Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
 Εάν η διεύθυνση E-Mail σας δεν υπάρχει, δεν λειτουργεί, ή σας είναι άγνωστη, παρακαλούμε στείλτε μας το νέο σας E-Mail  &  το όνομα χρήστη σας στο a d m i n i s t r a t o r @parents.org.gr ! 
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

SOS!!!ΕΚΑΝΕ ΕΜΕΤΟ ΝΑ ΞΑΝΑΔΩΣΩ ΤΗΝ ΚΟΡΤΙΖΟΝΗ


Recommended Posts

Καλησπέρα. δεν ξερω αν υπάρχει κάποιο παρόμοιο θεμα αλλα δεν προλαβαίνω να ψαξω. ο μικρός μου 11 μηνών νοσηλεύτηκε προχθες μετα από αλλεργια που εμφάνισε στο αυγό. Τωρα κάνει αγωγή με κορτιζόνη σε σταγόνες και αταραξ. χθες πήρε 3 δόσεις κορτιζήνης σήμερα 2 και αυριο θα πάρει 1 . το θέμα είναι ότι μάλλον κόλησε και γαστρεντερίτιδα στο νοσοκομείο και σήμερα κάνει εμετούς. Μόλις του έδωσα τις σταγόνες εκανε εμετό ότι υπήρχε στο στομάχι τουκατευθείαν. πήραμε την παιδιατρο και είπε να μην ξαναδώσουμε πήραμε και στο νοσοκομείο και είπαν να δλωσουμε σε μισή ώρα πάλι. Σοσ κορίτσαι τι σκατα να κάνω να δώσω ή όχι?????????????

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις



Διαφημίσεις

Εγώ νομίζω οτι εφόσον πήρε την πρωινή δόση τουλάχιστον δεν υπάρχει προβλημα.Εγώ θα τον άφηνα γιατί πλέον δεν του κάνει και κάτι η κορτιζόνη σε οτι αφορά την αναφυλαξία απλά γίνεται σταδιακή μείωση για την προφύλαξη του οργανισμού.Θα δοκίμαζα και αύριο που θα είναι κάπως καλύτερα απο θέμα εμετού και τέλος.

Link to comment
Share on other sites

Ναι με την αναφυλαξία και εγω πιστεύω ότι δεν του κάνει κάτι πια απλα η μείωση έπρεπε να γίνει απο 3 σε 2 και σε 1. αν τώρα δεν πήρε καθόλου από την δόση και δεν του δώσουμε άλλη η μείωση θα γίνει από 3 σε 1 και 1 . υπάρχει περίπτωση να πάθει κάτι από αυτό?

Link to comment
Share on other sites

Η σταδιακή μείωση γίνεται ώστε να μπορέσουν τα επινεφρίδια να ξεκινήσουν να παράγουν την φυσιολογική ποσότητα κορτιζόνης που χρειάζεται έτσι κι αλλιώς ο οργανισμό.Για να μην "σοκαριστούν"από την απότομη διακοπή.Δεν νομίζω πως έχεις κάποιο πρόβλημα εφόσον πήρε πρωινή δόση.Αλλά γιατρός δεν είμαι.

NVVvp2.png
Link to comment
Share on other sites

15 εν τωμεταξυ ξαναπήρε ο αντρας μου στο νοσοκομείο μίλησε με μια 3 παιδίατρο και του λέει στην αρχή δώστε δεν υπάρχει πρόβλημα και όταν της είπε οτι η παιδιατρό μας είπε οχι τότε είπε όχι και αυτή.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Επίσης μπορείς να δοκιμάσεις να του δώσεις τώρα λιγότερες σταγόνες(τις μισές ας πούμε)ακόμη ακόμη και στον ύπνο του.Θα είναι λίγες και δεν θα τον ζορίσουν στο στομάχι.Τίποτα μωρέ μη δίνεις..Ασε το παιδί να ησυχάσει αποψε.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 χρόνια μετά...

Ο μικρος μου παιιρνει ζιναντοολ γιατι εχει αμυγδαλιτιδα.την βραδυνη δοση την πηρε κ δεκα λεπτα μετα πνιγικε με μηλο κ μου εκΝε εμετο κ δεν βρισκω την γιατρο.ξαναδινω?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Ο παιδίατρός μας μάς έχει πει πως αν το παιδί κάνει εμετό την αντιβίωση πριν το μισάωρο να ξαναδώσουμε, γιατί δεν έχει απορροφηθεί. Περαστικά σας!

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...