Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Μαια για βοήθεια σε θηλασμό στην κλινική


Recommended Posts

Καλησπέρα, καθότι σε δύο βδομάδες περίπου μπάινω στον μήνα μου θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την ανησυχία μου και να μου πείτε την γνώμη σας. Ο γιατρός μου δεν έχει κάποια μαία να συνεργάζεται από όσο έχω καταλάβει -φαντάζομαι θα μου το είχε πει ως τώρα γιατί τον ρώτησα ήδη για μαθήματα ανώδυνου τοκετού και μου είπε πως δεν χρειάζονται. Αυτό που με προβληματίζει περισσότερο είναι αν μπορώ να βρω πχ μία μαία να με βοηθήσει στην κλινική μετά με τον θηλασμό που είναι το μεγάλο μου άγχος και να μην χρειαστεί να έρχεται σε κάθε βάρδια διαφορετική κοπέλα -γιατί φαντάζομαι πως έτσι γίνεται..Έχω και ένα σωρό απορίες να την ρωτήσω από πριν και δεν ξέρω με ποιον άλλο μπορώ να τα συζητήσω όλα αυτά και δεδομένης της προκατάληψης που δέχομαι και των απίστευτων φράσεων από όλους τους άσχετους ότι δεν θηλάζουν όλες οι γυναίκες οτι μπορεί να μην έχω γάλα κλπ ,έχω προβληματιστεί και αγχωθεί λίγο.. Γνωρίζεται αν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο και περίπου πόσο θα μπορούσε να κοστίσει? Γιατί η αλήθεια είναι πως δεν έχω ιδέα ποσο θα μπορούσε να πάει όλο αυτό και οι καιροί είναι αρκετά δύσκολοι..έχετε παρόμοια εμπείρια?:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

6H9Vp2.pngT5mwp2.png

-When you love someone all saved up wishes start coming true-

 

-Όταν γίνεται μανούλα η καρδιά σου χτυπάει για πάντα έξω από το σώμα σου..-

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Ναι το ξέρω αυτό αλλά η αλήθεια είναι πως προς το παρόν είμαι ξάπλα με συσπάσεις οπότε είναι κάπως δύσκολο..:-/

6H9Vp2.pngT5mwp2.png

-When you love someone all saved up wishes start coming true-

 

-Όταν γίνεται μανούλα η καρδιά σου χτυπάει για πάντα έξω από το σώμα σου..-

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα!

 

γέννησα στο Λητώ, χωρίς δική μου μαία. Το μωρό μου το δώσανε να το θηλάσω αμέσως, και στην αρχή με βοήθησαν οι μαίες του μαιευτηρίου που βρίσκονταν στην αίθουσα "ανάνηψης", εξηγώντας μου τη σημασία, τον τρόπο και το σκοπό αυτού του πρώτου θηλασμού. Όσο έμεινα στο μαιευτήριο ένιωθα τις μαίες πάντα κοντά μου, πρόθυμες να με βοηθήσουν και να εμψυχώσουν οποιαδήποτε ώρα της μέρας ή της νύχτας. Φυσικά δεν είναι λογικό να έχεις τρελές απαιτήσεις απο το προσωπικό του νοσοκομείου, στο κάτω κάτω έχουν εκατοντάδες λεχώνες και βρέφη για να ασχοληθούν αλλά αν εσύ είσαι ψύχραιμη και δεκτική, είναι κι αυτές πιο ορεξάτες και πρόθυμες.

 

Πιστευω ότι σε αυτές οφείλω το "τεχνικό" κομμάτι του θηλασμου, μια που το θεωρητικό κομμάτι το είχα καλύψει και ακόμα συνεχίζω να ενημερώνομαι μεσω του parents.gr και τα καταπληκτικά μέλη του, αλλά και μέσω αρκετού διαβάσματος σε έγκυρα sites και βιβλία.

 

Τώρα που οι μήνες πέρασαν και χρειάστηκα μια παραπάνω γνώμη και κατεύθυνση (και δεν καλύφθηκα απο την παιδίατρό μου) απευθύνθηκα σε σύμβουλο θηλασμού και πάλι έμεινα ευχαριστημένη, κι ας μη με είχε ξαναδεί η κοπέλα ποτέ στη ζωή της.

 

Βασικά δεν ένιωσα ποτέ ότι μου έλειψε η προσωπική επαφή με ΔΙΚΗ ΜΟΥ μαία, ήξερα ότι πρέπει να έχω υπομονή κι επιμονή και η συνεχής ενημέρωση σε συνδιασμό με το προσωπικό του Λητώ με βοηθήσαν να πετύχω το στόχο μου.

7Y7np3.png
Link to comment
Share on other sites

Ναι καταλαβαίνω τι εννοείς..Ωστόσο ένας λόγος που αγχώνομαι λίγο παραπάνω είναι που γνωρίζω ότι λόγω σακχάρου δεν θα μου φέρουν το μωρό κατευθείαν αλλά θα το κρατήσουν κάποιες ώρες για να το παρακολουθήσουν..

6H9Vp2.pngT5mwp2.png

-When you love someone all saved up wishes start coming true-

 

-Όταν γίνεται μανούλα η καρδιά σου χτυπάει για πάντα έξω από το σώμα σου..-

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

εδώ με πιάνεις αδιάβαστη :oops:

 

κάποια λύση θα υπαρχει, δεν μπορεί!

να επιμείνεις πάντως στο νοσοκομείο ότι θες αποκλειστικό θηλασμό, μην του αρχίσουν τα ζαχαρόνερα και τις σκόνες...

 

επίσης μην είσαι σίγουρη ότι η μαία είναι πάνακεια, άκουσα πρόσφατα απο γνωστή μου τραγικά πράγματα για τη μαία της : την παρακολουθούσε περίπου 5 μήνες πριν τον τοκετό, πήγε και μαζί της στο μαιευτήριο, αντί να την βοηθήσει την ταλαιπώρησε στη γέννα και αμέσως μετά κατέληξε ότι η γνωστή μου δεν έχει γάλα (;; ) και η φόρμουλα ξεκίνησε απο την πρώτη μέρα (αίσχος για επαγγελματία του κλάδου κατά τη γνώμη μου). Δηλαδή πολλές φορες και η μαία κοιτά να μην κουράσει και δυσαρεστήσει την "πελάτισσά" της (ο θηλασμός στην αρχή δεν είναι βόλτα στο πάρκο, θέλει υπομονη κι επιμονή) με αποτέλεσμα τις λάθος συμβουλές. Όλο το πακετάκι στην κοπέλα κόστισε περί τα 450 ευρώ (4-5 επισκέψεις στο σπίτι και η παρουσία στον τοκετό... ξέρω ότι γενικά ξεκινάει απο 300άρι).

7Y7np3.png
Link to comment
Share on other sites

Fourka έχω ήδη κάποια στα υπόψη σου που όντως και της κοπέλας αυτής της στοίχισε τόσο για κάποιες επισκέψεις πριν την γέννα και για παρουσία την ώρα του τοκετού. Αλλά εγώ δεν την θέλω να είναι εκεί,δεν με νοιάζει και ούτε μου περισσέυουν φυσικά 400Ε εφόσον δεν συνεργάζεται και με τον γιατρό μου. Θα πάρω συστάσεις δηλαδή πριν βρω κάποια αν είναι να πάω στα τυφλά τι να την κάνω?:)

6H9Vp2.pngT5mwp2.png

-When you love someone all saved up wishes start coming true-

 

-Όταν γίνεται μανούλα η καρδιά σου χτυπάει για πάντα έξω από το σώμα σου..-

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις από τώρα με σύμβουλο γαλουχίας. Κάποιοι από αυτούς/ ες είναι και παιδίατροι οπότε με ένα σμπάρο δυο τριγώνια. Ένα τηλεφώνημα θα κοστίσει λίγο και θα λύσεις πολλές απορίες. Επίσης θα ξέρεις ότι με ένα πενηντάρικο (περίπου) μπορείς να έχεις σωστή καθοδήγηση. Μπορεί να σε επισκεφτεί και στο σπίτι και στο μαιευτήριο. Πάω να κοιμίσω το μωρό και θα σου βάλω τα τηλέφωνα. μπορείς να πάρεις συστάσεις και από εδώ ρωτώντας τα μέλη.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ναι σ'ευχαριστώ πολύ!Έχω προβληματιστεί πολύ με το συγκεκριμένο θέμα και νιώθω πολύ πελαγωμένη βασικά..:-/

6H9Vp2.pngT5mwp2.png

-When you love someone all saved up wishes start coming true-

 

-Όταν γίνεται μανούλα η καρδιά σου χτυπάει για πάντα έξω από το σώμα σου..-

Link to comment
Share on other sites

Επίσης είμαι και στην αναζήτηση παιδίατρου και την επόμενη βδομάδα θα δω κάποιους από κοντά αλλά είναι άνδρες οπότε δεν νομίζω να είναι σύμβουλοι θηλασμού..ε?

6H9Vp2.pngT5mwp2.png

-When you love someone all saved up wishes start coming true-

 

-Όταν γίνεται μανούλα η καρδιά σου χτυπάει για πάντα έξω από το σώμα σου..-

Link to comment
Share on other sites

τι θα σου προτεινα..

αρχικα να διαβασεις και να ενημερωθεις..να εχεις μια ιδεα για τα βασικα..

μπορεις να ξεκινησεις διαβαζοντας το φορουμ και εαν θες εχω ανοιξει εδω ενα θεμα για τον θηλασμο οπου θα βρεις διαφορα αρθρα σχετικα: http://parents.org.gr/forum/showthread.php?t=87441

 

στην συνεχεια μπορεις να ριξεις μια ματια εδω: http://pediatros-thes.gr/?page_id=653

οπου μπορεις να βρεις τους πιστοποιημενους συμβουλους..να βρεις καποιον στην περιοχη σου και να επικοινωνησεις μαζι του για να σε κατευθυνει..απο το να πληρωσεις μια μαια 300 και 400 ευρω με αμφιβολο αποτελεσμα, θα πληρωσεις λιγοτερα και θα ειναι με εγγυηση..

83hKp3.png

Link to comment
Share on other sites

Κατερίνα Πανταζή MD IBCLC

Παιδίατρος, Πιστοποιημένη Σύμβουλος Γαλουχίας

Επιστημονική Συνεργάτης Νοσοκ. Παίδων “Αγλαϊα Κυριακού” και Metropolitan Hospital.

Λ. Καλαμακίου 15, Άλιμος τκ:17455

83hKp3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Νομίζω ότι το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις από τώρα με σύμβουλο γαλουχίας. Κάποιοι από αυτούς/ ες είναι και παιδίατροι οπότε με ένα σμπάρο δυο τριγώνια. Ένα τηλεφώνημα θα κοστίσει λίγο και θα λύσεις πολλές απορίες. Επίσης θα ξέρεις ότι με ένα πενηντάρικο (περίπου) μπορείς να έχεις σωστή καθοδήγηση. Μπορεί να σε επισκεφτεί και στο σπίτι και στο μαιευτήριο. Πάω να κοιμίσω το μωρό και θα σου βάλω τα τηλέφωνα. μπορείς να πάρεις συστάσεις και από εδώ ρωτώντας τα μέλη.

 

ακριβώς αυτό να κάνεις oneiraki!

 

μακάρι να είχα κάνει κι εγώ το ίδιο, γιατί τώρα είμαι σε συνεχή διλήμματα μεταξύ παιδιάτρου και συμβούλου θηλασμού :?

7Y7np3.png
Link to comment
Share on other sites

Σ'ευχαριστώ πολύ Πάρος!Θα προσπαθήσω να διαβάσω το θέμα που άνοιξες και μετά να επικοινωνήσω μες τη βδομάδα με κάποια από αυτές αν δεν πάρω απάντηση από την κοπέλα που ανέλαβε την φιλή μου να δω τι θα μου πει..

6H9Vp2.pngT5mwp2.png

-When you love someone all saved up wishes start coming true-

 

-Όταν γίνεται μανούλα η καρδιά σου χτυπάει για πάντα έξω από το σώμα σου..-

Link to comment
Share on other sites

και οι τρεις ειναι παιδιατροι..μπορεις να παρεις τηλεφωνο οποια σε βολευει..

το καλυτερο ειναι ο παιδιατρος να ειναι συμβουλος θηλασμου και να μην ειναι απλα υπερ του θηλασμου..καθως θα χρειαστει εκτος απο το να βοηθησει εσενα , να αξιολογησει σωστα και το μωρο που θηλαζει..

τωρα εαν για καποιον λογο δεν μπορεις να επιλεξεις εναν παιδιατρο-συμβουλο θηλασμου, εχε τον εστω για καποια ραντεβου για να σε βοηθαει απο κοντα..

83hKp3.png

Link to comment
Share on other sites

Ναι και εγώ αυτης της άποψης είμαι αλλά σκέψου ότι μένουμε Αγ. Βαρβάρα οπότε θέλω να βρω κάποιον που να είναι κοντά μας..Ίσως η κ. Μέξη να μας βολέψει αν και θα προτιμούσα να βρω και κάποιον συμβεβλημένο με το στρατό τουλάχιστον να μας καλύπτει στα έξοδα..Ζητάω πολλά μάλλον:-/

6H9Vp2.pngT5mwp2.png

-When you love someone all saved up wishes start coming true-

 

-Όταν γίνεται μανούλα η καρδιά σου χτυπάει για πάντα έξω από το σώμα σου..-

Link to comment
Share on other sites

μπορεις να βρεις τον συμβεβλημενο για να γραφεις τα φαρμακα και να κανεις τα βασικα , και την αλλη παιδιατρο για τον θηλασμο..

ειναι λιγο μπλεξιμο , αλλα απο το τιποτα..

απλα οι περισσοτεροι παιδιατροι δεν ειναι εξοικιωμενοι με τα μωρα που θηλαζουν και δεν γνωριζουν το πως αναπτυσσονται με αποτελεσμα να προκαλουν συνεχεια αγχος στις μαμαδες ως προς το βαρος του μωρου..και φυσικα σε καθε προβλημα η λυση ειναι το ξενο...

83hKp3.png

Link to comment
Share on other sites

απλα οι περισσοτεροι παιδιατροι δεν ειναι εξοικιωμενοι με τα μωρα που θηλαζουν και δεν γνωριζουν το πως αναπτυσσονται με αποτελεσμα να προκαλουν συνεχεια αγχος στις μαμαδες ως προς το βαρος του μωρου..και φυσικα σε καθε προβλημα η λυση ειναι το ξενο...

 

oneiraki αυτό να το προσέξεις ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!:-(

7Y7np3.png
Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι ήδη μέσα στην λίστα ερωτήσεων που έχω κάνει για τα πράγματα που θέλω να ρωτήσω τον γιατρό!!Κανονική συνέντευξη θα του περάσω!!!:)

6H9Vp2.pngT5mwp2.png

-When you love someone all saved up wishes start coming true-

 

-Όταν γίνεται μανούλα η καρδιά σου χτυπάει για πάντα έξω από το σώμα σου..-

Link to comment
Share on other sites

δυστυχως αυτο θα το δεις μονο στην πραξη..

οτι κι αν τον ρωτησεις θα σου πει το ποσο υπερ ειναι στον θηλασμο γιατι δεν θελει να χασει τον πελατη του...

αλλαξα δυο παιδιατρους που και οι δυο ηταν υπερ του θηλασμου!!!

η πρωτη μου προτεινε τριωρο ταισμα,πιπιλα, και το βραδυ οταν κλαιει το μωρο να μην το ταιζω γιατι θα κακομαθει και θα ξυπναει και δεν θα φτιαξει προγραμμα..αφου μειωθηκε η παραγωγη μου με τις οδηγιες της, μου προτεινε ξενο..η δευτερη παιδιατρος χαρηκε παρα πολυ που θηλαζω αλλα μετα τους 4,5 μηνες μου ανεφερε οτι θα αρχισουμε απο τον 5ο τις στερεες και θα θηλαζω μονο πρωι -βραδυ..πλεον ημουν διαβασμενη και δεν χρειαστηκε να μου πει τιποτα αλλο..

υπαρχουν φυσικα και εξαιρεσεις,αλλα για να ανακαλυψεις εαν καποιος ξερει για τον θηλασμο, ο μονος τροπος ειναι να ξερεις κι εσυ ορισμενα πραγματα..τουλαχιστον τα βασικα..

οταν ακουσεις ανθρωπο να μιλαει για θηλασμο και να αναφερει τις λεξεις ''προγραμμα'' και ''ωραριο'', τοτε ειναι σιγουρο οτι ειναι ασχετος..

83hKp3.png

Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτό σκέφτομαι και εγώ..Ο ένας που θα δω,μου τον έχει συστήσει μία κοπέλα και της ρώτησα κάποια πράγματα όπως πχ το θέμα των αλεσμένων και μου είπε πως το ξεκινάει σιγά σιγά από τον 6ο ,αυτό δεν είναι το φυσιολογικό?Τώρα βγήκαμε και εκτός θέματος αλλά με ενδιαφέρει και το θέμα των αντιβιώσεων να ρωτήσω..

6H9Vp2.pngT5mwp2.png

-When you love someone all saved up wishes start coming true-

 

-Όταν γίνεται μανούλα η καρδιά σου χτυπάει για πάντα έξω από το σώμα σου..-

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...