Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

ΜΠΟΜΠΟΝΙΕΡΕΣ ΓΑΜΟΥ ΚΑΙ ΒΑΦΤΙΣΗΣ ΜΑΖΙ


november rain

Recommended Posts

Καλησπερα κοριτσια και... αγορια!Ειμαι καινουργια στο forum αλλα φανατικη οπαδος του.Εχω εναν προβληματισμο!Τον Ιουνιο κανω τον γαμο μου και την βαφτιση του γιου μου μαζι και δεν ξερω τι μπομπονιερα να εχω,καμια πρωτοτυπη ιδεα?Ακομα και χειροποιητη να ειναι,αλλα πρωτοτυπη!!Περιμενω τις πολυτιμες απαντησεις σας:P:p

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Πουγκί με μπρελόκ,το οποίο θα έχει επάνω ένα μεταλλικό ζευγαράκι(μπορεί να το έχεις δει,έχει ένα σχέδιο που φιλιούνται και ένα που κρατιούνται από το χέρι)και ένα μωράκι και φυσικά πολλές χαντρούλες, ματάκια,περλίτσες,κλπ.

Κουτάκι με εκτύπωση ζευγάρι με μωράκι.

Θα σκεφτώ και άλλα.

Το μπρελόκ μπορείς να το φτιάξεις μόνη σου.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και με το καλό! Έχεις ρίξει μια ματιά στην αγορά ή στο ίντερνετ, για να δεις τι στυλ σου αρέσει? Έχεις κάποιο θέμα ή χρώμα που σου αρέσει? Δώσε μας κάποιες λεπτομέρειες!

EkcAp3.png
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα....

Επειδη κι εω θα κανω τον σεπτεμβριο γαμο και βαφτιση μαζι και το θεμα της μπομπονιερας το εψαξα καλα.Θελεις οικονομικες?

Αν ναι φτιαξε μονη σου...εγω εκανα μια βολτα στην αθηνα πηρα ιδεες απο αυτες που ηδη εχουν ετοιμες :-D:grin: κια πηγα σε μια αποθηκη λιγο παρακατω απο τα μαγαζια και ειδα τη διακοσμητικα εχει,τουλια,κορδελες κ.α. και τελικα θα την φτιαξω μονη μοιυ με την μονη διαφορα οτι επανω στην μπομπονιερα θα βαλω ενα μικρο διακοσμητικο και στην δεξιωση στο δεσιμο της πετσετας θα εχω ενα καλο διακοσμητικο καθαρα προσωπικο στους κοντινους μου ανθρωπους :D.

Στην αρχη κοιταγα για κουτακι αλλα περα οτι και ετοιμο ειναι πιο ακριβο αλλα και να το φτιαξω μονη μου ειναι πολυ πολυ κουραστικο ετσι οπως ηθελα να το κανω.

απλα προσδιορισε μας τι περιπου θελεις

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και με το καλό! Έχεις ρίξει μια ματιά στην αγορά ή στο ίντερνετ, για να δεις τι στυλ σου αρέσει? Έχεις κάποιο θέμα ή χρώμα που σου αρέσει? Δώσε μας κάποιες λεπτομέρειες!

 

 

Σε ευχαριστω πολυ!Ο στολισμος που θα κανω θα ειναι κοκκινα με ασπρα τριανταφυλλα και το γαλαζιο θα υπαρχει στην γιρλαντα της κολυμπηθρας και σε κατι μπαλονια.(το θεμα της βαπτισης θα ειναι πριγκηπας κλασσικα).μπομπονιερα για τα παιδακια εχω σκεφτει,για τους μεγαλους δεν ξερω τι να δωσω.κουτακια δεν μου αρεσουν.στο internet που βλεπω δεν βρισκω κατι πρωτοτυπο,ειναι τα συνηθισμενα και μονοτονα.δεν ξερω και που να ψαξω βεβαια!αλλα ηθελα κατι που να μην το πεταξουν μετα το γαμο,ως συνηθως:-P:-P:-P

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Πουγκί με μπρελόκ,το οποίο θα έχει επάνω ένα μεταλλικό ζευγαράκι(μπορεί να το έχεις δει,έχει ένα σχέδιο που φιλιούνται και ένα που κρατιούνται από το χέρι)και ένα μωράκι και φυσικά πολλές χαντρούλες, ματάκια,περλίτσες,κλπ.

Κουτάκι με εκτύπωση ζευγάρι με μωράκι.

Θα σκεφτώ και άλλα.

Το μπρελόκ μπορείς να το φτιάξεις μόνη σου.

 

Cristina 112 πολυ καλη ιδεα αυτη με το μπρελοκ.να κρεμασω επανω μπολικα διακοσμητικα και να τους μεινει και για διακοσμητικο και μετα το γαμο!Καλη σαν σκεψη.Σ'ευχαριστω πολυ:P

Link to comment
Share on other sites

Θα έχεις δηλαδή 2 μπομπονιέρες, 1 γάμου και 1 βάπτισης? Ή για τη βάπτιση θα κάνεις μόνο για τα παιδάκια? (Αν είναι λίγες οι παιδικές, προσοχή, γιατί θα τις βουτάνε). Εγώ στο γάμο μου είχα πουγκί με δεμένη μία κρεμαστή καρδιά για το λαιμό, θέλω να πιστεύω ότι δεν την πέταξαν!

EkcAp3.png
Link to comment
Share on other sites

Τί μπομπονιέρα θέλεις να δώσεις στους μεγάλους??Μόνο του γάμου ή μία που να συνδυάζει και τα 2 μυστήρια??Γιατί εγώ αυτό κατάλαβα.

 

Και για τα δυο μυστηρια θα ηθελα,δεν θελω να "ριξω" τον μπεμπη μας...

Link to comment
Share on other sites

Και για τα δυο μυστηρια θα ηθελα,δεν θελω να "ριξω" τον μπεμπη μας...

 

 

Αν σου αρέσει αυτό με το μπρελόκ που σου είπα,προχώρα το...εννοείται ότι θα τις φτιάξεις μόνη σου,για να βγουν οικονομικές.Έτσι θα αποφύγεις και το ενδεχόμενο να μην μείνει ούτε δείγμα από τις παιδικές!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Θα έχεις δηλαδή 2 μπομπονιέρες, 1 γάμου και 1 βάπτισης? Ή για τη βάπτιση θα κάνεις μόνο για τα παιδάκια? (Αν είναι λίγες οι παιδικές, προσοχή, γιατί θα τις βουτάνε). Εγώ στο γάμο μου είχα πουγκί με δεμένη μία κρεμαστή καρδιά για το λαιμό, θέλω να πιστεύω ότι δεν την πέταξαν!

 

Θα εχω 1 για τους μεγαλους που θα ηθελα να συνδιαζει και τα 2 μυστηρια και 1 για τα παιδακια απο την βαπτιση.Τι να βουτηξουν?Θα τους την φερω!!Θα εχω για παιδικη μπομπονιερα 'η κασετινα 'η ημερολογιο 'η κορνιζα παιδικη:wink::wink:

Link to comment
Share on other sites

Θα εχω 1 για τους μεγαλους που θα ηθελα να συνδιαζει και τα 2 μυστηρια και 1 για τα παιδακια απο την βαπτιση.Τι να βουτηξουν?Θα τους την φερω!!Θα εχω για παιδικη μπομπονιερα 'η κασετινα 'η ημερολογιο 'η κορνιζα παιδικη:wink::wink:

 

 

Μωρέ,όλα τα βουτάνε οι μεγάλοι...ειδικά κάτι γιαγιάδες.Δεν έχεις δει πώς γυαλίζει το μάτι τους εκείνη την στιγμή!!:lol::lol::lol:

(Μεταξύ μας,την κασετίνα θα την βουτούσα κι εγώ!!:lol::lol::lol:)

Link to comment
Share on other sites

Αν σου αρέσει αυτό με το μπρελόκ που σου είπα,προχώρα το...εννοείται ότι θα τις φτιάξεις μόνη σου,για να βγουν οικονομικές.Έτσι θα αποφύγεις και το ενδεχόμενο να μην μείνει ούτε δείγμα από τις παιδικές!

 

Ποσο πολυ βαριεμαι και δεν εχω και χρονο και με το μωρο.Οπως βλεπεις καθομαι τετοια ωρα και αφιερωνω χρονο για τον εαυτο μου,και σκεφτομαι οτι σε λιγο θα ξυπνησει να ζητησει φαγητο και εγω δεν εχω κοιμηθει ακομα...Αχ τι σου κανουν τα ρημαδια τα λεφτα!να εχεις οσα θες να παρεις τις καλυτερες μπομπονιερες χωρις κοπο και ξενυχτια!

Link to comment
Share on other sites

Ποσο πολυ βαριεμαι και δεν εχω και χρονο και με το μωρο.Οπως βλεπεις καθομαι τετοια ωρα και αφιερωνω χρονο για τον εαυτο μου,και σκεφτομαι οτι σε λιγο θα ξυπνησει να ζητησει φαγητο και εγω δεν εχω κοιμηθει ακομα...Αχ τι σου κανουν τα ρημαδια τα λεφτα!να εχεις οσα θες να παρεις τις καλυτερες μπομπονιερες χωρις κοπο και ξενυχτια!

 

 

Μην το λες...άλλη είναι η χαρά και η ικανοποίηση,όταν τις φτιάχνεις μόνη σου!Αν μένεις Θεσσαλονίκη,έχεις την πρώτη εθελόντρια!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Μπορείς αντί για μπρελόκ,να κάνεις κρεμαστή μπομπονιέρα,σαν γούρι και να βάλεις επάνω αυτά που σου είπα.Πού μένεις???Για να σου πούμε και πού θα πας.

 

Πριν απο 6μηνες μετακομισα απο Αθηνα(με την κοιλια τουρλα που λενε) και ηρθαμε Αλεξανδρουπολη λογω δουλειας εμενα και του συζυγου(στρατιωτικοι,τρομαρα μας)και εδω περα δεν ξερω που πανε τα τεσσερα.Συν του οτι ουτε την πολη δεν ξερω να περπατησω.Μετα απο 13 χρονια στην Αθηνα θα την παθω την καταθλιψη εδω περα:(:(.Εσυ που μενεις?

Link to comment
Share on other sites

Μην το λες...άλλη είναι η χαρά και η ικανοποίηση,όταν τις φτιάχνεις μόνη σου!Αν μένεις Θεσσαλονίκη,έχεις την πρώτη εθελόντρια!!!

 

Εχεις δικιο,ειμαι λιγο υπερβολικη.Σ'ευχαριστω για την καλη σου προθεση αλλα μενω λιγο μακρια....Αλεξανδρουπολη!

Link to comment
Share on other sites

Πριν απο 6μηνες μετακομισα απο Αθηνα(με την κοιλια τουρλα που λενε) και ηρθαμε Αλεξανδρουπολη λογω δουλειας εμενα και του συζυγου(στρατιωτικοι,τρομαρα μας)και εδω περα δεν ξερω που πανε τα τεσσερα.Συν του οτι ουτε την πολη δεν ξερω να περπατησω.Μετα απο 13 χρονια στην Αθηνα θα την παθω την καταθλιψη εδω περα:(:(.Εσυ που μενεις?

 

 

Εγώ μένω στην Θεσσαλονίκη,αλλά γεννήθηκα στην Αλεξανδρούπολη,μια και είχα μπαμπά στρατιωτικό!!!Βέβαια,δεν ξέρω να σου πω μαγαζιά και τα σχετικά εκεί,αλλά όλο και κάποια βόλτα θα πας στην Αθήνα ή την Θεσσαλονίκη και θα βρεις αυτό που ψάχνεις.Πού θα γίνει ο γάμος και η βάφτιση??

Link to comment
Share on other sites

Μωρέ,όλα τα βουτάνε οι μεγάλοι...ειδικά κάτι γιαγιάδες.Δεν έχεις δει πώς γυαλίζει το μάτι τους εκείνη την στιγμή!!:lol::lol::lol:

(Μεταξύ μας,την κασετίνα θα την βουτούσα κι εγώ!!:lol::lol::lol:)

 

Χαχαχα!!Και τα γλυκα με τα 2 χερια τα παιρνουνε,να εχουν να φανε για μια βδομαδα!Ελεος:mad::x:x

Link to comment
Share on other sites

Εγώ μένω στην Θεσσαλονίκη,αλλά γεννήθηκα στην Αλεξανδρούπολη,μια και είχα μπαμπά στρατιωτικό!!!Βέβαια,δεν ξέρω να σου πω μαγαζιά και τα σχετικά εκεί,αλλά όλο και κάποια βόλτα θα πας στην Αθήνα ή την Θεσσαλονίκη και θα βρεις αυτό που ψάχνεις.Πού θα γίνει ο γάμος και η βάφτιση??

 

Εδω πανω,γιατι μενουν οι γονεις του αντρα μου:mad::-x:-x και το εχουν εθιμο.Τα νευρα μου καταλαβαινεις...

Link to comment
Share on other sites

Εδω πανω,γιατι μενουν οι γονεις του αντρα μου:mad::-x:-x και το εχουν εθιμο.Τα νευρα μου καταλαβαινεις...

 

Άλλο και τούτο! Κανονικά στην ενορία της νύφης γίνεται ο γάμος (θεωρητικά τουλάχιστον ή όποτε μας βολεύει.. ;))

EkcAp3.png
Link to comment
Share on other sites

καλημέρα κοιμηθήκατε εεε;;;;;;αλλη μια ξενυχτισμένη ψαχνει............:lol:λοιπον επειδη κανω ξενύχτη μια εβδομαδα βρηκα εδω μεσα σε ενα θεμα που δεν θυμαμαι :oops: το http://www.evendi.gr/ το οποιο ερωτευτηκα!!!(την τυχη μου μεσα ομως ειναι αλεξανδρουπολη:evil:ομως χαίρομαι γιατι θα πας εσυ και θα μου πεις τη γνωμη σου!!!)α!χαχα!!!καλο εεεεεε;;;;;;;;παντως στο τελος εγω θα το κανω επάγγελμα ζηταν τρελλα λεφτα αφου μπορω γιατι οχι;τωρα ψαχνω ιδεες γιατι λόγω οικονομικών θα τα κανω μονη και δεν θα κανουμε και γαμο οπως λεγαμε:-(

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα κοιμηθήκατε εεε;;;;;;αλλη μια ξενυχτισμένη ψαχνει............:lol:λοιπον επειδη κανω ξενύχτη μια εβδομαδα βρηκα εδω μεσα σε ενα θεμα που δεν θυμαμαι :oops: το http://www.evendi.gr/ το οποιο ερωτευτηκα!!!(την τυχη μου μεσα ομως ειναι αλεξανδρουπολη:evil:ομως χαίρομαι γιατι θα πας εσυ και θα μου πεις τη γνωμη σου!!!)α!χαχα!!!καλο εεεεεε;;;;;;;;παντως στο τελος εγω θα το κανω επάγγελμα ζηταν τρελλα λεφτα αφου μπορω γιατι οχι;τωρα ψαχνω ιδεες γιατι λόγω οικονομικών θα τα κανω μονη και δεν θα κανουμε και γαμο οπως λεγαμε:-(

 

Ωραία, θα σε βοηθήσουμε σε ένα θέμα που δε θυμάσαι!!!:lol::lol::lol: Ελπιίζω να κοιμήθηκες και να το θυμηθείς!

EkcAp3.png
Link to comment
Share on other sites

Άλλο και τούτο! Κανονικά στην ενορία της νύφης γίνεται ο γάμος (θεωρητικά τουλάχιστον ή όποτε μας βολεύει.. ;))

 

 

Και εγώ αυτό ήξερα,αλλά μάλλον κάθε τόπος έχει τα έθιμά του.

Τώρα που το σκέφτομαι,μια φίλη μου από την Ορεστιάδα παντρεύτηκε στην Αθήνα,γιατί από εκεί ήταν ο άντρας της,οπότε μπορεί όντως να ισχύει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...