Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

μπορει καποια να με βοηθησει να καταλάβω το σπερμοδιάγραμμα;


Recommended Posts

Καλησπέρα! Πριν λίγες μέρες έκανα εγγραφή, παρακολουθώ πολύ καιρό όμως τις συζητήσεις σας.

Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε να καταλάβω το σπερμοδιάγραμμα που έκανε ο αντρας μου; Δε μου φαίνεται και πολυ ξεκάθαρο από οσα έχω διαβάσει εδώ πέρα. Όταν το διάβασε ο γυναικολόγος μου εμεσως πλην σαφώς μου εξηγησε οτι οι πιθανοτητες για φυσιολογική εγκυμοσύνη ειναι απειροελάχιστες και μου πρότεινε να σκεφτώ την εξωσωματική. Από τη μεριά του αντρα μου, ο ουρολόγος του είπε να κάνει μια θεραπεία με nolvadex και ένα άλλο φάρμακο το οποίο δεν μπορώ να διακρίνω όπως το γράφει στη συνταγή.Μετά θα επαναλάβουμε ενα σπερμοδιάγραμμα για σύγκριση. Υπάρχουν άραγε ελπίδες για βελτίωση;;;

Να πω ότι προσπαθούμε εδώ και ενάμιση χρόνο χωρίς αποτέλεσμα.

 

Να το σπερμοδιάγραμμα όπως ακριβώς το διαβάζω:

 

ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Αποχή: 3 ημέρες

Χρόνος από λήψη έως εξάταση: 45 λεπτά

Ποσότητα: 4,3 ml

Όψη: λευκόχρους

Ρευστοποίηση: ναι

Ιξώδες: ΚΦ

Πυοσφαίρια: 4-5 κοπ

ph: 8,0

 

ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ WHO

Συγκέντρωση σπερματοζωαρίων: <0,5 Μ/ml

Ποσοστό σπερματοζωαρίων με προοδευτική κινητικότητα: %

Ποσοστό σπερματοζωαρίων με φυσιολογική μορφολογία : %

 

  • MSC (αριθμός σπερματοζωαρίων που είναι προοδευτικά κινητικά σε εκατομμύρια /ml).......0,02Μ/ml
  • FSC (συγκέντρωση λειτουργικών σπερματοζωαρίων -αριθμός που είναι μαζί προοδευτικά και μορφολογικά φυσιολογικά σε εκατομμύρια/ml)....0,02Μ/ml
  • SMI (δείκτης κινητικότητας σπερματοζωαρίων-παράγοντας σπέρματος ο οποίος εκφράζεται από τη συγκέντρωση πολλαπλασιασμενημε τη μέση προοδευτική ταχύτητα κίνησης)......1

Oλικά σπερματοζωάρια στο δείγμα: ..............Μ

Ολικά κινητικά σπερματοζωάρια στο δείγμα: ........Μ

Ολικά λειτουργικά σπερματοζωάρια στο δείγμα: ........Μ

 

Πόρισμα:

Μετά από καταμέτηση (σε Newbaner)σε μικροσκόπιο ανευρέθησαν περίπου 10.000.000/ml σπερματοζωάρια (ολιγοασθενοσπερμία)

 

Ζητώ συγνώμη για το μεγάλο μήνυμα :oops:, αλλα θα εκτιμούσα πολύ την οποιαδήποτε απάντησή σας λόγω εμπειρίας.

 

Ευχομαι σύντομα όλες όσες από εμας προσπαθούμε με τόση λαχτάρα την πολυπόθητη εγκυμοσύνη, να τα κατεφέρουμε να κρατάμε σύντομα το ή και τα μωράκια μας....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Κοριτσακι μου δεν καταλαβαινω τιποτα απο το σπερμοδιαγραμμα... Τα δικα μας δεν ήταν ετσι...

Πάντως σε θεμα σπερματος και αν ειναι να μπεις στη διαδικασια εξωσωματικης που ειναι επιπονη και δαπανηρη καλύτερα να δοκιμασεις πρωτα αυτο που λεει ο ουρολογος που ειναι και πιο ειδικος και ειναι και λιγοτερο επεμβατικη διαδικασια... Δεν χάνεις τιποτα...

Εσύ έκανες μια σαλπιγγογραφια και μια ορμονολογικη να δεις αν εισαι οκ?

c12e25debb.png
Link to comment
Share on other sites

:roll: Καλή μου ούτε κι΄εγώ το κατάλαβα, το δικό μας (όπως γράφει και η άλλη κοπέλα) δεν ήταν έτσι. Πάντως ο όρος ολιγοασθενοσπερμία σημαίνει μικρός αριθμός σπερματοζωαρίων και χαμηλή κινητικότητα. Είναι δλδ ο συνδυασμός και των δύο...

Γενικά ο αριθμός για να θεωρείται πάνω κάτω φυσιολογικός πρέπει να είναι πάνω από 20.000.000 εκ. και η κινητικότητα επίσης για να θεωρείται φυσιολογική πρέπει να είναι εκεί γύρω στο 50%.

Link to comment
Share on other sites

ΜisPiggy, Mir, σας ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σας!!!

Φυσικά και θα κάνουμε την θεραπεία που προτείνει ο ουρολόγος. Ευελπιστώ σε καλύτερα αποτελέσματα, αλλα δεν σας κρύβω ότι είμαι αρκετά απαισιόδοξη...

Θέλω να ελπιζω σε μεγαλύτερους αριθμούς. Αλήθεια, γνωρίζετε εάν μπορούμε να ενισχύσουμε τη θεραπεία με πιο φυσικούς τροπους;πχ διάβασα εδώ από αλλες κοπέλες για τον βασιλικό πολτό. Έχετε κάποια προσωπική εμπειρία;

 

misspigy,σχετικά με τη σαλπιγγογραφία, σκέφτομαι να την κάνω μετά το δεύτερο το σπερμοδιάγραμμα, οταν ολοκληρώσει ο άντρας μου την αγωγή. Δεν έχω κάνει ακόμη γιατι ο γυναικολόγος μου εστιάζει το πρόβλημα στον άντρα μου. Είχα κάνει προσφατα ΠΑΠ και υπερήχο και ήταν όλα πολύ καθαρά. Μου είπε να το κάνω μόνο για τυπικούς λόγους για να αποκλείσουμε ψυχολογικά κυρίως την αμφιβολία οτι δεν την κάναμε σαν εξέταση. Προς το παρόν έχω κάνει μόνο για ερυθρα και τοξόπλασμα οπου και πάλι ηταν εντάξει. Με παραξενεύει το οτι δε μου ζήτησε ορμονολογικές. Γνωρίζετε κοτίτσια αν μπορώ να τις ζητήσω μόνη μου;πχ να μου τις γραψει κάποιος γιατρός στο ΙΚΑ; (ο δικός μου δεν είναι στο ΙΚΑ,είχα βιβλιάριο του ΤΑΞΥ το οποίο ενσωματώθηκε ως ταμείο στο ΙΚΑ).

Επιπλέον ο αντρας μου είχε κάνει και υπέρηχο με τον ουρολόγο το οποίο έιχε βγει πεντακάθαρο και τον παραξένεψε το γιατρο το σπερμοδιάγραμμα. Εφόσον ήταν καθαρός από κοίλες κτλ. Το δεύτερο σπερμοδιάγραμμα θα το κάνουμε αλλού, να συγκρίνουμε αποτελέσματα.

 

Εσείς κορίτσια πως τα πάτε με τα δικά σας; Σε τι φάση είστε;

Δεν είχα φανταστεί ποτέ μα ποτέ πόσο δυσκολο θα ήταν να αποκτήσουμε μωράκι, και πραγματικά μου έκανε μεγάλη εντύπωση πόσες πολλές κοπέλες αντιμετωπίζουν τόσα προβλήματα , αλλα μικροτερα άλλα μεγαλύτερα. Μακάρι να μας βοηθήσει ο Θεός γιατι είναι άδικο να βλέπεις γύρω σου ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες με ασχημη κατάληξη όταν εμείς το λαχταρούμε τοσο πολυ....

Link to comment
Share on other sites

miranda καλή σου ημέρα. Μου θυμίζει πολύ την δικιά μου ιστορία και να φανταστείς ότι ο άντρας μου είxε μικρότερο αριθμό(3.000.000/ml) και κατάφερα να μείνω έγκυος φυσιολογικά άσχετα αν δεν προχώρησε. Το θέμα όμως είναι ότι χάσαμε 4 χρόνια πιστεύοντας ότι φταίει το σπέρμα και ότι θα βελτιωθεί λόγω ότι οι εξετάσεις είχαν βγει πολύ καλές. Ενώ έλεγα συνέχεια του γιατρού μου να κάνω και εγώ εξετάσεις, αλλά αυτός πίστευε ότι δεν χρειαζόταν με αποτέλεσμα κάνοντας την σαλπιγγρογραφία να βρεθεί η υδροσάλπιγγα και τώρα πάμε πλέον για ivf. Μην σε κουράζω άλλο με τα δικά μου, αλλά η γνώμη μου είναι αν δεν θέλεις να χάσεις χρόνο να κάνεις και εσύ κάποιες εξετάσεις.

DrHNp3.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

miranda καλή σου ημέρα. Μου θυμίζει πολύ την δικιά μου ιστορία και να φανταστείς ότι ο άντρας μου είxε μικρότερο αριθμό(3.000.000/ml) και κατάφερα να μείνω έγκυος φυσιολογικά άσχετα αν δεν προχώρησε. Το θέμα όμως είναι ότι χάσαμε 4 χρόνια πιστεύοντας ότι φταίει το σπέρμα και ότι θα βελτιωθεί λόγω ότι οι εξετάσεις είχαν βγει πολύ καλές. Ενώ έλεγα συνέχεια του γιατρού μου να κάνω και εγώ εξετάσεις, αλλά αυτός πίστευε ότι δεν χρειαζόταν με αποτέλεσμα κάνοντας την σαλπιγγρογραφία να βρεθεί η υδροσάλπιγγα και τώρα πάμε πλέον για ivf. Μην σε κουράζω άλλο με τα δικά μου, αλλά η γνώμη μου είναι αν δεν θέλεις να χάσεις χρόνο να κάνεις και εσύ κάποιες εξετάσεις.

 

 

Καλημερα larisa μου. Σε ευχαριστω πολύ και για τη δική σου απάντηση. Η κάθε γνώμη είναι πολύτιμη. Λυπάμαι πολύ που δεν προχώρησε η εγκυμοσύνη σου αλλά είμαι σιγουρη πως θα τα καταφέρεις τώρα! Και δε με κουραζεις! Ισα ισα, που εδω ειναι ο μονος τροπος να μπορουμε να εκφραστουμε ελευθερα και να καταλαβαινουμε η μια την αλλη. Καλή επιτυχία σου εύχομαι !!!! Και σύντομα με το μωράκι σου..!!!

Να σε ρωτησω; Για το θεμα του σπέρματος του αντρα σου πως το χειριστήκατε; μου λες οτι ηταν 3,000,000/ml. Ανεβάσατε τον αριθμό με κάποια θεραπεία;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. 'Οσον αφορά τις ορμονολογικές (στο άλλο θέμα που ρωτάς δε γνωρίζω να σου απαντήσω), ναι μπορείς να τις κάνεις μόνη σου πηγαίνοντας στον γυναικολόγο γιατρό του ΙΚΑ, στις γράφει στο βιβλιάριό σου και στη συνέχεια σου δίνει και ένα παραπεμπτικό για να τις κάνεις εντελώς δωρεάν είτε στο νοσοκομείο είτε σε συμβεβλημένα με το ΙΚΑ μικροβιολογικά εργαστήρια. Εγώ τουλάχιστον έτσι πράττω και μάλιστα τον έλεγχο τον κάνω κάθε μήνα χωρίς να πληρώσω μία.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να κάνει κάποια θεραπεία το επόμενο είχε ανέβει στις 13.000.000/ml κάναμε 2 φορές σπερματέγχυση, αλλά τίποτα. Ενώ με μικρότερο είχα μείνει και σε φάση, που δεν κάναμε ελεύθερα. Μετά ξαναέπεσε πάλι στα 3.000.000/ml. Αυτό βέβαια μπορεί και να είναι και θέμα εργαστηρίου, αλλά το σίγουρο είναι ότι το σπέρμα είναι χάλια. Μετανιώνω μόνο για τον χρόνο που έχασα με τον 1ο γιατρό.

DrHNp3.png
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. 'Οσον αφορά τις ορμονολογικές (στο άλλο θέμα που ρωτάς δε γνωρίζω να σου απαντήσω), ναι μπορείς να τις κάνεις μόνη σου πηγαίνοντας στον γυναικολόγο γιατρό του ΙΚΑ, στις γράφει στο βιβλιάριό σου και στη συνέχεια σου δίνει και ένα παραπεμπτικό για να τις κάνεις εντελώς δωρεάν είτε στο νοσοκομείο είτε σε συμβεβλημένα με το ΙΚΑ μικροβιολογικά εργαστήρια. Εγώ τουλάχιστον έτσι πράττω και μάλιστα τον έλεγχο τον κάνω κάθε μήνα χωρίς να πληρώσω μία.

 

 

Σε ευχαριστώ πολύ mir μου!!! Ένα πολύ βασικό μας πρόβλημα είναι και το οικονομικο. Ότι μπορει να γλιτωνει κανεις καλό είναι. Γιατί ομως κανεις κάθε μηνα? Αλλάζουν τόσο πολύ τα αποτελεσματα???

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να κάνει κάποια θεραπεία το επόμενο είχε ανέβει στις 13.000.000/ml κάναμε 2 φορές σπερματέγχυση, αλλά τίποτα. Ενώ με μικρότερο είχα μείνει και σε φάση, που δεν κάναμε ελεύθερα. Μετά ξαναέπεσε πάλι στα 3.000.000/ml. Αυτό βέβαια μπορεί και να είναι και θέμα εργαστηρίου, αλλά το σίγουρο είναι ότι το σπέρμα είναι χάλια. Μετανιώνω μόνο για τον χρόνο που έχασα με τον 1ο γιατρό.

 

 

Αν γνωρίζαμε από την αρχή που μας οδηγούν τα βήματά μας σιγουρα θα γλίτώναμε από πολλα λάθη στη ζωή μας. Μη το σκέφτεσαι πια,εγινε! Τωρα σημασία έχει το επόμενό σου βήμα. Να εχεις καλή ψυχολογία και ολα καλά θα πάνε...!!!;)

Πότε με το καλό ξεκινας;

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Σε ευχαριστώ πολύ mir μου!!! Ένα πολύ βασικό μας πρόβλημα είναι και το οικονομικο. Ότι μπορει να γλιτωνει κανεις καλό είναι. Γιατί ομως κανεις κάθε μηνα? Αλλάζουν τόσο πολύ τα αποτελεσματα???

 

 

Μετρώ τα επίπεδα των ορμονών τους τελευταίους 5 μήνες και θα συνεχίσω γιατί όντως αλλάζουν, παίζει από μήνα σε μήνα. Μην το κάνεις μία μόνο φορά με τίποτα. Εμένα την 1η φορά μου βγήκε φυσιολογική η τιμή της ορμόνης FSH (αυτή με καίει βασικά) και ο γιατρός μου μου λέει Ok πολύ ωραία ... τον 2ο μήνα (που με δική μου πρωτοβουλία λέω δεν τις ξαναμετράω...?) έπεσα από τα σύννεφα, τον τρίτο τα ίδια και κάπως έτσι συνεχίστηκε η κατάσταση και μπόρεσα να ξεστραβωθώ και να δω πως οι ωοθήκες μου δεν έχουν καλή δυναμική (παρεπιπτόντως να σου πω πως η μέτρηση των επιπέδων της FSH είναι κάτι παραπάνω από ενδεικτική της καλής λειτουργίας των ωοθηκών) ... Αν έμενα στα λεγόμενα του 1ου γιατρού, ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι...θα έχανα τόσο καιρό...

Link to comment
Share on other sites

larisa μου αν και ακομα δεν εχω εμπεδωσει πληρως τη διαδικασία, σου ευχομαι να πανε ολα τελεια!!!να εχεις καθε επιτυχια και να αποβάλλεις οσο μπορείς το αγχος.Δύσκολο μεν αλλά πρεπει. Επικεντρώσου στο εργο σου και οπως ειπες ηρθε η ωρα επιτελους...Τουλάχιστον ξέρεις που βαδίζεις και να σκεφτεσαι θετικά. Όσο με παίρνει και μενα από κάτω, διαβάζοντας τόσες ιστορίες εδώ παίρνω κουράγιο και φόρα!!! Αν επιτρέπεται που πας? Εγώ είμαι από επαρχία και δεν έχω ιδέα τι παίζει. Ποσο θα σου στοιχίσει? δε θέλω να γίνομαι αδιάκριτη, απλά αν θες μου λες. Ισως σε λίγο διάστημα μπω κι εγω στο χορο... Θα χαρώ να μου πεις νεα σου! Να έχεις πίστη και δύναμη και ολα θα πανε καλα!!!!!!!!!!! Και πάλι καλη επιτυχια!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Μετρώ τα επίπεδα των ορμονών τους τελευταίους 5 μήνες και θα συνεχίσω γιατί όντως αλλάζουν, παίζει από μήνα σε μήνα. Μην το κάνεις μία μόνο φορά με τίποτα. Εμένα την 1η φορά μου βγήκε φυσιολογική η τιμή της ορμόνης FSH (αυτή με καίει βασικά) και ο γιατρός μου μου λέει Ok πολύ ωραία ... τον 2ο μήνα (που με δική μου πρωτοβουλία λέω δεν τις ξαναμετράω...?) έπεσα από τα σύννεφα, τον τρίτο τα ίδια και κάπως έτσι συνεχίστηκε η κατάσταση και μπόρεσα να ξεστραβωθώ και να δω πως οι ωοθήκες μου δεν έχουν καλή δυναμική (παρεπιπτόντως να σου πω πως η μέτρηση των επιπέδων της FSH είναι κάτι παραπάνω από ενδεικτική της καλής λειτουργίας των ωοθηκών) ... Αν έμενα στα λεγόμενα του 1ου γιατρού, ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι...θα έχανα τόσο καιρό...

 

Mir μου με εβαλες σε σκέψεις. Θα κανονίσω ραντεβού να τις κάνω κι εγώ. Είμαι σε μια φάση που δεν αντέχω τη στασιμότητα. Κάτι είναι κι αυτό για να με απασχολεί μέχρι να τελειώσει ο αντρας μου τη θεραπεία και να εχουμε τα νεα αποτελέσματα! Δυστυχώς οι γιατροί μας ταλαιπωρούν πολύ. Είναι τοσο δυσκολο να σκεφτούν οτι παιζουν με την αγωνια μας και τις αντοχες μας???

Link to comment
Share on other sites

Mir μου με εβαλες σε σκέψεις. Θα κανονίσω ραντεβού να τις κάνω κι εγώ. Είμαι σε μια φάση που δεν αντέχω τη στασιμότητα. Κάτι είναι κι αυτό για να με απασχολεί μέχρι να τελειώσει ο αντρας μου τη θεραπεία και να εχουμε τα νεα αποτελέσματα! Δυστυχώς οι γιατροί μας ταλαιπωρούν πολύ. Είναι τοσο δυσκολο να σκεφτούν οτι παιζουν με την αγωνια μας και τις αντοχες μας???

 

 

Για μένα θα κάνεις την καλύτερη δουλειά... Στο λέω αυτό γιατί εγώ, πριν 3-4 χρόνια που ξεκινήσαμε τις προσπάθειες, ήμουν στην κοσμάρα μου. Αν είχα προβληματιστεί λίγο παραπάνω θα πήγαινα νωρίτερα και ίσως σήμερα να ήταν καλύτερα τα δεδομένα μου... Το μόνο που έχεις να χάσεις είναι λίγο από τον χρόνο σου αλλά θα κερδίσεις πολλά. Αν μάλιστα τα αποτελέσματα είναι καλά θα πεις στον εαυτό σου εντάξει το τσέκαρα αυτό, θα ησυχάσεις δλδ και θα προχωράς στο επόμενο στάδιο...Καλή επιτυχία και εύχομαι φυσικά μόνο καλά αποτελέσματα ;)

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

MIr μου ήδη μετανιώνω για το χαμένο χρόνο! Δεν ξέρω γιατί αλλα από την αρχή΄είχα κάτι σαν προαίσθημα οτι κάποιο προβλημα θα υπάρχει. Στην αρχή εθελοτυφλούσα και το απεφευγα για να μη φορτιστούμε με το αγχος των εξετάσεων, οχι τοσο για μένα αλλα για τον αντρα μου που επεμενε οτι εφταιγε το αγχος μου. Δυστυχως επαληθευτηκα!!!! Τελοσπάντων θα ξεκινησω δυναμικά πλέον και ευχομαι κι εγω ευχαριστα νέα σε ολες μας...Κάλλιο αργα παρα ποτε,ε?

Link to comment
Share on other sites

miranda μου καλή σου ημέρα. Είμαι από Πελλοπόνησο και να φανταστείς ότι ivf κάνω στο πανεπιστημιακό της Λάρισας. Είχα ακούσει πολύ καλά λόγια για τον καθηγητή Μεσσήνη και ελπίζω στο καλύτερο αποτέλεσμα. Στα δημόσια νοσοκομεία δεν πληρώνεις τίποτα. Δεν ξέρω βέβαια τι ταμείο έχεις. Με το ικα συγκεκριμένα περνάς από μια επιτροπή και αν σου εγκρίνουν την ivf τότε είναι όλα δωρεάν, εκτός από κάποια φάρμακα που πληρώνεις κάποια συμμετοχή. Σε ευχαριστώ για το κουράγιο που μου δίνεις και ότι άλλο χρειαστείς πες μου.

DrHNp3.png
Link to comment
Share on other sites

miranda μου καλή σου ημέρα. Είμαι από Πελλοπόνησο και να φανταστείς ότι ivf κάνω στο πανεπιστημιακό της Λάρισας. Είχα ακούσει πολύ καλά λόγια για τον καθηγητή Μεσσήνη και ελπίζω στο καλύτερο αποτέλεσμα. Στα δημόσια νοσοκομεία δεν πληρώνεις τίποτα. Δεν ξέρω βέβαια τι ταμείο έχεις. Με το ικα συγκεκριμένα περνάς από μια επιτροπή και αν σου εγκρίνουν την ivf τότε είναι όλα δωρεάν, εκτός από κάποια φάρμακα που πληρώνεις κάποια συμμετοχή. Σε ευχαριστώ για το κουράγιο που μου δίνεις και ότι άλλο χρειαστείς πες μου.

 

 

Kαλημέρα larisa και σε σενα. Δηλαδη εσυ εικει δεν πληρωνεις?παρα μονο τα φαρμακα? Εγω ειμαι ξενοδοχουπάλληλος, ειχα ταξυ. Πλεον ομως εχει παει στο ικα και γινεται ενα μπαχαλο ακομη. Απότι λέγαμε και με την mir θα παω σε ενα γιατρο του ικα -ο δικος μου δεν εχει- να μου γραψει ορμονολογικες.Θα περιμενουμεκαι τα αποτελέσματα απο το δευτερο σπερμοδιαγραμμα μετα την αγωγη και βλεπουμε.

 

Ειναι η πρώτη φορά που κάνεις; Θα χαιρομουν πολύ να μου γράψεις τα νέα σου,πως πηγαν τα πράγματα. Και πάλι καλά αποτελέσματα! :):)

Link to comment
Share on other sites

miranda επειδή έπεσα στις απεργείες του ίκα και ήθελα πάρα πολύ να ξεκινήσω αυτό τον μήνα αποφασίσαμε με τον γιατρό να μην πάρω τα κλασικά φάρμακα της ivf, αλλά μόνο τα serpafar λόγω ότι ανταποκρίνεται καλά ο οργανισμός μου και το θέμα μας είναι το σπέρμα. Γι' αυτό ούτε για φάρμακα έδωσα τίποτα. Η πρώτη φορά είναι και ελπίζω η τελευταία. Σου εύχομαι και εσένα να πάνε όλα καλά και να τα καταφέρεις φυσιολογικά.

DrHNp3.png
Link to comment
Share on other sites

miranda επειδή έπεσα στις απεργείες του ίκα και ήθελα πάρα πολύ να ξεκινήσω αυτό τον μήνα αποφασίσαμε με τον γιατρό να μην πάρω τα κλασικά φάρμακα της ivf, αλλά μόνο τα serpafar λόγω ότι ανταποκρίνεται καλά ο οργανισμός μου και το θέμα μας είναι το σπέρμα. Γι' αυτό ούτε για φάρμακα έδωσα τίποτα. Η πρώτη φορά είναι και ελπίζω η τελευταία. Σου εύχομαι και εσένα να πάνε όλα καλά και να τα καταφέρεις φυσιολογικά.

 

 

Ναι, αυτο σκεφτομουν κι εγώ! Με τις απεργίες πάνω που είπα να κανω κάτι παλι αναμονή. Να σε ρωτήσω; Τα serpafar που αναφέρεις για ποιο λόγο στα δίνει;Εχω διαβάσει και αλλού για αυτά εδω μέσα αλλά δεν έχω καταλάβει ακριβώς. Η αλήθεια είναι οτι οι πληροφορίες που παίρνω από εδω με βομβαρδίζουν και καμιά φορά δε συγκρατώ πράγματα. Επίσης επειδή πάλι το έχω διαβάσει εδώ, παίρνεις καθόλου felicine? Αν ξέρεις στα γράφει ο γιατρός ή μπορούμε να τα πάρουμε μόνες μας από το φαρμακείο;

Και αλλη μια ερώτηση, ελπίζοντας να μη σε ζάλισα. Από μεριά σου είναι όλα καλά;Δηλαδή το πρόβλημά σας είναι μόνο στο σπέρμα; Συγνώμη αν το έχεις αναφέρει ήδη και μου διαφεύγει. Σου ευχομαι κι εσένα να γίνει ένα μικρό θαυματάκι και έστω και τελευταία στιγμή να χρειαστεί να μη συνεχίσεις με την εξωσωματική. Συμβαίνει συχνα, από οτι εχω διαβάσει. Κι εγώ εκεί εναποθέτω τις ελπίδες μου.Μικρές μεν, αλλα υπάρχουν κάποιες ακόμη...;)

Link to comment
Share on other sites

Τα serpafar τα πέρνεις για να κάνεις περισσότερα ωοθηλάκια ώστε να μεγαλώσει το ποσοστό επιτυχίας. Η ivf πλέον είναι μονόδρομος για εμένα, αλλά δεν με πειράζει, ισά ίσα που ανυπομονώ να έρθει η ώρα της εμβρυομεταφοράς. Όσο για τα felicine δεν έχω ακούσει κάτι. Το πρόβλημα το έχουμε με το σπέρμα, για αυτό έχουμε αποκλείσει το ενδεχόμενο φυσιολογικής σύλληψης μετά από 4 χρόνια. Ελπίζω να βοήθησα.

DrHNp3.png
Link to comment
Share on other sites

Τα serpafar τα πέρνεις για να κάνεις περισσότερα ωοθηλάκια ώστε να μεγαλώσει το ποσοστό επιτυχίας. Η ivf πλέον είναι μονόδρομος για εμένα, αλλά δεν με πειράζει, ισά ίσα που ανυπομονώ να έρθει η ώρα της εμβρυομεταφοράς. Όσο για τα felicine δεν έχω ακούσει κάτι. Το πρόβλημα το έχουμε με το σπέρμα, για αυτό έχουμε αποκλείσει το ενδεχόμενο φυσιολογικής σύλληψης μετά από 4 χρόνια. Ελπίζω να βοήθησα.

 

 

Σε ευχαριστώ για την απάντηση! Πάντα βοηθαει ;)!!! Ισα ισα που νοιώθω οτι σε κουρασα με τόσες ερωτήσεις... :oops::oops::oops:

Την άλλη εβδομάδα πας, είπες ε? Να μας ενημερώνεις καλή μου αν θες ...

Link to comment
Share on other sites

Δεν με κούρασες καθόλου, αντιθέτως εδώ είμαστε η μια για την άλλη, μιας και είναι κάποια θέματα που δεν μπορούμε να τα συζητήσουμε με ανθρώπους που δεν τα έχουν περάσει και δεν μας καταλαβαίνουν. Θα σας ενημερώσω όταν γίνει η ωοληψία και στην συνέχεια η εμβρυομεταφορά.

DrHNp3.png
Link to comment
Share on other sites

ναι κοριτσάκι μου, ετσι ειναι. Από τη στιγμή που εκανα εγγραφή δεν ξεκολλάω από εδώ. Δεν ειχα άλλο τροπο να τα μοιραστώ ολα αυτά που με πνίγουν τόσο καιρό,ακόμη και με τον αντρα μου ο οποίος είναι πολύ υπομονετικός και συνεργάσιμος, δε μπορώ να εκφραστώ το ίδιο.Σαν γυναίκες καταλαβαίνουμε απόλυτα η μία την άλλη και δυστυχώς ο κόσμος γύρω μας είναι πολύ κακός. Ασε που μη γελάσεις, πιστεύω πολύ στο κακό μάτι και δε θέλω να μάθει κανείς τι συμβαίνει. Υπάρχουν δυστυχώς αρκετοί που θα τους ξεβόλευε η εγκυμοσύνη μου, και το βλέπω με προκατάληψη...

Μόνο με τους δικούς μου θα μπορούσα να μιλήσω αλλά δε θέλω να τους στενοχωρήσω και να τους μεταφέρω όλο αυτό το αγχος πριν καλά καλά καταλήξουμε οπουδήποτε. Έχουν ήδη περάσει ακετά εξαιτίας μου, χωρίς βέβαια να φταίω εγώ αλλά οι άλλοι γύρω μου.

Σε ευχαριστώ πολύ για την ανταπόκρισή σου!!!

Για άλλη μια φορά σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου τα καλυτερα γλυκεια μου!!!

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς τα ίδια πράγματα σκέφτομαι και εγώ. Έχω κολλήσει με το forum και ψάχνω συνέχεια πληροφορίες για το οτιδήποτε, αν και πιστεύω ότι κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή και παίζει ρόλο και η τύχη. Έχω υποσχεθεί όμως στον εαυτό μου ότι από εβδομάδα που θα κάνω την εμβρυομεταφορά θέλω να είμαι ήρεμη και μην μπαίνω κάθε λίγο και αγχώνομαι με τα διάφορα θέματα. Έχω μάθει αρκετά πράγματα από εδώ μέσα αλλά δεν σου κρύβω ότι μετά είμαι πιο αγχωμένη και πιο προβληματισμένη.

DrHNp3.png
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...