Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Recommended Posts

Ετοιμαζω το παιδικό δωματιο καθως θα γεννησω σε ενα μηνα περιπου και ηθελα να αγορασω παιδικά αυτοκολλητα τοιχου. Εκανα μια ερευνα αγορας στο ιντερνετ και βρηκα ενα σαιτ που δεν μου γεμιζε το ματι (δεν ειναι απο τα πιο γνωστα για οποιον ξερει) ομως ειχε καποια συγκεκριμενα αυτοκολλητα που μου αρεσαν πολυ. 32 ευρω κοστιζαν + 6 τα εξοδα αποστολης και η αντικαταβολή. Τα κολλησα χτες και το αποτελεσμα ηταν τα μισα να πεσουν, ενω ακολουθησα ακριβως τις οδηγιες χρησεως. Τα ξανακολλησα και παλι τα ιδια. Θυμωσα πολυ και ειπα να τα βγαλω μια και καλη και να παρω αλλα. Ενα που ειχε κολλησει πιο καλα απο τα αλλα παω να το βγαλω και εφυγε το χρωμα του τοιχου!!:evil: Εγραψα μεηλ στο σαιτ, δεν ειχαν ουτε τηλεφωνο ουτε διευθυνση σε αντιθεση με αλλα σαιτς, και μου ειπαν να μου στειλουν παλι το προιον! Φυσικα και αρνηθηκα γιατι ειναι φανερο οτι δεν εφταιγε το συγκεκριμενο προιον αλλα γενικα η ποιοτητα των προιοντων που φερνουν. Δικο μου το λαθος γιατι απο την αρχη δεν μου γεμισε το ματι το σαιτ αλλα παρασυρθηκα επειδη μου αρεσε το συγκεκριμενο σχεδιο. Το αποτελεσμα? 38 ευρω στα σκουπιδια και ενας τοιχος χαλασμενος.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Πήρα από το e bay καταπληκτικά αυτοκόλλητα, όχι για το παιδικό αλλά για το σαλόνι. Όσοι τα είδαν ξετρελάθηκαν! 1.60 ύψος, 12 λίρες. Πριν καταλήξω σε αυτά, είχα ψάξει σε ελληνικά σάιτ, αλλά ήταν πανάκριβα. Αυτό που πήρα εγώ, το βρήκα (παρόμοιο) στην Ελλάδα 75 ευρώ! Δες εδώ παιδικά αυτοκόλλητα http://shop.ebay.co.uk/i.html?_nkw=kids+wall+stickers&_sacat=0&_dmpt=UK_Wallpaper&_odkw=modern+wall+stickers&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

 

(βρες κάποιον top rated seller για να είσαι σίγουρη. Εγώ τα πήρα από αυτόν: http://myworld.ebay.co.uk/thestickerswall/s.gif)

NLYdp2.png VqePp2.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

αν θες δοκίμασε να ''περάσεις'' τα αυτοκόλητα που αγόρασες...αν δεν βρίσκονται ήδη στον κάδο των αχρήστων... με το πιστολάκι. Λόγω επαγγέλματος του μπαμπά μου - τυπογράφος- αγόρασα από γνωστό του αυτοκόλητο που μου έφτιαξαν κατά παραγγελεία (βρήκα το σχέδιο στο διαδίκτυο) και ξεκόλαγε.Μου είπε η κόρη του γνωστού να το κάνω με το πιστολάκι πάνω στον τοίχο και όλα οκ.Αν θες το e-mail τους, στείλε πμ.

[sIGPIC][/sIGPIC]22-11-2010

Link to comment
Share on other sites

Αυτοκόλλητα που είχα βρει στο http://www.cosycorner.gr, τα βρήκα κάποια στιγμή στο Praktiker και μάλιστα πιο φθηνά!! Επαθα πλάκα, και εννοειται πως τα πήρα αμέσως, γιατί από το Internet δίσταζα. Τα κόλησα και έγινε φανταστικό το παιδικό δωμάτιο...

y9qxp2.pngGgOLp3.png
Link to comment
Share on other sites

Αυτοκόλλητα που είχα βρει στο www.cosycorner.gr, τα βρήκα κάποια στιγμή στο Praktiker και μάλιστα πιο φθηνά!! Επαθα πλάκα, και εννοειται πως τα πήρα αμέσως, γιατί από το Internet δίσταζα. Τα κόλησα και έγινε φανταστικό το παιδικό δωμάτιο...

θέλει ψάξιμο για τις τιμές...αυτοκόλητα που βρήκα στο praktiker για το παιδικό της κόρης του άντρα μου , τα αγόρασα τελικά από το jumbo σχεδόν στη μισή τιμή.Οι μπορντούρες είχαν ίδια τιμή. Μariiiia78 στα praktiker έχει διάφορα σχέδια για βάψιμο.Μπορείς να τα βάλεις πάνω σε αυτοκόλητο, να τα κόψεις και να τα κολλήσεις.

[sIGPIC][/sIGPIC]22-11-2010

Link to comment
Share on other sites

Ετοιμαζω το παιδικό δωματιο καθως θα γεννησω σε ενα μηνα περιπου και ηθελα να αγορασω παιδικά αυτοκολλητα τοιχου. Εκανα μια ερευνα αγορας στο ιντερνετ και βρηκα ενα σαιτ που δεν μου γεμιζε το ματι (δεν ειναι απο τα πιο γνωστα για οποιον ξερει) ομως ειχε καποια συγκεκριμενα αυτοκολλητα που μου αρεσαν πολυ. 32 ευρω κοστιζαν + 6 τα εξοδα αποστολης και η αντικαταβολή. Τα κολλησα χτες και το αποτελεσμα ηταν τα μισα να πεσουν, ενω ακολουθησα ακριβως τις οδηγιες χρησεως. Τα ξανακολλησα και παλι τα ιδια. Θυμωσα πολυ και ειπα να τα βγαλω μια και καλη και να παρω αλλα. Ενα που ειχε κολλησει πιο καλα απο τα αλλα παω να το βγαλω και εφυγε το χρωμα του τοιχου!!:evil: Εγραψα μεηλ στο σαιτ, δεν ειχαν ουτε τηλεφωνο ουτε διευθυνση σε αντιθεση με αλλα σαιτς, και μου ειπαν να μου στειλουν παλι το προιον! Φυσικα και αρνηθηκα γιατι ειναι φανερο οτι δεν εφταιγε το συγκεκριμενο προιον αλλα γενικα η ποιοτητα των προιοντων που φερνουν. Δικο μου το λαθος γιατι απο την αρχη δεν μου γεμισε το ματι το σαιτ αλλα παρασυρθηκα επειδη μου αρεσε το συγκεκριμενο σχεδιο. Το αποτελεσμα? 38 ευρω στα σκουπιδια και ενας τοιχος χαλασμενος.

 

Μην απογοητευεσε...ολες μας την εχουμε πατησει με τετοια πραγματα...βρες καποια απο αυτα που σου προτεινουν τα κοριτσια παραπανω και καλυψε τη ζημια του τοιχου με ενα μεγαλο.Μην στεβαχωριεσαι ομως....δεν ειναι αυτο λογος!Το πολυ πολυ παρε χρωματα και ζωγραφισε εσυ κατι δηλαδη κανε ενα background τετραγωνο ας πουμε

και γραψε κατι ομορφο για το παιδακι σου.Η κατι αλλο που ειδα στη τηλεοσαση,κανανε μεγενθυση το πρωτο υπερηχο και το κακανε καδρακι-ετσι θα βλεπεις το πριν και το μετα...:-D:grin::-D

<<φυσης ουδεν ποιει ματην>>

αν ητανε η γνωση ψωρα θα θηλαζε ολη η χωρα

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

αν θες δοκίμασε να ''περάσεις'' τα αυτοκόλητα που αγόρασες...αν δεν βρίσκονται ήδη στον κάδο των αχρήστων... με το πιστολάκι. Λόγω επαγγέλματος του μπαμπά μου - τυπογράφος- αγόρασα από γνωστό του αυτοκόλητο που μου έφτιαξαν κατά παραγγελεία (βρήκα το σχέδιο στο διαδίκτυο) και ξεκόλαγε.Μου είπε η κόρη του γνωστού να το κάνω με το πιστολάκι πάνω στον τοίχο και όλα οκ.Αν θες το e-mail τους, στείλε πμ.

:eek: μου κανει εντυπωση γιατι αυτα που εχω παρει εγω (απο το σαιτ vinylize) μου ειχαν πει να τα κανω με πιστολακι οταν θελω να τα ξεκολλησω:rolleyes:

εμεινα ευχαριστημενη απο την εξυπηρετηση κ ποιοτητα. Α! Κ εκτος για τον τοιχο εχει πολυ ωραια κ για επιπλα. πηραμε για μια συρταριερα απο το ικεα κ την μεταμορφωσαμε!!!!!!!

age.png

το παιδι σου δεν ειναι η συνεχεια της ζωης σου,

ειναι η αφετηρια της δικης του ζωης!

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για τις απαντησεις σας! Παντως τετοια κακη ποιοτητα δεν εχω ξαναδει. Τους εστειλα μεηλ και τους την ειπα και με παρακαλουσανε να μου ξαναστειλουν δωρεαν. Αλλα τολμαω να τα ξαναβαλω στον τοιχο? Ουτε δωρεαν δεν τα ηθελα.:roll:

Link to comment
Share on other sites

λοιπον εγω αυτα απο το τζαμπο οταν τα κολλησα καθε μερα ξεκολουσανε τ α μισα. και μου φυγε κ εμενα κομματι απο τη μπογια. τελικα δε νομιζω να φταιει το υλικο, αλλα .....ο τοιχος. ναι δεν ειναι περιεργο... η μπογια, το ειδος βαψιματος κλπ κλπ ....αρχικα νομιζα πως επειδη τα πηρα απο το τζαμπο ηταν φτηνιαρικα κ ξεκολουσαν αλλα τωρα που ακουω για αλλα αλλαζω γνωμη σιγα σιγα/...αυτο με το πιστολακι το κανουμε για 2 λογους. για να κολησουμε καλυτερα κ να ξεκολησουμε, κι αυτο γιατι ζεσταινοντας το αυτοκολλητο ρευστοποιειται η κολλα που υπαρχει απο πισω, και ετσι "πιανει" καλυτερα αν μετα το πατησεις απο πανω, 'η τραβιεται πιο ευκολα αν θες να το ξεκολησεις.

εγω ζεσταινοντας με αναπτηρα τα αυτοκολλητα, αφαιρεσα απο τα δωρα του γαμου τα χαρτακια με τις μαρκες των γυαλικων πανευκολα, ουτε σημαδι ουτε τιποτα. εγγυηση!

d7i7p2.png?u2P8mcl6z0avp3.png?QbVqPift
Link to comment
Share on other sites

Τοιχος βαμμενος σχετικα προσφατα και μαλιστα με καλο χρωμα οικολογικο? Αν φταιει αυτο τοτε την πατησα γιατι ξαναπαραγγειλα και περιμενω να μου ερθουν αλλα! :confused:

Link to comment
Share on other sites

λογικο ακουγετε γιατι ετσι κολλαμε κι εμεις τα αυτοκολλητα στο μηχανακι του αντρα μου.Πρωτα ζεσταινουμε το αυτοκολλητο και μετα το κολλαμε.Μαρακι δοκιμασε το αλλιως οπως σου ειπα μπορεις να το καλυψεις με κατι δικο σου...

<<φυσης ουδεν ποιει ματην>>

αν ητανε η γνωση ψωρα θα θηλαζε ολη η χωρα

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

εμας δεν ηταν προσφατα βαμμενος αλλα δεν ητανε σπατουλαριστος δηλαδη ο τοιχος ειχε τα νερα του. εγω νομιζω πως εφταιγε αυτο. ουτε με οικολογικο χρωμα ειναι. απλα ξερω στανταρ πως στο βαψιμο ηταν προχειροδουλεια.

d7i7p2.png?u2P8mcl6z0avp3.png?QbVqPift
Link to comment
Share on other sites

γεια σας!!!

εγω ειχα αγορασει αυτοκολλητα για κρεβατοκαμαρα μεσο καποιου γνωστου και παλι ξεκολλουσαν(δεν ηταν ουτε τζαμπο ουτε πρακτικερ ουτε μεσο ιντερνετ)

τοτε περνουσα ταπετσαρια στο παιδικο...οποτε πηρα τη κολλα της ταπετσαριας και εβαλα πισω απο τα αυτοκολλητα και να το αποτελεσμα.....!!!

 

http://www.walldesign.gr/site/images/galleries/gallery01/index.html

 

ειναι το 6 απο το τελος

και τελος το ξεκολλημα(δεν χαλαει ο τοιχος το δοκιμασα)

Link to comment
Share on other sites

γεια σας!!!

εγω ειχα αγορασει αυτοκολλητα για κρεβατοκαμαρα μεσο καποιου γνωστου και παλι ξεκολλουσαν(δεν ηταν ουτε τζαμπο ουτε πρακτικερ ουτε μεσο ιντερνετ)

τοτε περνουσα ταπετσαρια στο παιδικο...οποτε πηρα τη κολλα της ταπετσαριας και εβαλα πισω απο τα αυτοκολλητα και να το αποτελεσμα.....!!!

 

http://www.walldesign.gr/site/images/galleries/gallery01/index.html

 

ειναι το 6 απο το τελος

και τελος το ξεκολλημα(δεν χαλαει ο τοιχος το δοκιμασα)

 

εγώ πάλι εχω μπερδευτεί και δεν ξέρω πόσο κάνουν αυτά τα αυτοκόλλητα!!!

για διαφωτισέ με λιγάκι....

945076uyzon4w470.gif

"Τί ωφελείται ο άνθρωπος εάν κερδίσει τον κόσμο όλο και χάσει την ψυχή του;"

Link to comment
Share on other sites

παρεπιπτόντως μήπως ξέρει καμιά σας από πού θα πάρουμε φθηνές ταπετσαρίες;;; γιατί κάτι 300 άρια που άκουσα για ένα τοίχο.....δεν πάιζει!!!:rolleyes:

945076uyzon4w470.gif

"Τί ωφελείται ο άνθρωπος εάν κερδίσει τον κόσμο όλο και χάσει την ψυχή του;"

Link to comment
Share on other sites

παρεπιπτόντως μήπως ξέρει καμιά σας από πού θα πάρουμε φθηνές ταπετσαρίες;;; γιατί κάτι 300 άρια που άκουσα για ένα τοίχο.....δεν πάιζει!!!:rolleyes:

 

στο πρακτικερ με 15-20 το κομματι.εγω βρηκα προσφορα με 7.5,γαλαζια με τον μικυ πανω

Link to comment
Share on other sites

Τοιχος βαμμενος σχετικα προσφατα και μαλιστα με καλο χρωμα οικολογικο? Αν φταιει αυτο τοτε την πατησα γιατι ξαναπαραγγειλα και περιμενω να μου ερθουν αλλα! :confused:

δεν κανει να ειναι προσφατα βαμμενος ο τοιχος παντως:? αν μπεις στο σαιτ που γραφω παραπανω εχει συμβουλες για δες!

age.png

το παιδι σου δεν ειναι η συνεχεια της ζωης σου,

ειναι η αφετηρια της δικης του ζωης!

Link to comment
Share on other sites

εγώ κορίτσια πήρα αυτοκόλλητα από cosycorner και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη. Βέβαια κάποια μεγάλα κομμάτια ξεκόλλησαν αλλά ήταν λογικό γιατί η πολυκατοικία είναι καινούργια ( έχει λίγη υγρασία ) και ο τοίχος δεν είναι λείος... αλλά κάναμε ένα δωμάτιο για την μπεμπούλα... όλα τα λεφτά...:P:p

Zzlwp3.png
Link to comment
Share on other sites

εμεις ταπετσαρια πηραμε την παιδικη στα πρακτικερ ηταν προσφορα πολυ ωραια κοκκινη με λευκα λουλουδια και ειχε τουιτι πανω..(παλια ταπετσαρια) τωρα την αφαιρεσα,,, και για το σαλονι πηρα απο το λεροι..

κοριτσια να κανω και εγω μια ερωτηση θελω να αγορασω φωτοταπετσαρια για ενα τοιχο αλλα επειδη βαριεμαι ευκολα δεν θελω να πληρωσω χρυσαφι και μετα να μην την αλλαζω μονο και μονο επειδη θα μου εχει κοστισει πολλα...οποτε ξερετε κανενα μαγαζακι η σιτε που εχει οικονομικες φωτοταπετσαριες??? στυλ τετοιο...http://showroom.girgiris.gr/main.php?g2_itemId=17948

http://www.paperwall.gr/fototapetsaries-toichoi-366x254-frangipani-blossoms-kuramathi-island-p-6147.html

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

εμενα μου εχουν κανει δωρο αυτοκολλητα τοιχου

και ηθελα να ρωτησω αν κολλανε τοσο πολυ ωστε να χαλασει το χρωμα οταν το βγαλεις, να σκιζονται κατα την αφαιρεση τους και να μενουν πανω στον τοιχο οποτε να πρεπει κανεις να ξυσει και να ξαναβαψει

διαβασα βεβαια αυτα που λετε οτι δεν κολανε κιολας, αλλά το φοβαμαι...

καλα... τωρα ειδα οτι ειμαι θεμα καταγγελιων! δεν εχω καμια καταγγελια να κανω, απλα εψαχνα συναφες θεμα για να μην ανοιξω νεο!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...