Δημοσιεύονται από το Γραφείο Διασύνδεσης Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Οι θέσεις αυτές αποτελούν ένα μέρος των θέσεων που αναρτώνται καθημερινά σε διάφορους ιστότοπους και κατηγοριοποιούνται σε κύριες ομάδες ανάλογα με το αντικείμενο απασχόλησης.
Είναι καλό να συμμετέχει ένας μαθητής σε διαγωνισμούς;
Φυσικά από την μια πλευρά οι γονείς και οι καθηγητές καλούνται να μην πιέζουν τα παιδιά. Υπάρχουν όμως παιδιά που αποζητούν την μαθησιακή πρόκληση και αυτό είναι κάτι που δεν θα έπρεπε να αγνοηθεί, αντιθέτως να καλλιεργηθεί.
Η αίσθηση της συμμετοχής σε διαγωνισμό και ανάδειξη των καλύτερων σίγουρα εμπεριέχει την πιθανότητα αποτυχίας. Μαθητές όμως που διαθέτουν όρεξη για αναμέτρηση και δεν έχουν βιώσει αρνητικά συναισθήματα σε πιθανές αποτυχίες, μπορούν να κερδίσουν από αυτές τις εμπειρίες.
η προσπάθεια μετράει, κάθε συμμετοχή κάνει μια αναμέτρηση να φαίνεται πιο φυσική και μέρος της ζωής.
κάθε προσπάθεια βελτιώνει και δίνει μεγαλύτερες πιθανότητες για επόμενη συμμετοχή – αυτή είναι η αξία της αναμέτρησης, η δυνατότητα του να γίνεσαι καλύτερος βλέποντας τις επιδόσεις των άλλων.
τα ίδια κριτήρια υπάρχουν και στην αναμέτρηση των παιδιών που αθλούνται.
θα είναι απαραίτητο να ακούσουν οι γονείς και οι καθηγητές τα συναισθήματα του παιδιού και να τα αποδεχτούν/συζητήσουν εάν εκείνο δεν μπορεί να βιώσει την αναμέτρηση ως ενδιαφέρουσα εμπειρία και δείχνει να επηρεάζεται αρνητικά.
Kangarοu – διεθνής διαγωνισμός μαθηματικών
Δείτε εδώ για τον διαγωνισμό Kangaroo – διαγωνισμός μαθηματικών για παιδιά Β’Δημοτικού εώς Γ΄Λυκείου :