DALIA Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 Κορίτσια της δημόσιας εκπαίδευσης χρειάζομαι άμεσα τη βοήθεια σας. Η συννυφάδα μου αυτή τη στιγμή είναι στο Νοσοκομείο για απόξεση και την παίρνουν τηλέφωνο από το σχολείο για να τους χορηγήσει άμεσα αιτήσεις για άδειες αναρωτική και κανονική διότι λόγω προβλήματος από την αρχή, δεν πήγε εδώ και 2 βδομάδες στο σχολείο σε νησί. Μόλις με πήρε τηλέφωνο και μου ζήτησε να δω στην ιστιοσελίδα αν έχει να της τυπώσω τις αιτήσεις που χρειάζεται… Επειδή είμαι λίγο άσχετη με όλα αυτά μπορείτε να με βοηθήσετε γιατί έχει που έχει τον πόνο της αγχώθηκε και με αυτό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stellasss Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 dalia μπες στην ιστοσελίδα της διεύθυνσης που ανήκει! Εγώ είχα βρει κάποτε στο http://www.dipe.ach.sch.gr και μπες εκεί που λέει χρήσιμα έντυπα και θα βρεις κάτι και το διαμορφώνεις ανάλογα με το σχολείο που ανήκει Ελπίζω να βοήθησα Quote ---------------------------------------------------------- Link to comment Share on other sites More sharing options...
DALIA Posted November 20, 2009 Author Share Posted November 20, 2009 από το άγχος μου δεν βλέπω τα χρήσιμα έντυπα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stellasss Posted November 20, 2009 Share Posted November 20, 2009 Κάπου αριστερα κάτω είναι Quote ---------------------------------------------------------- Link to comment Share on other sites More sharing options...
DALIA Posted November 20, 2009 Author Share Posted November 20, 2009 σ'ευχαριστούμε παρα πολύ...! με το καλό το μωράκι σου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...