Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

θελω να το μοιραστω μαζι σας!


Recommended Posts

Καλημερα σας! Τις τελευταιες 2 νυχτες εχω κοιμηθει ελαχιστα,ειμαι σε μεγαλη υπερενταση, προχθες απο την αγωνια και εχθες απο τη χαρα μου..Ειμαι εγκυος,ξανα!Δεν ξερω τι εχω παθει,την πρωτη φορα δεν εκανα ετσι.Η πρωτη εγκυμοσυνη ηρθε αμεσως,δεν προλαβα να αγχωθω ,ενω τωρα,μετα απο 4 μηνες προσπαθειας,ειχαν αρχισει να μου μπαινουν ιδεες.Η γνωστη τρελα που μας πιανει..Επιτελους ηρθε! Ευχαριστω το Θεο και παρακαλαω να γεννηθει το μωρακι μας υγιες και στην ωρα του! Δεν θα το πουμε σε γονεις ακομα,μονο στον αδελφο μου και σε 2 πολυ στενες μου φιλες.Ηθελα ομως να το πω σε εσας!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


καλημερα. θυμηθηκα κ εγω πως εκανα πριν λιγους μηνες!

Είμαι στην 25 βδομαδα συγχαρητηρια ολα να πανε καλα.

Ευχομαι τα καλυτερα.

Καλη εγκυμοσυνη ;):D

NDMNp3.png5oZhp3.png
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς έτσι είμαι και εγώ…

 

Στο πρώτο ήμασταν πολύ χύμα και δε το σκαφτόμασταν. Ήμασταν και ανύπαντροι… Αυτή τη φορά το είχα συνέχεια στο μυαλό μου ότι ήθελα δεύτερο παιδάκι... Είχα κάνει όλες τις εξετάσεις, είχα κάνει όλες τις δουλειές που δε θα μπορούσα να τις κάνω κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, μέχρι και εφαρμογές στο κινητό μου πέρασα που αφορούν την εγκυμοσύνη και τη γέννα και περίμενα.... Και τσαααακ μας διάλεξε το σποράκι μας!!!!

 

Πλέω και εγώ σε πελάγη ευτυχίας!!!!

 

Περιμένω πως και πως την επόμενη Τέταρτη να πάμε στην γιατρό μου να το δούμε και να το ακούσουμε αν γίνεται….

 

Καλή εγκυμοσύνη να έχουμε κοριτσάκι!!!:-D:-D

0sShp3.png

 

PGnvp2.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Kαλημέρα ! Μπράβο κορίτσια !! Με το καλό σε όλες :)

 

Tο πρώτο ήρθε χωρίς να μας ρωτήσει...το δεύτερο μας άγχωσε πολύ....

κι εκεί που γίναν ολόκληρα παληκαράκια...

τσουπ ! έρχεται και το τρίτο...με δική του πρωτοβουλία ...:)

 

Εύχομαι σε όλες τα καλύτερα !!!!!

Link to comment
Share on other sites

Evang, συγχαρητήρια και καλή εγκυμοσύνη!

 

Με το καλό να γεννη΄σετε όλα τα κορίτσια!

 

Anti1980 έχω μια απορία, τι είναι οι δουλειές που δε θα μπορούσες να κάνεις στην εγκυμοσύνη; (αγχώθηκα, γιατί το ίδιο αναρωτιόμουν κι εγώ, μήπως πρέπει να κάνω τίποτε πράγματα τώρα που δεν είμαι ακόμη)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Σε ευχαριστουμε evang που μοιραστηκες τη χαρα σου με εμας ...:DΝα εχεις μια καλη τελειομηνη εγκυμοσυνη και μια ακομα καλυτερη γεννα με ενα υγιεστατο ζουζουνακι! Καλη εγκυμοσυνη & καλη λευτερια!

4usdp3.png
Link to comment
Share on other sites

Evang, συγχαρητήρια και καλή εγκυμοσύνη!

 

Με το καλό να γεννη΄σετε όλα τα κορίτσια!

 

Anti1980 έχω μια απορία, τι είναι οι δουλειές που δε θα μπορούσες να κάνεις στην εγκυμοσύνη; (αγχώθηκα, γιατί το ίδιο αναρωτιόμουν κι εγώ, μήπως πρέπει να κάνω τίποτε πράγματα τώρα που δεν είμαι ακόμη)

 

Μην ανησυχείς… Τίποτα το συνηθισμένο… tattoo έκανα!!!! Χιχιχι!!!:mrgreen:

0sShp3.png

 

PGnvp2.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ακριβώς έτσι είμαι και εγώ…

 

Στο πρώτο ήμασταν πολύ χύμα και δε το σκαφτόμασταν. Ήμασταν και ανύπαντροι… Αυτή τη φορά το είχα συνέχεια στο μυαλό μου ότι ήθελα δεύτερο παιδάκι... Είχα κάνει όλες τις εξετάσεις, είχα κάνει όλες τις δουλειές που δε θα μπορούσα να τις κάνω κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, μέχρι και εφαρμογές στο κινητό μου πέρασα που αφορούν την εγκυμοσύνη και τη γέννα και περίμενα.... Και τσαααακ μας διάλεξε το σποράκι μας!!!!

 

Πλέω και εγώ σε πελάγη ευτυχίας!!!!

 

Περιμένω πως και πως την επόμενη Τέταρτη να πάμε στην γιατρό μου να το δούμε και να το ακούσουμε αν γίνεται….

 

Καλή εγκυμοσύνη να έχουμε κοριτσάκι!!!:-D:-D

 

με το καλο!!!!:D:D:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Με το καλό κοπέλα μου!!Καλή εγκυμοσύνη να έχεις!!Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλες σας αγχώνεστε στο δεύτερο παιδί??Αφού το πρώτο πιάστηκε με τη μυρωδιά τι πρόβλημα μπορεί να υπάρχει και σας πιάνει άγχος???Λέτε και εγώ όταν αποφασίσω για δεύτερο να "αγχωθώ"???

o30Sp3.png

 

 

 

cZW4p3.png

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα! Περιμένω κι εγώ το δεύτερο μωράκι μου μέσα στον Οκτώβριο αν το υπολογίζω σωστά! Ούτε εμείς έχουμε πει τίποτα σε κανέναν, περιμένουμε πρώτα την Παρασκευή να το δουμε στον υπέρηχο!! Αnti1980, livinath και evang πρέπει να είμαστε πάνω κάτω στις ίδιες εβδομάδες κύησης! Εύχομαι όλα να πάνε καλά για όλες μας και να κρατήσουμε υγιέστατα μωράκια στην αγκαλιά μας!!! Με το καλό και σε όσα κοριτσάκια το επιθυμούν να φουσκώσουν οι κοιλίτσες τους!!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Κοριτσια μου τωρα καταφερα να μπω! Σας ευχαριστω παρα πολυ για τις ευχες κι ευχομαι κι εγω σε ολες σας τα καλυτερα! Κι εγω μολις εκλεισα ραντεβου με τη γιατρο και μας ειπε να παμε την αλλη Παρασκευη αν και μαλλον θα ειναι νωρις για να ακουσουμε καρδια αλλα εγω επεμενα.Εχω ηδη αρχισει να αγχωνομαι.Σκεφτομαι αν θα ειναι ολα οκ,αν θα βγει καλη η χοριακη,ο προγεννητικος ελεγχος κλπ...Και δεν ειμαι και πρωταρα! Ευτυχως που μπορουμε να τα μοιραζομαστε ολα αυτα μαζι,βοηθαει πολυ νομιζω! Θα προσπαθησω να μην αποτρελανω τον αντρα μου αυτη τη φορα.Στην προηγουμενη εγκυμοσυνη απο το αγχος που του ειχα προκαλεσει,αθελα μου βεβαια,πηρε περισσοτερα κιλα απο μενα! Αχ βρε κοριτσια τι ευλογια ειναι αυτη!

Link to comment
Share on other sites

να εχεις μια υπεροχη εγκυμοσυνη και υγιεστατο μωρακι!!!η μηπως να ευχηθω να εχεις παραπανω μωρακια στην κοιλιτσα σου??????

Αν μπορουσε να τα αντεξει η μητρα μου ευχαριστως!Μη μου βαζεις ιδεες και εχω και κληρονομικοτητα.Η γιαγια μου 2 φορες εκανε διδυμα!

Link to comment
Share on other sites

Με το καλό κοπέλα μου!!Καλή εγκυμοσύνη να έχεις!!Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλες σας αγχώνεστε στο δεύτερο παιδί??Αφού το πρώτο πιάστηκε με τη μυρωδιά τι πρόβλημα μπορεί να υπάρχει και σας πιάνει άγχος???Λέτε και εγώ όταν αποφασίσω για δεύτερο να "αγχωθώ"???

Οι λογικοι και ηρεμοι ανθρωποι ,οπως εσυ, ετσι σκεφτονται.Και ευχομαι οταν ερθει η ωρα να μην αγχωθεις καθολου. Τους 3 προηγουμενους μηνες οταν ερχοταν η περιοδος μου ελεγε ο αντρας μου οτι θα ερθει οταν ειναι να ερθει.Και ειχε δικιο.Βεβαια εγω εχω κι ενα προβλημα,εχω ινομυωματα,αρκετα μεγαλα και περασα απο εναν κυκεωνα μεχρι να αποφασισω αυτην την εγκυμοσυνη. Δεν ειχα προβλημα συλληψης απότι ελεγαν οι γιατροι αλλα πολυ θελει να ανησυχησεις;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...