Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Πόνος στους καρπούς-Καρπιαίο σύνδρομο


Recommended Posts

Ψάχνοντας στο διαδίκτυο διαπίστωσα ότι δεν είμαι η μόνη που έχει πόνο στους καρπούς. Είδα π.χ. στο pampers.gr που αναφερει ότι " πολλές έγκυες υποφέρουν από σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα που προκαλείται από πρήξιμο των ιστών που βρίσκονται γύρω από τα νεύρα που βρίσκονται στον καρπό. Ο πόνος και το πρήξιμο πιθανόν να εξαφανιστούν μετά τη γέννα. Εντωμεταξύ, προσπαθήσετε να αλλάξετε τη θέση ύπνου σας για να μην ασκείτε επιπλέον πίεση στα χέρια ή στους καρπούς σας. Φορέστε περικάρπιο για να κρατάτε τον καρπό σας στην ευθεία. Ενημερώστε το γυναικολόγο σας για τον πόνο που νιώθετε."

Η γυναικολόγος όμως δεν μου είπε κάτι σαν λύση και εγώ, εκτός του ότι δεν έχω φτάσει ακόμα στην 33 εβδομάδα που λέει το άρθρο, γιατί το πόνο τον νιώθω εδώ και αρκετές εβδομάδες, δεν βλέπω να μου περνάει.

Έχει καμία σας καμία λύση για να καλυτερέψει ο πόνος;

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


εγω το ειχα περιπου απο τον 8ο και μετα εαν θυμαμαι καλα.συνηθως το βραδυ ο πονος ηταν πιο εντονος και προς το τελος της εγκυμοσυνης ανυποφορος για μενα.υπηρχαν βραδια που μου ρχοταν να βαλω τα κλαματα.και εμενα ο γυναικολογος μου δεν ειχε κατι να μου προτεινει.ο συζυγος μου ειχε σκεφτει το περικαρπιο ή να το δενω με γαζα.καποιες στιγμες με ανακουφιζε αλλα σε γενικα πλαισια εγω δεν ειχα βρει κατι που να με βοηθησει.παλι καλα μετα την γεννα δεν με ξαναεπιασε ποτε.οποτε υπομονηηηη και με το καλο το μωρακι σου :)

Link to comment
Share on other sites

Καταρχας με το καλο το μπεμπακι σου!!!!!

 

Κ γω το ιδιο προβλημα ειχα...κ επισης ειχα τρελο μουδιασμα στα δαχτυλα..,δεν τα ενιωθα κ πολλες φορες μου επεφταν τα πραγματα απο τα χερια...ο πονος στους καρπους μου περασε κατευθειαν μετα τον τοκετο κ το μουδιασμα λιγες μερες μετα....

εμενα μου εκανε καλο οταν "απασχολουσα"τα χερια μου,,,,η δουλεια μου εχει να κανει με υπολογιστη οποτε δεν ειχα προβλημα,,οταν καθομουν κ δεν εκανα τιποτα τοτε με πονουσαν περισσοτερο....

psitp3.png
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...