Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

καθυστέρηση στο πρώτο εμβόλιο


mumtobe

Recommended Posts

κορίτσια ολα τα παράξενα σε 'μενα τυχαίνουν μου φαίνεται!

Θα ήθελα τη γνώμη σας στο εξής. είναι να κάνουμε το πρώτο εμβόλιο 9 αυγουστου οπου και η μικρή κλείνει 2 μήνες... ο παιδίατρος μας όμως θα απουσιάζει:| και μου είπε να το κάνουμε όταν γυρίσει απο διακοπές, δηλαδή με καθυστέρηση 17 ημερών!!

τον ρώτησα αν αυτό γίνεται και μου είπε βεβαίως ναι. εγω όμως έχω τις αμφιβολίες μου...τι να κάνω? υπάρχει κάποιος παιδίατρος στο φορουμ να μου πεί μια γνώμη? δεν κινδυνεύει το παιδί?

μήπως να αλλάξω παιδίατρο? πεφτει και μές στο κατακαλόκαιρο που σχεδόν όλοι λείπουν με άδεια... μόνο εμείς εδώ..:-(

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Χωρίς φυσικά να είμαι γιατρός απλά θα σου πώ ότι και σε εμάς έχει τύχει να καθυστερήσουμε κάποια εμβόλια (όχι το πρώτο) γιατί η μικρή όταν πήγαινε για εμβόλιο ίσως ήταν λίγο αδιάθετη, έβρισκε η παιδίατρος λίγο κόκκινα τα λαιμά της κοκ, οπότε πηγαίναμε την επόμενη ή την μεθεπόμενη εβδομάδα. Φαντάζομαι ότι και για το πρώτο εμβόλιο ισχύει το ίδιο. Λίγες μέρες καθυστέρηση δεν είναι κάτι σημαντικό. Αν μπορείς να πάρεις και τη γνώμη παιδιάτρου από εδώ ακόμα καλύτερα!

Link to comment
Share on other sites

Μην ανησυχείς δεν υπάρχει πρόβλημα!!! Πραγματικά αυτό δεν είναι λόγος να αλλάξεις παιδίατρο, κατά την άποψή μου πάντα. Σκέψου ότι στα πρώτα δυο χρόνια που γίνεται ο εντατικός εμβολιασμός όλο και κάτι θα προκύψει όπως πχ μια ίωση του παιδιού και δεν θα μπορείς να κάνεις το εμβόλιο για το ίδιο χρονικό διάστημα μη σου πω και περισσότερο.

xZBdp3.png
Link to comment
Share on other sites