Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

5 μηνών και αποκλειστικός θηλασμός


Recommended Posts

Έχω μια μικρή απορία... Διάβασα σε άλλα τόπικ ότι για να καταλαβαίνουμε ότι χορταίνει το παιδί μετράμε βρεγμένες και γεμάτες πάνες... Αυτό ισχύει και για το 5 μηνών ή μετά αλλάζει κάτι; Δηλαδή ακόμα πρέπει να μετράω 6-8 βρεγμένες πάνες και 3-4 κενώσεις;

 

Με τις βρεγμένες δεν έχω θέμα... Το θέμα μου είναι με τις κενώσεις. Για παράδειγμα τις τελευταίες 3 μέρες κάνει 1-2 φορές μόνο ενώ μέχρι σήμερα έκανε 3-4 και εκτός αυτού είναι πολύ υδαρά αλλά κίτρινα πότε με σποράκια και πότε χωρίς...

 

Αυτό σημαίνει ότι το παιδί μου δεν τρώει όσο καλά έτρωγε μέχρι τώρα ή είναι φυσιολογικό να περιορίζονται οι κενώσεις;

 

Προσπαθώ να του προσφέρω πιο συχνά στήθος όμως αρνείται πεισματικά!!!

 

να σημειώσω ότι ζυγίζουμε το παιδί μια φορά το μήνα μόνο στον παιδίατρο και την τελευταία φορά έβαλε 500 γραμμάρια (μέσα στην καμπύλη που ξεκίνησε όμως)...

 

Επίσης ο παιδίατρος μας είπε ότι κλείνωντας τον 5 μήνα θα ξεκινήσουμε σιγά σιγά ριζάλευρο και φρούτα, φυσιολογικό δεν είναι;

eNortjKzUjI0MjAztVSyBlwwFXYC1A,,39.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Αυτό ισχύει και για το 5 μηνών ή μετά αλλάζει κάτι; Δηλαδή ακόμα πρέπει να μετράω 6-8 βρεγμένες πάνες και 3-4 κενώσεις;

ευτυχως οχι! οι κενωσεις αραιωνουν σιγα-σιγα,αναλογα και το παιδακι.εμεις στην ηλικια σας καναμε ανα μια μερα και οχι παντα

υδαρα ειναι γιατι πινει μονο γαλα, με τις στερεες γινονται λιγο πιο σκληρα.

 

ποσα γευματα κανετε το 24ωρο?

 

να σημειώσω ότι ζυγίζουμε το παιδί μια φορά το μήνα μόνο στον παιδίατρο και την τελευταία φορά έβαλε 500 γραμμάρια (μέσα στην καμπύλη που ξεκίνησε όμως)...

απο βαρος ειστε μια χαρα.μην ξεχνας οτι οι καμπυλες στο βιβλιαριο ειναι για παιδια που δεν θηλαζουν.

 

Επίσης ο παιδίατρος μας είπε ότι κλείνωντας τον 5 μήνα θα ξεκινήσουμε σιγά σιγά ριζάλευρο και φρούτα, φυσιολογικό δεν είναι;

οσον αφορα το ριζαλευρο,προσωπικη μου αποψη και αλλων που θα διαβασεις σε σχετικο τοπικ ειναι οτι ειναι περιττο. π.χ. εμεις ξεκινησαμε με φρουτακια.μπορεις να ενημερωθεις και να επιλεξεις αν θα ακολουθησεις τις οδηγιες του ιατρου ή οχι

οσον αφορα τον 5ο μηνα για εισαγωγη και παλι υπαρχουν διαφορετικες αποψεις..Ο αποκλειστικος θηλασμος προτεινεται απο ΠΟΥ για τους 6 πρωτους μηνες κι οχι τους 5, και παλι εχουν γινει σχετικες συζητησεις..π.χ. εμεις ξεκινησαμε στον 7ο -δηλαδη αφου τελειωσε και ο 6ος μηνας..

83hKp3.png

Link to comment
Share on other sites

Για παράδειγμα τις τελευταίες 3 μέρες κάνει 1-2 φορές μόνο ενώ μέχρι σήμερα έκανε 3-4 και εκτός αυτού είναι πολύ υδαρά αλλά κίτρινα πότε με σποράκια και πότε χωρίς...

 

οσον αφορα τα σπορακια, επειδη δεν ειμαι σιγουρη

σου βρηκα αυτο που αναφερει η EvaMD οτι

''..Έτσι θα πάρει το μωρό το λιπαρό γάλα και οι κενώσεις θα γίνουν μουσταρδί, ιδανικά με κόκους/"σποράκια".

αρα κι εκει ησαστε καλα..

83hKp3.png

Link to comment
Share on other sites

κουκλα μου στην ηλικια που ειναι το μωρακι σου το αν τρεφετε σωστα το βλεπουμε και απο το βαροσ ενα περνει βαροσ ποιοσ λογοσ ανησιχια για τισ πανεσ ?

ισωσ ειναι δυσκιλιο το μωρακι σου ....:cry:

 

για την υπερπαραγωγη τα κακακια ειναι πρασινα και νερουλα

 

και εμενα και οι δυο γιοι μου δεν ειχαν στανταρ στο χρωμα στα κακακια ...

σμουτσ οτι αλλο θεσ εδω ειμαστε ;)

α και το ρυζαλευρω και εγω το βλεπω νωρισ εμεισ ξεκινησαμε μετα τουσ 6 φρουτακια

.....

Link to comment
Share on other sites

Κάνουμε πολλά και συχνά γεύματα, σίγουρα πάνω απο 10 το 24ωρο (όχι δεν έχει παλινρόμηση). Αυτό γιατί τρώει πάντα μόνο απο το ένα στήθος (απο αυτό που ξεκίνησε) και όταν σταματάει και του προτείνω το άλλο δεν το θέλει με τίποτα έτσι την επόμενη φορά που τρώει (στην 1,5 ή 2 ώρες) του δίνω το άλλο. Το βράδυ όμως πάμε καλά δηλαδή κοιμάται 1:30 (τρώγωντας) και ξυπνάει ξανά στις 5:30 ή 6 για να φάει και ξανακοιμάται...

 

Δηλαδή είναι νωρίς να ξεκινήσουμε τον κλείνοντας τον 5 μήνα στερεές;

eNortjKzUjI0MjAztVSyBlwwFXYC1A,,39.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κάνουμε πολλά και συχνά γεύματα, σίγουρα πάνω απο 10 το 24ωρο (όχι δεν έχει παλινρόμηση). Αυτό γιατί τρώει πάντα μόνο απο το ένα στήθος (απο αυτό που ξεκίνησε) και όταν σταματάει και του προτείνω το άλλο δεν το θέλει με τίποτα έτσι την επόμενη φορά που τρώει (στην 1,5 ή 2 ώρες) του δίνω το άλλο. Το βράδυ όμως πάμε καλά δηλαδή κοιμάται 1:30 (τρώγωντας) και ξυπνάει ξανά στις 5:30 ή 6 για να φάει και ξανακοιμάται...

 

Δηλαδή είναι νωρίς να ξεκινήσουμε τον κλείνοντας τον 5 μήνα στερεές;

 

οπως λεει και η μαμαλευτερακι δεν υπαρχει λογος ανησυχιας..:mrgreen:

αφου εσυ του προτεινεις και δεν θελει, εισαι μια χαρα επισης..υπνος τελειος!!

ολα μια χαρα!!!

οσον αφορα τις στερεες θα σου βαλω μερικα τοπικ σχετικα να διαβασεις και εσυ αποφασιζεις!!!:wink:

83hKp3.png

Link to comment
Share on other sites

http://parents.org.gr/forum/showthread.php?t=39697

τι προτεινει η unicef

 

http://parents.org.gr/forum/showthread.php?t=25054 μια εκτεταμενη συζητηση γυρω απο το ρυζαλευρο

 

http://www.mitrikosthilasmos.com/2010/12/blog-post_25.html

την ιδια απορια με εσενα εχει αλλη μια μαμα και της απανταει ο κ. Παπαβεντσης

 

ελπιζω να σε βοηθησα!

83hKp3.png

Link to comment
Share on other sites

Ξεκίνησα στη μικρή μου φρουτάκια μόλις έκλεισε τον 5ο, γιατί ήταν έτοιμη για φαγητό. Μας κοιτούσε στο στόμα κάθε φορά που τρώγαμε κάτι, ήθελε να είναι κοντά μας στο τραπέζι και φαινόταν ότι το γάλα δεν της έφτανε. Όταν της έδωσα για πρώτη φορά κουταλάκι, άνοιξε μόνη της το στόμα και έκλαψε όταν σταμάτησα να την ταΐζω μετά από 2-3 κουταλιές.

Link to comment
Share on other sites

Διάβασα πολύ προσεκτικά και θα συμφωνήσω τελικά ότι ίσως να μην είναι και ότι καλύτερο το ρυζάλευρο... Θα το πω στον παιδίατρό μας ότι θα ξεκινήσουμε με φρουτάκια...

 

Αλλά θα το κάνω στους 5,5 μήνες με μια κουταλίτσα την ημέρα και σιγά σιγά θα το αυξάνω... νομίζω είναι καλύτερα έτσι (αν δειξει το παιδί ότι δεν θέλει θα το αφήσω για μετά τον 6-7 μήνα)...

eNortjKzUjI0MjAztVSyBlwwFXYC1A,,39.png
Link to comment
Share on other sites

κουκλα μου στην ηλικια που ειναι το μωρακι σου το αν τρεφετε σωστα το βλεπουμε και απο το βαροσ ενα περνει βαροσ ποιοσ λογοσ ανησιχια για τισ πανεσ ?

 

Ακριβώς. Αυτό πρέπει να είναι και το βασικό σημείο αναφοράς πλέον. Το βάρος.

 

Άλλωστε, μεγαλώνοντας το παιδί αλλάζει και ο αριθμός των κενώσεων.

 

Εμένα άλλοτε λερώνει 2 άλλοτε 3 ή 4 πάνες. Πολλές φορές αναλογα με το τι έχω φάει (πχ αν φάω δαμάσκηνα μπορεί να λερώσει πχ 4-5 πάνες). Δεν το βάζω σκασίλα εκτός αν δω ακραία πράγματα.

Το Ήλεκτράκι μου και ο Οδυσσέας μου, οι ηλιαχτίδες μου!

..................................................................................

Ο Θεός πέθανε...

Ο Μαρξ πέθανε...

κι Εγώ τώρα τελευταία δε νοιώθω πολυ καλά...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 2 months later...

Έχω ένα κοριτσάκι 5 μηνών το οποίο παρουσιάζει την εξής συμπεριφορά: Όλη την ημέρα θέλει να είναι αγκαλιά μου και να θηλάζει πολύ συχνά σχεδόν κάθε μισή ώρα. Προσπαθώ να την αφήσω λίγο κάτω όταν δείχνει χορτασμένη αλλά μετά απο πολύ λίγο κλαίει και ξανά αγκαλιά και μετά πάλι θηλασμό. Κάποια στιγμή μπορεί και να κοιμηθεί αλλά για πολύ λίγο ίσως για 15 λεπτά. Μία φορά την ημέρα μπορεί να κοιμηθεί για 1 ώρα αλλά δεν γνωρίζω πότε θα γίνει αυτό καθώς το ωράριό της δεν είναι σταθερό. Το μόνο σταθερό είναι οτι το βράδυ κοιμάται κατάτις 10 και κοιμάται μέχρι τις 6 το πρωί ξυπνώντας ανά 3 ωρο μόνο για να φάει λίγο. Είναι φυσιολογικό; Μήπως δεν έχω το σωστό γάλα για να χορτάσει και να ηρεμήσει; Δεν θα έπρεπε τώρα να τρώει πιο αραιά και σταθερά; Πως θα κάνω και καμία δουλειά; Έχετε παρόμοιες περιπτώσεις;

Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα ο δικος μου τα ίδια polina2... ολη μερα αγκαλια κ στηθος ενω το βραδυ τρωει ανα 3 ωρες η παραπανω... εκτος απο μια περιπτωση: όταν πάμε βόλτα... δοκίμασες να βγαίνετε λίγο έξω με το καρότσι ή με sling?

 

Το πιο "σωστο" γάλα για το παιδί σου είναι το δικό σου και κανένα άλλο!!!!

Hv9jp3.png
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...