Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Χειροποίητος στολισμός κολυμπήθρας-ιδέες?

mpempoula

Recommended Posts

Κορίτσια Γεια!Την ιδέα μου έδωσε μια συμφορουμίτισα να ανοίξω θέμα σχετικά με τον χειροποίητο στολισμό κολυμπήθρας. Για δώστε καμμιά ιδέα, εσείς που πιάνουν τα χεράκια σας...Θα γλινω νονά στις 16 Μαίου και είπα να το αναλάβω.Θα ήθελα να φτιάξω κάτι με τούλι , ίσως να συνδυάσω και κανά λουλούδι. Θέμα στη βάφτιση δεν υπάρχει αλλά εγώ θέλω να το συνδυάσω με τα βαφτιστικά που της πήρα. Είναι σε ιβουάρ με πινελιές λαδί και ανοιχτό ροζ. Τι Λέτε γιατί είμαι και λίγο άσχετη και στην τελική με βλέπω να αγοράζω ανθοσύνθεση από ανθοπωλέιο...

Διαφημίσεις

καταρχην καλο ειναι να ρωτησεις τον παπα αν επιτρεπει φυσικά λουλουδια. Μετα πρεπει να ρωτησεις αν επιτρεπει στολισμο στο χειλος της καλυμπηθρας ή να κρεμεται δεξια κι αριστερα και στο κατω μερος της κολυμπηθρας..

μετα επιλεγεις αν θες τουλι ή δίχτυ..

κορδελες...

να ξερεις οτι τα λουλουδια θα πρεπει να γινουν τελευταια στιγμη...

68858984.jpg

Σκέφτεσαι κάτι τέτοιο με φυσικά λουλούδια ?ή όχι?

(δεν είναι δικό μου βέβαια είναι απο τις εικόνες που έχω μαζέψει για τη δική μας βάπτιση)

Ειχα δει σε βαπτιση..........ειχαν τυλιξει ολη την κολυμπηθρα με τουλι!!

Φαντασου ενα μεγαλο κομματι απο τουλι στο δαπεδο επανω στο τουλι βαζεις την κολυμπηθρα και σηκωνεις το τουλι απ ολες τις μεριες γυρω απ την κολυμπηθρα και το δενεις κατω απο το χειλος.

Στο ποδι που ειχε η κολυμπηθρα δεν το ειχαν τεντωσει το τουλι,αλλα το ειχαν εφαρμοσει επανω της και ειχαν δεσει γυρω γυρω σε εκεινο το σημειο ενα στεφανι με αληθινα λουλουδια και αλλο ενα στεφανι μεγαλυτερο βεβαια γυρω γυρω απο το χειλος της κολυμπηθρας εκει που ειχε δεθει και το τουλι.Και απο τα χερουλια,ειχαν κρεμασει τουλια που ακουμπουσαν το δαπεδο!!!

Ηταν πολυ εντυπωσιακο.......φαινοταν σαν μια μεγαλη μπομπονιερα!!!

Επισης μου αρεσει πολυ και ο στολισμος με γαζα!!!!