Πως να αναφέρετε ένα πρόβλημα στους συντονιστές του φόρουμ
Διάβασα κάτι που με προσβάλλει, που θεωρώ μη επιτρεπτό ή μη νόμιμο – τι μπορώ να κάνω;
Με τον παρακάτω τρόπο μπορείτε να αναφέρετε δημοσιεύσεις οι οποίες είτε σας προσβάλλουν, είτε συντελούν σε παραπληροφόρηση εώς και δυσφήμιση ενώ παράλληλα άμεσα ή έμμεσα δυσκολεύουν την ομαλή επικοινωνία και ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των μελών, ή είναι ενάντια στους κανονισμούς του φόρουμ γενικότερα. Η αναφορά είναι διαθέσιμη μόνο για τα εγγεγραμμένα μέλη του φόρουμ (η συμμετοχή στο φόρουμ είναι δωρεάν). Για να εγγραφείτε πατήστε εδώ: https://parents.org.gr/forum/register/
Διαφημίσεις
Εάν δεν έχετε λογαριασμό χρήστη/δεν είσαστε εγγεγραμμένο μέλος μπορείτε απλώς να στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στο editor(at)parents.org.gr.
Σε δημοσίευση
Σε κάθε δημοσίευση, υπάρχει η φράση “Αναφορά δημοσίευσης σε συντονιστή”
Σε προσωπικό μήνυμα
Η ίδια δυνατότητα υπάρχει και ως αναφορά πμ (προσωπικού μηνύματος). Την στιγμή που διαβάζετε κάποιο μήνυμα και αυτό είναι ενάντια στους κανόνες του φόρουμ, υπάρχει δυνατότητα να αναφέρετε και το προσωπικό μήνυμα που λάβατε
Όταν πατήσετε την φράση “Αναφορά σε συντονιστή” θα εμφανιστεί στην οθόνη σας ένα πεδίο. Συμπληρώστε εκεί τις σκέψεις σας. Δεν χρειάζεται να παραθέσετε κάποιον σύνδεσμο – αυτός μεταφέρεται αυτόματα (εξαιρεση η αναφορά πμ δείτε στο τέλος του κειμένου!).
Πατώντας αποστολή αναφοράς, αυτόματα στέλνεται στους συντονιστές/διαχειριστές μύνημα που γράψατε – συμπεριλαμβάνει σύνδεσμο και θέμα όπου βρίσκεται η δημοσίευση που θέλετε να αναφέρετε, χωρίς εσείς να χρειαστεί να κάνετε κάποια άλλη κίνηση.
Τι γίνεται μετά με την αναφορά;
Η αναφορά κοινοποιείται μόνο στους διαχειριστές & υπεύθυνους της ιστοσελίδας, δεν είναι ορατή στους αναγνώστες.
Η αναφορά μπορεί να εξαιτίας φόρτου εργασιών να μην επεξεργαστεί απο τους διαχειριστές ακριβώς την ίδια ημέρα.
Το ότι έγινε αναφορά μηνύματος στην διαχείριση δεν σημαίνει ότι αυτόματα θα δοθεί κάποια κάρτα ειδοποίησης (κανόνων του φόρουμ) στο μέλος που ανάρτησε το κείμενο.
Κάρτα ειδοποίησης δίνεται απο τους συντονιστές μόνο εάν έχει πραγματοποιηθεί κάποια παράβαση κανόνα, ασχέτως με το πόσες αναφορές έχουν γίνει ή δεν έχουν γίνει.
Θα λάβετε απάντηση μόνο εάν η δράση που θα γίνει από τους συντονιστές θα αφορά εσάς προσωπικά.