➔ ParentsCafe.gr

Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο

Η ισχύουσα νομοθεσία για τα Ολοήμερα Δημοτικά σχολεία: ώρες λειτουργίας, ωρολόγια προγράμματα και κανονισμοί λειτουργίας.

Μαρούσι, 22- 8- 2008 Αριθ. Πρωτ.    Βαθμός Προτερ.     Φ.50/492/108832 /Γ1

Διαφημίσεις

 

 

 

 

1.3. Διδακτικά Αντικείμενα απογευματινής Προαιρετικής Ζώνης

Με την έναρξη της Σχολικής Χρονιάς, οι γονείς των μαθητών που παρακολουθούν το Ολοήμερο Πρόγραμμα δηλώνουν εάν επιθυμούν να παρακολουθήσουν τα παιδιά τους την απογευματινή- προαιρετική Ζώνη (16.15-17.00) και επιλέγουν επιπλέον έως 3 διδακτικά αντικείμενα.
Τα πρόσθετα Διδακτικά Αντικείμενα επιλογής και οι ώρες στην Προαιρετική Ζώνη ορίζονται με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων, ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή της Σχολικής Μονάδας, ο οποίος λαμβάνει υπόψη του τις προτιμήσεις των μαθητών.

 

 

2.2 Το Ωρολόγιο Πρόγραμμα

Το βασικό πλαίσιο Ωρολογίου Προγράμματος για τα 1/θέσια, 2/θέσια, 3/θέσια, 4/θέσια και 5/θέσια Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία ορίζεται με τη Φ.20/482/95210/Γ1/9-9-2003 (ΦΕΚ 1325/2003 τ.Β΄) Υπουργική Απόφαση και έχει ως εξής:

 

 

3. Ωράριο Λειτουργίας και Ωρολόγιο Πρόγραμμα Ολοήμερων Πειραματικών Σχολείων

Το Ωράριο Λειτουργίας και το Ωρολόγιο Πρόγραμμα των Ολοήμερων Πειραματικών Σχολείων καθορίζεται με τη Φ. 51/154/77093/Γ1/28-7-2006 (ΦΕΚ 1139/23-8-06, τ.Β΄) Υπουργική Απόφαση.

 

 

Γ. Θέματα λειτουργίας

1. Εφημερεύοντες – Επιτήρηση μαθητών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα

Οι εφημερεύοντες ορίζονται με πράξη του Συλλόγου Διδασκόντων. Στις εφημερίες συμμετέχουν και οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων, λαμβανομένων υπόψη και των παρακάτω περιπτώσεων :
– Οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων που συμπληρώνουν το ωράριο τους σε δύο σχολεία κάνουν εφημερία μόνο στο ένα, σ’ αυτό που διδάσκουν τις περισσότερες ώρες.
– Καθήκοντα εφημερίας δεν ανατίθενται σε εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων που διδάσκουν σε τρία ή και περισσότερα σχολεία, όταν τουλάχιστον το ένα από αυτά λειτουργεί σε χωριστό κτίριο.
Στην ίδια πράξη του Συλλόγου Διδασκόντων καθορίζονται τα καθήκοντα και οι αρ¬μοδιότητες των εκπαιδευτικών του Ολοήμερου Προγράμματος.
Σε κάθε σχολείο ο Υποδιευθυντής-Υπεύθυνος του Ολοήμερου Προγράμματος ή ο Υπεύθυνος του Ολοήμερου Προγράμματος παραμένει μέχρι τη λήξη του υποχρεωτικού Ολοήμερου Προγράμματος, ανεξάρτητα αν διδάσκει ή όχι την τελευταία ώρα και φροντίζει για την ασφαλή αποχώρηση των μαθητών.

2. Κατανομή των τμημάτων του Ολοήμερου Προγράμματος

Για την κατανομή των ολοήμερων τμημάτων των Δημοτικών Σχολείων ισχύει η αναλογία των 25 μαθητών προς ένα δάσκαλο.
Διευκρινίζουμε πως ένας εκπαιδευτικός μπορεί να αναλάβει 2 ή περισσότερα τμήματα προκειμένου να συμπληρώσει το ωράριό του αυτό όμως δεν επιτρέπει την παράλληλη διδασκαλία των τμημάτων στην ίδια διδακτική ώρα.
Υποτμήματα δημιουργούνται μόνο για το διδακτικό αντικείμενο της Αγγλικής Γλώσσας, σε περιπτώσεις κοινών τμημάτων μαθητών των τάξεων Α΄ και Β΄ με μαθητές των τάξεων Γ΄, Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ και μόνο μετά τη σύμφωνη γνώμη του Σχολικού Συμβούλου και του Δ/ντή Π.Ε. ή Προϊσταμένου Γραφείου

3. Αναστολή λειτουργίας Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου

Όταν δε συμπληρώνεται ο ελάχιστος αριθμός μαθητών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα του Σχολείου ή σε περιπτώσεις που είναι αδύνατη η λειτουργία του Ολοήμερου Σχολείου, μπορεί να ανασταλεί η λειτουργία του για ένα έτος μόνο με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Π.Ε. και Δ.Ε, ύστερα από αιτιολογημένη πρόταση του οικείου Σχολικού Συμβούλου και του Διευθυντή Εκπαίδευσης. Παρακαλούνται οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων στις περιπτώσεις που δε συμπληρώνεται ο ελάχιστος αριθμός μαθητών για τη λειτουργία του Ολοήμερου να ενημερώνουν άμεσα τον Προϊστάμενο Γραφείου ή το Διευθυντή Εκπαίδευσης.
Οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης να υποβάλλουν προς ενημέρωση, στη Διεύθυνση Σπουδών Π.Ε του ΥΠΕΠΘ, μέχρι τις 12-10-2008 πίνακα Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων, τα οποία με απόφασή τους δεν θα λειτουργήσουν ως Ολοήμερα και στον οποίο να φαίνεται ο λόγος αναστολής του Προγράμματος.

4. Υποχρεωτικό διδακτικό ωράριο

• Όσοι Μόνιμοι ή Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί δε συμπληρώνουν το ωράριό τους στο Πρωινό Πρόγραμμα, αναλαμβάνουν τμήματα ή ώρες από το Ολοήμερο πρόγραμμα. Σε κάθε περίπτωση τηρείται η σχετική διάταξη του Νόμου, σύμφωνα με την οποία ο εκπαιδευτικός δεν υποχρεούται να παραμείνει στο σχολείο πέραν των 6 ωρών.
• Όσοι Μόνιμοι ή Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί δε συμπληρώνουν το ωράριό τους στο Ολοήμερο Πρόγραμμα, αναλαμβάνουν να διδάξουν μαθήματα στο Πρωινό Πρόγραμμα. Σε κάθε περίπτωση τηρείται η σχετική διάταξη του Νόμου, σύμφωνα με την οποία ο εκπαιδευτικός δεν υποχρεούται να παραμείνει στο σχολείο πέραν των 6 ωρών.
• Ο Υπεύθυνος του Ολοήμερου, όπως αυτός έχει ορισθεί από το Σύλλογο Διδασκόντων, χρεώνεται τις 5 ώρες σίτισης και επομένως αυτές οι ώρες αφαιρούνται από το υποχρεωτικό διδακτικό του ωράριο.
Οι Σχολικοί Σύμβουλοι, οι Δ/ντές Εκπαίδευσης, οι Προϊστάμενοι Γραφείων και οι Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων, είναι υπεύθυνοι για την εφαρμογή των παραπάνω, ώστε να επιτυγχάνεται πλήρης κάλυψη του διδακτικού ωραρίου όλων ανεξαιρέτως των εκπαιδευτικών.

5. Συστεγαζόμενα Σχολεία

Τα συστεγαζόμενα σχολεία συγκροτούν ενιαία τμήματα ολοήμερου, ώστε να διευκολύνεται η κατά ομάδες τάξεων κατανομή των μαθητών σε ενιαία τμήματα. Οι Σύλλογοι Διδασκόντων των συστεγαζόμενων σχολείων συνεδριάζουν και αποφασίζουν από κοινού τον ένα Υπεύθυνο Ολοήμερου Προγράμματος στον οποίο θα προσμετρηθούν οι 5 ώρες της σίτισης. Σε περίπτωση διαφωνίας ζητείται η παρέμβαση του Σχολικού Συμβούλου και του οικείου Προϊσταμένου Γραφείου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή του Διευθυντή Εκπαίδευσης.
Για τη λειτουργία της Πρωινής Ζώνης στα συστεγαζόμενα σχολεία, εφόσον ο αριθμός μαθητών είναι μικρός, γίνονται κοινά τμήματα. Επομένως, ο αριθμός των 5 μαθητών μπορεί να προκύψει απ’ όλες τις σχολικές μονάδες που συστεγάζονται και έχουν κοινό ωράριο εργασίας.
Οι σύλλογοι διδασκόντων, με εισήγηση των Διευθυντών, ορίζουν τον ή τους εκπαιδευτικούς που θα είναι υπεύθυνοι για την εφαρμογή του προγράμματος της Πρωινής Ζώνης. Για τους εκπαιδευτικούς που αναλαμβάνουν την πρωινή Ζώνη ισχύουν τα αναφερόμενα στη Φ.12/682/72791/Γ1/4-6-08 εγκύκλιο του ΥΠΕΠΘ, με θέμα «Προγραμματισμός σχολικού έτους 2008-09»

6. Συνεργασία των δασκάλων του Πρωινού Προγράμματος με τους δασκάλους του Ολοήμερου Προγράμματος και έλεγχος παρουσιών.

Η έλλειψη συνεργασίας μεταξύ των δασκάλων και επομένως η έλλειψη συντονισμένης και στοχευμένης παρέμβασης στερεί από τους μαθητές τη δυνατότητα να εμπεδώσουν καλύτερα την ύλη που διδάχθηκαν, αλλά και δεν επιτρέπει την ουσιαστική αντιμετώπιση πιθανών προβλημάτων. Για το σκοπό αυτό:
α. Οι δάσκαλοι του πρωινού – κανονικού προγράμματος συνεργάζονται στενά με τους δασκάλους του Ολοήμερου Προγράμματος, ανταλλάσσουν απόψεις και επανασχεδιάζουν τη διδασκαλία τους, όπου κριθεί απαραίτητο. Οι συναντήσεις αυτές πραγματοποιούνται σε καθορισμένη ημέρα της εβδομάδας (τουλάχιστον μία την εβδομάδα).
β. Προκειμένου στο ΥΠΕΠΘ να υπάρχει σαφής εικόνα της στελέχωσης και λειτουργίας του Ολοήμερου Σχολείου παρακαλούνται οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων να ενημερώνουν άμεσα το Διευθυντή Εκπαίδευσης ή τον Προϊστάμενο του Γραφείου για οποιαδήποτε μεταβολή παρουσιάζεται στον αριθμό των μαθητών που φοιτούν στο Ολοήμερο Πρόγραμμα. Παράλληλα οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων να αποστέλλουν στο Δ/ντή Εκπαίδευσης ή στον Προϊστάμενο του Γραφείου, στην αρχή κάθε τριμήνου, ονομαστική κατάσταση των μαθητών που φοιτούν στο Ολοήμερο πρόγραμμα.

7. Συνεργασία των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων

Ο Διευθυντής του σχολείου, με την πρόσληψη των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων και την ανάθεση διδασκαλίας στο σχολείο, διαθέτει σ΄ αυτούς φάκελο (portfolio) με το αντίστοιχο πρόγραμμα σπουδών κάθε μαθήματος και τις εγκυκλίους για το Ολοήμερο Σχολείο, ώστε αυτοί να ενημερωθούν πλήρως. Το Πρόγραμμα Σπουδών κάθε διδακτικού αντικειμένου του Ολοήμερου Προγράμματος (Νέες Τεχνολογίες, Αθλητισμός, Αγγλικά, Μουσική, Χορός, Εικαστικά, Θεατρική Αγωγή) αναφέρεται στις Φ.20/482/95210/Γ1/9-9-03 (ΦΕΚ 1325/16-9-2003) και Φ.50/76/121153/Γ1/13-11-02 (ΦΕΚ 1471/2002) Υπουργικές Αποφάσεις.
Οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων του Πρωινού Προγράμματος συνεργάζονται στενά με τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων του Ολοήμερου Προγράμματος, ανταλλάσσουν απόψεις, κάνουν διορθωτικές παρεμβάσεις, όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο και εφαρμόζουν όλες τις σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας (σχέδια μαθήματος, διαθεματικότητα, ομαδοσυνεργατική, κλπ).
Οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων του Ολοήμερου Προγράμματος:
– προσφέρουν τις υπηρεσίες τους καθ’ όλη τη διάρκεια του ωραρίου τους για την καλή λειτουργία του σχολείου.
– συμμετέχουν στις κοινές συσκέψεις και συνεδριάσεις του συλλόγου διδασκόντων για θέματα που αφορούν τη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος.

8. Προγραμματισμός-Απολογισμός Δραστηριοτήτων

α. Οι δάσκαλοι του Ολοήμερου προγραμματίζουν την ύλη που θα διδάξουν και καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να διασφαλιστεί τόσο ο κοινωνικός όσο και παιδαγωγικός ρόλος του Ολοήμερου Σχολείου. Για το λόγο αυτό συνεργάζονται στενά με το Σχολικό Σύμβουλο, τον οποίο καλούν κάθε φορά που κρίνουν αναγκαίο. Οι Σχολικοί Σύμβουλοι επισκέπτονται τα Ολοήμερα σχολεία της περιοχής ευθύνης τους, καθοδηγούν τους εκπαιδευτικούς και συζητούν τα ιδιαίτερα προβλήματα που αυτοί συναντούν, παρέχοντας τις απαραίτητες οδηγίες και υποδείξεις για την άριστη λειτουργία του Ολοήμερου.
β. Όλοι οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται σε Ολοήμερα Τμήματα συντάσσουν προγραμματισμό δραστηριοτήτων στην αρχή κάθε σχολικού έτους. Στο τέλος κάθε διδακτικού έτους συνεδριάζει ο Σύλλογος Διδασκόντων κάθε σχολικής μονάδας με θέμα: «Απολογισμός διδακτικού έτους». Κατά τη συνεδρίαση, οι δάσκαλοι κάθε τάξης ή τμήματος, καθώς και οι εκπαιδευτικοί του Ολοήμερου Προγράμματος καταθέτουν το δικό τους απολογισμό, όπου αναφέρουν μεταξύ άλλων και θέματα σχετικά με τη λειτουργία του Τμήματός τους, προβλήματα που συνάντησαν, λύσεις που έδωσαν, προγράμματα που εφάρμοσαν, προτάσεις για τη βελτίωση της ποιότητας εκπαίδευσης και ό, τι άλλο κρίνουν αναγκαίο. Με βάση τους απολογισμούς όλων των εκπαιδευτικών συντάσσεται ο συνολικός απολογισμός της σχολικής μονάδας και υποβάλλεται από το Διευθυντή της στο Σχολικό Σύμβουλο, ο οποίος τον λαμβάνει υπόψη κατά τη σύνταξη της τελικής έκθεσης-απολογισμού του (Φ. 353.1./324/105657/Δ1/8-10-02, ΦΕΚ 1340 τ. Β, ΥΑ)
γ. Οι Δάσκαλοι και οι Εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων του Ολοήμερου τηρούν portfolio μαθητή, όπου καταγράφονται οι δραστηριότητες και οι επιδόσεις όλων των μαθητών, προς ενημέρωση των γονέων, των δασκάλων και των Σχολικών Συμβούλων.

9. Σίτιση

Στο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο προβλέπεται χρόνος για το γεύμα των παιδιών που ετοιμάζουν οι γονείς από το σπίτι. Ο Υποδιευθυντής – Υπεύθυνος του Ολοήμερου ή ο Υπεύθυνος του Ολοήμερου Προγράμματος, στον οποίο προσμετρώνται οι ώρες σίτισης, έχει την ευθύνη της οργάνωσης του γεύματος των μαθητών. Αξιοποιώντας τις καθημερινές εμπειρίες και τα διαφορετικά βιώματα των μαθητών, τους παροτρύνει τους να συμμετέχουν ενεργά στον προγραμματισμό και στην οργάνωση της διαδικασίας του γεύματος. Ο ίδιος συνεργάζεται με τους μαθητές καθ’ όλη τη διάρκεια του γεύματος, ώστε να εξασφαλίσει την ομαλή διεξαγωγή του. Ο Υπεύθυνος του Ολοήμερου δεν πρέπει να ξεχνά πως η ώρα του γεύματος έχει και παιδαγωγική αξία, διευρύνοντας το πεδίο εμπειριών και γνώσεων των παιδιών και δίνοντάς τους την ευκαιρία να κατακτήσουν δεξιότητες, να αναπτύξουν την αυτονομία τους, να επικοινωνήσουν και παράλληλα να αποκτήσουν σωστές διατροφικές συνήθειες και να κατακτήσουν αντίστοιχους τρόπους συμπεριφοράς κατά την ώρα του γεύματος. Ο Υποδιευθυντής – Υπεύθυνος του Ολοήμερου ή ο Υπεύθυνος του Ολοήμερου Προγράμματος φροντίζει ώστε η αίθουσα που θα πραγματοποιείται το γεύμα να χρησιμοποιείται αποκλειστικά για αυτό το σκοπό, ή μεριμνά να παραδίδεται καθαρή μετά το γεύμα, αν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί ως αίθουσα διδασκαλίας.

10. Περιπτώσεις αδυναμίας στελέχωσης των τμημάτων από εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων.

Στις περιπτώσεις έλλειψης εκπαιδευτικού συγκεκριμένης ειδικότητας γίνεται αντικατάσταση του Διδακτικού Αντικειμένου της ειδικότητας αυτής με άλλο, για το οποίο υπάρχει διαθέσιμος αριθμός εκπαιδευτικών.
Στις περιπτώσεις έλλειψης εκπαιδευτικών Αγγλικής οι ώρες προστίθενται στις ώρες του δασκάλου, για την προετοιμασία και την ενισχυτική διδασκαλία στη Γλώσσα και τα Μαθηματικά.
Στις περιπτώσεις έλλειψης εκπαιδευτικών πληροφορικής οι δύο (2) ώρες της Πληροφορικής διατίθενται για άλλο διδακτικό αντικείμενο επιλογής, ενώ στις περιπτώσεις που ούτε αυτό καταστεί δυνατό, οι 2 ώρες προστίθενται στις ώρες του δασκάλου.

11. Συνεργασία με τους γονείς

Με την έναρξή της Σχολικής Χρονιάς οι εκπαιδευτικοί του Ολοήμερου Προγράμματος καλούν τους γονείς των μαθητών που θα παρακολουθήσουν τα Ολοήμερα Τμήματα και τους ενημερώνουν για τον κοινωνικό και παιδαγωγικό ρόλο του Ολοήμερου Σχολείου, καθώς και για το πρόγραμμα που θα ακολουθήσουν.
Οι εκπαιδευτικοί του Ολοήμερου Προγράμματος οφείλουν να ενημερώνουν τους γονείς των μαθητών για την πρόοδό τους. Για το λόγο αυτό από την αρχή λειτουργίας του Ολοήμερου Προγράμματος ορίζουν συγκεκριμένη μέρα και ώρα για συνάντηση και συνεργασία με τους γονείς.

12. Οργάνωση του Ολοήμερου Σχολείου

Για τον καλύτερο προγραμματισμό και την οργάνωση του Ολοήμερου Σχολείου επισημαίνουμε επιπλέον τα παρακάτω σημεία:
α. Πριν το χωρισμό των τάξεων και την ανάθεση του διδακτικού έργου στους δασκάλους, λαμβάνονται υπόψη οι πραγματικές ανάγκες του Ολοήμερου, ώστε να ορισθούν όσοι θα διδάσκουν αποκλειστικά στο Ολοήμερο και όσοι θα συμπληρώνουν σε αυτό μέρος του υποχρεωτικού τους ωραρίου. Βασικός άξονας για τον υπολογισμό αυτό είναι η αναλογία στα τμήματα του Ολοήμερου Προγράμματος των 50 μαθητών ανά δάσκαλο.
β. Το Ολοήμερο λειτουργεί με κανονικό ωράριο και πρόγραμμα, με το δάσκαλο του τμήματος, από την επόμενη ημέρα του Αγιασμού και ενημερώνονται οι γονείς και οι μαθητές για τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας του, καθώς και για τη λειτουργία της Προαιρετικής Ζώνης στα 6/θέσια και άνω Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία.
γ. Η αποχώρηση των μαθητών που παρακολουθούν το Ολοήμερο Πρόγραμμα γίνεται στις 16:00 (για τα 1/θέσια, 2/θέσια, 3/θέσια, 4/θέσια και 5/θέσια Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία) ή στις 16:15 (για τα 6/θέσια και άνω Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία). Δε θα γίνονται αποδεκτά αιτήματα για πρόωρη αποχώρηση μαθητών, αφού κάτι τέτοιο καταργεί το Ολοήμερο Πρόγραμμα, του οποίου η παρακολούθηση είναι υποχρεωτική μέχρι τη λήξη του. Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζονται τα παιδαγωγικά αποτελέσματα του Ολοήμερου Σχολείου.
δ. Η προαιρετικότητα ισχύει μόνο για την παρακολούθηση της Προαιρετικής Ζώνης 16.15΄- 17.00΄ στα 6/θέσια και άνω Ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία, καθώς και στην παρακολούθηση της Πρωινής Ζώνης.
ε. Οι Διευθυντές των σχολείων, ο Υποδιευθυντής – Υπεύθυνος του Ολοήμερου ή ο Υπεύθυνος του Ολοήμερου Προγράμματος παρακολουθούν και ελέγχουν συστηματικά την ορθή εφαρμογή των απαραίτητων διαδικασιών για την επιτυχή εφαρμογή του προγράμματος. Επίσης είναι υπεύθυνοι για την παρακολούθηση της φοίτησης των μαθητών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα.
Στην περίπτωση συνεχούς απουσίας των μαθητών ενός Ολοήμερου Τμήματος ο Διευθυντής του σχολείου σε συνεργασία με τον Υποδιευθυντή – Υπεύθυνο του Ολοήμερου ή τον Υπεύθυνο του Ολοήμερου Προγράμματος ενημερώνει εκ νέου τους γονείς για την υποχρεωτικότητα φοίτησης στο Ολοήμερο Πρόγραμμα. Εάν και μετά αυτή την ενημέρωση συνεχίζονται οι απουσίες του μαθητή, ενημερώνει εγγράφως τους γονείς του μαθητή και τους ζητά τη συμπλήρωση σχετικής Υπεύθυνης Δήλωσης για μη συμμετοχή στο Ολοήμερο Πρόγραμμα. Μετά από αυτή τη διαδικασία ο Διευθυντής του σχολείου μπορεί να διαγράψει ένα μαθητή και να ενημερώσει το Διευθυντή Εκπαίδευσης ή τον Προϊστάμενο Γραφείου.
Παρακαλούνται όλα τα στελέχη εκπαίδευσης να φροντίζουν για την πιστή εφαρμογή όλων των προαναφερομένων.
Όλοι οι εκπαιδευτικοί να λάβουν ενυπόγραφα γνώση του περιεχομένου της εγκυκλίου.

Εσωτ. Διανομή
1. Γραφείο κ. Υπουργού
2. Γραφείο κ. Υφυπουργού Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
3. Γραφείο κ. Γενικού Γραμματέα
4. Γραφείο κ. Ειδικού Γραμματέα Σπουδών,
Επιμόρφωσης και Καινοτομιών
5. Γενικό Διευθυντή Διοίκησης Προσωπικού ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΠΤΣΗΣ
Πρωτ/θμιας και Δευτ/θμιας Εκπ/σης
Διεύθυνση Προσωπικού Π.Ε.
6. Διεύθυνση Ξένων και Μειονοτικών Σχολείων
7. Διεύθυνση ΠΟΔΕ
8. Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής
9. Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής
10. Διεύθυνση Ιδιωτικής Εκπαίδευσης
11. Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (Τμ. Α/θμιας Εκπ/σης)
12. Διεύθυνση Συμβουλευτικού Επαγγελματικού
Προσανατολισμού και Εκπ/κών Δραστηριοτήτων
13. Διεύθυνση Σπουδών Δ.Ε.
14. Διεύθυνση Σπουδών Π.Ε.

 

Οι εικόνες και το κείμενο είναι απευθείας αποσπάσματα απο το έγγραφο που υπάρχει στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων:

http://www.ypepth.gr/docs/olohmero_dimotiko_sxoleio_2008_2009_080822.doc

 

 

 

. Attachment Babywearing Bonding Bιβλία ENCA Kids in Athens KMOP LaLeche Online Εκπαιδευτικά Παιχνίδια Origami Quilling S.O.S. Saferinternet STEM Tourette vbac Άγχος Όρια Αγόρια Αδερφάκι Αθήνα Αθλητισμός Αιματολογική εξέταση Ανάπτυξη Ανακύκλωση Ανοσοκαταστολή Απόκριες Ασφάλεια Ασφάλιση Αυτισμός Αυτοάνοσα Βάφτιση Βίντεο Βιβλιάριο Υγείας Βιβλιοθήκες Βοήθεια Βρώμικο παιχνίδι Γεωγραφία Γεωμετρία Γλουτολίνη Γυναικολογία ΔΕΠΥ Δημιουργικότητα Διάστημα Διαγωνισμοί Διαδίκτυο Διαδραστικό Διαζύγιο Διακρίσεις Διαταραχές Διατροφή Δικαιοσύνη Δωρεά ωαρίων Δώρο ΕΨΥΠΕ Εγκυμοσύνη Εθελοντισμός Ειδική Αγωγή Εκδρομή Εκπαίδευση Εκπαιδευτικές δράσεις Εκτυπώσεις Εκφοβισμός Εμβόλια Εξωσωματική Επιμέλεια Επιστημονικά νέα Ευεξία Εφηβεία Εφημερίες Ζάχαρη Ζήλεια Θεσσαλονίκη Θετική ενίσχυση Θηλασμός Θυμός Ιατρική Ιστορία Ισχίο ΚΑΡΠΑ Κακοποίηση Καλοκαίρι Καρκίνος Κατάθλιψη Κατοικίδια Κοινωνικοποίηση Κορωνοϊός Κουράκης Κουτάκι Κρίση ΛΟΑΤΚΙ Λεπτή Κινητικότητα Μαθηματικά Μαιευτήρια Μουσεία Μουσική Μπαμπάς Μυθολογία Νεογέννητο Νηπιαγωγείο Νησί Νοηματική Νοσοκομεία Ξύλο Ολοήμερο Ορθοπεδική Ουρολογία Πάρτυ Πάσχα Παιδικός Παιχνίδια Παλιές κακές συνήθειες Πανεπιστήμιο Παππούς & Γιαγιά Παρασυμπαθητικό Παχυσαρκία Πετιμέζι Ποτέ πια μόνα Προγεννητική Προς Ετήσια Ανανέωση Προσκόλληση Πρωτοχρονιά Πρόληψη Ρολό τουαλέτας Σαπουνόφουσκες Σαπούνι Σεμινάρια Σεξουαλική αγωγή Σπίτι Στατιστικές Συμβουλές Συμπαθητικό Σχολείο Σώμα Ταξίδι Ταυτότητα φύλου Τηλεφωνικές γραμμές Τηλεόραση & Η/Υ Τοκετός Τυρί ΥΛΑ Υπερδιέγερση Υποστήριξη Φαρμακεία Φθηνές κατασκευές Φοβίες Φωτιά Φόβος Φόρουμ Φύση Χανιά Χαρτί Χορηγία Επικοινωνίας Χριστούγεννα Χρυσόσκονη Χωρίς Ζάχαρη Ωάριο















Διαφημίσεις (5)












"Με την παραμονή σας σε αυτή τη σελίδα συμφωνείτε στους όρους χρήσης & την πολιτική απορρήτου/cookies. Το φόρουμ συζητήσεων είναι δημόσιο. Θα είναι καλό να τηρείτε την ανωνυμία σας και να μην δημοσιεύετε πληροφορίες που σας ταυτοποιούν. Ότι δημοσιεύετε στο διαδίκτυο μένει για πάντα στο διαδίκτυο. "





      © parents.org.gr - Ελληνική Εταιρία Ενημέρωσης Γονέων 2008
Υποστηρικτές: