαμε.

 

Καθυστερημένη απάντηση αλλά τώρα το είδα.

Το τμήμα ένταξης είναι τάξη σχολείου. Δεν υπάρχει σε ιδιωτικά κέντρα διάγνωσης ούτε και σε δημόσια.

Σε αυτά υπάρχει ειδικός παιδαγωγός (που αν ήταν σε σχολείο θα μπορούσε να διδάξει σε τμημα ένταξης) που αξιολογεί το παιδί εκπαιδευτικά.

Άλλο, λοιπόν, η αξιολόγηση σε δημόσιο ή ιδιωτικό κέντρο και άλλο το τμήμα ένταξης.

Επίσης, το ιδιωτικό κ΄νετρο δεν μπορεί να δώσει γνωμάτευση που να ισχύει στο δημόσιο (σχολέιο, εξετάσεις προφορικές, παρέμβαση από άλλες ειδικότητες που να καλύπτονται από το ταμείο κλπ). Για όλα αυτά χρειάζεται γνωμάτευση από δημόσιο φορέα (ΚΕΔΔΥ ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή Δημόσιο Κέντρο Ψυχικής Υγείας).

Link to comment
Share on other sites

Από προσωπική εμπειρία μαθητή μου ο οποίος θα επαναλάβει το νήπιο και ο οποίος έχει επίσημη γνωμάτευση απο ΙΚΑ και ΚΕΔΔΥ γνωρίζω ότι υπάρχει η δυνατότητα να δημιουργηθεί τμήμα ένταξης σε ένα νηπιο εαν το προτείνει ο Σχολικός Σύμβουλος Ειδική Αγωγής . Οι συγκεκριμένες δασκάλες καλεσαν τον Συμβουλο ο οποίος είπε οτι το παιδί δεν θα πάει σε άλλο νηπιο το οποίο έχει τμήμα ένταξης αλλά θα προτεινει τη δημιουργία στο υπάρχων εφοσον υπάρχουν 3 παιδιά που το χρειάζονται. Τωρα αν θα γινουν προσλήψεις αναπληρωτών Ειδικών Παιδαγωγών για τη νέα σεζον ένας Θεός ξέρει!!!!!!!!

Να σας ενημερώσω επίσης οτι βγηκε νομος που επιτρεπει τους ιδιώτες συνοδούς μέσα στα δημόσια σχολεία για τα Αυτιστικά παιδιά. Ενημερωθειτε σχετικά στο Νόηση.gr

Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα κοριτσάκι 6 ετών ( το Σεπτέμβριο) και από το Φεβρουάριο έχουμε ξεκινήσει λογοθεραπεία και εργοθεραπεία. Η διάγνωση ήταν συναισθηματική ανωριμότητα, αδρή κίνηση, και είχε και κάποιο πρόβλημα στο να εκφράζει τις σκέψεις της. όλου αυτούς τους μήνες είχε μεγάλη εξέλιξη και το τέστ σχολικής ετοιμότητας το πέρασε. Παρόλα αυτά η αναπτυξιολόγος που την παρακολουθεί μας πρότεινε να επαναλάβουμε το νηπιαγωγείο για να μπορέσει να ωριμάσει συναισθηματικά και να μπορεί να συγκεντρώνεται στο σχολείο. Εμείς αποφασίσαμε να μην την ξαναστείλουμε, δηλαδή ο άντρας μου γιατί εγώ θέλω να ξαναπάει νηπιαγωγείο, γιατί είναι ένα παιδί που θέλει πάρα πολύ να μάθει, είναι όλη την ώρα με ένα βιβλίο στο χέρι. Δεν ξέρω αν αποφασίσαμε σωστά για το παιδί και πώς μπορώ να ενισχύσω τις προσπάθειές της. Έχω άλλα δυο παιδάκια μικρότερα γεγονός που δε βοηθάει και πολύ. Εγώ τώρα έχω ρίξει όλη μου την προσοχή στη μεγάλη και ότι δραστηριότητα κάνουμε στο σπίτι είναι γύρω από την ανάπτυξή της με αποτέλεσμα να παραμελώ λίγο και τα άλλα παιδιά.

Link to comment
Share on other sites

Να σας ενημερώσω επίσης οτι βγηκε νομος που επιτρεπει τους ιδιώτες συνοδούς μέσα στα δημόσια σχολεία για τα Αυτιστικά παιδιά. Ενημερωθειτε σχετικά στο Νόηση.gr

 

Με τη σύμφωνη γνώμη του σχολέιου και του εκπαιδευτικού της τάξης!

 

Επίσςη, πουθενά δεν αναφέρεται ότι ο συνοδός-δάσκαλος παράλληλης στήριξης θα πρέπει να έχει κάποια προσόντα για διδασκαλία σε παιδιά με ειδικές ανάγκες. Μπορεί λοιπόν να είναι ο οποιοσδήποτε....

Προσωπικά, δεν θα δεχόμουν έναν άσχετο μέσα στην τάξη. Θα δεχόμουν κάποιον που έχει κάποις εξειδίκευση στη διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες.

Link to comment
Share on other sites

Με τη σύμφωνη γνώμη του σχολέιου και του εκπαιδευτικού της τάξης!

 

Επίσςη, πουθενά δεν αναφέρεται ότι ο συνοδός-δάσκαλος παράλληλης στήριξης θα πρέπει να έχει κάποια προσόντα για διδασκαλία σε παιδιά με ειδικές ανάγκες. Μπορεί λοιπόν να είναι ο οποιοσδήποτε....

Προσωπικά, δεν θα δεχόμουν έναν άσχετο μέσα στην τάξη. Θα δεχόμουν κάποιον που έχει κάποις εξειδίκευση στη διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες.

Αυτό με τους συνοδούς γινεται σε πολλές χώρες - οχι μόνο για αυτιστικά παιδιά, αλλά και για παιδιά με άλλες ανάγκες πχ. υγείας.

Emmaki καταλαμβαίνω ότι δεν θέλεις καποιον που να επεμβαίνει στο έργο σου. Δηλαδή συμφωνώ πρεπει να υπάρχει ενα πλαίσιο για τον ρόλο των συνοδών. Αλλά δεν καταλαμβαινω αυτό που λες "κάποιον που έχει κάποις εξειδίκευση στη διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες"

και δεν συμφωνω ότι αυτό θα πρέπει να το κρίνει η δασκάλα.

Ισα ίσα ο συνοδός μπορεί να μην είναι εκεί για να καλύψει αυτές τις ανάγκες (ειδική διδασκαλεία) αλλά κάποιες αλλες που εχει αυτό το παιδί. Για παράδειγμα να έχει ένα τρόπο να το κάνει να συγκεντρώνεται για να σε παρακολουθεί καλύτερα ή να του επικοικωνεί κάποια πράγματα, (ή για ενα άλλο παιδί με πρόβλημα καρδιάς να βοηθά στις ιατρικές του ανάγκες ή για ένα άλλο με εγκεφαλική παράλυση να βοηθά στις κινητικές...)

οπως το καταλαμβαίνω, η συνοδός δεν είναι για να αντικαταστήσει την δασκάλα, αλλά για να βοηθήσει να καλυφτούν κάποιες επιπλέον ανάγκες που μπορει να έχουν καποια παιδιά - στον βαθμό που αυτό είναι δυνατό- ώστε να μπορέσουν και αυτά να ενταχτούν στο κοινωνικό σύνολο και να πανε σχολείο με τα άλλα παιδιά.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με τους συνοδούς γινεται σε πολλές χώρες - οχι μόνο για αυτιστικά παιδιά, αλλά και για παιδιά με άλλες ανάγκες πχ. υγείας.

Emmaki καταλαμβαίνω ότι δεν θέλεις καποιον που να επεμβαίνει στο έργο σου. Δηλαδή συμφωνώ πρεπει να υπάρχει ενα πλαίσιο για τον ρόλο των συνοδών. Αλλά δεν καταλαμβαινω αυτό που λες "κάποιον που έχει κάποις εξειδίκευση στη διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες"

και δεν συμφωνω ότι αυτό θα πρέπει να το κρίνει η δασκάλα.

Ισα ίσα ο συνοδός μπορεί να μην είναι εκεί για να καλύψει αυτές τις ανάγκες (ειδική διδασκαλεία) αλλά κάποιες αλλες που εχει αυτό το παιδί. Για παράδειγμα να έχει ένα τρόπο να το κάνει να συγκεντρώνεται για να σε παρακολουθεί καλύτερα ή να του επικοικωνεί κάποια πράγματα, (ή για ενα άλλο παιδί με πρόβλημα καρδιάς να βοηθά στις ιατρικές του ανάγκες ή για ένα άλλο με εγκεφαλική παράλυση να βοηθά στις κινητικές...)

οπως το καταλαμβαίνω, η συνοδός δεν είναι για να αντικαταστήσει την δασκάλα, αλλά για να βοηθήσει να καλυφτούν κάποιες επιπλέον ανάγκες που μπορει να έχουν καποια παιδιά - στον βαθμό που αυτό είναι δυνατό- ώστε να μπορέσουν και αυτά να ενταχτούν στο κοινωνικό σύνολο και να πανε σχολείο με τα άλλα παιδιά.

 

O νόμος της ειδικής αγωγής μιλάει για παράλληλη στήριξη παιδιών με αυτισμό.

παράλληλη στήριξη σημαίνει ακόμα ένας δάσκαλος που είναι δίπλα στο παιδί μέσα στην γενική τάξη. Αυτός λοιπόν ο δάσκαλος δεν μπορεί να είναι "ό,τι να ναι"! Δεν μπορεί ο κάθε ένας που δεν έχει κάποια εξειδίκευση στη διδασκαλία των παιδιών με ειδικές ανάγκες (και ακόμα περισσότερο στη διδασκαλία παιδιών με αυτισμό) να μπαίνει μέσα στην τάξη. Πώς να το πω πιο απλά; Δεν μπορεί η κυριά που θα κάνει baby sitting στο σπίτι σε ένα οποιοδήποτε παιδί, να έρχεται και στο σχολέιο ώς παράλληλη στήριξη ενός αυτιστικού παιδιού!

Ωφείλει το κράτος να θέσει ένα πλαίσιο προσόντων που θα πρέπει να έχουν αυτοί οι "συνοδοί". Και ναι, η δασκάλα ή ο δάσκαλος, μπορούν να κρίνουν αν κάποιοςέχει πτυχίο ή μεταπτυχιακό πάνω στην ειδική αγωγή ή είναι άσχετος. Φυσικά και μπορούν να κρίνουν!!! όσο για τις άλλες ανάγκες που αναφέρεις (συγκέντρωση και επικοινωνία) πάλι ο ειδικός δάσκαλος είναι αυτός που θα δουλέψει με το παιδί πάνω σε αυτά. Αυτή είναι η δουλειά του! Για τις ιατρικές ανάγεκς, εκεί, πάλι προβλέπεται ότι θα διορίζεται ειδικό προσωπικό για να καλύπτονται. Αυτό δεν είναι δουλειά της παράλληλης στήριξης, αλλά άλλων ειδικών, οι οποίοι δεν είναι μέσα στην τάξη την ώρα του μαθήματος.

 

Άσε που για μένα είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ (και ακόμα περισσότερο) το κράτος να πετάει ουσιαστικά το μπαλάκι στην οικογένεια για κάτι που είναι δική του υποχρέωση (βλ. διορισμός κατάλληλου προσωπικού). Η δημόσια παιδεία, ιδιοτικοποιείται και εμέις καθόμαστε και κοιτάμε; Αλλά αυτό είναι άλλη μεγάλη κουβέντα.

Link to comment
Share on other sites

O νόμος της ειδικής αγωγής μιλάει για παράλληλη στήριξη παιδιών με αυτισμό.

παράλληλη στήριξη σημαίνει ακόμα ένας δάσκαλος που είναι δίπλα στο παιδί μέσα στην γενική τάξη. Αυτός λοιπόν ο δάσκαλος δεν μπορεί να είναι "ό,τι να ναι"! Δεν μπορεί ο κάθε ένας που δεν έχει κάποια εξειδίκευση στη διδασκαλία των παιδιών με ειδικές ανάγκες (και ακόμα περισσότερο στη διδασκαλία παιδιών με αυτισμό) να μπαίνει μέσα στην τάξη. Πώς να το πω πιο απλά; Δεν μπορεί η κυριά που θα κάνει baby sitting στο σπίτι σε ένα οποιοδήποτε παιδί, να έρχεται και στο σχολέιο ώς παράλληλη στήριξη ενός αυτιστικού παιδιού!

Ωφείλει το κράτος να θέσει ένα πλαίσιο προσόντων που θα πρέπει να έχουν αυτοί οι "συνοδοί". Και ναι, η δασκάλα ή ο δάσκαλος, μπορούν να κρίνουν αν κάποιοςέχει πτυχίο ή μεταπτυχιακό πάνω στην ειδική αγωγή ή είναι άσχετος. Φυσικά και μπορούν να κρίνουν!!! όσο για τις άλλες ανάγκες που αναφέρεις (συγκέντρωση και επικοινωνία) πάλι ο ειδικός δάσκαλος είναι αυτός που θα δουλέψει με το παιδί πάνω σε αυτά. Αυτή είναι η δουλειά του! Για τις ιατρικές ανάγεκς, εκεί, πάλι προβλέπεται ότι θα διορίζεται ειδικό προσωπικό για να καλύπτονται. Αυτό δεν είναι δουλειά της παράλληλης στήριξης, αλλά άλλων ειδικών, οι οποίοι δεν είναι μέσα στην τάξη την ώρα του μαθήματος.

 

Άσε που για μένα είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ (και ακόμα περισσότερο) το κράτος να πετάει ουσιαστικά το μπαλάκι στην οικογένεια για κάτι που είναι δική του υποχρέωση (βλ. διορισμός κατάλληλου προσωπικού). Η δημόσια παιδεία, ιδιοτικοποιείται και εμέις καθόμαστε και κοιτάμε; Αλλά αυτό είναι άλλη μεγάλη κουβέντα.

 

emmaki δεν ξερω το νομο που λες, αμα θέλεις βάλε τον.

Δεν ξερω ακριβώς τι σημαίνει παράλληλη στηριξη αλλά δεν θα μπορούσε σε καποιες περιπτώσεις αυτό να το κάνει για παράδειγμα μια ψυχολόγος?

 

Το θέμα δημοσια παιδεία είναι άλλο δεν πρεπει να το μπλέκουμε με το δικαίωμα αυτών των παιδιών να βρίσκονται στην τάξη. Αν δηλαδή ηταν διορισμένος ο συνοδός με καθόλου προσόντα και δεν επρεπε καν να δωσεις συγκατάθεση θα ήταν καλύτερα?

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...