Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Θεμα - Cupcake


Mother-of-two

Recommended Posts

Καλημερα!!

 

Το καλοκαιρι βαφτιζουμε το κοριτσακι μας και μετα απο πολυ σκεψη αποφασισα το θεμα μας να ειναι cupcake/ζαχαροπλαστικη.

Το μονο σιγουρο ειναι οτι για γλυκακι θα κανω cupcakes και θα κλεισω εναν "μαγειρα" διασκεδαστη για τα παιδια.

Θελω βοηθεια με τα υπολοιπα (δεν εχω φαντασια).

-μπομπονιερες

-μπομπονιερες παιδικες

-welcome table

-στολισμος τραπεζιων

-προσκλητηριο

 

Πλιζ χελπ με!! :)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Tι τέλειο θεμα!!!

Μπορείς να κάνεις συνδιασμό μπομπονιέρα-γλυκάκι παίρνοντας cupcake pop(σε ξυλάκι)και κρεμάς κ κουφετάκια με κορδελίτσες κ εχεις 2 σε 1!

Αν δεν σου αρέσει αυτό,μπορείς για κάτι οικονομικό να πάρεις μεταλλικά cupcake κ να τα βάλεις σε κουτάκι ή πουγγί

πάμφθηνα βρίσκεις στο ebay http://cgi.ebay.com/M695-Pink-Cupcake-Charm-Pendant-Bead-Wholesale-5pcs-/330533437102?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4cf553feae

Παντως υπάρχουν κοπέλες εδω που ξερουν απο κεκακια κ σιγουρα θα σε βοηθησουν!

10Ddp3.png

OaR2p3.png

Link to comment
Share on other sites

Eδω εχει καπκεικ απο πετσετες που μπορεις να χρησιμοποιησεις σα διακόσμηση στα τραπεζια

http://www.telemarketing.gr/default.asp?pid=34&cat1id=3&cat2id=2&cat3Id=6&la=1&ct=329

 

Μπορεις να τα φτιαξεις και μονη σου βεβαια με πετσετακια ωμου (για πιο οικονομικα ή πετσετες χεριων από τα Τζαμπο

Στο τοπικ "πού θα βρουμε τα καλύτερα καπκεικ " εχω βαλει βιντεο πώς να φτιαξεις καπκεικ με καλτσες καθως και σαιτ για να κατεβαζεις δωρεαν ομορφα χαρτακια για καπκεικ

Επίσης πολύ όμορφα είναι τα πλεκτα καπκεικ με βελονακι που σιγουρα θα βρεις στο e-bay

http://www.folksy.com/items/72315-Crochet-pattern-by-email-Cute-Crochet-Cupcakes

Οι δυο ερωτες της ζωής μου :

:DΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ 12-08-08 :DΣΤΕΛΙΟΣ 05-03-10

Link to comment
Share on other sites

Μια και είσαι Θεσσαλονικιά,προσφέρομαι για βοήθεια!!!(Και πρακτική, εννοείται.)

Προσκλητήριο σε σχήμα cupcake ή φάκελος/κουτί με κρεμαστό μεταλλικό cupcake.

Mαρτυρικά θα κάνεις??Αν ναι,να κάνεις μικρά cupcakes από cernit,όπως η paros που είχε τέτοιο θέμα.

Για μπομπονιέρα είναι πολύ ωραία και τα πλεχτά που σου είπε η Ειρήνη, αλλά και τα άλλα με την πετσέτα που σου είπε το ρεβυθάκι.

Νομίζω ότι έχω δει και κεριά σε σχέδιο cupcake,αλλά δεν έχω ιδέα από τιμές.

Πολύ ωραίο θέμα,ελπίζω να μπει η Πένυ και να σου πει ένα σωρό ιδέες!!:D

Link to comment
Share on other sites

Revythaki, τα cupcake pop ειναι τελεια, αλλα δυστυχως δεν γινεται γιατι εχουν σοκολατα και η μεγαλη μου κορη ειναι αλλεργικη....

Τα μεταλλικα μου αρεσαν παρα πολυ, σε ευχαριστω!!! Μαλλον κατι τετοιο θα κανω για τους μεγαλους!

 

Ειρηνη, να πετσετακια τα εχω δει και εγω, ειναι πανεμορφα και πιστευω πως μπορω να τα φταιξω μονη...

Λετε να δειξουν ομορφα στα τραπεζια? Η θα "χαθουν" επειδη ειναι μικρα?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Querida Cristina!!!

(εσυ με επεισες να ανοιξω θεμα για ιδεες και σε ευχαριστω!!!)

Λες να κανω μπομπο τα πετσετακια? Προσωπικα μου αρεσουν αλλα φοβαμαι μην ακουσω οτι ειναι "μονο ενα πετσετακι"...

Και εγω εχω δει κερια και σαπουνακια (δεν θυμαμαι που) αλλα ειναι ακριβουτσικα και θελω κατι πιο οικονομικο...

 

Τα χριστουγεννα ειχε ενα σωρο στολιδια cupcakes, αν το ηξερα θα ειχα παρει για στολισμο...

Link to comment
Share on other sites

Ο,τι και να κάνεις,σίγουρα κάτι θα ακούσεις...γιάυτό κανε αυτό που σου αρέσει!Εγώ πχ δεν θα κάνω διαφορετικές μπομπο για μικρούς κ για μεγάλους,θα κάνω μια για όλους και ήδη σε συζήτηση μου είπαν "μα καλά,μια μπομπονιέρα για όλους???"με το ανάλογο υφακι...

Σιγά μη κατσω να σκασω!Εγω μια θέλω μια θα κάνω!

Τα πετσετάκια ωραιότατα μου φαίνονται.

Οσο για το ebay εχει τεραστια ποικιλία αν δε βαριέσαι να ψάξεις,εγώ αυτά τα βρήκα πρωτα-πρώτα γι'αυτο τα έβαλα

Καλή ευκολία σε ο,τι κι αν διαλέξεις:):)

10Ddp3.png

OaR2p3.png

Link to comment
Share on other sites

Querida Cristina!!!

(εσυ με επεισες να ανοιξω θεμα για ιδεες και σε ευχαριστω!!!)

Λες να κανω μπομπο τα πετσετακια? Προσωπικα μου αρεσουν αλλα φοβαμαι μην ακουσω οτι ειναι "μονο ενα πετσετακι"...

Και εγω εχω δει κερια και σαπουνακια (δεν θυμαμαι που) αλλα ειναι ακριβουτσικα και θελω κατι πιο οικονομικο...

 

Τα χριστουγεννα ειχε ενα σωρο στολιδια cupcakes, αν το ηξερα θα ειχα παρει για στολισμο...

 

 

Έχω πάρει μπομπονιέρα μια απλή άσπρη πετσέτα χεριών και θυμάμαι ότι άρεσε σε όλους.Φαντάσου τώρα να είναι σε τέτοιο ωραίο και πρωτότυπο σχέδιο!!!Εμένα πάντως θα μου άρεσε πολύ!:D

Link to comment
Share on other sites

Θα σας αρεζαν πετσετακια cupcakes σε stand για τα τραπεζια? Καπου ειδα χαρτινα, αρκετα οικονομικα...

 

 

Έχω δει και κάτι διακοσμητικά cupcakes,αλλά δεν ξέρω από τί υλικό είναι..

Για να καταλάβεις,τα έχουν σε μαγαζιά με είδη διακόσμησης,μαζί με διάφορα ψεύτικα κουλουράκια,κρουασανάκια,μπισκοτάκια και άλλα παχυντικά σε -άκια...:lol::lol::lol:Ελπίζω να κατάλαβες τί εννοώ...

Και έχει και κάποια με αυτό το μεταλλικό ραβδάκι-μανταλάκι,που πιάνεις τις σημειώσεις.Εκεί μπορείς να βάλεις τον αριθμό του τραπεζιού.

Καλά,θα κάνεις υπέροχη βάφτιση!!!!!!!!!:D:D:D

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

 

 

Τέτοιο στυλ,ναι!!!!!!!!!Δεν είναι πολύ χαριτωμένα??Και φυσικά υπάρχουν σε πολλά σχέδια και αν τα βρει κανείς σε καλή τιμή,είναι μια ωραία ιδέα και για μπομπονιέρα!!;)

Link to comment
Share on other sites

Δες στο http://elefangel.blogspot.com την 26η και 28η στη σειρά για παιδικες μπομπονιέρες και στο προσκλητήριο κορίτσι το 16ο στη σειρά, για προσκλητήριο

 

 

Κάτι τέτοιο εννοώ σε προσκλητήριο!!Αλλιώς ένα απλό,με ένα μεταλλικό cupcake.

Link to comment
Share on other sites

Ο,τι και να κάνεις,σίγουρα κάτι θα ακούσεις...γιάυτό κανε αυτό που σου αρέσει!Εγώ πχ δεν θα κάνω διαφορετικές μπομπο για μικρούς κ για μεγάλους,θα κάνω μια για όλους και ήδη σε συζήτηση μου είπαν "μα καλά,μια μπομπονιέρα για όλους???"με το ανάλογο υφακι...

Σιγά μη κατσω να σκασω!Εγω μια θέλω μια θα κάνω!

Τα πετσετάκια ωραιότατα μου φαίνονται.

Οσο για το ebay εχει τεραστια ποικιλία αν δε βαριέσαι να ψάξεις,εγώ αυτά τα βρήκα πρωτα-πρώτα γι'αυτο τα έβαλα

Καλή ευκολία σε ο,τι κι αν διαλέξεις:):)

 

Και εγω ακουσα διαφορα, και στο γαμο μου και στη βαφτιση της μεγαλης μου κορης.... Μαλλον δεν εχουν με τι να ασχοληθουν... :shock:

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δες στο http://elefangel.blogspot.com την 26η και 28η στη σειρά για παιδικες μπομπονιέρες και στο προσκλητήριο κορίτσι το 16ο στη σειρά, για προσκλητήριο

 

 

Εχω δει και ρακετα που ειναι της ιδιας σειρας με την κρεμαστρα!! Ειναι πολυ ομορφα!!

Τα μικρα γλυκακια ειναι ομορφα αλλα πολυ μικρα. Τα ειχα παρει στην κορη μου απο το εξωτερικο, και ειχα δωσει 3-4 ευρω αν θυμαμαι καλα... :evil:

 

Καπως ετσι το θελω το προσκλητηριο!! Με αλλα χρωματα! Σε ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Έχω δει και κάτι διακοσμητικά cupcakes,αλλά δεν ξέρω από τί υλικό είναι..

Για να καταλάβεις,τα έχουν σε μαγαζιά με είδη διακόσμησης,μαζί με διάφορα ψεύτικα κουλουράκια,κρουασανάκια,μπισκοτάκια και άλλα παχυντικά σε -άκια...:lol::lol::lol:Ελπίζω να κατάλαβες τί εννοώ...

Και έχει και κάποια με αυτό το μεταλλικό ραβδάκι-μανταλάκι,που πιάνεις τις σημειώσεις.Εκεί μπορείς να βάλεις τον αριθμό του τραπεζιού.

Καλά,θα κάνεις υπέροχη βάφτιση!!!!!!!!!:D:D:D

 

 

Που τα εχει ολα αυτα τα "ακια"?? Ξερεις κανενα μαγαζι με διαφορα τετοια? Απο τοτε που ηρθα στο χωριο πηγαινω μονο στο κοσμος για ψωνια... :-(

Αν τα δω ετσι μαζεμενα θα ειμαι για κανενα ζαχαροπλαστειο μετα!!!

Link to comment
Share on other sites

Και εγω ακουσα διαφορα, και στο γαμο μου και στη βαφτιση της μεγαλης μου κορης.... Μαλλον δεν εχουν με τι να ασχοληθουν... :shock:

 

εσύ βαφτίζεις!!!!!!!!!

εσύ πληρώνεις!!!!!!!!!

εσύ κάνεις ότι γουστάρεις!!!!!!!!

:P:p:p:p:p:p

Link to comment
Share on other sites

Κορίτσια,δεν θα ακούτε κανέναν και για τίποτα.Όλοι αυτοί που μιλάνε,όταν παντρεύτηκαν και βάφτισαν,σας πήραν να σας ζητήσουν την γνώμη σας??

 

Εχεις απολυτο δικιο. Και σε ολους τους κακους αφιερωνω το εξης

 

Link to comment
Share on other sites

Που τα εχει ολα αυτα τα "ακια"?? Ξερεις κανενα μαγαζι με διαφορα τετοια? Απο τοτε που ηρθα στο χωριο πηγαινω μονο στο κοσμος για ψωνια... :-(

Αν τα δω ετσι μαζεμενα θα ειμαι για κανενα ζαχαροπλαστειο μετα!!!

 

Μια και πηγαίνεις στo cosmos,έχει ένα μαγαζί με διάφορα διακοσμητικά και είδη σπιτιού,νομίζω λέγεται Domus ή κάπως έτσι.Ακριβώς το ίδιο έχει και στην Καλαμαριά,εκεί τα έβλεπα εγώ,μέχρι πριν λίγο καιρό.Τώρα μάλιστα που έχει εκπτώσεις,έχει σε πολλά πράγματα 50% έκπτωση.Ρίξε μια ματιά, μήπως βρεις τίποτα καλό για διακόσμηση.

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να βρεις κουπ-πατ σε σχήμα cupcake και να φτιάξεις μπισκότα γλυφιτζούρια τα οποία μπορείς να διακοσμήσεις με ζαχαρόπαστα:D

 

Αν θες μπορείς να τα προσφέρεις ως γλυκό στην εκκλησία και να διακοσμήσεις και τα τραπέζια βάζοντάς τα μέσα σε κουβαδάκια.

 

Τα φτιάχνεις και μια βδομάδα πριν την βάπτιση και τα διατηρείς στην κατάψυξη (χωρίς όμως τα σχέδια με την ζαχαρόπαστα) και την προηγούμενη μέρα τα αποψύχεις και τα διακοσμείς;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...