Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Αλλάζει ο γραφικός χαρακτήρας;


Recommended Posts

Αντιμετωπίζω το εξής θέμα: η μικρή από την αρχή της χρονιάς δεν έκανε ωραία γράμματα, αλλά δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία, το μόνο που της έλεγα είναι να προσπαθεί να είναι μέσα στις γραμμές, χωρίς όμως ιδιαίτερα αποτελέσματα, αλλά δεν επέμενα.

Πριν μια εβδομάδα περίπου, και κάθε μέρα στο τετράδιο εργασιών η δασκάλα της της γράφει παρατηρήσεις για τα γράμματά της, με αποτέλεσμα το παιδί να βρίσκεται μπροστά σε μια αντίφαση: από τη μια εγώ που δεν δίνω σημασία αν τα γράμματα είναι ωραία και από την άλλη οι παρατηρήσεις της δασκάλας της για πιο όμορφα γράμματα.

Δεν ξέρω τι να κάνω, να την πιέσω για κάτι που δεν το θεωρώ σημαντικό;

και τελικά, ο γραφικός χαρακτήρας μπορεί να αλλάξει;

Από τότε που κουράστηκα να ψάχνω, έμαθα να βρίσκω. Και από τότε που ο άνεμος μού εναντιώθηκε, έμαθα να σαλπάρω με όλους τους ανέμους. Φ. Νίτσε

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Εγώ άλλαζα κάθε χρόνο ανάλογα με τα γράμματα που είχε στο Σκέφτομαι και γράφω (ναι παράνοια). Παγίωσα γραφικό χαρακτήρα στο Λύκειο προσπαθώντας να βρω κάτι που να με βολεύει ώστε να γράφω γρήγορα και κατά το δυνατόν ευανάγνωστα (όχι ότι πέτυχα και πάρα πολλά αλλά τουλάχιστον είναι τα ίδια γράμματα πάντα).

 

Στο πρόγραμμα της γλώσσας (που ξεκινάει από το νηπιαγωγείο και συνεχίζεται) υπάρχει ο στόχος της καλλιγραφίας (όχι καγκελάκια και ουρίτσες, αλλά ευανάγνωστη γραφή). Άρα εφόσον έχει κατακτήσει τα βασικά μπορείς να την ενισχύσεις προς αυτή την κατεύθυνση.

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

Και εγω μια απο τα ιδια με τη μιρικι. εκανα ασχημα γραμματα παντα, αλλα ο γραφικος μου χαρακτηρας αλλαζε. αρχισε να παγιωνεται στο γυμνασιο (εκει αρχισα να αλλαζω υπογραφες οπως ενια αναμενομενο) και παγιωθηκε ενας καλουτσικος (και ειμαι και φιλολογος) γραφικος χαρακτηρας στο λυκειο. βεβαια στο πανεπιστημιο ξαναχαλασε στις προσωπικες μου σημειωσεις (τιε οποιες μονο εγω μπορω να διαβασω) αλλα τα γραπτα μου εινια παντα αναγνωσιμα και μαλιστα ευκολα.

Link to comment
Share on other sites

εγώ έγραφα αθλια σε όλο το δημοτικό,στο γυμνάσιο έκανα απλά ευανάγνωστα γράμματα,στο λύκειο άρχισα να κάνω όμορφα γράμματα και έγινα " νοικοκυρά",καθαρά τετράδια,ντυμένα βιβλία όλα στη πένα,ακολούθησε το ίδιο και στο πανεπιστήμιο και το μεταπτυχιακό!Μην ανησυχείς,θα αλλάξει σίγουρα,απλά προσπάθησε να την κάνεις να κατανοήσει οτι πρέπει να γράφει καθαρά για να καταλαβαίνει η δασκάλα τη γράφει,καθαρά όχι όμορφα!!

Καλή αρχή να έχει το παιδί!

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, εγώ ως δασκάλα πιστεύω ότι το να μάθει το παιδί να κάνει καλά γράμματ είναι σημαντικό. Βοηθάει στο να έχουν τα κείμενά του μια περιποιημένη εμφάνιση.

 

Ο γραφικός χαρακτήρας φυσικά μπορεί να αλλάξει αρκεί να προσέξει κανείς μερικά σημεία. Το πιο σημαντικό είναι όλα τα γράμματα μιας λέξης να έχουν το ίδιο ύψος . Σε αυτό βοηθάνε και τα δίγραμμα τετράδια (είναι τετράδια που έχουν δύο γραμμές, ανάμεσα στις οποίες πρέπει να χωρέσει το γράμμα). Επίσης σημαντικό είναι να μη γέρνουν κάποια γράμματα μέσα στη λέξη αλλά να πατάνε πάνω στη γραμμή. Ούτε να πετάνε στον αέρα, ούτε να κρέμονται κάτω από τη γραμμή. Πολύ σημαντικό είναι και το να υπάρχει αρκετό κενό από τη μία λέξη στην άλλη και τα γράμματα να μην είναι ούτε πολύ μικρά, ούτε πολύ μεγάλα.

 

Για να μπορέσει το παιδί να σχηματίζει ωραία τα γράμματα θα το βοηθήσει πολύ να ακολουθεί τη φορά που προτείνεται στο βιβλίο της Α' δημοτικού. Ο γενικός κανόνας είναι να γράφει τα γράμματα από πάνω προς τα κάτω και από αριστερά προς τα δεξιά. Αλλά και ο τρόπος γραφής των γραμμάτων καλό είναι να είναι όπως τον προτείνει το βιβλίο, χωρίς περίεργες παραλλαγές και χωρίς περιττά κουλουράκια και κυματάκια. (π.χ. κάποιοι γράφουν το "η" σαν περισπωμένη. Όποιος δεν έχει εξοικοιωθεί με τα γραπτά τους δυσκολεύεται να τους διαβάσει.)

 

Δεν είναι απαραίτητο να μάθει το παιδί να κάνει γράμματα άψογα αρκεί να φαίνονται περιποιημένα. Εγώ ως παιδί έκανα άθλια γράμματα και αναγκάστικα να τα αλλάξω στο Λύκειο επειδή όλοι μου έλεγαν ότι στις Πανελλήνιες η εμφάνιση του γραπτού μου θα προδιέθετε άσχημα τους καθηγητές και θα μου έβαζαν χαμηλότερο βαθμό από ότι άξιζα. Ήμουν και θεωρητική κατεύθυνση, όπου η αξιολόγηση της ποιότητας ενός κειμένου είναι κάτι υποκειμενικό. Δεν είναι στάνταρ η βαθμολόγηση όπως το να λύσεις σωστά μια άσκηση μαθηματικών.

Σκέφτομαι σωστά = νιώθω καλά

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Αντιμετωπίζω το εξής θέμα: η μικρή από την αρχή της χρονιάς δεν έκανε ωραία γράμματα, αλλά δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία, το μόνο που της έλεγα είναι να προσπαθεί να είναι μέσα στις γραμμές, χωρίς όμως ιδιαίτερα αποτελέσματα, αλλά δεν επέμενα.

Πριν μια εβδομάδα περίπου, και κάθε μέρα στο τετράδιο εργασιών η δασκάλα της της γράφει παρατηρήσεις για τα γράμματά της, με αποτέλεσμα το παιδί να βρίσκεται μπροστά σε μια αντίφαση: από τη μια εγώ που δεν δίνω σημασία αν τα γράμματα είναι ωραία και από την άλλη οι παρατηρήσεις της δασκάλας της για πιο όμορφα γράμματα.

Δεν ξέρω τι να κάνω, να την πιέσω για κάτι που δεν το θεωρώ σημαντικό;

και τελικά, ο γραφικός χαρακτήρας μπορεί να αλλάξει;

 

 

O δικός μου είναι πρωτάκι και έχω επίσης το ίδιο θέμα...τα γράμματα του είναι "μαύρο χάλι"....σε εμάς η δασκάλα από τα χριστούγεννα και μετά μας γράφει συνέχεια πιο καθαρά γράμματα.

Αυτό που του λέω πάντα είναι να προσπαθεί.

Μαζί της που το συζήτησα μου είπε ότι του του γράφει για να προσπαθεί:-).

Κάποιες φορές έχει αναλαμπές και τα κάνει ωραία.

Μου πρότεινε το καλοκαίρι να τον βάζω να γράφει κάθε μέρα 3 προτασούλες για εξάσκηση.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απόψεις σας,

εγώ θεωρούσα ότι δεν έχει σημασία αν δεν είναι ωραία τα γράμματα, όπως και ότι δεν θα μπορούσε το παιδί να τα βελτιώσει ,ακόμα κι αν το ήθελα, πίστευα δηλαδή ότι τώρα που τελειώνει η πρώτη δημοτικού έχει κατα κάποιο τρόπο εδραιωθεί ο τρόπος γραφής και ότι έχει δώσει το στίγμα του.

Ίσως και με τον τρόπο μου το μετέφερα όλο αυτό το σκεπτικό στο παιδί και τώρα έρχεται σε αντίθεση με τις καθημερινές παρατηρήσεις της δασκάλας της.

Η αλήθεια είναι ότι είναι αρκετά χάλια τα γράμματα, και έρχονται σε κραυγαλέα αντίθεση με αυτά του αδερφού της που είναι λες και τα εγραψε με χάρακα και στρογγυλά σαν τέλειοι κύκλοι.

Από τότε που κουράστηκα να ψάχνω, έμαθα να βρίσκω. Και από τότε που ο άνεμος μού εναντιώθηκε, έμαθα να σαλπάρω με όλους τους ανέμους. Φ. Νίτσε

Link to comment
Share on other sites

Στις αρχές του δημοτικού το γράψιμο ήταν ο εφιάλτης μου! Είμαι και αριστερόχειρας και ήταν σισσύφειος άθλος το να γράψω, θυμάμαι τη μαμά μου που μου έλεγε "το Δ πρέπει να ενώνεις τις γραμμές στην κορυφή, μην το κάνεις σαν σκηνή Ινδιάνου!". Μιλάμε για μεγάλη ταλαιπωρία. Αλλά με πίεσε και η μαμά (όχι με τις ευαίσθητες παιδαγωγικές μεθόδους του σήμερα, η αλήθεια είναι :D:D) και κατάφερα στα χρόνια του σχολείου να έχω έναν πολύ καλό γραφικό χαρακτήρα. (Ο εφιάλτης μου έπαψε να είναι το γράψιμο κι αντικαταστάθηκε από τα μαθηματικά, αλλά αυτό είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία). Το κλειδί πιστεύω είναι η τριβή και τώρα που είναι στην αρχή ακόμη το παιδάκι σου έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης, πριν παγιωθούν συνήθειες. Ίσως έχει νόημα να ρωτήσεις τη δασκάλα του πώς θα μπορούσες να το ενθαρρύνεις στο σπίτι.

Time flies like the wind; fruit flies like bananas
 

Link to comment
Share on other sites

Το πρωτάκι μου κάνει καμιά φορά πολύ μεγάλα γράμματα και χωρίς σωστές αποστάσεις. Τώρα τελευταία του δίνω στο σπίτι το μηχανικό μολύβι και μ΄αυτό προσέχει πολύ τα γράμματά του και τα κάνει μικρά και ίσα, γιατί τον γοητεύει που είναι μηχανικό και γιατί έχει πάντα ίδιο πάχος μύτης ανεξάρτητα από ξύσιμο.

Ο μεγάλος μου έχει θέμα με το κράτημα του μολυβιού, αλλά κάνει καλύτερα γράμματα όταν το κρατάει περίεργα (ανάμεσα στον παράμεσο και το μικρό).

Ο γραφικός χαρακτήρας αλλάζει πάρα πολλές φορές μέχρι να μεγαλώσουμε.

Link to comment
Share on other sites

serba ουτε για μένα είναι σημαντικό - είμαι βιολογικά και ψυχολογικά ανίκανη να γράψω ωραία γράμματα - αλλά καταλαμβαίνω ότι θα βοηθούσε μερικές φορές αν εγραφα καλά γράμματα...Θεωρώ ότι είναι μια ικανότητα που δεν έχει σχέση με το μαθησιακό κομάτι αλλά ίσως τους φέρει δυσκολίες αν δεν την κατακτήσουν σε ''αποδεκτό'' επίπεδο.

 

Δεν θα πίεζα το παιδί, αλλά θα έδινα καποιες πρακτικές συμβουλές, θέλω να πιστεύω ότι και οι παρατηρήσεις της δασκάλας είναι σε αυτό το στυλ. Δηλαδή θα έλεγα κάτι για την σωστή φορά ή το μέγεθος (για συγκεκριμένα γράμματα) μια πρακτική συμβουλή για τεχνική - ή για τις αποστάσεις αλλά δεν θα έλεγα "προσπάθα να γράφεις πιο καθαρά " ή ''πιο ωραία γράμματα΄'' ή ''πιο συγιρισμένα'' γιατί δεν νομίζω ότι αυτό βοηθά το παιδί σε πρακτικό επίπεδο αντιθέτως το μειώνει κιολας.

 

Επίσης οι συμβουλές που δίνει η opal ακούγονται πρακτικές - αλλά θα έδινα έμφαση σε ένα πράγμα κάθε φορά.

 

Αλήθεια για τις δασκάλες, στο δημοτικό γράφουνε σε μονόγραμμο ή δίγραμμο? Και αμα η μαμά δεν μπορεί να γράψει η ίδια καλά πως μπορεί να βοηθήσει το παιδί της?

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ως μαθήτρια και φοιτήτρια είχα πολύ ωραίο και στρωτό γραφικό χαρακτήρα αλλά πλέον δεν το εξασκώ το γράψιμο αφού γράφω τα πάντα με πληκτρολόγιο στο pc.

Οπότε μου έκανε εντύπωση ότι ο γραφικός μου χαρακτήρας έχει γίνει πλέον άθλιος και μάλιστα δυσκολεύομαι να γράψω πολλά κείμενα με το χέρι, κουράζομαι.

Αντίθετα, το αντικείμενο της δουλειάς μου είναι η συγγραφή κειμένων στο pc και έχω αποκτήσει μεγάλη ευκολία και ταχύτητα σ' αυτόν τον τομέα.

 

Και αναρωτιέμαι, και για τα δικά μου παιδιά....Έχουμε 2012... Αυτά τα πρωτάκια, πόσο πιθανό είναι να χρειαστούν τη δεξιότητα στην γραφή με το χέρι καθώς μεγαλώνουν και πόσο να χρειαστούν δεξιότητα στην γραφή στο pc;

 

Έτσι, για προβληματισμό.:cool:

.....δε νομίζω τάκη....

Link to comment
Share on other sites

Η μικρή αρνείται να κάνει έστω προσπάθεια για καλύτερα γράμματα, γενικά είναι αντιδραστική, δεν ξέρω γιατί δίνουν τόση σημασία σ'αυτό,

στη φάση που είμαστε παλεύουμε με τόσα σημαντικά να μάθουμε-ορθογραφία, κλίνουμε ρήματα σε όλα τα προσωπα και σε όλους τους χρόνους, αρχίσαμε πολ/σμό και διαίρεση- λίγο υπερβολικό δεν είναι να προσπαθούμε και για καλύτερα γράμματα;

Τα δίγραμμα τετράδια βοηθάνε, αλλά μόνο ως προς το ύψος των γραμμάτων, και όχι στο πλάτος τους και στο κατά πόσο γέρνουν πότε στην ανατολή και πότε στη δύση.

Μάλλον θα της πάρω ένα δίγραμμο τετράδιο και θα ασχοληθούμε το καλοκαίρι, γιατί τώρα είμαστε πολύ φορτωμένοι!!

Από τότε που κουράστηκα να ψάχνω, έμαθα να βρίσκω. Και από τότε που ο άνεμος μού εναντιώθηκε, έμαθα να σαλπάρω με όλους τους ανέμους. Φ. Νίτσε

Link to comment
Share on other sites

δεν ξέρω γιατί δίνουν τόση σημασία σ'αυτό,

 

Γιατί δίνουν σημασία στον καλό γραφικό χαρακτήρα...

Γιατί αν πας να δώσεις οποιαδήποτε γραπτ'ή εξέταση και κάνεις καλικαντζάρια, πολύ απλά ο εξεταστής δεν θα κάτσει να ασχοληθεί με τις ώρες για να διαβάσει το γραπτό σου. Ένα ωραιότατο Χ.....

 

Και αυτή από αυτή την ηλικία πρέπει να μάθουν ότι τα ευανάγνωστα γράμματα βοηθάνε και να προσπαθήσουν να κάνουν καλά γράμματα. Αργότερα θα είναι πολύ δύσκολο, να αντιληφθούν, π΄ρωτα, τη σημασία των καλών γραμμάτων και δεύτερον να αλλάξουν το γραφικό τους χαρακτήρα (όχι ότι δεν βελτιώνεται αλλά θέλει πιο πολύ κόπο)

Link to comment
Share on other sites

Η μικρή αρνείται να κάνει έστω προσπάθεια για καλύτερα γράμματα, γενικά είναι αντιδραστική, δεν ξέρω γιατί δίνουν τόση σημασία σ'αυτό,

στη φάση που είμαστε παλεύουμε με τόσα σημαντικά να μάθουμε-ορθογραφία, κλίνουμε ρήματα σε όλα τα προσωπα και σε όλους τους χρόνους, αρχίσαμε πολ/σμό και διαίρεση- λίγο υπερβολικό δεν είναι να προσπαθούμε και για καλύτερα γράμματα;

Τα δίγραμμα τετράδια βοηθάνε, αλλά μόνο ως προς το ύψος των γραμμάτων, και όχι στο πλάτος τους και στο κατά πόσο γέρνουν πότε στην ανατολή και πότε στη δύση.

Μάλλον θα της πάρω ένα δίγραμμο τετράδιο και θα ασχοληθούμε το καλοκαίρι, γιατί τώρα είμαστε πολύ φορτωμένοι!!

 

ταυτοχρονα με την εκμαθηση της ορθογραφιας κτλ χωρις να την πιεζεις φανερα μπορεις να κανεις και εξασκηση στην "καλλιγραφια". μπορεις να πεις για παραδειγμα "αγαπη μου, κοιτα το ρ, ειναι τοσο στραβο που θα πεσει απο τη γραμουλα. θες να πεσει και να χτυπησει;"

και δεν χρειαζονται πολλες πολλες παρατηρησεις αλλα θελει προσοχη, δηλαδη με το μαλακο και σχετικα ασυναισθητα για το παιδι να το βοθησεις να βελτιωσει τα γραμματα του οσο μπορει.

 

την εξασκηση το καλοκαιρι να την κανεις, πρωτον για να μην ξεχασει ο,τι εκανε ολη τη χρονια, να διατηρειται σε φορα δηλαδη, και δευτερον γιατι δεν θα εχει την καθημερινη πιεση και πιο ευκολα θα μπορεις να επικεντρωθεις και σε αυτο. θυμαμαι οταν ημουν μικρη οτι υπηρχαν βιβλια για το καλοκαιρι για καθε ταξη και ζωγραφιζαμε, γραφαμε, διαβαζαμε ιστοριουλες. ως προς την υπαρξη τετοιων βιβλιων μπορει να σου πει καλυτερα μια δασκαλα, ισως να σου συδτησει κιολας.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ άλλαξα πολλούς γραφικούς χαρακτήρες μέχρι σήμερα. Στο δημοτικό έκανα ωραία στρογγυλά γραμματάκια, στο γυμνάσιο άρχισα τις ουρίτσες και τις περικοκλάδες, ενώ στο λύκειο πιά τα απλοποίησα αλλά έκανα πολλές γραμμές πάνω κάτω, σαν καρδιογράφημα, χάλια.. και έτσι έγραφα και στη σχολή μου. Μέχρι που πήγα στην πρώτη μου δουλειά ... και εκεί μου την είπαν.. τι γράμματα είναι αυτά .... κανείς δεν καταλαβαίνει τι γράφεις και τι θες να δείξεις ότι είσαι διαφορετική.. Οπότε τα άλλαξα και γράφω πια απλά και καθαρά με τον τωρινό μου γραφικό χαρακτήρα.

Αν κάποιος με είχε κατευθύνει πιό σωστά όταν ήμουν στο γυμνάσιο, ίσως σήμερα έκανα καλύτερα γράμματα..

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Ο γραφικός χαρακτήρας (όπως και όλες οι δεξιότητες) μπορούν να βελτιωθούν με την πάροδο του χρόνου. Εγώ στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού έκανα κάτι ορνιθοσκαλίσματα και όσο πήγαινα τα βελτίωνα, μέχρι που έγιναν κανονικά όμορφα γραμματάκια. Μην ανησυχείς για τη μικρή, απλά δωστης ερεθίσματα για να παραδειγματιστεί...

Link to comment
Share on other sites

O δικός μου είναι πρωτάκι και έχω επίσης το ίδιο θέμα...τα γράμματα του είναι "μαύρο χάλι"....σε εμάς η δασκάλα από τα χριστούγεννα και μετά μας γράφει συνέχεια πιο καθαρά γράμματα.

Αυτό που του λέω πάντα είναι να προσπαθεί.

Μαζί της που το συζήτησα μου είπε ότι του του γράφει για να προσπαθεί:-).

Κάποιες φορές έχει αναλαμπές και τα κάνει ωραία.

Μου πρότεινε το καλοκαίρι να τον βάζω να γράφει κάθε μέρα 3 προτασούλες για εξάσκηση.

πώς τον έπεισες να προσπαθεί;

εμένα αντιδράει και μάλιστα χθες που της είπα να σβήσουμε μια λέξη για να την γράψει πιο καθαρά (το θ να μην γέρνει πάνω στο α στη λέξη θάλασσα και το λ να μην είναι σαν καλάμι ψαρέματος σε θαλασσοταραχή), δεν το δεχόταν με τίποτα...

Από τότε που κουράστηκα να ψάχνω, έμαθα να βρίσκω. Και από τότε που ο άνεμος μού εναντιώθηκε, έμαθα να σαλπάρω με όλους τους ανέμους. Φ. Νίτσε

Link to comment
Share on other sites

πώς τον έπεισες να προσπαθεί;

εμένα αντιδράει και μάλιστα χθες που της είπα να σβήσουμε μια λέξη για να την γράψει πιο καθαρά (το θ να μην γέρνει πάνω στο α στη λέξη θάλασσα και το λ να μην είναι σαν καλάμι ψαρέματος σε θαλασσοταραχή), δεν το δεχόταν με τίποτα...

 

Τον προειδοποίησα πάρα πολλές φορές ότι θα αρχίσω να τα σβήνω.

Το έκανα πράξη και του του το υπενθυμίζω.

Link to comment
Share on other sites

Αχ, στη δικιά μου δεν πιάνουν αυτά,

αν της τα σβήσω θα πεισμώσει και δεν θα κάνει ούτε την ορθογραφία.

Από τότε που κουράστηκα να ψάχνω, έμαθα να βρίσκω. Και από τότε που ο άνεμος μού εναντιώθηκε, έμαθα να σαλπάρω με όλους τους ανέμους. Φ. Νίτσε

Link to comment
Share on other sites

Όχι hefty smurf, δεν της σβήνω αυτά που έγραψε..

Mέχρι πριν λίγες μέρες δεν της έλεγα τίποτα για τα γράμματά της, γιατί δεν μου ανάφερε τίποτα σχετικά η δασκάλα της στις καθιερωμένες μηνιαίες στναντήσεις μας, και εγώ θεωρούσα μέχρι πρότινος ότι έχει αυτόν τον γραφικό χαρακτήρα το παιδί και εφόσον στο μαθησιακό μέρος τα πάει καλά, είναι οκ.

Όταν άρχισαν οι παρατηρήσεις της δασκάλας της(στο τετράδιο της γράφει να κάνει καλύτερα γράμματα, σχεδόν κάθε μέρα), άρχισα κι εγώ να της κάνω νύξη.

Φυσικό είναι να αντιδράει σε μια απότομη αλλαγή πλεύσης,

oπότε, νομίζω ότι στη φάση αυτή, το να της σβήνω τα γραπτά της με την αιτιολογία ότι δεν είναι ωραία, θα φέρει αντίθετα αποτελέσματα..

Από τότε που κουράστηκα να ψάχνω, έμαθα να βρίσκω. Και από τότε που ο άνεμος μού εναντιώθηκε, έμαθα να σαλπάρω με όλους τους ανέμους. Φ. Νίτσε

Link to comment
Share on other sites

θυμαμαι την μανα μου στην Α' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, που εσκιζε τις σελιδες απο τα τετραδια μου κ μου ελεγε προσπαθησε να το ξαναγραψεις πιο ομορφα,της απαντουσα οτι εγω ετσι μπορουσα κ δεν τα ξαναεγραφα με αποτελεσμα να πηγαινω χωρις αντιγραφη την επομενη .ωσπου το σταματησε φυσικα. εχω συπληρωσει τονους τετραδια που μου επαιρνε το καλοκαιρι, αυτα με τα σκαλιστα γραμματα για να παρει το χερι μου την καλιγραφια, αλλα τιποτα!

στο λυκειο ενω εγραφα πολυ καλες εκθεσεις εχανα βαθμους λογω εικονας γραπτου (γραμματα, απουσια παραγραφων σημειων στιξης, κ τονων!) ειχα δικη μου κοσμοθεωρια αφου καποιος ξερει να διαβαζει γιατι να κουραζομαι να τα βαζω ολα αυτα... ολα τα συνεχιζω εως σημερα οπως βλεπετε !!!!

εχουν ερθει πολλες στιγμες που εχω ντραπει για τα γραμματα μου στην δουλεια. μεχρι

που ειχα ψαξει για σχολη, που ισως μπορει να στα βελτιωσει αλλα δεν ειχα βρει κατι.

πιστευω ειναι πολυ σημαντικο για αργοτερα στημ ενηλικη ζωη κυριως, αλλα δεν περναει απαραιτητα απο το χερι του γονιου....

age.png

το παιδι σου δεν ειναι η συνεχεια της ζωης σου,

ειναι η αφετηρια της δικης του ζωης!

Link to comment
Share on other sites

Εχω αλλάξει γραφικό χαρακτήρα πάρα πολλες φορές. Ο τελευταιος ήταν λίγο πριν τις πανελληνιες. Ο άντρας μου απο την αλλη καθόλου νομίζω οτι γράφει έτσι από την α' δημοτικου για να βγαλεις τα γραμματα του πρεπει να βγάλεις τα ματια σου πρωτα και είναι και καθηγήτης :) βεβαια των θετικων επιστημων. Αυτο που θελω να πω ειναι οτι ειναι στον ανθρωπο. Αμα δεν θελει δεν θα τα αλλαξει ποτε παντως οτι μπορει μπορει.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει νόημα να σβήνεις τα γραπτά της ούτε να τη βάζεις να κάνει εξάσκηση το καλοκαίρι. Εγώ προσωπικά θα ξεκινούσα ανάποδα, επαινώντας τα όσα ωραία γράμματα έχει κάνει. Ακόμη κι αν είναι μόνο ένα σε μια ολόκληρη σελίδα.

 

"Καλά αυτό το λ είναι πάρα πολύ ωραίο μπορώ να το διαβάσω τέλεια. Φαντάσου όταν θα μεγαλώσεις (το πιάσαμε το υπονοούμενο; ) που θα κάνεις όλα τα γράμματά σου τόσο ωραία, πόσο εύκολα θα τα διαβάζουμε και πόοοοσο πολύ θα μας αρέσουν. Λοιπόν τι άλλο έχεις να κάνουμε για σήμερα;" Και τελειώνει εκεί η ιστορία. Δώσε κίνητρο κι αστο να δουλεύει μόνο του. Μην το πιέσεις το παιδί για κανένα λόγο ειδικά εφόσον μέχρι τώρα δε σε ένοιαζε το θέμα.

FLcUp3.png0BQfp3.png
Link to comment
Share on other sites

miriki, νομίζω πως έχεις δίκιο (το πιάσαμε το υπονοούμενο)!

Είσαι παιδαγωγός,

τελείωσε!

Από τότε που κουράστηκα να ψάχνω, έμαθα να βρίσκω. Και από τότε που ο άνεμος μού εναντιώθηκε, έμαθα να σαλπάρω με όλους τους ανέμους. Φ. Νίτσε

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...