Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Τα δικαιώματα των ταξιδιωτών κατά τη διαμονή τους


Recommended Posts

Πληροφορίες για τα δικαιώματα των ταξιδιωτών κατά τη διαμονή τους σε τουριστικά καταλύματα, αναφέρει η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής σε ανακοίνωση της.

Συγκεκριμένα, σε περίπτωση που ο ταξιδιώτης έχει κλείσει δωμάτιο σε ξενοδοχείο πρέπει να γνωρίζει ότι:

 

- Οι τιμές διαμορφώνονται ελεύθερα και πρέπει να αναγράφονται σε κάθε δωμάτιο

 

- Θα πρέπει να τηρούνται όλες οι διαφημιζόμενες παροχές, όπως και να προσφέρεται ότι ακριβώς ζητήθηκε και συμφωνήθηκε ανάλογα με τις δυνατότητες του ξενοδοχείου και του δωματίου (απόσταση από τη θάλασσα, θέα, κλιματισμός, τηλεόραση, cd player, πρωινό, κλπ)

 

- Ο ξενοδόχος δικαιούται να ζητήσει προκαταβολή ως το 25% της τιμής του δωματίου (προαιρετικά)

 

- Η προκαταβολή χάνεται σε περίπτωση που ματαιωθεί ή αναβληθεί το ταξίδι και δεν έχει προηγηθεί έγκαιρη ενημέρωση του ξενοδόχου (τουλάχιστον 21 μέρες πριν), διαφορετικά υποχρεούται να επιστρέψει τα χρήματα

 

- Σε περίπτωση που χρησιμοποιηθεί το δωμάτιο λιγότερες από τις συμφωνηθείσες ημέρες, αν ο ξενοδόχος ενημερωθεί εγκαίρως δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση διαφορετικά πρέπει να καταβληθεί το 50% της τιμής που αρχικά συμφωνήθηκε

 

- Για να κατοχυρωθείτε θα πρέπει ο ξενοδόχος να σας απαντήσει εγγράφως με fax ή e-mail μέσα σε 3 ημέρες ότι αποδέχεται την παραγγελία σας

 

- Στην περίπτωση που δεν υπάρχει έγγραφη απάντηση ή άλλη απόδειξη της κράτησης, αυτή θεωρείται ότι έγινε για μία ημέρα και ανανεώνεται καθημερινά σιωπηρώς (εφόσον κανείς πελάτης - ξενοδόχος δεν δηλώνει το αντίθετο)

 

- Εγκαταλείπετε το δωμάτιο ως τις 12 το μεσημέρι, ενώ αν παραμείνετε έως τις 6 το απόγευμα θα επιβαρυνθείτε με το 50% της τιμής.

 

- Η χρέωση των τηλεφωνημάτων από το ξενοδοχείο είναι ελεύθερη.

 

Αν πρόκειται για κράτηση σε ενοικιαζόμενα δωμάτια πρέπει να γνωρίζετε τα ακόλουθα:

 

- Να φέρουν το ειδικό σήμα του ΕΟΤ

 

- Να έχουν το στοιχειώδη εξοπλισμό ενός σπιτιού (ψυγείο. κουζίνα, σκεύη)

 

- Να έχουν σωστό φωτισμό

 

- Να είναι καθαρά και να παρέχονται σεντόνια και πετσέτες

 

- Οι τιμές και εδώ διαμορφώνονται ελεύθερα, αλλά αναγράφονται υποχρεωτικά στα δωμάτια

 

Στην περίπτωση που οι καταναλωτές αντιμετωπίσουν οποιοδήποτε πρόβλημα μπορούν να καλούν στην ΕΚΠΟΙΖΩ (210 3304444), στο 1520 στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (ΥΠΑΝ) και στα γραφεία της Tουριστικής Aστυνομίας.

 

http://www.tvxs.gr/v15881

ΜΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ

Ρατσιστής δεν γεννιέσαι … γίνεσαι

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...