Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Recommended Posts

Ψαχνω για ακοολογο παιδιατρο,εχει στο παιδων αλλα δεν θελω να παω στα απογευματινα ραντεβου,γιατι μπορει να παμε υγιεις κ να βγουμε αρρωστοι,θα προτιμουσα να παω σε καποιο ιδιωτικο ιατρειο

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Ειχε παθει η κορη μου ωτιτιδα κ πρεπει να εχει υγρο στο αφτι της, γιατι δεν ακουει τοσο καλα,το ειχε παθει κ περσι αυτο,κ μας ειπε ο παιδιατρος να περιμενουμε μια εβδομαδα κ αν συνεχιση να την παω στο παιδων να την εξεταση καποιος ακοολογος.

Link to comment
Share on other sites

Ειχε παθει η κορη μου ωτιτιδα κ πρεπει να εχει υγρο στο αφτι της, γιατι δεν ακουει τοσο καλα,το ειχε παθει κ περσι αυτο,κ μας ειπε ο παιδιατρος να περιμενουμε μια εβδομαδα κ αν συνεχιση να την παω στο παιδων να την εξεταση καποιος ακοολογος.

κανε αυτο που σου λέει ο παιδίατρος γιατι αν ήταν έτσι θα σου συστηνε εκεινος δικο του συνάδελφο....ή αν πάλι επιμένεις πάρε τηλ καλυτερα τον παιδιατρο αν εχει κάποιον να σου συστησει κάποιον....αν δεν βρεις υπάρχει ένας ΩΡΛ στο Ηρακλειο πάνω στην Ηρακλειου και σε ενα μικρο στενο.....βρες το τηλ του ΒΟΙΛΑΣ απο το 11888 είναι πολυ καλος.....ίσως ξέρει αυτος.....

1129643tvsq1yiqpw.gif
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Γιατί όμως να πάτε υγιείς και να φύγετε άρρωστοι? 3-4 φορές πήγαμε εμείς και δεν πάθαμε τίποτα :). Ειδικά στα απογευματινά ιατρεία και ειδικά εκεί που είναι οι ωρλ δεν έχει πολύ κόσμο (για το αγία Σοφία μιλάω). Aσε που δεν είναι παιδάκια που έχουν πχ ίωση , πυρετό κλπ. δεν είναι δηλ. όπως στις εφημερίες των νοσοκομείων ή τα πρωινά εξωτερικά αλλά σαν μια αίθουσα αναμονής ιατρείου.

Στο λέω γιατί απ' όσο το είχα ψάξει κι εγώ εκεί είναι οι καλύτεροι γιατροί κι επιπλέον αν χρειαστεί κάποια επέμβαση, πχ για την αφαίρεση του υγρού, πάλι εκεί θα καταλήξετε.

6qjVp3.png

Link to comment
Share on other sites

Ψαχνω για ακοολογο παιδιατρο,εχει στο παιδων αλλα δεν θελω να παω στα απογευματινα ραντεβου,γιατι μπορει να παμε υγιεις κ να βγουμε αρρωστοι,θα προτιμουσα να παω σε καποιο ιδιωτικο ιατρειο

Άμα πας στο ''Παίδων'', δε μπαίνεις καν μέσα στο νοσοκομείο. Πας στα σπιτάκια πίσω από το νοσοκομείο, που είναι σαν ιατρεία. Δε κινδυνεύεις απο λοιμώξεις. Εκεί έκανα ακοόραμμα στο μικρό. Αλλά επί πληρωμή......:roll:

iyuNp3.png4hNCp3.png
Link to comment
Share on other sites

Δεν με νοιαζει να πληρωσω,γιατι ουτως η αλλως εχω ιδιωτικη ασφαλεια,λετε να παω στο παιδων?εχει μεγαλη αναμονη στα απογευματινα ξερετε?εαν εχετε να μου προτεινετε καποιον καλο δεν εχω προβλημα με τον περιοχη.

love4four εαν μπορεις δωσε μου σε παρακαλω τα στοιχεια του γιατρου

Link to comment
Share on other sites

Δεν με νοιαζει να πληρωσω,γιατι ουτως η αλλως εχω ιδιωτικη ασφαλεια,λετε να παω στο παιδων?εχει μεγαλη αναμονη στα απογευματινα ξερετε?εαν εχετε να μου προτεινετε καποιον καλο δεν εχω προβλημα με τον περιοχη.

love4four εαν μπορεις δωσε μου σε παρακαλω τα στοιχεια του γιατρου

Εγώ βρήκα άμεσα ραντεβού....

Πάρε ένα τηλεφωνάκι και ρώτησε. Δε χάνεις κάτι....:roll:

iyuNp3.png4hNCp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Εγώ πήγα σε 3 ΩΡΛ για μια απλή ωτίτιδα (πήγα και στο ΠΑΙΔΩΝ) και τελικά μου σύστησαν τον κ. Καζανά Σάββα του οποίου τα στοιχεία μπορείτε να τα βρείτε και στο ιντερνετ.Έχει ιατρίο πίσω απο το Υγεία. Εξαιρετικός επιστήμονας, ειδικευμένος στα παιδιά, εξυπηρετικότατος, αναλυτικότατος και δεν μου άφησε κενά. Είναι λίγο ακριβός αλλά πιστέψτε με αξίζει τον κόπο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...