Όλες οι πληροφορίες που είναι καλό να γνωρίζετε, εάν στο φόρουμ της ΕΕΕΓ έχει αναρτηθεί κάποιο κείμενο που σας δυσφημεί.
Η δυσφήμιση είναι κάτι διαφορετικό απο την δημοσιευση δυσμενούς κρίσης, ενώ με τους κατάλληλους χειρισμούς μπορεί να προσφέρει θετικά αποτελέσματα.
Εξαιτίας του ότι στο φόρουμ της ΕΕΕΓ δημοσιεύονται καθημερινά κατά μέσο όρο 1500 νέες δημοσιεύσεις, είναι πιθανό, σε κάποιες απο αυτές να υπάρχει δυσφημιστικό κείμενο το οποίο ξεπερνά τα όρια της δυσμενούς κρίσης και έχει διαφύγει της προσοχής των συντονιστών που εποπτεύουν το φόρουμ.
Για να εξεταστούν αυτές απο τους τεχνικούς μας, θα πρέπει απαραιτήτως στο μήνυμά που θα στείλετε στο administrator(at)parents.org.gr, να υπάρχουν όλες οι εξής πληροφορίες:
όπως και
Αυτά τα στοιχεία είναι απαραίτητα για νομικούς λόγους έτσι ώστε να είσαστε και εσείς και εμείς εξασφαλισμένοι ότι μας έχετε ενημερώσει με ακρίβεια όσον αφορά το ποιά συγκεκριμένα κείμενα εννοείτε αλλά και την ακριβή τους τοποθεσία στο διαδίκτυο.
[ Εξαιτίας του ότι στο φόρουμ γίνονται καθημερινά χιλιάδες αναρτήσεις, μας είναι αδύνατον να βρούμε την ανάρτηση στην οποία αναφέρεστε όταν δεν συνοδεύεται το μήνυμα σας απο τις παραπάνω αναγραφόμενες τεχνικές πληροφορίες. ]
Ακόμα, δείτε το παρακάτω κείμενο που αναφέρεται στον τρόπο αντίδρασης εταιρειών – επαγγελματιών σε δυσφήμιση ή άλλου τύπου σχολιασμό χρηστών.
Όπως θα δείτε, προτείνουμε πάντα την ανακοίνωση εκ της διεύθυνσης του δυσφημιζόμενου, ως μέσο ενημέρωσης των μελών για τις πραγματικές συνθήκες, ειδικά όταν έχουν αναφέρθεί ανακρίβειες ή στις δημοσιεύσεις περιέχεται πραγματική (έστω και αν κατά τη γνώμη σας είναι διαστρεβλωμένη) μαρτυρία πελάτη για κάποιο πραγματικό συμβάν.
Πρίν μας ειδοποιήσετε με κάποιο μήνυμα, ζητήστε την συμβουλή κάποιου δικηγόρου, καθώς παρεμβάσεις γίνονται μόνο όταν υπάρχει δυσφήμιση, όχι όταν υπάρχει δυσμενής κρίση.
Ιδανικά, αναζητήστε μεθόδους αντιμετώπισης δυσμενούς κρίσης μέσω διαδικτύου, απο συμβούλους ή απο ξένες ιστοσελίδες.
Προσοχή: Σε πιο περίπλοκες υποθέσεις τα στοιχεία στέλνονται στο νομικό σύμβουλο της εταιρείας και ενδεχομένως να λάβετε απάντηση μετά απο κάποιες ημέρες.
Όταν υπάρχει μαρτυρία δυσαρεστημένου πελάτη (για πραγματικό γεγονός)
Κάποιες φορές η εντύπωση που έχει σχηματίσει ένας γονέας για την υπηρεσία που του παρείχε μια επιχείριση, δεν είναι θετική και ο γονέας αισθάνεται την υποχρέωση να ενημερώσει τους άλλους γονείς για αυτή την δυσαρέσκειά του έτσι ώστε να επιλέξουν με τα καλύτερα δυνατά κριτήρια σε ποιά επιχείριση θα απευθυνθούν.
Εξαιτίας του ότι το φόρουμ είναι ένας χώρος ανοιχτού διαλόγου προτείνουμε να καταθέσετε δημόσια τα γεγονότα, με μία προσεκτικά γραμμένη ανακοίνωση η οποία θα αναρτηθεί απο εμάς στο σημείο εκείνο.
Η αφαίρεση κειμένων τροφοδοτεί περισσότερο την εντύπωση ότι η επιχείριση έχει κάτι να κρύψει ή ότι εμποδίζει τον ελεύθερο διάλογο των γονέων: είναι καθήκον μας να ενημερώσουμε τους κατόχους των επιχειρήσεων για το ότι μια τέτοια κίνηση έχει μόνο αρνητικά αποτελέσματα για την εικόνα που αποκτούν οι γονείς για τις επιχειρήσεις, εκ των υστέρων.
Αντίθετα η απευθείας κατάθεση του ιδιοκτήτη/υπευθύνου, της επαγγελματικής του εκδοχής/άποψης είχε εξαιρετικά αποτελέσματα για την επίλυση τέτοιων θεμάτων στο παρελθόν, αφήνοντας μια θετική χροιά όσον αφορά την διάθεση για επικοινωνία, απο πλευράς της επιχείρισης.
Αποφύγετε το να δημιουργήσετε λογαριασμό, υποδυόμενος τον ευχαριστημένο πελάτη, που με πρώτη του δημοσίευση να χρωματίζει με πολύ θετικό τρόπο την επιχείριση σας, καθώς κάτι τέτοιο γίνεται αντιληπτό απο τους περισσότερους αναγνώστες, με αρκετά δυσάρεστα αποτελέσματα για την εικόνα της εταιρείας σας!
Συστήνουμε οπωσδήποτε να υπάρξει η κίνηση που προαναφέραμε, δηλαδή ανακοίνωση/κείμενο που να εξιστορεί τα πράγματα και την εξέλιξη των γεγονότων όπως εσείς την ζήσατε. Κάτι τέτοιο συνήθως τιμά τον ιδιοκτήτη που ξοδεύει χρόνο ώστε να απαντήσει στις ανησυχίες πιθανών μελλοντικών του πελατών – και επίσης δημιουργεί αντίλογο στις οποιεσδήποτε απόψεις δημοσιεύονται επίσης σε μορφή διαλόγου μεταξύ των γονέων.
Η ανακοίνωση αυτή μπορεί να αναρτηθεί πολύ εύκολα απο τους τεχνικούς μας, για εσάς, στο σημείο που θα υποδείξετε, απλώς με το να την στείλετε στο administrator(@)parents.org.gr.
Επίσης μπορεί να δημιουργηθεί μέσω ενός προσωρινού λογαριασμού χρήστη στο φόρουμ, αρκεί να είναι προφανές οτι ο χρήστης, είναι ο επαγγελματίας(δηλαδή εσείς):
Στους κανονισμούς του φόρουμ απαγορεύεται η συμμετοχή εκπροσώπων εταιριών (για αποφυγή χρήσης του φόρουμ για την προβολή υπηρεσιών),
αλλά σε περιπτώσεις που ο ιδιοκτήτης/εκπρόσωπος εταιρείας θεωρεί ότι αδικείται απο δημοσίευση μέλους, επιτρέπεται φυσικά η δημιουργία λογαριασμού έτσι ώστε να δημοσιευτεί η άλλη πλευρά ενός γεγονότος το οποίο, αρκετές φορές, περιγράφει κάποιο μέλος / γονέας, εν βρασμώ ψυχής.
Λάβετε υπόψιν τα εξής:
Οι περισσότερες δημοσιεύσεις που αναρτούνται στην ιστοσελίδα μας, αφορούν περιπτώσεις που συνδέονται με μεγάλη συναισθηματική φόρτιση (παιδικοί σταθμοί, γιατροί, βαφτίσεις) για τα μέλη/γονείς –
θεωρούμε ότι δείχνει ιδιαίτερα μεγάλη ευαισθησία απο πλευράς ιδιοκτητών / εκπροσώπων εταιρειών, το να εκφράσουν την δική τους εκδοχή δημόσια αντί απλώς να ζητήσουν αφαίρεση δημοσιευμένων κειμένων.
Κάτι τέτοιο είναι σύμφωνα με την εμπειρία μας ο καλύτερος τρόπος διευθέτησης μιας τέτοιας διαφοράς μεταξύ ενός γονέα και μιας επιχείρισης – στην περίπτωση που ο ιδιοκτήτης γνωρίζει το πρόσωπο το οποίο δημοσιεύει τα στοιχεία και η περίπτωση αναφέρεται σε πραγματικό συμβάν.
Χαρακτηρισμοί, χωρίς εξιστόρηση συμβάντος (μή πραγματικό συμβάν, γενική συζήτηση)
Στην περίπτωση που περιέχονται έντονοι χαρακτηρισμοί στις δημοσιεύσεις ενός μέλους του φόρουμ, που δεν συνοδεύονται απο εξιστόρηση κάποιου πραγματικού συμβάντος, πραγματοποιείται συνήθως (ανάλογα με την ένταση των χαρακτηρισμών) άμεσα επεξεργασία έτσι ώστε να αφαιρεθούν οι συγκεκριμένες λέξεις. Απλώς στείλτε τα στοιχεία που ζητούνται πιο πάνω στο κείμενο.
Κανόνας του φόρουμ:
Στα μέλη δίνεται οδηγία όταν δημοσιεύουν κάποιο παράπονο ή αρνητική εντύπωση απο εταιρεία, να εξιστορούν τα γεγονότα χωρίς κανενός είδους χαρακτηρισμούς ή γενικεύσεις, έτσι ώστε τα κείμενά τους να έχουν και πραγματικά ενημερωτικό χαρακτήρα.
Μάλιστα, υπάρχει κύρωση η οποία δίνεται στα μέλη, όταν προβαίνουν σε δυσφημιστικές δημοσιεύσεις και χαρακτηρισμούς.
Διαφημίσεις (5)