Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

πληροφορίες για γιατρό κ. Σακαρέλο Ανδρ.


Recommended Posts


Διαφημίσεις


επειδή είμαι σε αναζήτηση γιατρού, κάποια γνωστή μου, μου τον πρότεινε. Θα ήθελα τις εντυπώσεις σου (αν μπορείς απάντησέ μου με πμ).

 

ευχαριστώ πολύ

elzo :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 εβδομάδες μετά...

κορίτσια καλημέρα,

θέλω τα φώτα σας για τον παραπάνω γυναικολόγο.............

δεν υπάρχει καμία που να γνωρίζει αυτόν τον γιατρό ; (παρακαλώ τις εντυπώσεις σας ή αν έχετε ακούσει κάτι καλό-κακό, θα ήθελα να μου το γνωστοποιήσετε).

 

ευχαριστώ

elzo :wink:

Link to comment
Share on other sites

ELZO ήταν ο γιατρός μου για τα 2 πρώτα χρόνια που ξεκινήσαμε τις προσπάθειες,

δεν είναι κακός γιατρός, για μαιευτήρας καλός είναι , μου τον είχε συστήσει η ξαδέλφη του άντρα μου, που είχε δύο δύσκολες γέννες και ήταν ευχαριστημένη.

εμείς δυστηχώς δεν φτάσαμε μαζί στον τοκετό, κάναμε 2 σπερματενχύσεις μαζί, στην δεύτερη τον πήρα τηλέφωνο 5 ημέρες μετά την σπερματένχυση με φρικτούς πόνους, είχα πάθει υπερδιέγερση ωοθηκών, και η απάντηση ήταν "πάρε βοσκοπάν και κάνε σεξ"

ο επόμενος γιατρός μου, μου είπε ότι μπορεί να πάθαινα ρήξη και το σεξ απαγορεύεται σε περιπτωση υπερδιέγερσης, εκείνον όμως τον ενδιέφερε μόνο να πετύχει το θετικό αποτέλεσμα.

είναι πολύ φιλοχρήματος, πρέπει να έχεις πολύ υπομονή στα ραντεβού, όχι γιατί έχει πολύ κόσμο αλλά γιατί κάνει 3 φορές την εβδομάδα ιατρείο και μαζεύονται πολλά.

αν θέλεις γιατρό για υπογονημότητα δεν θα στον συνιστούσα, σαν απλός γυναικολόγος-μαιευτήρας καλός είναι

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις