Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΥΠΟ ΔΙΑΛΥΣΗ ΣΟΣ


Recommended Posts

Είμαι στον 6ο μήνα της εγκυμοσύνης μου και εργάζομαι.

Δυστυχώς όμως η εταιρεία είναι υπό διάλυση. Ο εργοδότης δεν εμφανίζεται πουθενά και το ΙΚΑ δεν το έχει πληρώσει τους τρεις τελευταίους μήνες.

Είμαι με άδεια γιατρού από το ΙΚΑ από τις 19 Ιουνίου λόγω του ότι εχω συσπάσεις και πρέπει να μείνω στο κρεββάτι. Ψάχνω να βρω τον εργοδότη να μου υπογράψει την άδεια αλλά δεν τον βρίσκω πουθενά.

 

Κανονικά βγαίνω με άδεια τοκετού στις 27 Αυγούστου. Αν δεν βρω τον εργοδότη και αν η εταιρεία δεν υφίσταται μέχρι τότε, εγώ δικαιούμαι άδεια τοκετού και λοχείας από το ΙΚΑ για τις 56 μέρες πριν και τις 63 μετά? Αν ναι τι χαρτιά χρειάζεται να προσκομίσω στο ΙΚΑ. Εχω τα ένσημα που χρειάζονται.

 

Σας παρακαλώ βοηθήστε με ή πείτε μου που πρέπει να αποτανθώ.

Επίσης να σας ενημερώσω ότι δεν έχω πληρωθεί από την εταιρεία τους τελευταίους 3,5 μήνες, και μαζί με τους υπόλοιπους εργαζόμενους θα κάνω καταγγελία στην επιθεώρηση εργασίας.

bunbunadr20081001_-8_My+child+is.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Στο ΙΚΑ τι λενε? Δεν υπαρχει καποιος να σου βαλει μια σφραγιδα στην εταιρεια και να βαλεις εσυ μια υπογραφή ? Σιγα την πλαστογραφια.

Σιγουρα ο γυαλος ειναι στραβος.. δεν εξηγειτε αλλοιως!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι τόσο απλό το θέμα ειδικά για την άδεια τοκετού. Χρειάζεται βεβαίωση του εργοδότη και για την διακοπή και για τα ένσημα. Εγώ αναρρωτιέμαι δεν δικαιούμε να την πάρω την άδεια και χωρίς την υπογραφή του εργοδότη? Η ετιαρεία ούτως ή άλλως πάει για κλείσιμο. Ίσως και να μην υπάρχει όταν θα βγω εγώ στην άδεια.

bunbunadr20081001_-8_My+child+is.png
Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

Νομίζω πως μόνο αν χρεωκοπήσει δεν θα σου δώσει τίποτα. Κάνε ένα τηλέφωνο στην επιθεώρηση εργασίας για να ενημερωθείς...