Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

ντρεπεται να πει το ποιημα της στην σχολική γιορτη


Recommended Posts

ερχεται η σχολική γιορτη και εχουμε καινουρια θεματα!!!

μου λεει καναμε και προβα για την γιορτη με μικροφωνο αλλα εγω δεν θελω ντρεπομαι να με ακουν ολοι... πως το αντιμετωπιζω?

φοβαμαι τι θα γινει αν δεν θελει να πει το ποιημα της πως να το αντιμετωπισω για να μην στενοχωρηθει ή ντραπει ακομα περισσοτερο.

 

να κανω μια περιληψη των πραγματων η μικρη αισθανεται λιγο μειονεκτικά στο νηπιο οπως εχω καταλαβει γενικοτερα ειχα αμελησει την γραφη, αναγνωση κλπ με αποτελεσμα να νοιωθει λιγο πισω, φοραμε και γυαλακια (οχι παντα συνηθως τα κρυβουμε στην θηκη της τσαντας) και κατι πηρε μια μερα το αυτη μου για την κουκουβαγια κατι παιδια

(μας ειπε και η δασκαλα τον προηγουμενο μηνα οτι καθυστερει την ταξη ...και μας αποτελειωσε.... γιατι ελειπε μια εβδομαδα και μετα που εγινε αρχηγος επρεπε να της εξηγησει την διαδικασια που εχουν με τον καιρο την μερα της εβδομαδας κλπ)

αρχικα δεν ηξερε να γραφει το ονομα της με μικρα αλλα μονο με κεφαλαια δεν μπορουσε να αναγνωρισει τις μερες της εβδομαδας που ηταν γραμμενες στην πορτα ενω ολα τα αλλα παιδια μπορουσαν, τωρα δεν ξερει λεξεις απο ε να πει στην δασκαλα ενω ολα τα παιδια ξερουν αυτο ειναι το σημερινο παραπονο που μου εκανε η μικρη και δεν ηξερα τι να της πω.

μου λεει μαμα ποιο γραμμα θα πει αυριο η κυρια να μου το πεις να απαντησω και εγω.

 

καμια ιδεα τι να κανω η μανα..

l86Tp3.png d6AUp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


ερχεται η σχολική γιορτη και εχουμε καινουρια θεματα!!!

μου λεει καναμε και προβα για την γιορτη με μικροφωνο αλλα εγω δεν θελω ντρεπομαι να με ακουν ολοι... πως το αντιμετωπιζω?

φοβαμαι τι θα γινει αν δεν θελει να πει το ποιημα της πως να το αντιμετωπισω για να μην στενοχωρηθει ή ντραπει ακομα περισσοτερο.

 

να κανω μια περιληψη των πραγματων η μικρη αισθανεται λιγο μειονεκτικά στο νηπιο οπως εχω καταλαβει γενικοτερα ειχα αμελησει την γραφη, αναγνωση κλπ με αποτελεσμα να νοιωθει λιγο πισω, φοραμε και γυαλακια (οχι παντα συνηθως τα κρυβουμε στην θηκη της τσαντας) και κατι πηρε μια μερα το αυτη μου για την κουκουβαγια κατι παιδια

(μας ειπε και η δασκαλα τον προηγουμενο μηνα οτι καθυστερει την ταξη ...και μας αποτελειωσε.... γιατι ελειπε μια εβδομαδα και μετα που εγινε αρχηγος επρεπε να της εξηγησει την διαδικασια που εχουν με τον καιρο την μερα της εβδομαδας κλπ)

αρχικα δεν ηξερε να γραφει το ονομα της με μικρα αλλα μονο με κεφαλαια δεν μπορουσε να αναγνωρισει τις μερες της εβδομαδας που ηταν γραμμενες στην πορτα ενω ολα τα αλλα παιδια μπορουσαν, τωρα δεν ξερει λεξεις απο ε να πει στην δασκαλα ενω ολα τα παιδια ξερουν αυτο ειναι το σημερινο παραπονο που μου εκανε η μικρη και δεν ηξερα τι να της πω.

μου λεει μαμα ποιο γραμμα θα πει αυριο η κυρια να μου το πεις να απαντησω και εγω.

 

καμια ιδεα τι να κανω η μανα..

 

Καταρχάς κανένα παιδάκι δεν γεννιέται ξέροντας! Αυτός είναι ο ρόλος του σχολέιου, ή μάλλον ΚΑΙ αυτός είναι ο ρόλος του σχολείου!

 

Τα νήπια (και πιο συχνά τα προνήπια) δεν θέλουν να πούνε το ποίημα τους. ΟΚ! Και αν δεν θέλουν, ας μην το πουν! Δεν μπορεί κανένας να πιέσει κανέναν σε αυτό το ζήτημα!

Εσύ απλά πες της τι ωραία που θα είναι στη γιορτή, που όλες οι μαμάδες (και εσύ μαζί) θα καμαρώνουν τα παιδάκια τους, που θα βγει να πει το ποίημα της δυνατά δυνατά, που όλοι θα τη χειροκροτήσουν, που θα βάλει τα ωραία της ρούχα/στολή κλπ κλπ κλπ Παρουσίασε δηλαδ΄γ τη γιορτή ως κάτι πολύ όμορφο και τόνισε τα θετικά της συμμετοχής της.

Παράλληλα ενημέρωσε τη νηπιαγωγό για τους φόβους του παιδιού. Εγώ πολλές φορές βγήκα με το πιτσιρίκι αγκαλιά και είπαμε μαζί το ποίημα! Άλλες φορέ, πάλι, που δεν ήθελε το παιδί, απλά δεν το είπαμε....

 

Πάμε τώρα στα ζητήματα της τάξης....

Πάλι μίλησε με τη νηπιαγωγό κα για τα γυαλιά αλλά και για το άγχος που έχει το παιδί.

Η νηπιαγωγός είναι αυτή που θα μιλήσει στην τάξη για τη διαφορετικότητα του κεθενός, είτε αυτή διαφορετικότητα πηγάζει από χρώμα (π.χ. μάυρος), είτε από εμφάνιση (π.χ. κοντός ή με κάποια παραμόρφωση), είτε από "αξεσουάρ" (π.χ. γυαλιά), είτε από κάποια άλλη ειδική ανάγκη (π.χ. νοητικό πρόβλημα ή τύφλωση), είτε από οτιδήποτε άλλο.

Επίσης, μίλησε της για το άγχος. Δεν επιτρέπεται ένα παιδάκι να αγχώνεται γιατί φοβάται ότι δεν θα μπορέσει να απαντήσει σε ερωτήσεις της νηπιαγωγού! Στο νηπιαγωγείο πρέπει η μάθηση να πηγάζει από το παιχνίδι! Ακόμα και η γραφή γίνεται με μορφή παιχνιδιού. Τι κι αν το παιδί δεν ξέρει να γράφει με μικρά; (Εγώ ήθελα να ξέρουν τα νήπια γύρω στο Πάσχα να το κάνουν) Μέσα στη χρονιά θα μάθει!

Τι κι αν δεν ξέρει να βρίσκει τις μέρες; Μέσα στη χρονιά θα μάθει!

Κι αν δεν μπορεί να βρει λέξεις από ε ή από α ή από κ; Του το λες λίγο πιο περιγραφικά π.χ. "Χμμμμ, εγώ πάω στοίχημα ότι ξέρεις μια λέξει από κ! Είναι και μέσα στην τάξη μας! Έχουμε πολλές τέτοιες! πάνε μαζί με τα τραπέζια..."....Ενίσχυση!!!!!! Μαγική λέξη!

 

Μπορείς και εσύ στο σπίτι να κάνεις παρόμοια παιχνιδάκια με διάφορα γράμματα.... Επίσης, μπορείς να κάνει παιχνίδια με σύνθετες λέξεις (π.χ. τι μας κάνει το αυτοκίνητο και ο δρόμος; το λάδι και το λεμόνι;) ή αφαιρώντας γράμματα/λέξεις (π.χ. αν από το γραμματόσημο βγάλω το σήμα τι μου μένει; αν από το απέναντι βγάλω το ντι; από το Μαρία βγάλω το Μ;)

Αρέσουν σε όλα τα παιδιά!

Link to comment
Share on other sites

Α! Και ξέχασα!

Μην της δείξεις ότι μπορεί να στεναχωρεθέις εσύ αν δεν πει το ποίημα στη γιορτή! Η γιορτή είναι για να χαρούν τα παιδιά και να τα καμαρώσουν οι μεγάλοι, αλλά αν κάτι συμβεί δεν σημαίνει ότι στεναχωριόμαστε!

Link to comment
Share on other sites

emmaki ευχαριστω και παλι για την γρηγορη απαντηση,

στο σπιτι οταν θελει και μου πει η ιδια καπως ετσι αντιμετωπιζω το θεμα πχ για το ε της ειπα θα βρουμε μαζι ενα δεντρο αρχιζει απο ε και τωρα βρισκεται στο σπιτι μας και μου ειπε ελατο, μου ειπε Ελενη ελια αλλα με βοηθεια της ελεγα κλεισε τα ματια και πες εεε και εγω θα σε βοηθαω να σου ερθει στο μυαλο η λεξη και ετσι μου τα ελεγε.

 

δεν θα στενοχωρηθω αν δεν πει το ποιημα αλλα φοβαμαι οτι θα στενοχωρηθει αυτη και θα ηθελα να ξερω πως να το χειριστω.

 

δεν ξερω νομιζω οτι ειναι λιγο ισως ανταγωνιστική και επειδη ειναι η μεγαλη θελει να τα ξερει ολα και ισως δεν μπορει να ανεχτει οτι οι αλλοι τα ξερουν καλυτερα τι να πω.

l86Tp3.png d6AUp3.png
Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω νομιζω οτι ειναι λιγο ισως ανταγωνιστική και επειδη ειναι η μεγαλη θελει να τα ξερει ολα και ισως δεν μπορει να ανεχτει οτι οι αλλοι τα ξερουν καλυτερα τι να πω.

 

Στόχος του νηπιαγωγείου είναι η βελτίωση των ικανοτήτων του παιδιού συγκρίνονυας το με τον εαυτό του (μπέρδεμα ε;)

 

Έχεις καμια ζωγραφιά περσυνή ή από το Σεπτέμβρη που να έχει γράψει το όνομα της; Δείξε αυτή τη ζωγραφιά και δώσε της και μια σημερινή....Είμαι σίγουρη ότι έχει κάνει μεγάλη πρόοδο! Και θα το καταλάβει και η ίδια!

Ή κάτι αντίστοιχο!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Στόχος του νηπιαγωγείου είναι η βελτίωση των ικανοτήτων του παιδιού συγκρίνονυας το με τον εαυτό του (μπέρδεμα ε;)

 

Έχεις καμια ζωγραφιά περσυνή ή από το Σεπτέμβρη που να έχει γράψει το όνομα της; Δείξε αυτή τη ζωγραφιά και δώσε της και μια σημερινή....Είμαι σίγουρη ότι έχει κάνει μεγάλη πρόοδο! Και θα το καταλάβει και η ίδια!

Ή κάτι αντίστοιχο!

 

αχ βρε Emmaki με σωζεις αυτο θα κανω και ευτυχως τα κραταω ολα!!!!!και σε αυτον τον τομεα απο τοτε που χαλαρωσε εχουμε τρομερη βελτιωση τωρα φτιαχνουμε καστρα λοφους δεντρα πριγκηπισσες με τακουνια.

 

Χιλια thanks τι να πω!!!!

l86Tp3.png d6AUp3.png
Link to comment
Share on other sites

αχ βρε Emmaki με σωζεις αυτο θα κανω και ευτυχως τα κραταω ολα!!!!!και σε αυτον τον τομεα απο τοτε που χαλαρωσε εχουμε τρομερη βελτιωση τωρα φτιαχνουμε καστρα λοφους δεντρα πριγκηπισσες με τακουνια.

 

Χιλια thanks τι να πω!!!!

 

Όχι μόνο ζωγραφιά.... Κάποιο γραπ΄το να της δείξεις....Πώς έγραφε το όνομα της πριν και πώς το γράφει τώρα;

Link to comment
Share on other sites

ναι σε ολες το εγραφε θα της δειξω μια απο τις παλιες και μια που εφτιαξε για την ξαδερφη της που με εβαλε να της γραψω αφιερωση και την αντεγραψε.

l86Tp3.png d6AUp3.png
Link to comment
Share on other sites

ναι σε ολες το εγραφε θα της δειξω μια απο τις παλιες και μια που εφτιαξε για την ξαδερφη της που με εβαλε να της γραψω αφιερωση και την αντεγραψε.

 

 

Αυτό είναι ό,τι καλύτερο!

Να δει ότι από εκεί που έγραφε μόνο το όνομα της και με "κακά" γραμματα (δεν υπάρχουν κακά και καλά γράμματα, αλλά για να δει τη διαφορά...) τώρα γράφει ολόκληρη αφιέρωση και με πιο "καλά" γράμματα!

Άρα έχει κάνει τεράστια πρόοδο!!!!!

 

Γενικά πάντως να το κάνετε αυτό! Να γράφετε! Λίστα για ψώνια (πρώτα εσύ και μετά να την αντιγράφει και ας πάτε για ψώνια μισή ώρα αργότερα), το μπλοκάκι των τηλεφώνων που "πρέπει" να αλλαχτεί και η μαμά δεν προλαβαίνει αν το κάνει μόνη της, ονόματα για τις κούκλες......

Link to comment
Share on other sites

Οταν ειδε οτι σηκωνονταν τα παιδακια και ποσο κοσμο ειχε εδειξε οτι αρχισε να ντρεπεται... Τον σηκωσε η δασκαλα και δεν ανοιξε το στομα του... Και το ηξερε γιατι το ειχε πει στην δασκαλα στην προβα που κανανε...

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ενιωθε αβολα σε ολη τη γιορτη και ηθελε να φυγουμε (ειχε και απο το δημοτικο ποιηματα και τραγουδια) και δεν ηθελε να σηκωθει ουτε για να παρει δωρο.. Ο μικρος τον τραβηξε.

Τον ρωτησαμε γιατι αλλα δεν του ειπαμε τιποτα. Παντως νομιζω οτι ετσι οπως εγινε ηταν χειροτερα για αυτον γιατι ηταν ορθιος και το ποιημα το ειπε η δασκαλα. Και το ηξερε και μιλαει καλα ελληνικα. Ηταν παιδακια που ελεγε μια λεξη η δασκαλα και την επαναλαμβαναν αλλα αυτα τουλαχιτον προσπαθησαν...

Φυσικα και εμεις απογοητευτικαμε που ειχαμε παει ολοι μαζι και ειναι και μακρια το σχολειο. Εγω θα πηγαινα για να τον φερω αλλα η γιαγια ο μικρος και ο μπαμπας δεν θα ετρεχαν στην παγωνια να προλαβουν τη συγκοινωνια..

Link to comment
Share on other sites

αχ μωρε τι τραβανε τα μικρά μας, και εγω ( μακαρι να βγω λαθος ) καπως ετσι το βλεπω να γινεται. και δεν ξερω αν πρεπει να παρουμε και παπουδογιαγιαδες μαζι μηπως γινει μεγαλυτερο σοου, ξερεις μην της φανει πιο σημαντικό απο οτι ειναι και αγχωθεί μιας και ειναι η πρωτη γιορτη που κανει και θα εχει κοσμο να τα βλεπει, απο την αλλη αν ειναι οι παπουδες των αλλων παλι τα προσεχει αυτα δεν ξερω.

Θα σας πω την παρασκευη τι εγινε θα δουμε, παντως τα τραγουδια και το ποιημα της το ξερει τα λεει μονη της και τα τραγουδαει στο σπιτι οταν παιζει αλλα σε εμας αρνηται αντα πει.

l86Tp3.png d6AUp3.png
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν έχει καμία σημασία αυτό που θα σας γράψω για τους προβληματισμούς σας αλλά διαβάζοντας τα post σας έκανα αυτές τις σκέψεις. Ο αδερφός μου στο νήπιο ήταν πάντα λίγο "πίσω" στην χειροτεχνία, στην ζωγραφική κτλ. Σε κάθε γιορτή έπαιρνε ποιήμα και ποτέ δεν το έλεγε σε αντίθεση με εμένα που ήμουν πολύ άνετη. Αποτέλεσμα: ο αδερφός μου είναι δικηγόρος, με φοβερή ευφράδεια λόγου, μία κινητη εγκυκλοπαίδεια. Βέβαια ποτέ κανένας δεν ασχολήθηκε ιδιαίτερα με το γεγονός ότι δεν έλεγε το ποιήμα, το θεωρούσαν ασήμαντο γεγονός. Αλλά και ο ίδιος ο αδερφός μου δεν ήταν από τα παιδάκια που έσκαγε με αυτά. Θέλω να πω μήπως αναλύονατς το το γεγονός του δώσετε περρισότερη βαρύτητα από αυτήν που έχει για το ίδιο το παιδί?

"Ο φανατισμός είναι η μόνη μορφή θέλησης που μπορεί να διαπνέει τους αδύναμους"

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν έχει καμία σημασία αυτό που θα σας γράψω για τους προβληματισμούς σας αλλά διαβάζοντας τα post σας έκανα αυτές τις σκέψεις. Ο αδερφός μου στο νήπιο ήταν πάντα λίγο "πίσω" στην χειροτεχνία, στην ζωγραφική κτλ. Σε κάθε γιορτή έπαιρνε ποιήμα και ποτέ δεν το έλεγε σε αντίθεση με εμένα που ήμουν πολύ άνετη. Αποτέλεσμα: ο αδερφός μου είναι δικηγόρος, με φοβερή ευφράδεια λόγου, μία κινητη εγκυκλοπαίδεια. Βέβαια ποτέ κανένας δεν ασχολήθηκε ιδιαίτερα με το γεγονός ότι δεν έλεγε το ποιήμα, το θεωρούσαν ασήμαντο γεγονός. Αλλά και ο ίδιος ο αδερφός μου δεν ήταν από τα παιδάκια που έσκαγε με αυτά. Θέλω να πω μήπως αναλύονατς το το γεγονός του δώσετε περρισότερη βαρύτητα από αυτήν που έχει για το ίδιο το παιδί?

 

ευχαριστω για την απαντηση!!!!!

ελπιζω και η μικρή μου να ειναι ενα απο τα παιδακια που δεν θα σκαει με αυτα!!!

l86Tp3.png d6AUp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

ελπιζω και η μικρή μου να ειναι ενα απο τα παιδακια που δεν θα σκαει με αυτα!!!

 

Νομίζω ότι αυτό πρέπει να της το διδάξεις εσύ!

Και μόνο όμως ότι σε απασχολεί τόσο, δείχνει ότι ..... δεν είσαι σε καλό δρόμο.:wink::wink:

 

Στο δικό μας νήπιο δεν κάνουν γιορτές με γονείς, οπότε δεν ξέρω πώς θα αντιδρούσε το παιδί μου. Εγώ όμως θα τον 'γείωνα' τελείως. Θα του έλεγα ότι σημασία έχει να ΜΑΘΕΙ το ποίημα και μπορεί να αποφασίσει μέχρι τέλος αν θα το πει ή όχι στον κόσμο.

Μετά θα έλεγα στη δασκάλα ότι ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ αν θα βγει ή όχι, και να μην τον πιέσει καθόλου

Και τέλος θα πήγαινα με μόνο οι απολύτως απαραίτητοι (μπαμπάς, μαμά, αδερφάκι-α) να παρακολουθήσουμε τη γιορτή για να μη νοιώσει το παιδί ματαιωμένο.

Εννοείται είναι φάση και θα περάσει.....

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, ο μικρός μου πάει νήπιο και θα κάνουν γιορτούλα. Ο ρόλος του είναι βοηθός του Αι Βασίλη και δεν θέλει καθόλου να μιλάμε στο σπίτι για την γιορτή. Φοβάται λέει ότι θα ντραπεί και θα βάλει τα κλάματα. Τα ίδια και πέρσι όταν πήγαινε προνήπιο σε παιδικό σταθμό. Στην παρέλαση που κάνανε έξω στο πεζοδρόμιο, άρχισε να κλαίει όταν τραγουδάγανε. Και είναι ένα παιδί, κοινωνικότατο που ξέρει να γράφει, η νηπιαγωγός του μου είπε ότι είναι πολύ έξυπνος, γνωρίζει πολλά, είναι όμως λίγο ζωηρούλης. :roll: Ο μεγάλος μου πάλι μέχρι πέρσι, όποτε ήταν να πει κάποιο ποίημα, η φωνή του μόλις που ακουγότανε. Δεν έβγαινε. Φέτος όμως που πάει τετάρτη δημοτικού, στην γιορτή της 28ΗΣ Οκτωβρίου, είπε το ποίημα του με δυνατή φωνη που ακούστηκε καμπάνα. Για αυτό να μην ανησυχείς, κάθε παιδί θέλει τον χρόνο του.

s-age.pngs-age.png

 

 

Link to comment
Share on other sites

Θα του έλεγα ότι σημασία έχει να ΜΑΘΕΙ το ποίημα και μπορεί να αποφασίσει μέχρι τέλος αν θα το πει ή όχι στον κόσμο.

Μετά θα έλεγα στη δασκάλα ότι ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ αν θα βγει ή όχι, και να μην τον πιέσει καθόλου

Και τέλος θα πήγαινα με μόνο οι απολύτως απαραίτητοι (μπαμπάς, μαμά, αδερφάκι-α) να παρακολουθήσουμε τη γιορτή για να μη νοιώσει το παιδί ματαιωμένο.

Εννοείται είναι φάση και θα περάσει.....

 

 

αυτο θα κανω.

γενικοτερα και εγω παντα γειωνα κατι τετοια αλλα η μικρη εχει αλλο χαρακτηρα και γι αυτο ανησυχω, παντως περα απο τις συζητησεις εδω στην μικρή δεν εχω αναφερει τιποτα για την γιορτη εφοσον οταν την ρωταω για το σχολειο δεν αναφερει καθολου τις προβες.

l86Tp3.png d6AUp3.png
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, ο μικρός μου πάει νήπιο και θα κάνουν γιορτούλα. Ο ρόλος του είναι βοηθός του Αι Βασίλη και δεν θέλει καθόλου να μιλάμε στο σπίτι για την γιορτή. Φοβάται λέει ότι θα ντραπεί και θα βάλει τα κλάματα. Τα ίδια και πέρσι όταν πήγαινε προνήπιο σε παιδικό σταθμό. Στην παρέλαση που κάνανε έξω στο πεζοδρόμιο, άρχισε να κλαίει όταν τραγουδάγανε. Και είναι ένα παιδί, κοινωνικότατο που ξέρει να γράφει, η νηπιαγωγός του μου είπε ότι είναι πολύ έξυπνος, γνωρίζει πολλά, είναι όμως λίγο ζωηρούλης. :roll: Ο μεγάλος μου πάλι μέχρι πέρσι, όποτε ήταν να πει κάποιο ποίημα, η φωνή του μόλις που ακουγότανε. Δεν έβγαινε. Φέτος όμως που πάει τετάρτη δημοτικού, στην γιορτή της 28ΗΣ Οκτωβρίου, είπε το ποίημα του με δυνατή φωνη που ακούστηκε καμπάνα. Για αυτό να μην ανησυχείς, κάθε παιδί θέλει τον χρόνο του.

 

εμας το λυσανε το προβλημα με την χαμηλη φωνη με μικροφωνο και τοτε ειναι που ηρθε η μικρη και μου ειπε εγω ντρεπομαι να λεω το ποιημα στο μικροφωνο... και μιας και ειναι το πρωτο παιδακι μαλλον μου φαινονται ολα πολυυυυ σημαντικα μαλλον πρεπει να χαλαρωσω και θα δουμε.

l86Tp3.png d6AUp3.png
Link to comment
Share on other sites

Επέστρεψα για να σας πω τα νεα απο την γιορτη.

Απο το μεσημερι και μετά η μικρή μου έλεγε:

-εγω δεν θελω να βαλω στολή, δεν θελω να βαλω το καπελο μουκλπ

-δεν θελω να πω το ποιημα μου σε κοσμο αμα ειναι ξενοι δεν μου αρεσει

τελικα ντυθηκαμε και της ειπα αν δεν θες το καπελο να το πεις στην δασκαλα και αν επειδη θα ειναι και οι αλλοι γονεις ντρεπεσαι εσυ να κοιτας εμενα και τους γυρω σου να τους αγνοησεις αν παλι νιωθεις οτι δεν θες να το πεις δεν πειραζει η γιορτη γινεται για να περασετε καλα τα παιδακια και να πειτε γεια ο ενας στον αλλα μιας και θα κανετε λιγο καιρο να βρεθειτε γιατι τωρα τα σχολεια κλεινουν.

τελικα πηραμε και κατι μπισκοτακια που φτιαξαμε για τους συμμαθητες της και μια ζωγραφια για την δασκαλα και πηγαμε.

ηταν πολυ διστακτική αλλα....

οταν ηρθε η σειρα της το ειπε το ποιημα της παιζοντας με τα μαλλια της αμηχανα...

ηταν Υπεροχο το κοριτσακι μου, δεν ειχε βεβαια την ανεση των αλλων αλλα ηταν τελεια.

και οταν μπηκαμε στο αυτοκινητο μου ειπε:

-Μαμά εγω κοιταγα και τους αλλους οχι μονο εσενα τα καταφερα και ενοιωθε τοσο περηφανη.

και εγω βεβαια ειμαι πολύ περηφανη

το γελιο ειναι οτι την κοιταγα κατα την διαρκεια της γιορτης και προσεξα οτι το μικρο μου ελεγε και τα λογια απο αλλα παιδακια και ειχε ζωγραφισμενο ενα χαμογελο στο προσωπακι της.

l86Tp3.png d6AUp3.png
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Καλησπέρα σας! Δεν θέλω να ανοίξω νέο θέμα και δεν μπορώ να πω ότι είναι και πολύ σχετική η ερώτησή μου αλλά θα την κάνω κι ελπίζω να λάβω απάντηση...

Στην περίπτωσή μας, μάλλον εγώ δεν θέλω... να πει το ποίημα! :lol: Ή σωστότερα εγώ έχω αγχωθεί ήδη από σήμερα που το φέραμε στην τσάντα μας! Μου φαίνεται μεγάλο και δύσκολο για το προνηπιάκι μου! Όχι πως δεν θα το καταφέρει, αλλά βάζουν τόσο μεγάλα ποιήματα από το προνήπιο κιόλας;

Να σας το γράψω κιόλας να μου πείτε τη γνώμη σας:

"Με καμάρι περπατώ και στο χέρι σε κρατώ δίχρωμη σημαία.

Κυματίζεις με χαρά, σε χαϊδεύει τρυφερά τ'απαλό τ'αγέρι.

Με αγάπη σε θωρώ, σε κρατώ σα θησαυρό στο μικρό μου χέρι."

 

Χώρια αυτά τα ρο! Γεματό ρο και το παιδάκι μου δεν το λέει ακόμα...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα!Αν δεις οτι το παιδακι σου ζοριζεται να το μαθει ζητα απο την δασκαλα να σας δωσει αλλο.Για το μεγεθος δεν το βλεπω τεσαστιο ωστε να μην μπορει να το μαθει,αλλα παει και με τις δυνατοτητες καθε παιδιου!Δοκιμαστε και βλεπεις στην πορεια!

 

ΥΓ. Οταν ημουν πρωτη δημοτικου καναμε γερμανικα δευτερη γλωσσα,αφου μαθαμε την αλφαβητα,μας βαλανε 200 λεξεις να τις μαθουμε μεσα σε μια βδομαδα!!!!!

Link to comment
Share on other sites

αχ αυτή η υστερία με τα ποιήματα και η κόρη μου είναι ντροπαλή και την πιέσανε στο προνήπιο πολύ και ανέβηκε με το ζόρι στο μικρόφωνο και δεν το είπε..σταθερά όμως δεν ήθελε, ούτε κλάματα ούτε στενοχώριες στο νηπιο είπαμε με τις δασκάλες να μη την πιέσουμε χωρίς λόγο και περυσι στην πρώτη πάλι είχε θέμα, συζητήσαμε αυτά που είπε το εμμάκι και τελικά βγήκε το είπε δύο φορές -κανανε δύο φορες τη γιορτή -θαρρετά και δυνατά.

εγώ διαφωνώ κάθετα με αυτά σε μικρες ηλικίες δεν μπορώ να βλέπω μωρά σχεδόν αγχωμένα σε ένα μικρόφωνο

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας! Δεν θέλω να ανοίξω νέο θέμα και δεν μπορώ να πω ότι είναι και πολύ σχετική η ερώτησή μου αλλά θα την κάνω κι ελπίζω να λάβω απάντηση...

Στην περίπτωσή μας, μάλλον εγώ δεν θέλω... να πει το ποίημα! :lol: Ή σωστότερα εγώ έχω αγχωθεί ήδη από σήμερα που το φέραμε στην τσάντα μας! Μου φαίνεται μεγάλο και δύσκολο για το προνηπιάκι μου! Όχι πως δεν θα το καταφέρει, αλλά βάζουν τόσο μεγάλα ποιήματα από το προνήπιο κιόλας;

Να σας το γράψω κιόλας να μου πείτε τη γνώμη σας:

"Με καμάρι περπατώ και στο χέρι σε κρατώ δίχρωμη σημαία.

Κυματίζεις με χαρά, σε χαϊδεύει τρυφερά τ'απαλό τ'αγέρι.

Με αγάπη σε θωρώ, σε κρατώ σα θησαυρό στο μικρό μου χέρι."

 

Χώρια αυτά τα ρο! Γεματό ρο και το παιδάκι μου δεν το λέει ακόμα...

 

 

Αρχικά εσύ μην αγχώνεσαι!

Θα σε πάρει πρέφα και μετά να δεις πώς θα αγχωθεί το πιτσιρίκι!

Μετά, διαβάστε το ποίημα μαζί. Εξηγήστε τι λέει, κάντε το μια εικόνα (ένα παιδί, που κρατά στο χέρι του τη σημαία, που έχει 2 χρώματα, μπλε και άσπρο, κουνιέται/κυματίζει από τον αέρα η σημαία και έιναι σαν να την χαιδεύει. Το παιδί είναι πολύ χαρούμενο που κρατά τη σημαία και νιώθει σαν να έχει έναν θησαυρό) μετά κάντε το δραματοποίηση (φτιάξτε μια σημαία από χαρτί αν δεν έχετε κάποια στο σπίτι, ας περπατάει το παιδί περήφανο μέσα στο σπίτι και εσύ να φυσάς (να κάνεις τον αέρα) που κουνά τη σημαία). Έτσι θα μπει μέσα στο μυαλό του τι λέει το ποίημα. Θα γίνει εικόνα και πράξη και δεν θα είναι απλά λόγια ακαταλαβίστικα.

Μετά σιγά σιγά, λέγε εσύ 3-4 λέξεις και να τις επαναλαμβάνει το παιδί. Κάντε το ολόκληρο 2 φορές τη μέρα, όχι παραπάνω για να μην βαρεθεί. Μια χαρά θα το μάθει, ακόμα και χωρίς ρρρρρρρρρρρρ!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Άλλωστε το αλφάβητο μερικές φορές έχει λιγότερα και άλλες περισσότερα γράμματα. Δηλ μπορεί να μην έχει ρ, αλλά να έχει ς τελικό. Όπως το δει κανείς ;)

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...