Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Τράπεζα υπεξαίρεσε χρήματα μου - τι κάνω;;;;


xena

Recommended Posts

Μπορεί κανείς να μου πει τι πρέπει να κάνω;; ας τα πάρω απ'την αρχή:

Εχω πιστωτική κάρτα μεγάλης τράπεζας την οποία χρησιμοποιώ και εξοφλείται κάθε 25 του μήνα παίρνοντας το ποσό απ' τον λογαριασμό μου.

Τον Δεκέμβριο την εξόφλησα νωρίτερα με τραπεζική εντολή μέσω web banking. Ολα καλά.

Στις 25 πάει η τράπεζα και ΞΑΝΑ-ΕΞΟΦΛΕΙ την κάρτα απ΄τον λογαριασμό μου.

Τους παίρνω τηλέφωνο αρχές Ιανουαρίου και αναγνωρίζουν το σφάλμα τους.

-Κάνω αίτηση για ΜΗ αυτόματη εξόφληση πλέον (γιατί δεν τους εμπιστεύομαι)

-Δεσμεύονται εντός 12 εργάσιμων να επιστρέψουν το ποσόν στον λογαριασμό μου.

 

Ενα μήνα μετά έρχεται ο επόμενος λογαριασμός της κάρτας. Βλέπω πως μου έχουν αφαιρέσει τα χρήματα και δείχνουν ότι τα μεταφέρουν ξανά στον λογαριασμό μου. Συν ο λογαριασμός της κάρτας, μου έρχεται φυσικά να πληρώσω κι αυτά που μου είχαν πάρει. Σωστό. Αλλά έλα μου ντε που ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ. Δεν τα είχαν επιστρέψει δηλαδή στην πραγματικότητα.

Πάω στην τράπεζα και δεν βγάζουμε άκρη. Μου λένε για λάθη, μου λένε ότι θα γίνει έλεγχος και σε 5 ημέρες το πολύ θα γίνει η κατάθεση.

Εν τω μεταξύ τους ρωτάω τι να κάνω με τον λογαριασμό της κάρτας μου και μου λένε ότι θα εξοφληθεί αυτόματα απ΄τον λογαριασμό μου. ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΑΙΤΗΣΗ ΜΟΥ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ. :shock::shock::shock::shock:

Μου την ξανακάνουν επιτόπου την αίτηση και μου λένε να έχω χρήματα στον λογαριασμό μου για να γίνει την επόμενη η αυτόματη εξόφληση και απ' τον ερχόμενο μήνα θα κάνω την εντολή μου όπως θέλω.

 

Την επόμενη λοιπόν Η ΚΑΡΤΑ ΕΜΕΙΝΕ ΑΠΛΗΡΩΤΗ. δεν τράβηξε απ' τον λογαριασμό μου όπως μου είπαν. Επιπλέον 7 ημέρες μετά ΔΕΝ ΜΟΥ ΈΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΑΚΟΜΗ.

 

Τι κάνω;; φτιάχνω επιστολή τώρα αναφέροντας τα πάντα - να την στείλω που; προς τον τραπεζικό διαμεσολαβητή; και προς την τράπεζα; Ξέρει κανείς πως αλλιώς να κινηθώ;;; δεν συμφέρει να βάλω δικηγόρο νομίζω, πολλά τα έξοδα.

Μιλώ για 101 ευρώ - αλλά για εμάς είναι σεβαστό ποσόν.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Σε αντίστοιχη περίπτωση έγραψα σχετική επιστολή που την απηύθυνα στην τράπεζα και την κοινοποίησα στον συνήγορο του καταναλωτή. Μόνο τότε αντέδρασαν! Κάνε μια προσπάθεια

Link to comment
Share on other sites

Μόλις έκανα καταγγελία στην τράπεζα και στον τραπεζικό μεσολαβητή. Ενημέρωσα και το υποκατάστημα που ανήκω και την κυρία που μίλησα (ενοχλήθηκε πολύ αλλά της είπα πως περιγράφω αντικειμενικά την εξυπηρέτηση της αλλά και το ότι δεν κατάφερε να λύσει το ζήτημα).

 

Της είπα πως τηλεφώνησα στον ΤΜ και ότι εκείνοι μου είπαν να κάνω αυτό και πως πρόκειται για καθαρή υπεξαίρεση. Μαλάκωσε τότε και μου είπε να κάνω ότι πρέπει για να βρω το δίκιο μου.

 

Λες να το κάνω cc και στον συνήγορο;;;;;

Link to comment
Share on other sites

Καλά έκανες, πάρε οδηγίες από το μεσολαβητή και μην ανησυχείς, θα τα πάρεις πίσω οπωσδήποτε. Μας έχουν συμβεί κι εμάς τέτοιες στραβές, σου βγαίνει το λάδι αλλά τακτοποιούνται.

Insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results.

Albert Einstein

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Το αστείο είναι που μόλις με πήραν τηλέφωνο από την τράπεζα. Λέω εγώ μπράβοοοο ανταπόκριση!!!!!

Τελικά ήταν για να μου πλασάρουν νέα κάρτα American express. Εντάξει, δεν παίζονται....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...