Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

καλησπερα σας ζηταω την βοηθεια σας παρακαλω


Recommended Posts

καλησπερα στην αγαπητη παρεα σας ειμαι νεα εγγεγραμμενη εδω και ζηταω την βοηθεια σας παρακαλω.εχω δυο μικρα αγγελουδια την μαρια μου που ειναι 4,5 χρονων και το νεογεννητο κοριτσακι μας που ειναι 3 μηνων.ο αγγελος μου η μαρια το σαββατο 16/1 ενω περνουσαμε τοσο υπεροχα εβαλε στο στομα της χωρις να το αντιληφθουμε μια διακοσμητικη πετρα που ειχαμε και την καταπιε.φυγαμε σαν τρελοι στο νοσοκομειο το παιδι δεν ειχε συμπτωματα μη καλης αναπνοης και ελεγε πως η πετρα εχει παει στο στομαχακι του,στο νοσοκομειο του κοιταξανε το οξυγονο που ηταν πολυ καλο και του βγαλανε και μια ακτινογραφια αλλα η πετρα δεν φαινεται στην ακτινογραφια οπως μας ειπαν οι γιατροι και μας εδιωξαν λεγοντας μας οτι θα βγει απο τα κακα της αλλιως σε μια εβδομαδα να την ξαναπαμε.πηραμε τηλ.την παιδιατρο μας και μας ειπε το ιδιο οτι θα το βγαλει απο τα κακα της αλλα μας εδωσε περισσοτερο χρονο για ελεγχο δυο εβδομαδες αλλιως θα μας στειλει σε παιδοχειρουργο.εμεις βεβαια εχουμε παει να σκασει.βλεπουμε τα κακα της καθε μερα αλλα μεχρι στιγμης τιποτα.αν καποιος φιλος εχει περασει το ιδιο που δεν το ευχομαστε ουτε στον χειροτερο εχθρο μας ας μας πει υπαρχει καποια εξεταση που να δειχνει σε ποιο σημειο μπορει να βρισκεται η πετρα και αν το αγγελουδι μου δεν μπορεσει να την βγαλει αυτο σημαινει οτι θα πρεπει να παει για χειρουργειο η για καποιο ειδος εξεταση οπως ειναι η ενδοσκοπηση - γαστροσκοπηση?το μεγεθος της πετρας ηταν γυρω στους 2.5 ποντους.σας ευχαριστω εκ των προτερων

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Καλησπέρα, περάσαμε και εμείς κάτι παρόμοιο όταν ο μικρός μου ήταν 3 ετών.Ήταν τότε να κάνουμε βρογχοσκόπηση για να βγάλουμε το ξένο σώμα αλλά μάλλον το έβγαλε από το πολύ κλάμα και τη γλίτωσε. Ή βρογχοσκόπηση μας είχαν πεί ήταν ή εξέταση που έπρεπε να κάνουμε μετά την ακτινογραφία. Πρέπει να παρακολουθητε το παιδί πρίν κάνετε οποιαδήποτε εξέταση διότι είναι επίπονη για το παιδί βέβαια εάν οι γιατροί κρίνουν ότι χρειάζεται να την κάνετε.

Link to comment
Share on other sites

φωτεινη μου ευχαριστω για την απαντηση συγνωμη να σε ρωτησω κατι πως μπορουμε να ξερουμε σε ποιο σημειο εχει φτασει η πετρα στο σωμα του παιδιου μας και πως το εβγαλε απο τα κακα του?σε ευχαριστω φωτεινη μου να εισαι καλα και να χαιρεσαι την οικογενεια σου

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Κατά πάσα πιθανότητα θα έπρεπε να το δείχνει ή ακτινογραφία, εάν δεν φαίνεται τίποτα δεν νομίζω να υπάρχει κάτι στον πνεύμονα. Τα κακά πρέπει να τα κοιτατε να βαζετε το παιδί να τα κάνει π.χ. σε ένα χαρτί ή σε εφημερίδα.Πάντως καλό είναι να ενημερωνετε τον γιατρό που σας παρακολούθησε για να σας πει τι πρέπει να κάνετε.

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω sunrise να εισαι καλα ουτε σημερα ειχαμε τιποτα κλεισαμε ραντεβου την δευτερα με παιδογαστρεντερολογο και βλεπουμε εχουμε τρελαθει απο το αγχο μας

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...