Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

έχει καμμιά από σας χτιστή ντουζιέρα ?

Recommended Posts

Καλημέρα κορίτσια. Ήθελα να βάλω στο μπάνιο μου ντουζιέρα χτιστή γιατί η γωνία που θα μπει είναι λίγο παράγωνη και η έτοιμη ντουζιέρα δεν θα φαίνεται καλή. Έχει καμμιά από σας να μου πει τη γνώμη της ? Από θέμα υγρασίας τι γίνεται, γιατί ο τοίχος στην πίσω πλευρά της θα έχει ντουλάπα.

Διαφημίσεις

Καλησπέρα. Φαντάζομαι όταν λες ότι ο τοίχος στην πίσω πλευρά θα έχει ντουλάπα, εννοείς ότι η ντουλάπα είναι στο πίσω δωμάτιο από το μπάνιο.

Αν αυτό εννοείς, δε βλέπω να υπάρχει κανένα θέμα υγρασίας. Φυσικά και θα επενδύσεις τους τοίχους γύρω από τη ντουζιέρα με πλακάκια. και φυσικά το δάπεδό της.

Έχω τέτοια ντουζιέρα στο σπίτι και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Είναι πολύ πιο όμορφη και πρακτική από τις έτοιμες.

Είμαι πολιτικός μηχανικός. Ελπίζω να κατάλαβα σωστά το ερώτημά σου.

ΠΕΡΙΚΛΗΣ 29-06-2008

ΣΠΥΡΟΣ 15-11-2009

Καλησπέρα. Φαντάζομαι όταν λες ότι ο τοίχος στην πίσω πλευρά θα έχει ντουλάπα, εννοείς ότι η ντουλάπα είναι στο πίσω δωμάτιο από το μπάνιο.

Αν αυτό εννοείς, δε βλέπω να υπάρχει κανένα θέμα υγρασίας. Φυσικά και θα επενδύσεις τους τοίχους γύρω από τη ντουζιέρα με πλακάκια. και φυσικά το δάπεδό της.

Έχω τέτοια ντουζιέρα στο σπίτι και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Είναι πολύ πιο όμορφη και πρακτική από τις έτοιμες.

Eirtap, μιάς και είσαι πολ.μηχανικός μήπως γνωρίζεις για τσιμεντοκονία που μπορείς να κάνεις στη χτιστή ντουζιέρα αν είναι όντως στεγανή όπως διαφημίζουν;