Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Παιδίατρος στην Αλενδρούπολη


Recommended Posts

Γεια σας. Ψάχνω ένα καλο παιδίατρο στην Αλεξανδρούπολη, σε κανενα μήνα θα πάω. Το μωρό μου είναι 4 μηνών. Το καλύτερο θα ήταν να γνωρίζει και πέντε πράματα για το θηλασμό γιατι ο παιδίατρος μας εδω στην εξέταση του τρίτου μήνα μας έβγαλε ακατάλληλο το γάλα μας. "αραίωσε και πρέπει να δωθεί ξένο (εβαλε μόνο 700 γραμμαρια)" μας είπε. Απο τα λίγα που ξέρω για τον θηλασμό, διοτι δεν είναι το επάγγελμα μου, νομίζω οτι τα πάμε άψογα και εγω και ο μπέμπης μου

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


ehatzika δυστυχώς για παιδίατρο δεν ξέρω να σου πω αλλά σου προτείνω ανεπιφύλακτα για γυναικολόγο την Τσικρικώνη Ιζαμπέλα (άσχετο με το θέμα σου αλλά θα τη χρειαστείς κάποια στιγμή). Η γυναίκα είναι κορυφή...σχολαστικότατη, ευγενέστατη και πρόθυμη να σου εξηγήσει το οτιδήποτε. Πήγα 2 φορές κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης γιατί βρέθηκα Αλεξ-πολη και αποκόμισα τις καλύτερες εντυπώσεις!

5054526de0.png[/url]
Link to comment
Share on other sites

ehatzika να χαίρεσαι το μωράκι σου!

Κι εγώ 2 μήνες έχω στην Αλεξανδρούπολη και μία φορά που χρειάστηκε να πάω την κόρη μου, πήγα στον Γατίδη Νέστωρ. Η διεύθυνσή του είναι Καραϊσκάκη 10 (στο στενό της Αστυνομίας, γωνία με λεωφόρο Δημοκρατίας). Μου φάνηκε καλός. Για το θηλασμό δεν μπορώ να σου πω από δική μου πείρα, αλλά μία συνάδελφος που είχε τον ίδιο παιδίατρο θήλασε το μωράκι της (αποθήλασε στους 8 μήνες από δική της επιλογή) και είχε τη στήριξή του.

Να σε ξυπνάει ότι ονειρεύεσαι...

8pvzp2.png

Link to comment
Share on other sites

ο τσαλκιδης νομιζω ετσι τον λενε ειναι και στο νοσοκομειο εχω ακουση καλα και οταν περασα 1 μηνα μεσα στο νοσοκομειο με τον μικρο με την δικια του γρηγορη διαγνωση εισαγωγη εζησε το παιδακι μου να ειναι καλα η κοπελα ου ηταν στο διπλανο κρεβατι ειχε να λεει ειναι λιγο της υπομονης αλλα εμπειρος και σωστος.. και υπερ του θηλασμου

Link to comment
Share on other sites

ehatzika δυστυχώς για παιδίατρο δεν ξέρω να σου πω αλλά σου προτείνω ανεπιφύλακτα για γυναικολόγο την Τσικρικώνη Ιζαμπέλα (άσχετο με το θέμα σου αλλά θα τη χρειαστείς κάποια στιγμή). Η γυναίκα είναι κορυφή...σχολαστικότατη, ευγενέστατη και πρόθυμη να σου εξηγήσει το οτιδήποτε. Πήγα 2 φορές κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης γιατί βρέθηκα Αλεξ-πολη και αποκόμισα τις καλύτερες εντυπώσεις!

 

Ειναι καταπληκτικη η Τσικρικώνη σαν ανθρωπος και σαν επιστημονας και καταπληκτικο ιατρειο

,,,,,,,?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Γεια σας. Ψάχνω ένα καλο παιδίατρο στην Αλεξανδρούπολη, σε κανενα μήνα θα πάω. Το μωρό μου είναι 4 μηνών. Το καλύτερο θα ήταν να γνωρίζει και πέντε πράματα για το θηλασμό γιατι ο παιδίατρος μας εδω στην εξέταση του τρίτου μήνα μας έβγαλε ακατάλληλο το γάλα μας. "αραίωσε και πρέπει να δωθεί ξένο (εβαλε μόνο 700 γραμμαρια)" μας είπε. Απο τα λίγα που ξέρω για τον θηλασμό, διοτι δεν είναι το επάγγελμα μου, νομίζω οτι τα πάμε άψογα και εγω και ο μπέμπης μου

 

καλος ιατρος και σαν ανθρωπος και επιστημονας νεαρος και αγαπαει τα μωρα εχει και για εξεταστικο κρεβατι ενα ελεφαντα χωρος για παιδοτοπο ειναι ο Σπαθόπουλος στην Παλαιολογου εχει πολυ κοσμο.οταν χρειαστηκα καποια στιγμη για το μικρο μου πηγα σε αυτον και εμεινα πολυ ευχαριστημενη.

,,,,,,,?

Link to comment
Share on other sites

ναι εχω ακούσει για την γιατρο. Παει μια φίλη μου. Ο γιατρός που πήγαινα εγω λέγεται Βασσαρας. Κορυφή δεν το συζητώ. Τελευταία τεχνολογίας μηχανήματα και αν δεν ήταν αυτός ίσως είχα κάποια πολυ άσχημη κατάληξη στην εγκυμοσύνη μου. Αλλα θα πάω για μια εξέταση τωρα που θα ανέβω για να τη δοκιμάσω.

 

ehatzika δυστυχώς για παιδίατρο δεν ξέρω να σου πω αλλά σου προτείνω ανεπιφύλακτα για γυναικολόγο την Τσικρικώνη Ιζαμπέλα (άσχετο με το θέμα σου αλλά θα τη χρειαστείς κάποια στιγμή). Η γυναίκα είναι κορυφή...σχολαστικότατη, ευγενέστατη και πρόθυμη να σου εξηγήσει το οτιδήποτε. Πήγα 2 φορές κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης γιατί βρέθηκα Αλεξ-πολη και αποκόμισα τις καλύτερες εντυπώσεις!
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 10 months later...

Διαφημίσεις

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...