Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Recommended Posts

Θέλω να ενημερώσω τα μέλη για την after sales υπηρεσίες που παρέχει η αντιπροσωπεία για το καροτσάκι που αγόρασα.

Είναι το Pliko P3 completo (FG53-ST64) και στην τρίτη βόλτα που το κάναμε έσπασε η ρόδα.

Πήγα στο κατάστημα που το πήρα για να αγοράσω μια νέα, με ενημερώσανε ότι δεν έχουν και θα παραγγείλουνε, δεν με ενημερώνανε για το χρόνο παράδοσης.

Επικοινώνησα με την εταιρεία για να την παραλάβω όσο πιο γρήγορα γίνετε.

Η εταιρεία με ενημέρωσε ότι δεν έχει στοκ και θα την έχει σε 30 ημέρες .

Από τότε έχουν περάσει δυο μήνες και ρόδα δεν έχω παραλάβει ακόμα.

Αναγκάστηκα να αγοράσω νέο καροτσάκι.

Ευχαριστώ Σωτήρης Τ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Διαφημίσεις


Χρειάστηκε και εμείς για το καρότσι το ίδιο μοντέλο να παραγγείλουμε ρόδα γιατί μια που δεν θέλω να χαρακτηρίσω δεν μας είδε και το πάτησε με το τζιπ της. Το παιδι ευτυχώς ήταν στην αγκαλιά μου.

 

Τέλος πάντως το παραγγείλαμε από την PERAMAX και επειδή ήταν περσινό μοντέλο δεν είχε στοκ και μας είπαν σε ένα μήνα θα έρθει και όντως ήρθε, αλλά εγώ τους πήρα τηλέφωνο δεν με πήρανε αυτοί. Ξαναπάρε τους και ενόχλησέ τους. Μετακομίζανε όταν πήγα εγώ (τον Ιούνιο).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

τελικα πασχει απο after sales η peg perego! ετοιμαζουν ν ανοιξω νεο θεμα αλλα αφου υπαρχει ας προσθεσω κι εγω την εμπειρια μου. το 2008 πηραμε ενα καροτσι (το plico p3 classico) που ηταν περσινο μοντελο δηλ του 2007. μας εσπασε το χερουλι ομως και απευθυνθηκαμε σε jumbo και κουκου αρχικα για αντικατασταση.. μας ειπαν οτι θα το παραγγειλουν και θα μας επαιρναν τηλεφωνο.. μετα απο την παροδο 4 μηνων χωρις νεα, στραφηκαμε σε τοπικο μαγαζι για την παραγγελια του.. περασαν αλλοι 2 μηνες αλλα ουτε φωνη ουτε ακροαση.. τελικα πηραμε τα στοιχεια του αντιπροσωπου απο το τελευταιο μαγαζι που τα παραγγειλαμε και μιλησα εγω προσωπικα μαζι του και με διαβεβαιωσε οτι τα εχουν παραγγειλει απο την ιταλια παρακαλω, επειδη ηταν περσινο μοντελο και τα περιμενουν κι αυτοι να τους τα στειλουν. μετα απο συνολικο χρονο καθυστερησης 8!!!! μηνων ακομα περιμενουμε!!!

ευτυχως που αγορασαμε αλλο καροτσι και καναμε την δουλεια μας!!

Link to comment
Share on other sites

και εμείς αντιμετωπίσαμε πρόβλημα με το συγκεκριμένο καρότσι. παρόλο που μας το είχαν εκθειάσει σαν τη mercedes των καροτσιών δεν μπορώ να πω ότι έμεινα πολύ ευχαριστημένη. καταρχήν μετά από λίγο καιρό αρχισε να βαραίνει. τι έφταιγε? ήθελε λάδωμα στις ρόδες σχεδόν κάθε μήνα. και να πεις ότι έκανε ταααα χιλιόμετραααα. σε άσφαλτο και το χρησιμοποιούσα μόνο για την βόλτα (φίλη μου το είχε και για να κοιμίζει το μωρό στο σπίτι οποτε κούνα - κούνα να κοιμηθεί το μωρό το είχε ξεχαρβαλώσει). περίπου στον χρόνο μας έσπασε η πίσω ρόδα. είχε φαγωθεί. από το κατάστημα που το πήρα μου είπαν ότι μάλλον έφταιγε το βάρος από τα ψώνια που έβαζα επάνω. και καλά είναι δυνατόν!!!! υποτίθεται ότι το συγκεκριμένο καρότσι έχει κάτω στις ρόδες "πατάρι" για να κάθεται όρθιο το μεγάλο παιδί!!!! αυτό δεν είναι βάρος!!!!! τεσπα, από το κατάστημα βέβαια μας ενημέρωσαν ότι θα αργούσε πολύ η ρόδα γιατί γενικά η perego δεν είναι και ότι καλύτερο για after sales service!! το αποτέλεσμα ήταν να αργήσει περίπου 1 μήνα!!ευτυχώς είχαμε πάρει νέο καρότσι, πιο ελαφρύ της chicco, και κάναμε τη δουλειά μας!! τελικά το έχω στην άκρη για το δεύτερο παιδί.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...