Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Πρωινό γεύμα


Recommended Posts

Κορίτσια μου καλημερα!Εχω έναν μπεμπακο 5,5 μηνών.Ο γιατρος μας ειπε να κανει 5 γεύματα.το πρωινό γαλα ως τις 8:30 τα φρούτα ως τις 11:30 μετα γαλα παλι το μεσημέρι κρέμα ως τις 6:30 κ τελος το γαλα για βράδυ.

Το πρόβλημα μου ειναι οτι δεν ξυπναει για το πρωινό γαλα και αναγκάζομαι να του το δίνω στον υπνο του και λυπάμαι που τον ενοχλώ απο τον υπνο!

Εχετε καποια λύση γι'αυτο;εχει τύχει σε καμια;

IWOMp2.png

 

wEMyp2.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Γιατί καλέ τέτοια πίεση σε τόσο μικρό μωρό? Συνήθως το πρωινό γάλα το πίνουν με το που ξυπνήσουν τα μωρά, όχι με το ζόρι στον ύπνο τους.. τι ώρα ξυπνάει το πρωί?

 

 

 


 

 

 


Link to comment
Share on other sites

Αχ πολύ αγχώνομαι με το θέμα!

Αν τον αφήσω θα ξυπνηςει κατα τις 10 μονος του οποτε θα χάσει το γεύμα πριν την φρουτοκρεμα.το προγραμμα του ειναι το εξής:

7:30 τον ξυπνάω εγω,πίνει γαλα κ ξανακοιμαται

10-11 ξυπναει κανονικά κ τρωει φρούτα

(Κοιμαται 1-1:30)

2-3 πίνει γαλα (κοιμαται 4-5 ή 5:30)

6 τρωει ρυζαλευρο

Κοιμαται 1 μισάωρο παλι κατα τις 8

Και τελευταίο γεύμα στις 9:30 περιπου κ μετα κοιμαται για βράδυ κατα τις 12!

Εχω πελαγώσει,πρωτομανουλα και άσχετη!!!

Τι να κανω δεν ξερω!

IWOMp2.png

 

wEMyp2.png

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα κ να σου ζησει.αν τον αφησεις μονο του να ξυπνησει.τι ωρα θα το κανει;τι ωρα κοιμαται για βραδυ;ξυπναει ενδιαμεσα;

 

Καλημερα!εχω απαντήσει σε ολα εκτος απο το αν ξυπναει ενδιάμεσα!

Οχι δεν ξυπναει ποτε.

IWOMp2.png

 

wEMyp2.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αχ πολύ αγχώνομαι με το θέμα!

Αν τον αφήσω θα ξυπνηςει κατα τις 10 μονος του οποτε θα χάσει το γεύμα πριν την φρουτοκρεμα.το προγραμμα του ειναι το εξής:

7:30 τον ξυπνάω εγω,πίνει γαλα κ ξανακοιμαται

10-11 ξυπναει κανονικά κ τρωει φρούτα

(Κοιμαται 1-1:30)

2-3 πίνει γαλα (κοιμαται 4-5 ή 5:30)

6 τρωει ρυζαλευρο

Κοιμαται 1 μισάωρο παλι κατα τις 8

Και τελευταίο γεύμα στις 9:30 περιπου κ μετα κοιμαται για βράδυ κατα τις 12!

Εχω πελαγώσει,πρωτομανουλα και άσχετη!!!

Τι να κανω δεν ξερω!

Καλέ μην αγχώνεσαι! Κάθε παιδί έχει το πρόγραμμά του. Δεν υπάρχει λάθος και σωστό εκτός κι αν βλέπεις ότι ενοχλεί κάτι το παιδί. Στην προκειμένη νιώθεις ότι δεν θέλεις να του χαλάς τον ύπνο για το γάλα, και λογικό είναι.

 

Αφού κοιμάται τόσο αργά για βράδυ (και μένα τότε κοιμόταν), μπορούν να πάνε όλα τα γεύματα 1-2 ώρες πίσω. Δηλάδή να του δώσεις γάλα στις 10 που θα ξυπνήσει και φρουτόκρεμα στις 12 πριν κάνει τον υπνάκο του. Η φρουτόκρεμα στις 11 είναι για μωρά που ξυπνάνε κατά τις 8, για ευνόητους λόγους. Άσε που μπορεί να αρχίσει να ξυπνάει από μόνος του νωρίτερα από πείνα αν δεν τον ταϊσεις στις 7.30. Βλέποντας και κάνοντας.

 

 


Link to comment
Share on other sites

Καλέ μην αγχώνεσαι! Κάθε παιδί έχει το πρόγραμμά του. Δεν υπάρχει λάθος και σωστό εκτός κι αν βλέπεις ότι ενοχλεί κάτι το παιδί. Στην προκειμένη νιώθεις ότι δεν θέλεις να του χαλάς τον ύπνο για το γάλα, και λογικό είναι.

 

Αφού κοιμάται τόσο αργά για βράδυ (και μένα τότε κοιμόταν), μπορούν να πάνε όλα τα γεύματα 1-2 ώρες πίσω. Δηλάδή να του δώσεις γάλα στις 10 που θα ξυπνήσει και φρουτόκρεμα στις 12 πριν κάνει τον υπνάκο του. Η φρουτόκρεμα στις 11 είναι για μωρά που ξυπνάνε κατά τις 8, για ευνόητους λόγους. Άσε που μπορεί να αρχίσει να ξυπνάει από μόνος του νωρίτερα από πείνα αν δεν τον ταϊσεις στις 7.30. Βλέποντας και κάνοντας.

 

Ευχαριςτω πολυ για την απάντηση σου!Ναι το έχω σκεφτεί και εγω αυτο που λες αλλα αγχώθηκα με τον γιατρό που ειπε οτι ξυπναει πολυ αργα κ δεν ειναι λογικο κ τέτοια κ εκείνος μου καθόρισε αυτο το προγραμμα!Επισης ολοι μου λένε οτι η φρουτοκρεμα μετα τις 11:30 θα του πέσει βαρειά οπως κ η κρέμα μετα τις 6:30 το απόγευμα!Οποτε εσυ μου προτείνεις να τον αφήσω να ξυπναει μονος του το πρωι κ να του δίνω γαλα οτι ωρα κ να ειναι κ μετα απο κανα 2-3 ωρο την φρουτοκρεμα;

IWOMp2.png

 

wEMyp2.png

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριςτω πολυ για την απάντηση σου!Ναι το έχω σκεφτεί και εγω αυτο που λες αλλα αγχώθηκα με τον γιατρό που ειπε οτι ξυπναει πολυ αργα κ δεν ειναι λογικο κ τέτοια κ εκείνος μου καθόρισε αυτο το προγραμμα!Επισης ολοι μου λένε οτι η φρουτοκρεμα μετα τις 11:30 θα του πέσει βαρειά οπως κ η κρέμα μετα τις 6:30 το απόγευμα!Οποτε εσυ μου προτείνεις να τον αφήσω να ξυπναει μονος του το πρωι κ να του δίνω γαλα οτι ωρα κ να ειναι κ μετα απο κανα 2-3 ωρο την φρουτοκρεμα;

Ναι αυτό σου προτείνω και στο λέω γιατί και μένα μου κοιμόταν 12 το βράδυ από μωρό και στεναχωριόμουνα που μου λέγανε ότι πρέπει να κοιμάται 9 το βράδυ και να ξυπνάει πρωί. Εν τέλει όμως κάθε παιδί θα κάνει το πρόγραμμά του. Το ότι θα του πέσει βαριά η φρουτόκρεμα και η κρέμα δεν το καταλαβαίνω καν, τι θα πει αυτό, δηλ στις 11 θα του πέσει ελαφριά αλλά στις 13.00 βαριά ?!?:confused: . Εδώ άλλοι δίνουν κρέμες λίγο πριν τον βραδινό ύπνο μπας και κοιμηθεί σερί το βράδυ! Να ακολουθείς το μωρό σου (ειδικά που κοιμάται σερί το βράδυ το παιδάκι, μπράβο) και να μην ακους τον περίγυρο. Τώρα θα μου πεις στο είπε ο γιατρος.. τι να σου πω, λίγο αυστηρό τον βρίσκω.

 

 

 


Link to comment
Share on other sites

Ευχαριςτω πολυ για την απάντηση σου!Ναι το έχω σκεφτεί και εγω αυτο που λες αλλα αγχώθηκα με τον γιατρό που ειπε οτι ξυπναει πολυ αργα κ δεν ειναι λογικο κ τέτοια κ εκείνος μου καθόρισε αυτο το προγραμμα!Επισης ολοι μου λένε οτι η φρουτοκρεμα μετα τις 11:30 θα του πέσει βαρειά οπως κ η κρέμα μετα τις 6:30 το απόγευμα!Οποτε εσυ μου προτείνεις να τον αφήσω να ξυπναει μονος του το πρωι κ να του δίνω γαλα οτι ωρα κ να ειναι κ μετα απο κανα 2-3 ωρο την φρουτοκρεμα;

 

Έχεις δοκιμάσει να του δώσεις φρουτόκρεμα λίγη ώρα μετά το γάλα? Η κόρη μου από όταν ξεκίνησε φρουτόκρεμα την τρώει νωρίς λίγο μετά το πρωινό της γάλα γιατί ξυπνάει νωρίς το πρωί και ξανανυστάζει γρήγορα. Ξυπνάει δηλαδή κατά τις 7.30 και πίνει γάλα και μέχρι τις 10.00 θέλει να ξανακοιμηθεί, ο ύπνος της δε, είναι πάνω από 2 ώρες οπότε της δίνω φρουτόκρεμα γύρω στις 9.00, μια χαρά την τρώει!

 

Πάντως, αν δεν σε ενοχλεί το γεγονός ότι το μωρό κοιμάται τα μεσάνυχτα (εγώ δεν θα το άντεχα σε καμία των περιπτώσεων:shock::shock::shock:), δεν έχεις λόγο να αλλάξεις το πρόγραμμα των γευμάτων.

Link to comment
Share on other sites

Κ εγω θα προτεινα να αρχισεις να αλλαζεις σιγα σιγα το προγραμμα κ να κοιμαται πιο νωρις κ να σου ξυπναει πιο νωρις. Αν απο την αλλη σας εξυπηρετει να κοιμαται στις 12 πασο.

Κανενα ρολο δεν παιζει το τι ωρα θα φαει. Φτιαχνεις το προγραμμα του φαγητου του με βαση την ωρα αφυπνισης.

veMDp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Συμφωνω με τη λυση της βιβιαν.ακολουθησε το προγραμμα του μωρου.η αλλαξτε την ωρα υπνου αν δε σας βολευει.καθε παιδι ειναι διαφορετικο.δεν ειναι ρομποτακια.εμας μας ειχε πει η παιδιατρος καπου 10-12 τα φρουτα.πολυ απολυτος ο δικος σας!

Link to comment
Share on other sites

Το προγραμμα του ιδιου του παιδιου ειναι παντα ενας καλος μπουσουλας. Δεν ειναι ρομποτακια τα μωρα.

Απλα, το θεμα που μπορει να σε δυσκολεψει αργοτερα, ειναι η ωρα του μεσημεριανου φαγητου, οταν πλεον θα τρωει κανονικο φαγητο και οχι γαλα για μεσημερι.

Αν το προγραμμα του σου ταιριαζει, μην το ενοχλεις.

Αλλιως μπορεις να προσπαθησεις να το πας ολο λιγο πιο πισω. Δεν προκειται βεβαια απο εκει που κοιμαται 12 να κοιμηθει 9, αλλα 1-1,5 ωρα ισως να μπορεις να την παλεψεις, αν το θες.

Αλλη λυση ειναι να δινεις μικροτερη μεριδα γαλακτος το πρωι, ωστε να ερθει το γευμα των φρουτων λιγο νωριτερα.

Παντως κι εμενα μου φαινεται καπως απολυτος ο γιατρος σας και ισως δεν σου ταιριαζει, μιας κι εισαι νεα και αγχωδης μαμα κι αυτος αντι να σε καθησυχασει, να σου δωσει κατευθυντηριες γραμμες και να ενισχυσει το ενστικτο σου, σου δινει εντολες. Αυτο πιστευω αργοτερα θα σε αγχωσει πιο πολυ και μπορει να μη σε αφησει να ωριμασεις σαν μαμα. Απλα μια σκεψη μου λεω :wink:

Link to comment
Share on other sites

Το προγραμμα του ιδιου του παιδιου ειναι παντα ενας καλος μπουσουλας. Δεν ειναι ρομποτακια τα μωρα.

Απλα, το θεμα που μπορει να σε δυσκολεψει αργοτερα, ειναι η ωρα του μεσημεριανου φαγητου, οταν πλεον θα τρωει κανονικο φαγητο και οχι γαλα για μεσημερι.

Αν το προγραμμα του σου ταιριαζει, μην το ενοχλεις.

Αλλιως μπορεις να προσπαθησεις να το πας ολο λιγο πιο πισω. Δεν προκειται βεβαια απο εκει που κοιμαται 12 να κοιμηθει 9, αλλα 1-1,5 ωρα ισως να μπορεις να την παλεψεις, αν το θες.

Αλλη λυση ειναι να δινεις μικροτερη μεριδα γαλακτος το πρωι, ωστε να ερθει το γευμα των φρουτων λιγο νωριτερα.

Παντως κι εμενα μου φαινεται καπως απολυτος ο γιατρος σας και ισως δεν σου ταιριαζει, μιας κι εισαι νεα και αγχωδης μαμα κι αυτος αντι να σε καθησυχασει, να σου δωσει κατευθυντηριες γραμμες και να ενισχυσει το ενστικτο σου, σου δινει εντολες. Αυτο πιστευω αργοτερα θα σε αγχωσει πιο πολυ και μπορει να μη σε αφησει να ωριμασεις σαν μαμα. Απλα μια σκεψη μου λεω :wink:

 

Καλησπερα!Οσες φορες δοκίμασα να τον βάλω για υπνο νωρις και εμεις να κάτσουμε μεσα στο σαλόνι π.χ. Ξυπνησε μετα απο μιση ωρα!Δεν ξερω γιατι!

Ο παιδίατρος οχι απλα δεν με καθησύχασε αλλα με ειρωνεύτηκε κιολας,οτι κ καλα κοιμάμαι κ εγω μεχρι αργα το πρωι.......

IWOMp2.png

 

wEMyp2.png

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δοκιμάσει να του δώσεις φρουτόκρεμα λίγη ώρα μετά το γάλα? Η κόρη μου από όταν ξεκίνησε φρουτόκρεμα την τρώει νωρίς λίγο μετά το πρωινό της γάλα γιατί ξυπνάει νωρίς το πρωί και ξανανυστάζει γρήγορα. Ξυπνάει δηλαδή κατά τις 7.30 και πίνει γάλα και μέχρι τις 10.00 θέλει να ξανακοιμηθεί, ο ύπνος της δε, είναι πάνω από 2 ώρες οπότε της δίνω φρουτόκρεμα γύρω στις 9.00, μια χαρά την τρώει!

 

Πάντως, αν δεν σε ενοχλεί το γεγονός ότι το μωρό κοιμάται τα μεσάνυχτα (εγώ δεν θα το άντεχα σε καμία των περιπτώσεων:shock::shock::shock:), δεν έχεις λόγο να αλλάξεις το πρόγραμμα των γευμάτων.

 

Γιατι να με ενοχλεί οτι κοιμάται τα μεσανυχτα καλέ;;;;;Φυσιολογικο δεν ειναι;;;Αυριο θα δοκιμάσω να δώσω γαλα οταν ξυπνήσει (υποθέτω κατα τις 8:30-9) δεν ξερω κιολας θα δείξει και κατα τις 11:30 φρουτοκρεμα!

IWOMp2.png

 

wEMyp2.png

Link to comment
Share on other sites

Γιατι να με ενοχλεί οτι κοιμάται τα μεσανυχτα καλέ;;;;;Φυσιολογικο δεν ειναι;;;Αυριο θα δοκιμάσω να δώσω γαλα οταν ξυπνήσει (υποθέτω κατα τις 8:30-9) δεν ξερω κιολας θα δείξει και κατα τις 11:30 φρουτοκρεμα!

 

Καλημέρα!

 

Τα όρια του φυσιολογικού προφανώς διαφέρουν από οικογένεια σε οικογένεια, ανάλογα και με την καθημερινότητα του καθενός. Εγώ για παράδειγμα για να είμαι στην δουλειά μου το πρωί στις 8.30 ξυπνάω πριν τις 7 το πρωί, συνήθως κατά τις 6.30. Το βράδυ με το ζόρι κρατάω τα μάτια μου ανοιχτά μέχρι τις 11.00, αν τα παιδιά μου (έχω 2) κοιμόντουσαν στις 12.00 θα προσπαθούσα πάση θυσία να το αλλάξω, δεν θα λειτουργούσε με τίποτα για την οικογένειά μας, άσε που θα μέναμε μονίμως νηστικοί γιατί περιμένω πάντα να κοιμηθούν το βράδυ για να μαγειρέψω.

 

Ασφαλώς παίζει ρόλο και η ηλικία του παιδιού. Ένα μωρό 5-6 μηνών με μια μαμά σε άδεια μητρότητας ή μη εργαζόμενη δεν χάλασε κι ο κόσμος αν κοιμάται στις 12.00 το βράδυ, δεν έχει σχολείο το πρωί ούτε η μαμά έχει να ξυπνήσει για την δουλειά. Αργότερα τα πράγματα προφανώς αλλάζουν.

 

Πάντως κι εγώ τον παιδίατρό σου τον βρίσκω ανεξήγητα ανελαστικό. Στην τελική οι ώρες φαγητού δεν εμπίπτουν -νομίζω - στην αρμοδιότητά του....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Το μωρο σου κοιμαται πολύ...οποτε κι εσυ εισαι σχετικα ξεκουραστη αρα ισως το να κοιμαται στις 12 δε σε ενοχλεί.Εμενα και οι δυο σε αυτή την ηλικια ξυπναγαν ολη νυχτα σχεδόν κάθε ωρα και τη μερα κοιμοντουσαν ελαχιστα κι αυτό κατι δεκάλεπτα...ειδικα ο πρωτος με ειχε ταραξει στα ξενυχτια.Αρα και που δε δουλευα ημουν ένα μονιμο ρακος.Φετος είναι πρωτη φορα μετα από 5 χρονια που κατορθωνω και μοιμαμαι ολη νυχτα χωρις να με ξυπνάνε.Αρα κι εγω δε θα το αντεχα το μωρο να είναι ξυπνιο μεχρι τις 12.Δεν είναι θεμα φυσιολογικου η μη...κάθε οικογενεια βολευεται διαφορτικα.Απαξ κι εσυ δεν εχεις θεμα όλα καλα.Ως προς τον παιδιατρο αυτό που λεω εγω παντα είναι ότι η επιλογή παιδιατρου πρεπει παντα να γινεται με βαση τις επιστημονικες του γνωσεις και την εμπειρια του.Τον γιατρο τον θες για τα ιατρικα θεματα του παιδιου.Το αν συμφωνει η όχι με τις ωρες που τρωει το παιδι δεν εχει και τοση σημασια οποτε κι εσυ μην επηρεάζεσαι.

 

Προσωπικα αν το δικο μου μωρο ειχε το πρόγραμμα του δικου σου το μονο που θα αλλαζα θα ηταν ο υπνος στις 8 το βραδυ...αυτό θεωρω εγω λαθος...θα προσπαθουσα να το παει 10 και να κοιμηθεί τοτε μια και καλη.Το πρωι θα το αφηνα να κοιμηθεί οσο θελει...ουτε θα του εδινα γαλα ενώ κοιμαται εφόσον δεν ξυπναει.Ας πιει το γαλα στις 10 τα φρουτα στις 12 και κατά τις 3 μεσημεριανο.Εμενα ο παιδίατρος μου ειχε πει ότι ο μονος λογος που λεμε ένα μωρο να κανει γευματα είναι γιατι αν το παιδι εχει μαθει ετσι προσαρμόζεται πιο ευκολα στα 5 γευματα μεγαλωνοντας...δεν υπαρχει καποιος άλλος λογος.Οποτε μη σκας...ακολουθα το πρόγραμμα του παιδιου εφόσον αυτό σε βολευει.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα αν το δικο μου μωρο ειχε το πρόγραμμα του δικου σου το μονο που θα αλλαζα θα ηταν ο υπνος στις 8 το βραδυ...αυτό θεωρω εγω λαθος...θα προσπαθουσα να το παει 10 και να κοιμηθεί τοτε μια και καλη.

 

Αυτό!

 

Μην αποκλείεις επίσης, αν τον κάνεις μπάνιο, ταίσεις κ.λπ. εκείνη την ώρα, να ξεκινήσει αυτή την ώρα ο βραδυνός ύπνος...το πολύ-πολύ να ξυπνήσει μια φορά μέσα στη νύχτα για γάλα. Η κόρη μου έτσι έκανε μέχρι 7-8 μηνών, ύπνο κατά τις 20.00 και σερί μέχρι το πρωί, με ένα ξύπνημα μέσα στη νύχτα για γάλα. Προσωπικά το προτιμούσα από το να κοιμάται πιο αργά, δεν με πείραζε που ξυπνούσε τη νύχτα.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!

 

Τα όρια του φυσιολογικού προφανώς διαφέρουν από οικογένεια σε οικογένεια, ανάλογα και με την καθημερινότητα του καθενός. Εγώ για παράδειγμα για να είμαι στην δουλειά μου το πρωί στις 8.30 ξυπνάω πριν τις 7 το πρωί, συνήθως κατά τις 6.30. Το βράδυ με το ζόρι κρατάω τα μάτια μου ανοιχτά μέχρι τις 11.00, αν τα παιδιά μου (έχω 2) κοιμόντουσαν στις 12.00 θα προσπαθούσα πάση θυσία να το αλλάξω, δεν θα λειτουργούσε με τίποτα για την οικογένειά μας, άσε που θα μέναμε μονίμως νηστικοί γιατί περιμένω πάντα να κοιμηθούν το βράδυ για να μαγειρέψω.

 

Ασφαλώς παίζει ρόλο και η ηλικία του παιδιού. Ένα μωρό 5-6 μηνών με μια μαμά σε άδεια μητρότητας ή μη εργαζόμενη δεν χάλασε κι ο κόσμος αν κοιμάται στις 12.00 το βράδυ, δεν έχει σχολείο το πρωί ούτε η μαμά έχει να ξυπνήσει για την δουλειά. Αργότερα τα πράγματα προφανώς αλλάζουν.

 

Πάντως κι εγώ τον παιδίατρό σου τον βρίσκω ανεξήγητα ανελαστικό. Στην τελική οι ώρες φαγητού δεν εμπίπτουν -νομίζω - στην αρμοδιότητά του....

 

Καλημερα!Μολις τωρα καταλαβα πως εννοούσες οτι σου φαινεται δύσκολο που κοιμάται τα μεσανυχτα.Προφανως εννοούσες οτι κοιμάται αργα και οχι οτι δεν ξυπνάει τη νύχτα σωστα;Εγω αλλο καταλαβα γι'αυτο ρωτησα με τοση έκπληξη...

Δεν ξερω,ετσι οπως ειναι το προγραμμα του ως τωρα,μου φαινεται ακατόρθωτο το να τον κανω να κοιμάται στις 10 π.χ.!

IWOMp2.png

 

wEMyp2.png

Link to comment
Share on other sites

Το μωρο σου κοιμαται πολύ...οποτε κι εσυ εισαι σχετικα ξεκουραστη αρα ισως το να κοιμαται στις 12 δε σε ενοχλεί.Εμενα και οι δυο σε αυτή την ηλικια ξυπναγαν ολη νυχτα σχεδόν κάθε ωρα και τη μερα κοιμοντουσαν ελαχιστα κι αυτό κατι δεκάλεπτα...ειδικα ο πρωτος με ειχε ταραξει στα ξενυχτια.Αρα και που δε δουλευα ημουν ένα μονιμο ρακος.Φετος είναι πρωτη φορα μετα από 5 χρονια που κατορθωνω και μοιμαμαι ολη νυχτα χωρις να με ξυπνάνε.Αρα κι εγω δε θα το αντεχα το μωρο να είναι ξυπνιο μεχρι τις 12.Δεν είναι θεμα φυσιολογικου η μη...κάθε οικογενεια βολευεται διαφορτικα.Απαξ κι εσυ δεν εχεις θεμα όλα καλα.Ως προς τον παιδιατρο αυτό που λεω εγω παντα είναι ότι η επιλογή παιδιατρου πρεπει παντα να γινεται με βαση τις επιστημονικες του γνωσεις και την εμπειρια του.Τον γιατρο τον θες για τα ιατρικα θεματα του παιδιου.Το αν συμφωνει η όχι με τις ωρες που τρωει το παιδι δεν εχει και τοση σημασια οποτε κι εσυ μην επηρεάζεσαι.

 

Προσωπικα αν το δικο μου μωρο ειχε το πρόγραμμα του δικου σου το μονο που θα αλλαζα θα ηταν ο υπνος στις 8 το βραδυ...αυτό θεωρω εγω λαθος...θα προσπαθουσα να το παει 10 και να κοιμηθεί τοτε μια και καλη.Το πρωι θα το αφηνα να κοιμηθεί οσο θελει...ουτε θα του εδινα γαλα ενώ κοιμαται εφόσον δεν ξυπναει.Ας πιει το γαλα στις 10 τα φρουτα στις 12 και κατά τις 3 μεσημεριανο.Εμενα ο παιδίατρος μου ειχε πει ότι ο μονος λογος που λεμε ένα μωρο να κανει γευματα είναι γιατι αν το παιδι εχει μαθει ετσι προσαρμόζεται πιο ευκολα στα 5 γευματα μεγαλωνοντας...δεν υπαρχει καποιος άλλος λογος.Οποτε μη σκας...ακολουθα το πρόγραμμα του παιδιου εφόσον αυτό σε βολευει.

 

 

Καλημερα!εχεις απόλυτο δίκιο για τον υπνο στις 8 απλα νυστάζει κ γκρινιάζει ειναι μεσα στα νεύρα γι'αυτο τον βαζω για υπνο.Θα προσπαθήσω να τον κρατήσω αλλη μια ωρα ξύπνιο κάνοντας τον μπανιο στις 8 οποτε να πιει το γαλα του στις 9 και να κοιμηθεί μια κ καλη.Και βλέπουμε...

IWOMp2.png

 

wEMyp2.png

Link to comment
Share on other sites

Αυτό!

 

Μην αποκλείεις επίσης, αν τον κάνεις μπάνιο, ταίσεις κ.λπ. εκείνη την ώρα, να ξεκινήσει αυτή την ώρα ο βραδυνός ύπνος...το πολύ-πολύ να ξυπνήσει μια φορά μέσα στη νύχτα για γάλα. Η κόρη μου έτσι έκανε μέχρι 7-8 μηνών, ύπνο κατά τις 20.00 και σερί μέχρι το πρωί, με ένα ξύπνημα μέσα στη νύχτα για γάλα. Προσωπικά το προτιμούσα από το να κοιμάται πιο αργά, δεν με πείραζε που ξυπνούσε τη νύχτα.

 

Ουτε εμενα με πειραζει το προτιμώ και εγω!Θα το εφαρμόσω και σημερα κιολας!!!ευχαριστωωωωω

IWOMp2.png

 

wEMyp2.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...