Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Γιατρός-Πολύδυμη-Θεσσαλονίκη


Recommended Posts

Κορίτσια σας παρακαλώ τη βοήθειά σας....

Είμαι σε αναζήτηση γιατρού, και γεμάτη αμφιβολίες.

Θεωρώ τη δίδυμη κύηση αρκετά δύσκολη και θέλω να μάθω εάν υπάρχουν διδυμομανούλες πού πηγαινουν στη Θεσσαλονίκη, και πού ξεγεννάνε οι γιατροί τους. Ακόμη και αυτές που έγιναν μανούλες που πήγατε, ποιοί γιατροί είναι ειδικότεροι;

Σας ευχαριστώ

:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Γέννησα δίδυμα το 2006 από εξωσωματική. Δεν είχα κανένα πρόβλημα στην κύηση, τίποτα ούτε καν λίγη αναγούλα. Ο γιατρός μου λέγεται Λάζαρος Ιντζεσίλογλου και είναι πολύ καλός. Μου εξήγησε τα πάντα και ήταν δίπλα μου σε όλα.

Βεβαίως όλοι οι γιατροί θα σου πουν ότι όσο θα περνάει ο καιρός και ιδίως σε δίδυμη κύηση δεν πρέπει να κάνεις πολλά πράγματα στο σπίτι και γενικά. Χρειάζεται ξεκούραση όσο θα βαραίνεις. Για ότι άλλο θέλεις είμαι εδώ. Μην φοβάσαι καθόλου. Με το καλό να γεννηθούν τα ζουζούνια σας, γεμάτα υγεία.

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια σας παρακαλώ τη βοήθειά σας....

Είμαι σε αναζήτηση γιατρού, και γεμάτη αμφιβολίες.

Θεωρώ τη δίδυμη κύηση αρκετά δύσκολη και θέλω να μάθω εάν υπάρχουν διδυμομανούλες πού πηγαινουν στη Θεσσαλονίκη, και πού ξεγεννάνε οι γιατροί τους. Ακόμη και αυτές που έγιναν μανούλες που πήγατε, ποιοί γιατροί είναι ειδικότεροι;

Σας ευχαριστώ

:rolleyes:

καλησπερα κοπελα μου σου εστειλα πμ....
Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...