Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

συνέχεια εμετό...χωρις λόγο(???)


Recommended Posts

καλησπέρα....

τελικά δεν έχω καταλήξει αν το θέμα που έχουμε με τον μικρό είναι ιατρικό ή ψυχολογικό...γιάυτό θα ήθελα τα φώτα σας...

ο γιος μου είναι 2,5 χρονών και ενώ ως μωρό δεν έβγαζε ποτέ ούτε μια γουλιά...είναι εδώ και μερικούς μήνες που έχει τον εμετό "στο τσεπάκι"....τι εννοώ?

βήχει συνέχεια (γιατί προφανώς έχει φλέγματα)...κάνει εμετό....

αν μετά το φαγητό τρέξει η χοροπηδησει έστω και λίγο ...κάνει εμετό....(ενω τα υπολοιπα παιδακια της παρέας, δεν κανουν παρολο που εχουν φαει και εκεινα..)

πολλές φορές όταν πλένουμε τα δοντια, καταπίνει νερό(παρόλο που τον μαλώνω) και μετά από λίγο κάνει εμετό....

δεν συζητώ που αν τον αφήσω να κλάψει για 5 λέπτα θα κάνει σιγουρα εμετό και αν τον μαλώσω/του φωναξω θα βάλει τα κλαμματα και θα κανει εμετο....(αυτό νομιζω οτι το κάνει για εκβιασμό)

τα υπόλοιπα όμως???

μήπως υπάρχει κανένα ιατρικό θέμα με το στομαχάκι του?

242904.png 2/8/2008 Η ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ! ΗΡΘΕΣ ΕΣΥ! ΜΠΕΜΠΟΥΛΗ ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΥ - ΠΟΛΥ!
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Προερχομαι απο οικογενεια που εχει ευκολους τους εμετους και εγω κανω μερικες φορες μετα απο εντονες κρισεις βηχα, ιδιως το βραδυ. Ο γιατρος σας τι λεει?

Link to comment
Share on other sites

Εάν ο εμετός ξεκίνησε σαν αποτέλεσμα του βήχα και ο μικρός σου κατάλαβε τον πανικό σου ή τελοσπάντων ότι αυτό σε στεναχωρεί, μπορεί να το συνεχίζει σαν κόλπο για "εκβιασμό". (έχω φίλη της οποίας η κόρη το έκανε περίπου μέχρι τα 3,5 όταν ήθελε να γίνει το δικό της ή απλά για να τραβήξει την προσοχή και την φροντίδα της μαμάς. :wink: )

Ανέφερε το φυσικά και στον παιδίατρο, μήπως με άλλες συνδυαστικές ερωτήσεις που θα σου κάνει, καταλήξετε κάπου.

 

Δες κι εδώ τι γράφουν άλλες μανούλες με το ίδιο πρόβλημα. :Dhttp://parents.org.gr/forum/showthread.php?p=1939196

Όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια....ο Θεός γελάει!

Link to comment
Share on other sites

Να συμπληρώσω, ότι εφόσον έχει μπει σε αυτή την ρουτίνα, κάποιους εμετούς ίσως να τους κάνει γιατί απλά δεν τους σταματάει. Τι εννοώ: Κάθε πρωί που πλένω τα δόντια μου, μου προκύπτει το αντανακλαστικό του εμετού. Δακρύζω κιόλας, αλλά σταματάω λίγο και το ελέγχω. Το παιδάκι δεν θα το ελέγχει και απλά αφήνεται και κάνει εμετό.... Αυτό μπορώ να φανταστώ.:rolleyes:

Όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια....ο Θεός γελάει!

Link to comment
Share on other sites

Πω πω .... "πακέτο" αυτοί οι εμετοί... Δυστυχώς, το ζω κι εγώ με τον γιο μας που τους έχει στο τσεπάκι, που λέμε. Και τί εννοώ: το καταλαβαίνω απόλυτα όταν είναι μπουκωμένος κι έχει πολλά φλέματα ότι θα καταλήξει η υπόθεση στον εμετό (πώς αλλιώς να τα βγάλει????) -παρά το γεγονός ότι φυσάει την μύτη του από πολύ μικρός- αλλά το γεγονός πως βάζει χέρι για να προκαλέσει εμετό όταν τον μαλώσω π.χ. όχι, αυτό είναι εκβιασμός...

Τώρα τελευταία το έχει περιορίσει αρκετά αλλά, γενικά, είναι πολύ εύκολη λύση ο εμετός για το παιδί μου τουλάχιστον. Νομίζω πως κάπως έτσι μας εκβιάζουν... Έχει τύχει φορά που ενώ είχε πιει το βραδινό του γάλα, με το που ήρθε το φαγητό *είχαμε παρέα και παραγγείλαμε απ' έξω* χωρίς να κάνει καμία κίνηση έκανε εμετό (προφανώς γιατί ήθελε να φάει και από αυτό !!!! Έφαγε λοιπόν τον αγλέωρα, που λένε, ήταν μες στην τρελή χαρά (άρα στομάχι δεν πόναγε) και κοιμήθηκε μόνος του !!! Υπομονή !

x3lfp2?r=1334129047

 

ziswp2.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

με τον γιατρό δεν το εχω συζητησει ακομα....

αλλά νομίζω ότι θα το κάνω σύντομα...την τελευταια εβδομαδα εκανε 3 φορες εμετο.την μία επειδη τον μάλωσα, την άλλη επειδη εβηχε και την τρίτη επειδη καταπιε το νερό από την οδοντόκρεμα....

242904.png 2/8/2008 Η ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ! ΗΡΘΕΣ ΕΣΥ! ΜΠΕΜΠΟΥΛΗ ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΥ - ΠΟΛΥ!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...