Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Χαρακτηριστικά Βρεφικών Επίπλων

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλες και όλους!

Ονομάζομαι Δημήτρης Διάφας και είμαι βιομηχανικός σχεδιαστής όπερ και σημαίνει οτι σχεδιάζω προϊόντα όπως π.χ. έπιπλα, αντικείμενα και άλλα τα οποία παράγονται βιομηχανικά και μαζικά από βιομηχανίες ή βιοτεχνίες.

Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι εν μέσω έρευνας σχετικά με την αγορά και σχεδίαση προϊόντων βρεφανάπτυξης και ειδικότερα των βρεφικών επίπλων.

Αυτό που θα ήθελα από τις μητέρες ή τους πατέρες του forum είναι να καταθέσουν τις απόψεις τους γύρω χαρακτηριστικά που θα επιθυμούσαν να διαθέτουν έπιπλα όπως κούνιες-κρεβάτια και αλλαξιέρες.

Οτιδήποτε πιστεύετε εσείς ότι θα βελτίωνε τη χρήση, τη λειτουργικότητα, την ασφάλεια αλλά και την αισθητική αυτών των προϊόντων.

Ουσιαστικά εσείς είστε οι τελικοί χρήστες, κριτές και αγοραστές αυτών των προϊόντων.

Πραγματικά η βοήθειά σας θα είναι πολύτιμη και σας ευχαριστώ θερμά εκ των προτέρων.

Διαφημίσεις

Απο μια ακομα βιομηχανικη σχεδιαστρια και μέλλουσα μαμα :

Τι εχω προσεξει οτι ψαχνω εγω και οι ανθρωποι που ειναι σε αντιστοιχη κατασταση γυρω μου.

- Σωστα, οικολογικα και ελεγμενα υλικα. Μασιφ ξυλεια με πιστοποιημενη προελευση, οχι mdf και μοριοσανιδες. Οικολογικες κολλες και χρωματα μη τοξικα με 0% VOC.

- Πολλαπλες χρησεις. Ενα καλο παραδειγμα ειναι τα επιπλα της εταιριας Stokke και Leander, οπου το επιπλο αλλαζει καθως μεγαλωνει και αλλαζουν οι αναγκες των παιδιων.

-Απλα χρωματα, χωρις πολλα σχεδια, ζωγραφιες και καρτουν ωστε να μπορουμε να φτιαξουμε τον χωρο οπως θελουμε.

- Ανεση. Αλλαξιερες με βαθος πανω απο 50 εκατοστα και συρταρια ωστε να βοηθα και στην αποθηκευση. Κρεββατια - κουνιες 140 εκ για να το κρατησει αρκετα χρονια.

Και φυσικα να πληρεί ολες τις προυποθεσεις που εχει θεσει η ΕΕ σε θεματα ασφαλειας.

Και εγώ απο οσα εχω δεν μέχρι στιγμής στην Ελληνική αγορά εχω να πω: