Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

o άνθρωπος δε πάει καλά.... το παιδί μου τι φταίει όμως;


Recommended Posts

Εχασα 10 χρόνια απο τη ζωή μου μιλάμε....

όντως ο ανθρωπος δε πάει καλά. Να σας πω τι εγινε: Την προηγουμενη Τετάρτη ηρθε ο μπαμπάς της μικρής να τη δει. Μια φορά τον μηνα και ας γραφτηκε στο συμφωνητικό δύο. Τεσπα είχε καλό καιρό και είπα να πάμε μια βολτα. Ο μπαμπάς της δεν έχει καρεκλάκι αυτοκινητου και τους πηγα μέχρι το Cosmos. (Τωρα θα μου πειτε τι δουλειά έχω εγω στην ωρα του μπαμπα με τη μικρή, αυτό είναι άλλη υποθεση. Προσπαθησα πολύ να έχουμε καλές σχεσεις μετά το διαζύγιο και ως επί το πλήστον τις έχουμε).

Λοιπόν ειμαστε στον δευτερο όροφο του κοσμος και κάναμε βολτα σε χαλαρό κλίμα και ξαφνικά τη βουτάει και παει να της δείξει το συντριβάνι έξω απο τα κάγκελα!!!( = την κρεμασε απο υψος 4ου οροφου πολυκατοικίας) Την κρεμασε έξω απο τα κάγκελα όπως ο Μαικλ Τζάκσον τον γιο του!!!! Να φωνάζω "όχι όχι άσ' την κάτω" και αυτός να λέει ότι θελει να τη βάλει πάνω στο καγκελο να κάτσει γιατί της αρεσει καλύτερα! Τελικά αφου βγηκαν οι ανθρωποι απο τα μαγαζιά γιατί τσιριζα σαν τρελή την αφησε κάτω...

Η μικρή είναι 17 μηνών και φοβιτσιάρα. Φοβάται το υψος ακόμα και απο την αλαξιέρα φοβάται! Ο άνθρωπος όντως έχει ψυχολογικά προβληματα. Πιο πριν την άφηνε να μπαινει στα μαγαζιά και να βλεπει τις βιτρινες και να βάζει τα χερια στο στόμα αφού ανεβηκε σε παιδικά παιχνιδια, αλλά αυτά ειναι πταισματα μπροστά σε αυτό που έκανε...

Τωρα τι μπορω να κάνω ωστε να μη παιρνει το παιδί μόνος του, αλλά κυρίως να μη παει μελλοντικά στο σπιτι της μανας του που μία αδιαφορία προς όλα τα παιδιά την έχουν; Πως μπορώ να αποδείξω στο δικαστηριο οτι έκανε τετοιο πραγμα, γιατί μετά μου είπε οτι την είχε αγκαλιά του. Πάμε καλά;!!!

Ρε γμτ γεννησα ένα υγιες παιδί και πάει αυτός ο μλκς να το σακατεψει; Πρωτα ψυχολογικά και ύστερα μ' αυτά που κάνει; Και εγω πρέπει να τον αφήσω; Υπάρχει τροπος να ζητησω εξεταση απο ψυχολογο πριν δει το παιδί ή θα τα κανουνε πλακάκια και θα πούνε "η πρωην μου είναι τρελή"; και ουτε γάτα ούτε ζημιά; Αυτά.

pECmp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


να το απαιτησεις δικαστικα.να αναφερεις το περιστατικο.πες οτι τον ειδαν και μαρτυρες.ουτε εγω θα τον αφηνα μονο με το παιδι.που ξερεις αν δε το ξανακανει ε? :evil: καλα μιλαμε οτι το ατομο (σορρυ κιολας) ειναι τελειως κουκουρουκου!! κρεμασε ενα μωρο απο τον 4ο οροφο?παει καλα!!χριστε μου ουτε να σκεφτω την εικονα δε μπορω!!!πες του οτι δε θα ξαναπαρει το παιδι μονος του!κ αν αρνηθει απειλησε τον οτι θα το πας δικαστικα.δεν ειναι δυνατον να εμπιστευεσαι καποιον που κρατησε ενα μωρο εξω απο τετοιο υψος!!μια κινηση λαθος και....!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Γινεται να περιορισεις τις συναντησεις?Καντο!Μπορεις να εισαι παροον στις συναντησεις παιδιου-πατερα?Να εισαι η να ναι καποιος δικο σου...μη μαλωσεις μαζι του,γιατι μπορει να εχει αντιθετα αποτελεσματα...Με το τροπο σου να εισαι εκει...να μη το χανεις απο τα ματια σου..κατα αναγκη να το στελνεις π.χ. στη γιαγια και να παει εκει να το βλεπει...Εγω θα τον ειχα πεταξει απο κατω.....Πωπω ρε κοριτσι μου...τι σοκ...

<<φυσης ουδεν ποιει ματην>>

αν ητανε η γνωση ψωρα θα θηλαζε ολη η χωρα

Link to comment
Share on other sites

Πρωτα πρεπει να επισκεφτεις εναν εισαγγελεα και να του πεις το περιστατικο και να ζητησεις να σε βοηθησει να βρεις τροπο να αποδειξεις οτι ο ανθρωπος δεν στεκει στα καλα του!!!(αδυναμια εποπτειας ανηλικου λεγεται!!!)

Ο εισαγγελεας θα σου πει που να επευθυνθεις η , θα κανει αυτος τις ενεργειες για να αποδειχθει αν ο πρωην σου εχει σωας τας φρενας, η, ειναι υπερβολικα ανωρριμος και αυτο εχει σαν αποτελλεσμα να καθισταται ανικανος να εποπτευει το ανηλικο τεκνο του!!!

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ πολύ για τις απαντησεις σας. Δεν εχω αποφασισει ακόμα τι θα κάνω όμως δε θα το αφήσω έτσι. Το κακό είναι ότι δε μπορω να βρω μαρτυρες, ποιος θα δεχτει να καταθεσει ; όλοι θελουν την ησυχία τους. Ευχαριστώ και πάλι.

pECmp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

ευχαριστώ πολύ για τις απαντησεις σας. Δεν εχω αποφασισει ακόμα τι θα κάνω όμως δε θα το αφήσω έτσι. Το κακό είναι ότι δε μπορω να βρω μαρτυρες, ποιος θα δεχτει να καταθεσει ; όλοι θελουν την ησυχία τους. Ευχαριστώ και πάλι.

 

αν τους υποχρεωσει ο νομος τοτε θα καταθεσουν

Link to comment
Share on other sites

Kατέθεσε για ασφαλιστικά μέτρα....

Τώρα εάν κάποιος από τα καταστήματα (πωλητής, καταστηματάρχης...), είδε το περιστατικό θα μπορούσε να καταθέσει κι ως μάρτυρας!

iyuNp3.png4hNCp3.png
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...