Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Σχετικα με αιματολογικο γεννετικο τεστ


Recommended Posts

Καλησπερα ξανα!!! Λοιπον θελω να θεσω ενα ερωτημα που με απασχολει κ οποια ξερει ας με βοηθησει. Λοιπον χτες εκανα τη β επιπεδου ολα καλα μου κερι ο γιατρος μου δε χρειαζεται να κανω αυτη την αιματολογικη ουτε αμνιοπαρακεντηση. Να τονισω πως ειμαι 35.5 σε ηλικια κ ο γιατρος μου πε απο την ασχη ειμαι στο οριο κ δε χρειαζεται να κανω αμνιο η οτιδηποτε αλλο αλλα δωρα εγω ρωταω γιατι αγχωνομαι μηπως βα παω να κανω την αιματολογικη να ησυχασω;; Απο την αλλη αυτο που δε ξερω ειναι πχ αν ειμαι 6 μηνων κ βρεθει κατι κουφια η ωρα μπορεις να κανεις διακοπη κυησης εφοσον βρεθει κατι σοβαρο εννοω σε μεγαλο μηνα. Δε ξερω αλλα πραγματικα αγχωνομαι με αυτο αν κ ξ γθατρος μου μου πε οχι μη ξανεις τιποτα μια χαρα ειναι τη μωρο σου απο την αυχενικη κ τη β επιπεδου που ειδε

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Καλησπερα κ με το καλο το μωρακι σου.εφοσον οι εξετασεις ειναι καλες κ ο γιατρος λεει δεν υπαρχει λογος για επιπλεον εξετασεις εγω δε θα εκανα.η αμνιοπαρακεντηση ειναι πιο σιγουρη αλλα υπαρχει ο κινδυνος αποβολης.η ληψη αιματος ειναι ασφαλης κ σιγουρη κατα 95%.διακοπη γινεται σε αυτο το σταδιο με προκληση τοκετου.συνηθως φυσιολιγικα.για να προσπαθησεις ξανα.δε θελω να σε τρομαξω η να σε στεναχωρησω.ευχομαι να πανε ολα καλα κ να εχεις ενα υγιεστατο μωρακι

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα ξανα!!! Λοιπον θελω να θεσω ενα ερωτημα που με απασχολει κ οποια ξερει ας με βοηθησει. Λοιπον χτες εκανα τη β επιπεδου ολα καλα μου κερι ο γιατρος μου δε χρειαζεται να κανω αυτη την αιματολογικη ουτε αμνιοπαρακεντηση. Να τονισω πως ειμαι 35.5 σε ηλικια κ ο γιατρος μου πε απο την ασχη ειμαι στο οριο κ δε χρειαζεται να κανω αμνιο η οτιδηποτε αλλο αλλα δωρα εγω ρωταω γιατι αγχωνομαι μηπως βα παω να κανω την αιματολογικη να ησυχασω;; Απο την αλλη αυτο που δε ξερω ειναι πχ αν ειμαι 6 μηνων κ βρεθει κατι κουφια η ωρα μπορεις να κανεις διακοπη κυησης εφοσον βρεθει κατι σοβαρο εννοω σε μεγαλο μηνα. Δε ξερω αλλα πραγματικα αγχωνομαι με αυτο αν κ ξ γθατρος μου μου πε οχι μη ξανεις τιποτα μια χαρα ειναι τη μωρο σου απο την αυχενικη κ τη β επιπεδου που ειδε

 

Iwannart, σου στέλνω προσωπικό μήνυμα..

l1ITp3.png HDApp3.png
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα κ με το καλο το μωρακι σου.εφοσον οι εξετασεις ειναι καλες κ ο γιατρος λεει δεν υπαρχει λογος για επιπλεον εξετασεις εγω δε θα εκανα.η αμνιοπαρακεντηση ειναι πιο σιγουρη αλλα υπαρχει ο κινδυνος αποβολης.η ληψη αιματος ειναι ασφαλης κ σιγουρη κατα 95%.διακοπη γινεται σε αυτο το σταδιο με προκληση τοκετου.συνηθως φυσιολιγικα.για να προσπαθησεις ξανα.δε θελω να σε τρομαξω η να σε στεναχωρησω.ευχομαι να πανε ολα καλα κ να εχεις ενα υγιεστατο μωρακι

 

 

Σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση απλα αγχωνομαι γιατι πραγματικα αν μια στις 1000 γινει κατι δε ξερω τι θα κανω ειναι μεγαλο διλλημα.. Μακαρι να βαι ολα καλα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...