Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Τεστ Ωορηξίας-Ποιό προτείνετε ?


Recommended Posts

Καλησπέρα στην καταπληκτική ομάδα!

Εύχομαι να είστε όλες το δυνατόν καλύτερα!!!

Ήθελα όσες έχετε δοκιμάσει τεστ ωορρηξίας(εμπορίου-φαρμακείου} να μου προτείνετε τι να προτιμήσω.Ποιά μάρκα κατα την άποψη σας θεωρείτε εσείς τη καλύτερη-αποτελεσματικότερη?

Δυστυχώς με κάθε μήνα καθυστέρηση τον τελευταίο μισό χρόνο, έχω χάσει το παιχνίδι.:confused:

Δε μπορώ να καταλάβω αν και πότε έχω ωορρηξία.Κάτι διάβαζα για θερμομέτρηση το πρωί αλλα δεν το έχω και πολύ καταλάβει.Όποια κοπέλα γνωρίζει σχετικά με το πώς θερμομετράται κάποιος για να βρει ωορρηξία,δεκτή κάθε πρόταση.

Φοβάμαι επίσης στη σκέψη μήπως και δεν κάνω ωορρηξία,για αυτό θέλω να προμηθευτώ τεστ,να κάνω ενα τσεκ.Πέρνανε δίαφορα απο τη σκέψη μου,αφού όλες οι ιατρικές εξετάσεις έιναι πολύ καλές.:roll:

Ή ίσως να κάνω αργα ωορηξία,κοντά στις μέρες της αναμενόμενης περιόδου ,όπου το διάστημα εκείνο έχω πολύ φρικτούς πόνους οι οποίοι με εμποδίζουν για περαιτέρω επαφές{συγνώμη που μιλάω ανοικτά}.

Όταν ζήτησα λίγη βοήθεια απο τη γυναικολόγο για να βρούμε γόνιμες μέρες και ωορρηξία ,κάτι μήνες πριν,μου είπε πως δεν βοηθάνε τα τεστ και πως κάθε μήνα ισως να μην ειναι σταθερη η ωορηξια.Επίσης οτι αυτή η διαδικασία θα μου προσθέσει άγχος.

Αυτά για την ώρα!Περιμένω τις προτάσεις σας απο τη δική σας εμπειρία!

:cool:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


γεια σου κοριτσι,

εμενα προσωπικα με βολεψαν τα τεστακια ηλεκτρονικα, οχι ομως τα clear blue, που δεν συμφερουν καθολου.

θα μπορουσες να τα βρεις πιο φτηνα απο ηλεκτρονικα sites (σε πακετο των 5-10), π.χ. κατι τετοιο -

http://www.allcosmetics.gr/e-shop/one-step-ovulation-test-midstream-pack-10.html

 

η ακομα καλυτερα, αν σε βολευουν, να παρεις τα πολυ οικονομικα hometest, που ειναι μικρες λωριδουλες με γραμμες (αν και εγω δεν εβγαζα ακρη μ'αυτες). και αυτες παραγγελνεις στο ιντερνετ. π.χ. κατι τετοιο -

http://www.hometest.gr/el/el/16-20-test-oorixias-5-test-egymosynis-se-tainies.html

 

http://www.allcosmetics.gr/e-shop/one-step-20-ovulation-5-pregnancy-test-strips.html

 

συγγνωμη που θα σ'το πω, αλλα ο γιατρος σου ειναι απαραδεκτος. τι παει να πει σε "προστατευει απο το αγχος"? μηπως απλα βαριεται να ασχοληθει??

οι γυναικολογοι δεν ειναι για επισκεψεις μονο μια φορα το χρονο για τεστ παπ. με καθυστεριση στην περιοδο θα'πρεπε να βρειτε με υπερηχο ποιες μερες ειναι γονιμες, ποιος ειναι ο κυκλος σου, και αν κανεις ωορρηξια γενικα! μην χανεις τον χρονο σου και αλλαξε τον.

Link to comment
Share on other sites

γεια σου κοριτσι,

εμενα προσωπικα με βολεψαν τα τεστακια ηλεκτρονικα, οχι ομως τα clear blue, που δεν συμφερουν καθολου.

θα μπορουσες να τα βρεις πιο φτηνα απο ηλεκτρονικα sites (σε πακετο των 5-10), π.χ. κατι τετοιο -

http://www.allcosmetics.gr/e-shop/one-step-ovulation-test-midstream-pack-10.html

 

η ακομα καλυτερα, αν σε βολευουν, να παρεις τα πολυ οικονομικα hometest, που ειναι μικρες λωριδουλες με γραμμες (αν και εγω δεν εβγαζα ακρη μ'αυτες). και αυτες παραγγελνεις στο ιντερνετ. π.χ. κατι τετοιο -

http://www.hometest.gr/el/el/16-20-test-oorixias-5-test-egymosynis-se-tainies.html

 

http://www.allcosmetics.gr/e-shop/one-step-20-ovulation-5-pregnancy-test-strips.html

 

συγγνωμη που θα σ'το πω, αλλα ο γιατρος σου ειναι απαραδεκτος. τι παει να πει σε "προστατευει απο το αγχος"? μηπως απλα βαριεται να ασχοληθει??

οι γυναικολογοι δεν ειναι για επισκεψεις μονο μια φορα το χρονο για τεστ παπ. με καθυστεριση στην περιοδο θα'πρεπε να βρειτε με υπερηχο ποιες μερες ειναι γονιμες, ποιος ειναι ο κυκλος σου, και αν κανεις ωορρηξια γενικα! μην χανεις τον χρονο σου και αλλαξε τον.

 

Τurbulence καταρχην σε ευχαριστώ που μου απαντάς.Τα hometest τα γνωρίζω ,έπαιρνα τεστ εγκυμοσυνης παλιοτερα,αλλά πραγματικά θα συμφωνήσω μαζι σου,δε βολεύουν,δε ξερω τελικά αν είναι και καλά.

Θα κρατησω το σαιτ που μου πρότεινες.

Όσο για τη γυναικολόγο ,αν και γενικά είμαι ευχαριστημένη ,μου δημιουργείται κ εμενα αυτη η απορία ,βλέποντας και εδω μέσα συζητησεις απο κοπέλεςτις οποίες οι γυναικολόγοι τους τους βοηθούν να βρούν την ωορρηξία τους.

Ακριβως επειδη απο εκεινη τη πλευρα εχω κλειστή τη πόρτα σκεφτηκα να παρω κανενα τεστακι κ να δοκιμάσω έστω.Έπειτα πάντα τριγυριζει στο μυαλό μου να παω σε κάποιον άλλο να παρω μια δευτερη γνωμη.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

Προσωπικά χρησιμοποιώ τα τεστ της hometest.gr τα οποία ειναι πάμφθηνα και τα θεωρώ αξιόπιστα.τα εχω χρησιμοποιήσει παράλληλα με υπερήχους και όντως ειχα τις μερες που έδειχναν. Θα βολέψουν στη δίκη σου περίπτωση γιατι δε ξέρεις ποτε εχεις ωορρηξια οποτε θα πάρεις πολλα και θα ξεκινήσεις πχ απο 8η μερα έως ότου βρεις την ωορρηξια.του φαρμακείου δε συμφέρουν γιατι ειναι πανάκριβα.οχι οτι δεν ειναι αξιόπιστα.ειδικα της clear blue.απλα ειναι ακριβά και δε συμφέρουν καθε μηνα να παίρνεις.

 

Οσο αφορά τη θερμομετρηση ισως να μπλεχτείς.

Πρεπει να μετράς καθε πρωί πριν σηκωθείς απο το κρεβάτι με 8ωρες ύπνο και το θερμόμετρο κάτω απο τη γλώσσα.

Τη μερα που θα εχεις τη χαμηλότερη θερμοκρασία του μηνα εχεις ωορρηξια.

Μετα απο αυτη τη μερα σταδιακά ανεβαινει.αν φτάσει πανω απο 0,5 απο τη κανονική σου θερμοκρασία τοτε παει να πει οτι εχει γίνει ωορρηξια.

Αν η θερμοκρασία συνεχιζεί να ειναι υψηλή μετα τις 16 μερες απο την ωορρηξια τοτε εχεις πιθανότητες να εισαι έγκυος.

 

Αν θες τη γνώμη μου ειναι δύσκολο να εχεις ωορρηξια προς το τέλος του κύκλου σου διότι υποτίθεται οτι μετα την ωορρηξια η περίοδος έρχεται σε 14-16 μερες.

Ποτε δε ξέρεις βέβαια.

Οσο για τον γιατρό θα συμφωνήσω οτι φαινεται να βαριέται.

Εμένα τα τεστ με κάνουν κ νιώθω ασφάλεια.οχι άγχος.

Καλη επιτυχια.

Link to comment
Share on other sites

Στην πρώτη εγκ. έπαιρνα μόνα τα clearblue , πολύ καλά και πολύ ακριβά.

Στην δευτερη πάλι clearblue στην αρχή αλλα πλέον τα μετράς τα χρήματα αν δεν είναι απαραίτητα να τα δίνεις. Και εγω για δοκιμή πήρα παράλληλα τα Hometest διότι δεν είχα να χάσω και πολλά (είναι πολύ φθηνά) και τελικά μια χαρά αξιόπιστα είναι. Ακριβώς έδειχναν την σωστή μέρα με τα άλλα.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Καλημέρα,

Προσωπικά χρησιμοποιώ τα τεστ της hometest.gr τα οποία ειναι πάμφθηνα και τα θεωρώ αξιόπιστα.τα εχω χρησιμοποιήσει παράλληλα με υπερήχους και όντως ειχα τις μερες που έδειχναν. Θα βολέψουν στη δίκη σου περίπτωση γιατι δε ξέρεις ποτε εχεις ωορρηξια οποτε θα πάρεις πολλα και θα ξεκινήσεις πχ απο 8η μερα έως ότου βρεις την ωορρηξια.του φαρμακείου δε συμφέρουν γιατι ειναι πανάκριβα.οχι οτι δεν ειναι αξιόπιστα.ειδικα της clear blue.απλα ειναι ακριβά και δε συμφέρουν καθε μηνα να παίρνεις.

 

Οσο αφορά τη θερμομετρηση ισως να μπλεχτείς.

Πρεπει να μετράς καθε πρωί πριν σηκωθείς απο το κρεβάτι με 8ωρες ύπνο και το θερμόμετρο κάτω απο τη γλώσσα.

Τη μερα που θα εχεις τη χαμηλότερη θερμοκρασία του μηνα εχεις ωορρηξια.

Μετα απο αυτη τη μερα σταδιακά ανεβαινει.αν φτάσει πανω απο 0,5 απο τη κανονική σου θερμοκρασία τοτε παει να πει οτι εχει γίνει ωορρηξια.

Αν η θερμοκρασία συνεχιζεί να ειναι υψηλή μετα τις 16 μερες απο την ωορρηξια τοτε εχεις πιθανότητες να εισαι έγκυος.

 

Αν θες τη γνώμη μου ειναι δύσκολο να εχεις ωορρηξια προς το τέλος του κύκλου σου διότι υποτίθεται οτι μετα την ωορρηξια η περίοδος έρχεται σε 14-16 μερες.

Ποτε δε ξέρεις βέβαια.

Οσο για τον γιατρό θα συμφωνήσω οτι φαινεται να βαριέται.

Εμένα τα τεστ με κάνουν κ νιώθω ασφάλεια.οχι άγχος.

Καλη επιτυχια.

 

Appe ευχαριστώ και για τη δική σου απάντηση.

Η αλήθεια είναι πως οι τιμές στα φαρμακεία για τα τεστ είναι ακριβές.Έριξα μια πρόχειρη ματιά στο ιντερνετ και για 10 τεστακια χρειάζεσαι 40-50 ευρώ.

Έπειτα έχεις δίκιο πως θα χρειαστώ πολλά γιατί δεν έχω εικόνα για το ποτε πιθανον να έχω ωορρηξία.Για το τέλος του μήνα και εγώ έτσι πιστεύω ,απλά υπόθεση έκανα.Ποτε δε ξερεις.

Πολύ κατατοπιστική η περιγραφή για τη θερμομέτρηση!Θα το κάνω και αυτό,αν και δύσκολα θα βρεθούν 8 ώρες ύπνος σε καθημερινη βαση

Link to comment
Share on other sites

Στην πρώτη εγκ. έπαιρνα μόνα τα clearblue , πολύ καλά και πολύ ακριβά.

Στην δευτερη πάλι clearblue στην αρχή αλλα πλέον τα μετράς τα χρήματα αν δεν είναι απαραίτητα να τα δίνεις. Και εγω για δοκιμή πήρα παράλληλα τα Hometest διότι δεν είχα να χάσω και πολλά (είναι πολύ φθηνά) και τελικά μια χαρά αξιόπιστα είναι. Ακριβώς έδειχναν την σωστή μέρα με τα άλλα.

Ferby σε ευχαριστώ για την απαντηση σου.Και εγω για τα clearblue κοιταξα ,αλλά κοστίζουν.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην καταπληκτική ομάδα!

Εύχομαι να είστε όλες το δυνατόν καλύτερα!!!

Ήθελα όσες έχετε δοκιμάσει τεστ ωορρηξίας(εμπορίου-φαρμακείου} να μου προτείνετε τι να προτιμήσω.Ποιά μάρκα κατα την άποψη σας θεωρείτε εσείς τη καλύτερη-αποτελεσματικότερη?

Δυστυχώς με κάθε μήνα καθυστέρηση τον τελευταίο μισό χρόνο, έχω χάσει το παιχνίδι.:confused:

Δε μπορώ να καταλάβω αν και πότε έχω ωορρηξία.Κάτι διάβαζα για θερμομέτρηση το πρωί αλλα δεν το έχω και πολύ καταλάβει.Όποια κοπέλα γνωρίζει σχετικά με το πώς θερμομετράται κάποιος για να βρει ωορρηξία,δεκτή κάθε πρόταση.

Φοβάμαι επίσης στη σκέψη μήπως και δεν κάνω ωορρηξία,για αυτό θέλω να προμηθευτώ τεστ,να κάνω ενα τσεκ.Πέρνανε δίαφορα απο τη σκέψη μου,αφού όλες οι ιατρικές εξετάσεις έιναι πολύ καλές.:roll:

Ή ίσως να κάνω αργα ωορηξία,κοντά στις μέρες της αναμενόμενης περιόδου ,όπου το διάστημα εκείνο έχω πολύ φρικτούς πόνους οι οποίοι με εμποδίζουν για περαιτέρω επαφές{συγνώμη που μιλάω ανοικτά}.

Όταν ζήτησα λίγη βοήθεια απο τη γυναικολόγο για να βρούμε γόνιμες μέρες και ωορρηξία ,κάτι μήνες πριν,μου είπε πως δεν βοηθάνε τα τεστ και πως κάθε μήνα ισως να μην ειναι σταθερη η ωορηξια.Επίσης οτι αυτή η διαδικασία θα μου προσθέσει άγχος.

Αυτά για την ώρα!Περιμένω τις προτάσεις σας απο τη δική σας εμπειρία!

:cool:

 

Καλησπέρα, ο δικός μου κύκλος είναι σταθερός 28 ημερών παρόλα αυτά δεν έκανα πάντα στις 14 μέρες ωορηξία.Πρίν αποφασίσω να πάω στον γιατρό να το συζητήσουμε αγόρασα τα predictor και μετά clearblue τα ηλεκτρονικά.Προσωπικά δεν με βοήθησαν σε τίποτα,αντιθέτως με άγχωσαν περισσότερο.Γνώμη μου λοιπόν είναι μήπως αντί να χαλάς τα χρήματα σου έτσι να βρείς έναν άλλο γιατρό που να έχει την διάθεση να κάνει την δουλεία του και να σε βοηθήσει να κάνεις το όνειρο σου πραγματικότητα.Καλή επιτυχία!!:-)

rhIYp3.png
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

χρησιμοποίησα κ εγώ τεστ ωορρηξίας με τη συμβουλή του γιατρού μου μετά από 1 χρόνο άκαρπων προσπαθειών για 2ο παιδάκι κ παράλληλα έκανα κ τις απαραίτητες εξετάσεις για να δω αν υπάρει κάποιο πρόβλημα. Ο γιατρός μου είναι της άποψης ότι οι 2-3 μέρες πριν την ωορρηξία είναι πολύ σημαντικές για επαφές, κ έτσι πήρα από την allcosmetics τα clearblue τα ψηφιακά κ φυσικά έμεινα πολύ ευχαριστημένη, είναι πολύ απλά κ αυανάγνωστα κ φυσικά πιο ακριβά από τις ταινίες...

Όσο για το άγχος ή όχι πιστεύω ότι είναι θέμα ανθρώπου, κάποιες κοπέλες πράγματι αγχώνονται πολύ ή περιμένουν μόνο εκείνες τις μέρες... εμείς δεν μπήκαμε στη διαδικασία "προγραμματισμένων" επαφών κ μερικές φορές δεν έλεγα καν στον άντρα μου ότι είναι γόνιμες μέρες κ δεν άλλαξε τίποτα στις επαφές μας... κ το πετύχαμε!

Link to comment
Share on other sites

ΝatasaP ευχαριστώ για τη πρόταση σου αυτή.Νομίζω οτι και αυτό πρέπει να το κάνω.Με τη βοήθεια ενός γιατρού σίγουρα θα είναι πιο έγκυρα τα αποτελέσματα.Για το άγχος έχω ξεκινήσει να μη το σκέφτομαι.Το παλεύω όσο περισσότερο μπορώ!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κορίτσια τελικά πηρα τα hometest για αρχη,για το λόγο του οτι χρειάζομαι αρκετα για να τσεκάρω.

Είναι η τρίτη ημέρα σήμερα που κανω τα τεστ συμφωνα πάντα με τις οδηγίες.

Η γραμμούλα βγαίνει αλλα είναι πιο αχνη απο την γραμμή ελεγχου.Αν υποθέσω οτι ο κύκλος θα ήταν 34 ημερών {συμφωνα με την τελευταία περίοδο μια που είναι ασταθής},τότε σημερα 17η ημερα του κυκλου μου θα επρεπε να εχω ωορρηξια,αν το καταλαβαίνω και σωστα {διαβασα κ τον πινακα που εχουν οι οδηγίες }.

Αλλά,δυστυχώς αν κ εκανα δυο φορες το τεστακι {χθες και σήμερα διπλό} , αχνη παλι η γραμμή.Φαίνεται αλλα δεν είναι τοσο εντονη οσο η αλλη,οποτε είναι αρνητικό.

Προσπαθω να μη το πολυσκέφτομαι ,παράλληλα να μην επηρεαζομαι απο το αποτέλεσμα του τεστ και να μην επιδρα ολη αυτη η έρευνα εις βάρος της υπολοιπης ζωης με τον συζυγο μου.Χαλαρή είμαι για την ώρα.

Απλα το μονο που θελω να δω ειναι αν τελικα θα κοκκινισει η γραμμη τοσο ωστε η δίπλα ,δηλαδη αν θα εχω οωρρηξία και πότε?τα μισα του {υποτιθεμενου} κύκλου περασαν με τη σημερινη ημερα..για να δουμε τις επόμενες..Κρισιμη αυτη η εβδομαδα,πιστεύω.

Link to comment
Share on other sites

Ηθελα να ενημερώσω πως τελικά τα τεστακια της hometest αποδεικνύονται πολύ εγκυρα.Σημερα 22η ημερα του κύκλου φαινεται πως η LH ανεβηκε κατακόρυφα και εχω την πολυπόθητη ωορρηξία μια που και οι δυο γραμμούλες ειναι το ιδιο εντονες!Ενω τις προηγούμενες ημερες ηταν αχνη η γραμμή.

Περιττό να σας πώ πόσο χαίρομαι που μου λύθηκε αυτο το ερωτηματικό μου και εν τελει είμαι υγιής.

Διαπιστώνω λοιπον πως αυτον τον μήνα η ωορρηξιά στην 22η ημερα ,οχι στα μισα του κύκλου.Πολύ βασική πληροφορία πρωτον γιατι ο κυκλος μου έχει καθε μηνα αλλη διαρκεια σε ημέρες και έπειτα πρεπει να εστιάσω απο εδω κ περα!

Στοιχειο βασικό για μένα γιατί ισως τελικά καπου εκει τα τελευταια 2 χρόνια να χάνω το παιχνίδι,μη γνωρίζοντας ποτε γινεται η ωορρηξία.

Ιδομεν!Μακάρι να σας ανακοινώσω συντομα τα ευχάριστα!Ως τοτε εχουμε

ακομα λιγο καιρό αναμονή:D

Νιώθω πολύ θετική,πολύ δυνατη και εχω πιστη πως δεν τελειωσαν όλα,υπάρχει ελπίδα.:-D:-D

Και αν οχι αυτον τον μηνα ,τον επόμενο παλι με τεστ θα το ξαναψάξω.Θα το ψαχνω μεχρις ότου να μου προκύψει!!!:-D

Link to comment
Share on other sites

Ηθελα να ενημερώσω πως τελικά τα τεστακια της hometest αποδεικνύονται πολύ εγκυρα.Σημερα 22η ημερα του κύκλου φαινεται πως η LH ανεβηκε κατακόρυφα και εχω την πολυπόθητη ωορρηξία μια που και οι δυο γραμμούλες ειναι το ιδιο εντονες!Ενω τις προηγούμενες ημερες ηταν αχνη η γραμμή.

Περιττό να σας πώ πόσο χαίρομαι που μου λύθηκε αυτο το ερωτηματικό μου και εν τελει είμαι υγιής.

Διαπιστώνω λοιπον πως αυτον τον μήνα η ωορρηξιά στην 22η ημερα ,οχι στα μισα του κύκλου.Πολύ βασική πληροφορία πρωτον γιατι ο κυκλος μου έχει καθε μηνα αλλη διαρκεια σε ημέρες και έπειτα πρεπει να εστιάσω απο εδω κ περα!

Στοιχειο βασικό για μένα γιατί ισως τελικά καπου εκει τα τελευταια 2 χρόνια να χάνω το παιχνίδι,μη γνωρίζοντας ποτε γινεται η ωορρηξία.

Ιδομεν!Μακάρι να σας ανακοινώσω συντομα τα ευχάριστα!Ως τοτε εχουμε

ακομα λιγο καιρό αναμονή:D

Νιώθω πολύ θετική,πολύ δυνατη και εχω πιστη πως δεν τελειωσαν όλα,υπάρχει ελπίδα.:-D:-D

Και αν οχι αυτον τον μηνα ,τον επόμενο παλι με τεστ θα το ξαναψάξω.Θα το ψαχνω μεχρις ότου να μου προκύψει!!!:-D

 

 

Μπράβο κοριτσάκι.καλη επιτυχια!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Μπραβο που βρηκες τη μερα σου! Να σε ρωτησω σε σχεση με τη μερα αυτη ωορηξιας τα υγρα (της ωορηξιας) ποτε τα βλεπεις πριν η μετα?

Να σαι καλα lilika26.,

Κοιτα, απο προχτες ειχα υγρα και προχτες λιγη βλεννη.

Τα τεστ ομως ηταν αχνα ,συνεπως αρνητικα.Μονο σήμερα εδειξε θετικο το τεστακι.Θα επαναλαβω και το ΣΚ τα τεστ να δω αν εξακολουθει η ορμονη να ειναι υψηλη.Λογικα θα αρχισει συντομα να πεφτει.

Link to comment
Share on other sites

Ηθελα να ενημερώσω πως τελικά τα τεστακια της hometest αποδεικνύονται πολύ εγκυρα.Σημερα 22η ημερα του κύκλου φαινεται πως η LH ανεβηκε κατακόρυφα και εχω την πολυπόθητη ωορρηξία μια που και οι δυο γραμμούλες ειναι το ιδιο εντονες!Ενω τις προηγούμενες ημερες ηταν αχνη η γραμμή.

Περιττό να σας πώ πόσο χαίρομαι που μου λύθηκε αυτο το ερωτηματικό μου και εν τελει είμαι υγιής.

Διαπιστώνω λοιπον πως αυτον τον μήνα η ωορρηξιά στην 22η ημερα ,οχι στα μισα του κύκλου.Πολύ βασική πληροφορία πρωτον γιατι ο κυκλος μου έχει καθε μηνα αλλη διαρκεια σε ημέρες και έπειτα πρεπει να εστιάσω απο εδω κ περα!

Στοιχειο βασικό για μένα γιατί ισως τελικά καπου εκει τα τελευταια 2 χρόνια να χάνω το παιχνίδι,μη γνωρίζοντας ποτε γινεται η ωορρηξία.

Ιδομεν!Μακάρι να σας ανακοινώσω συντομα τα ευχάριστα!Ως τοτε εχουμε

ακομα λιγο καιρό αναμονή:D

Νιώθω πολύ θετική,πολύ δυνατη και εχω πιστη πως δεν τελειωσαν όλα,υπάρχει ελπίδα.:-D:-D

Και αν οχι αυτον τον μηνα ,τον επόμενο παλι με τεστ θα το ξαναψάξω.Θα το ψαχνω μεχρις ότου να μου προκύψει!!!:-D

 

Λοιπόν όταν σου δείξει δυο γραμμές να πας στον γιατρό σου να σου πει ποσά χιλιοστά ειναι το οωθηλακιο για να ξέρεις ποτε θα γίνει η οωρηξια. Ενώ τα home test γράφουν οτι η ωορηξια γινεται 24 -36 ωρες, μετα τις 2 μου γραμμές εμένα αργούσε μια μερα παραπάνω. Δεν κατηγορώ τεστ μπορεί να ειναι ο δικός μου οργανισμός ετσι. Πάντως τα εμπιστεύομαι απόλυτα όπως και της εγκυμοσύνης τους.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν όταν σου δείξει δυο γραμμές να πας στον γιατρό σου να σου πει ποσά χιλιοστά ειναι το οωθηλακιο για να ξέρεις ποτε θα γίνει η οωρηξια. Ενώ τα home test γράφουν οτι η ωορηξια γινεται 24 -36 ωρες, μετα τις 2 μου γραμμές εμένα αργούσε μια μερα παραπάνω. Δεν κατηγορώ τεστ μπορεί να ειναι ο δικός μου οργανισμός ετσι. Πάντως τα εμπιστεύομαι απόλυτα όπως και της εγκυμοσύνης τους.

 

Κάντι μου σε ευχαριστώ για αυτή την πληροφορία!Δεν το γνώριζα αυτό.Αν δεν γίνει το θαύμα αυτόν τον μήνα ,τον επόμενο θα το κάνω αυτό που μου προτείνεις.

Κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός,έχεις δίκιο!

Χθες το πρωί έκανα και ενα τεστ εγκυμοσύνης έτσι πιο πολύ απο περιέργεια και μου έβγαλε μια πάαααρα πολύ αχνή γραμμή.Σκέφτηκα πως αποκλείεται 22η ημέρα να δείχνει ,πως μπορεί να έτυχε να είναι ελλατωματικό και το θεώρησα αρνητικό.Το μεσημεράκι οταν επέστρεψα σπίτι, έκανα το τεστ ωορρηξίας και βγήκε θετικό.Τοτε λοιπόν πίστεψα πως δουλεύουν τα τεστάκια.Πρώτη φορά ενα τεστάκι δείχνει θετική ένδειξη απο όλα όσα έχω κάνει.Χαρά μεγάλη!

Δε ξέρω αν γίνεται να επιτευχθεί εγκυμοσύνη πριν γίνει η ωορρηξία.Επίσης είναι πάρα πολύ νωρίς για να δείξει καποιο τεστ εγκυμοσύνης,αλλα εμφανιστηκε κατι,φαίνεται πολύ αχνα.Δε το λαμβάνω υποψιν,γίνονται και λάθη.

Link to comment
Share on other sites

Εισαι εγκυος!!!κανε χοριακη τωρα!!!!απλως οι ορμονες ωορηξιας λογικα λογω εγκυμοσύνης δειχνουν! Το θετικο τεστ εγκυμοσυνης αν ειναι θετικο τελειωσε!πηγαονε βιοιατρικη ειναι ανοικτα το Σάββατο! Τρεχααααα

Link to comment
Share on other sites

Εισαι εγκυος!!!κανε χοριακη τωρα!!!!απλως οι ορμονες ωορηξιας λογικα λογω εγκυμοσύνης δειχνουν! Το θετικο τεστ εγκυμοσυνης αν ειναι θετικο τελειωσε!πηγαονε βιοιατρικη ειναι ανοικτα το Σάββατο! Τρεχααααα

Lilika26 σε ευχαριστώ για την προτροπή.Δε θα πάω ακόμα για χοριακή αν δε συμβεί καθυστέρηση κάποιων ημερών.Κουράστηκα να πηγαινω για χοριακή και να βλέπω αρνητικό αποτέλεσμα.Με φθείρει ψυχικά,πολύ.:)

Θα κάνω υπομονή ,θα περιμένω να κλείσει αυτός ο κύκλος.Ωστόσο το πακετάκι μου έχει 4 τεστ ακόμα.Ίσως στο τέλος της εβδομάδας που θα ακολουθήσει να κάνω ακόμη ένα,να μη τα σπαταλήσω όλα να έχω για όταν πρέπει :)Αν κοκκινίσει έστω λιγο η γραμμούλα θα παω για χοριακή να είσαι βέβαιη!

 

Εννοείται πόσο πολύ θέλουμε ενα μωράκι,δυο χρόνια τώρα αυτο παλεύουμε,καταλαβαίνεις...και όταν με θυμάμαι να λαμβάνω τα αποτελέσματα απο κάποιες χοριακές που εκανα με μεγάλες καθυστερήσεις και να είναι αρνητικά,πραγματικά ένιωθα πίκρα, απέραντη θλίψη και τρελή απογοήτευση.Ανθρώπινα πράγματα ,φυσιολογικά για κάθε κοπέλα που βρίσκεται σε ανάλογη θέση :).

Παρεπιμπτόντως και σήμερα το τεστάκι της ωορρηξίας είναι θετικό :)

Link to comment
Share on other sites

Αχ το χω περασει και γω με χιριακες καθε τρεις ξαι λιγο και αρνητικες παντα...οταν χαλαρωσα επιασα τον πριγκηπα μου. Τωρα που θελω δεύτερο με ξαναπιανει και δε το θελω... σου ευχομαι οτι καλύτερο και οταν ξανακανεις τεστ πες μας κατευθείαν!

Link to comment
Share on other sites

Αχ το χω περασει και γω με χιριακες καθε τρεις ξαι λιγο και αρνητικες παντα...οταν χαλαρωσα επιασα τον πριγκηπα μου. Τωρα που θελω δεύτερο με ξαναπιανει και δε το θελω... σου ευχομαι οτι καλύτερο και οταν ξανακανεις τεστ πες μας κατευθείαν!

Καταλαβαινω!Σου εύχομαι να προκύψει το συντομότερο και το δεύτερο!:-)

Θα σας ενημερώσω :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
On 21/2/2016 at 0:33 AM, Maralin said:

Lilika26 σε ευχαριστώ για την προτροπή.Δε θα πάω ακόμα για χοριακή αν δε συμβεί καθυστέρηση κάποιων ημερών.Κουράστηκα να πηγαινω για χοριακή και να βλέπω αρνητικό αποτέλεσμα.Με φθείρει ψυχικά,πολύ.:)

Θα κάνω υπομονή ,θα περιμένω να κλείσει αυτός ο κύκλος.Ωστόσο το πακετάκι μου έχει 4 τεστ ακόμα.Ίσως στο τέλος της εβδομάδας που θα ακολουθήσει να κάνω ακόμη ένα,να μη τα σπαταλήσω όλα να έχω για όταν πρέπει :)Αν κοκκινίσει έστω λιγο η γραμμούλα θα παω για χοριακή να είσαι βέβαιη!

 

Εννοείται πόσο πολύ θέλουμε ενα μωράκι,δυο χρόνια τώρα αυτο παλεύουμε,καταλαβαίνεις...και όταν με θυμάμαι να λαμβάνω τα αποτελέσματα απο κάποιες χοριακές που εκανα με μεγάλες καθυστερήσεις και να είναι αρνητικά,πραγματικά ένιωθα πίκρα, απέραντη θλίψη και τρελή απογοήτευση.Ανθρώπινα πράγματα ,φυσιολογικά για κάθε κοπέλα που βρίσκεται σε ανάλογη θέση :).

Παρεπιμπτόντως και σήμερα το τεστάκι της ωορρηξίας είναι θετικό :)

Γεια σας κορίτσια. Maralin, δεν ξέρω ποια ήταν τελικά η συνέχεια από αυτό το ποστ σου, εύχομαι, ωστόσο, όλα να πήγαν κατ' ευχήν.

 

Λοιπόν, ακριβώς την ίδια περίπτωση έχω κι εγώ τώρα. Θετικό τεστ ωορρηξίας την 15η μέρα (clear blue digital) και μετά ξανά θετικό την 21η και 22η. Έχει ξανατύχει και σε κάποια άλλη εκτός από την Maralin; Υπάρχει περίπτωση να είσαι σε ωορρηξία σχεδόν 1 εβδομάδα;  

UmJ2p11.png

 

4/12/2009: Τhe first day of the rest of my life.

 

aMUmp10.png

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πρίν, rica είπε:

Λοιπόν, ακριβώς την ίδια περίπτωση έχω κι εγώ τώρα. Θετικό τεστ ωορρηξίας την 15η μέρα (clear blue digital) και μετά ξανά θετικό την 21η και 22η. Έχει ξανατύχει και σε κάποια άλλη εκτός από την Maralin; Υπάρχει περίπτωση να είσαι σε ωορρηξία σχεδόν 1 εβδομάδα;  

Kαλημέρα κορίτσι μου!!Εγώ τρία πράγματα μπορώ να σκεφτώ:Να έκανες 2 φορές ωορρηξία  άρα συνέχισε τις προσπάθειες,να ήταν ελλατωματικό αν και δύσκολο το βλέπω  ή να είσαι εγκυούλα γιατί ξέρω κοπέλα που έκανε τεστ ωορρηξίας είχε βγεί θετικό και ήταν έγκυος.Εύχομαι να ισχύει η τρίτη περίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...