Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Αποτρίχωση μετά απο καισαρική??


Recommended Posts

Κορίτσια που έχετε κάνει καισαρική, θέλω να μου πείτε, ποια μέθοδο αποτρίχωσης χρησιμοποιείτε?Εγώ έκανα κερί παλιά αλλά σταμάτησα όταν έμεινα έγκυος απο φόβο μήπως απο το τράβηγμα πάθει κάτι το μωράκι(αν και ο γιατρός μου μου είπε πως δεν υπήρχε πρόβλημα).Τώρα με την καισαρική μπορώ να χρησιμοποιήσω πάλι κερί?(σημ.γέννησα πριν 6 μήνες)

10Ddp3.png

OaR2p3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Na sου ζησει!!!!:-P:-P:-P:-P

Εγώ έκανα προχθες με κερί, γεννησα κι εγω ακριβως πριν 6 μηνες, βεβαια πέθανα στον πόνο:mad::-x:-x

Ακομα νιωθω κάπως την περιοχη λιγο πάνω απ την τομή!

Link to comment
Share on other sites

Παρομοίως, έκανα αποτρίχωση με κερί στους 3 μήνες, αλλά ακόμα και τώρα νιώθω απίστευτο πόνο και ευαισθησία στην τομή. Τώρα σκέφτομαι να αλλάξω μέθοδο αποτρίχωσης τουλάχιστον για αυτήν την περιοχή.

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από το ξυράφι και το κερί ποια άλλη μέθοδος υπάρχει? Εγώ πάντως 8 μήνες μετά δεν πλησιάζω κοντά στην τομή με το κερί με τπτ!!! Φοβάμαι μήπως πονέσω, μήπως κάνω κανένα κακό... άσε που τόσο καιρό μετά ώρες ώρες νιώθω να με "τραβάει" οπότε και η σκέψη μόνο του κεριού με τρομοκρατεί.

Link to comment
Share on other sites

Εκτός από το ξυράφι και το κερί ποια άλλη μέθοδος υπάρχει? Εγώ πάντως 8 μήνες μετά δεν πλησιάζω κοντά στην τομή με το κερί με τπτ!!! Φοβάμαι μήπως πονέσω, μήπως κάνω κανένα κακό... άσε που τόσο καιρό μετά ώρες ώρες νιώθω να με "τραβάει" οπότε και η σκέψη μόνο του κεριού με τρομοκρατεί.

Αποτρίχωση με Laser my_beba μου:P!

Και με τον καιρό και τις συνεδρίες θα πάψεις να ξανασχοληθείς με τις τρίχες εκεί κάτω:rolleyes:!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Να σας πω και εγω νιώθω περίεργα να χρησιμοποιήσω κερί γιατί εκεί που είναι ενα "νεκρό"σημειο πάνω απο την τομή ακόμη και στο ξύρισμα νιώθω κάπως.Παρεπιπτόντως,να ρωτήσω,αυτό το μούδιασμα και το φουσκωματάκι πότε φεύγει επιτέλους?

10Ddp3.png

OaR2p3.png

Link to comment
Share on other sites

Να σας πω και εγω νιώθω περίεργα να χρησιμοποιήσω κερί γιατί εκεί που είναι ενα "νεκρό"σημειο πάνω απο την τομή ακόμη και στο ξύρισμα νιώθω κάπως.Παρεπιπτόντως,να ρωτήσω,αυτό το μούδιασμα και το φουσκωματάκι πότε φεύγει επιτέλους?

Εμένα στην πρώτη γέννα κράτησε το μούδιασμα για περίπου 8 μήνες, στην δεύτερη γέννα 1,5 μήνα.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

ballou μου πού να βρω χρόνο με το παιδί να τρέχω για laser... για "σπιτικές" μεθόδους μιλάμε!

 

revythaki σε λίγες μέρες η μικρή γίνεται 8 μηνών και ακόμα το μούδιασμα καλά κρατεί σ'εμένα.

Link to comment
Share on other sites

ballou μου πού να βρω χρόνο με το παιδί να τρέχω για laser... για "σπιτικές" μεθόδους μιλάμε!

 

revythaki σε λίγες μέρες η μικρή γίνεται 8 μηνών και ακόμα το μούδιασμα καλά κρατεί σ'εμένα.

 

:-(:-(:-(

10Ddp3.png

OaR2p3.png

Link to comment
Share on other sites

revythaki τι εννοείς "φούσκωμα"? εγώ δεν έχω κανένα φούσκωμα. Η τομή φαίνεται σαν μια λίγο πιο σκούρα γραμμή αλλά δεν υπάρχει κανένα σημείο με εξόγκωμα ή κάτι τέτοιο.

Link to comment
Share on other sites

revythaki τι εννοείς "φούσκωμα"? εγώ δεν έχω κανένα φούσκωμα. Η τομή φαίνεται σαν μια λίγο πιο σκούρα γραμμή αλλά δεν υπάρχει κανένα σημείο με εξόγκωμα ή κάτι τέτοιο.

Και εμένα υπήρχε φουσκωματάκι, δηλαδή όλη η τομή εξείχε από το υπόλοιπο μέρος, λίγο βέβαια, τώρα έχει επανέλθει.

Link to comment
Share on other sites

αααα εμένα έτσι ήταν την πρώτη εβδομάδα μόνο. Τώρα μη σου πω πως είναι προς τα μέσα, δλδ σαν ένα "αυλάκι" με ελάχιστο βάθος, ίσα ίσα που το νιώθω όταν βάζω το χέρι μου πάνω της.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

η τομή μου σε ορισμένα σημεία έχει εξαφανιστεί τελείως και σε άλλα είναι λιιιγο πρησμένη κ ροζ και αν βάλω το χέρι μου νιώθω τη ραφή απο κάτω(αχ τι λέω πρωι πρωι!)Πάνω όμως απο την τομή ακριβώς, εκεί που νιώθω το μούδιασμα, είναι λίγο φουσκωμένη η περιοχή

10Ddp3.png

OaR2p3.png

Link to comment
Share on other sites

Είναι φυσιολογικό, ακριβώς μα ακριβώς το ίδιο είχα και εγώ, με την πάροδο του χρόνου θα έρθει στα ίσα της και με το χρώμα, θα φύγει δηλαδή η κοκκινίλα, και το μούδιασμα, και .... θα ευθυγραμμιστεί όλη η περιοχή. Βέβαια την "ραφή" θα την νιώθεις.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...