Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Είναι ενδιαφέρον αυτό το θέμα συζήτησης στο Parents.org.gr; Μοιράσου το με μια φίλη ή έναν φίλο!

Ιατροπαιδαγωγικό κεντρο;


Recommended Posts

Έχει κανείς εμπειρία με κάποιο Ιατροπαιδαγωγικό κέντρο; Από όσο έχω καταλάβει μπορούν να δώσουν ή να αποκλείσουν μία διάγνωση για παιδάκια με διαταραχές τύπου π.χ. υπερκινητικότητας, όπως και το ΚΕΔΔΥ;

Προσπαθώ να κλείσω ραντβού με το ΚΕΔΔΥ για το γιο μου, και από όσο κατάλαβα δεδομένου ότι μιλάμε για πιθανή ήπια διαταραχή, προτεραιότητα θα πάρουμε μετά από πολυυυυ καιρό. Ξέρει κανείς τι γίνεται με τα Ιατροπαιδαγωγικά κέντρα; Μου τα ανέφερε εκπαιδευτικός ως εναλλακτική, αλλά δεν είχε προσωπική εμπειρία.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Το ιατροπαιδαγωγικό στην Νοταρά στο κέντρο της Αθήνας είχε αναμονή περίπου εξάμηνο πέρισυ. Αν σε βολεύει το τηλέφωνο είναι 2103844733.

Ολα τα πιστοποιημένα κέντρα http://edu.klimaka.gr/leitoyrgia-sxoleivn/anakoinvseis/874-iatropaidagwgika-kentra-pistopoihshs-eidikwn-ekpaidevtikwn-anagkwn.html

 

Επίσης, το μέλος του φόρουμ emmaki είναι ειδική παιδαγωγός με εξαιρετική γνώση των διαδικασιών και της νομοθεσίας. Μπορεις να δεις τα ποστς της ή να την ρωτήσεις!

Link to comment
Share on other sites

Σε ενδιαφέρει να πάρεις διάγνωση ή να ζητήσεις παράλληλη στήριξη; Ρωτάω γιατί διάγνωση μπορείς να πάρεις και σε δημόσιο νοσοκομείο ή σε ιδιώτη.

 

Παράλληλη στήριξη δεν υπάρχει περίπτωση, ο,τι διάγνωση κι αν είναι, δεν πρόκειται να δικαιούται από όσο έχω καταλάβει.

Περισσότερο με ενδιαφέρει να δω αν υπάρχει κάποια διάγνωση ώστε να δούμε μήπως πρέπει να τροποποιήσουμε τη συμπεριφορά μας στο σπίτι και να δωθουν κάποιες οδηγίες στη δασκάλα (τωρινή καταρχήν, και μελλοντικές).

Υπάρχει υποψία για κάποια ήπια ΔΕΠΥΥ, με βασική εκδήλωση την υπερκινητικότητα όχι την απροσεξία. Στο οποίο μέχρι στιγμης η αντιμετώπιση από τη δασκάλα είναι η τιμωρία, η απειλή και οι φωνές (μιλάμε για πολλές φωνές). Πέραν από τις καταγγελίες για τη δασκάλα που είναι απαράδεκτη, μας συνέστησε η διευθύντρια να περάσουμε από αξιολόγηση ώστε να μπορέσουμε να συνεργαστύμε και επί κάποιων συγκεκριμένων προτάσεων με μελλοντικές δασκάλες (με την τωρινή, δεν το βλέπω ούτε εγώ ούτε η διευθύντρια δυστυχώς να βγαίνει άκρη), ώστε να βοηθηθεί το παιδί ως προς τη συμπεριφορά του και η δασκάλα στη δουλειά της.

Link to comment
Share on other sites

Για παράλληλη στήριξη σας στέλνει.

 

Πήγαινε μόνη σου για διάγνωση (ή σε δημόσιο νοσοκομείο ή σε ιδιώτη εάν βιάζεσαι).

(δική μου γνώμη για να μην παρεξηγηθώ).

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Για παράλληλη στήριξη σας στέλνει.

 

Πήγαινε μόνη σου για διάγνωση (ή σε δημόσιο νοσοκομείο ή σε ιδιώτη εάν βιάζεσαι).

(δική μου γνώμη για να μην παρεξηγηθώ).

 

To συζητήσαμε, γιατί αν η παράλληλη στήριξη βοηθούσε, πρώτη εγώ θα την ήθελα, και κυριολεκτικά έβαλε τα γέλια :(

Link to comment
Share on other sites

To συζητήσαμε, γιατί αν η παράλληλη στήριξη βοηθούσε, πρώτη εγώ θα την ήθελα, και κυριολεκτικά έβαλε τα γέλια :(

 

Αν τη θέλεις την παράλληλη, κάνε τότε αίτηση στα ΚΕΔΔΥ. Για το ιατροπαιδαγωγικό δεν γνωρίζω.

Link to comment
Share on other sites

Αν τη θέλεις την παράλληλη, κάνε τότε αίτηση στα ΚΕΔΔΥ. Για το ιατροπαιδαγωγικό δεν γνωρίζω.

 

Ναι σαφώς θα την ήθελα την παράλληλη, αν το παιδί τη δικαιούται. Δεν ξέρω γενικά πια είναι η εμπειρία άλλων γονιών, αλλά από όσες φορές το έχω δει σε συμμαθητές των παιδιών μου, είχα πραγματικά εντυπωσιαστεί με τη δουλειά που γινόταν.

Link to comment
Share on other sites

Ναι σαφώς θα την ήθελα την παράλληλη, αν το παιδί τη δικαιούται. Δεν ξέρω γενικά πια είναι η εμπειρία άλλων γονιών, αλλά από όσες φορές το έχω δει σε συμμαθητές των παιδιών μου, είχα πραγματικά εντυπωσιαστεί με τη δουλειά που γινόταν.

 

Τότε πήγαινε στο ΚΕΔΔΥ κατευθείαν και κάνε αίτηση. Δεν είμαι σίγουρη σε ποιες περιπτώσεις ακριβώς την εγκρίνουν.

Link to comment
Share on other sites

Η ΔΕΠΥ είναι από τις δυσκολίες που παίρνουν παράλληλη, μαζί με τις διαταραχές αυτιστικού φάσματος και τις αισθητηριακές διαταραχές.

 

Αλλά παράλληλη μπορεί να εισηγηθεί μόνο το ΚΕΔΔΥ και όχι Ιατροπαιδαγωγικό ή ιδιώτης.

 

Επίσης, για κάθε χρόνο οι αιτήσεις για παράλληλη έχουν προθεσμίς μέχρις τις 20 Οκτωβρίου. Πρακτικά μιλώντας, τώρα είναι αρκετά δύσκολο να γίνει η αξιολόγηση (ακόμα και να τρέξουν όλοι) καθώς γι' αυτή την εβδομάδα λογικά τα ραντεβού είναι κλεισμένα, οπότε πάμε την επόμενη εβδομάδα (17 Οκτωβρίου ξεκινά) και σε 3 μέρες δεν γίνεται να γίνουν οι αξιολογήσεις, να γραφτούν οι εκθέσεις, να γίνει διαπιστημονική ομάδα, να γραφτεί η γνωμάτευση, να πάνε τα χαρτιά στο σχολείο, να γίνει η διαδικασία από εκεί, να ξαναέρθουν τα χαρτιά στο ΚΕΔΔΥ και από εκεί να πάνε στην πρωτοβάθμια και να σταλλούν στο υπουργείο. Και αν γίνει η διαδικασία, η πρόσληψη θα γίνει σίγουρα μετά τα Χριστούγεννα (στο δικό μου νομό, ζητήσαμε από τον Ιούνιο για φέτος 32 παράλληλες και μέχρι στιγμής ήρθαν 9)!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Η ΔΕΠΥ είναι από τις δυσκολίες που παίρνουν παράλληλη, μαζί με τις διαταραχές αυτιστικού φάσματος και τις αισθητηριακές διαταραχές.

 

Αλλά παράλληλη μπορεί να εισηγηθεί μόνο το ΚΕΔΔΥ και όχι Ιατροπαιδαγωγικό ή ιδιώτης.

 

Επίσης, για κάθε χρόνο οι αιτήσεις για παράλληλη έχουν προθεσμίς μέχρις τις 20 Οκτωβρίου. Πρακτικά μιλώντας, τώρα είναι αρκετά δύσκολο να γίνει η αξιολόγηση (ακόμα και να τρέξουν όλοι) καθώς γι' αυτή την εβδομάδα λογικά τα ραντεβού είναι κλεισμένα, οπότε πάμε την επόμενη εβδομάδα (17 Οκτωβρίου ξεκινά) και σε 3 μέρες δεν γίνεται να γίνουν οι αξιολογήσεις, να γραφτούν οι εκθέσεις, να γίνει διαπιστημονική ομάδα, να γραφτεί η γνωμάτευση, να πάνε τα χαρτιά στο σχολείο, να γίνει η διαδικασία από εκεί, να ξαναέρθουν τα χαρτιά στο ΚΕΔΔΥ και από εκεί να πάνε στην πρωτοβάθμια και να σταλλούν στο υπουργείο. Και αν γίνει η διαδικασία, η πρόσληψη θα γίνει σίγουρα μετά τα Χριστούγεννα (στο δικό μου νομό, ζητήσαμε από τον Ιούνιο για φέτος 32 παράλληλες και μέχρι στιγμής ήρθαν 9)!

 

"Δυστυχώς" ως προς το θέμα της παράλληλης, η υποψία που υπάρχει είναι μόνο ως προς την υπερκινητικότητα-παρορμητικότητα, και όχι τη διάσπαση προσοχής, γι αυτό και αμφιβάλλω αν θα δικαιούται παράλληλη στήριξη. Κοινώς παρακολουθεί, τελειώνει τις ασκήσεις του, δεν υπάρχουν εκπαιδευτικά κενα, και μετά αρχίζουμε : τα πόδια στην καρέκλα, να παίξουμε με τη γόμα, να κάνουμε ένα γύρω από το θρανίο, να ζωγραφίσουμε στο περιθώριο κλπ. Επειδή δεν υπάρχει θέμα παρακολούθησης, ίσα ίσα είναι ο πρώτος που τελειώνει και μετά αρχίζει τις βλακείες, ούτε φωνάζει κλπ για να ενοχλεί τους άλλους, δημιουργεί απλά μία ένταση στη σχέση του με τη δασκάλα, με το να μην παλουκώνεται να κάτσει ήσυχα. Αν μπορούσε με παράλληλη στήριξη να έχει κάποιον ουσιαστικά να τον αποτρέπει από το να κάνει σαχλαμάρες, και η δασκάλα σίγουρα θα χαίροταν, και θα ωφελούταν και ο ίδιος αντί να δέχεται συνεχώς παρατηρήσεις και τιμωρίες. Αλλά πολυ φοβάμαι ότι στους καιρούς που ζούμε, θα είναι πολύ χαμηλά σε προτεραιότητα ώστε να αφιερωθεί εκπαιδευτικός για χάρη του. Δεν ξέρεις ποτέ βέβαια. Αλλα εστω και κάποιες οδηγίες να παίρναμε και εμείς και το σχολείο, σίγουρα θα βοηθούσε.

Link to comment
Share on other sites

"Δυστυχώς" ως προς το θέμα της παράλληλης, η υποψία που υπάρχει είναι μόνο ως προς την υπερκινητικότητα-παρορμητικότητα, και όχι τη διάσπαση προσοχής, γι αυτό και αμφιβάλλω αν θα δικαιούται παράλληλη στήριξη. Κοινώς παρακολουθεί, τελειώνει τις ασκήσεις του, δεν υπάρχουν εκπαιδευτικά κενα, και μετά αρχίζουμε : τα πόδια στην καρέκλα, να παίξουμε με τη γόμα, να κάνουμε ένα γύρω από το θρανίο, να ζωγραφίσουμε στο περιθώριο κλπ. Επειδή δεν υπάρχει θέμα παρακολούθησης, ίσα ίσα είναι ο πρώτος που τελειώνει και μετά αρχίζει τις βλακείες, ούτε φωνάζει κλπ για να ενοχλεί τους άλλους, δημιουργεί απλά μία ένταση στη σχέση του με τη δασκάλα, με το να μην παλουκώνεται να κάτσει ήσυχα. Αν μπορούσε με παράλληλη στήριξη να έχει κάποιον ουσιαστικά να τον αποτρέπει από το να κάνει σαχλαμάρες, και η δασκάλα σίγουρα θα χαίροταν, και θα ωφελούταν και ο ίδιος αντί να δέχεται συνεχώς παρατηρήσεις και τιμωρίες. Αλλά πολυ φοβάμαι ότι στους καιρούς που ζούμε, θα είναι πολύ χαμηλά σε προτεραιότητα ώστε να αφιερωθεί εκπαιδευτικός για χάρη του. Δεν ξέρεις ποτέ βέβαια. Αλλα εστω και κάποιες οδηγίες να παίρναμε και εμείς και το σχολείο, σίγουρα θα βοηθούσε.

 

Κοίτα, τίποτα δεν αποκλείεται! Η ΔΕΠΥ είναι από τις περιπτώσεις που προτείνεται ΠΣ. Το υπουργείο εγκρίνει σχεδόν όλες τις εισηγήσεις, αλλά δεν κάνει προσλήψεις.

 

Ως προς τη βοήθεια/οδηγίες που ητάς, υπάρχει ένα πολύ ωραίο βιβλίο από τηn Κύπρο

http://www.add-adhd.org.cy/publications/parentsgreek.pdf

 

Επίσης

 

http://www.moec.gov.cy/eidiki_ekpaidefsi/vivliografia/adhd_booklet.pdf

 

Επίσης υπάρχει και ένας μαγάλος οδηγός πάλι από την Κύπρο, αλλά δενμπορώ να τον βρω τώρα. Ίσως το έχω στον υπολογιστή του γραφείου. Αν το βρω αύριο το πρωί θα το ποστάρω εδώ

Link to comment
Share on other sites

"Δυστυχώς" ως προς το θέμα της παράλληλης, η υποψία που υπάρχει είναι μόνο ως προς την υπερκινητικότητα-παρορμητικότητα, και όχι τη διάσπαση προσοχής, γι αυτό και αμφιβάλλω αν θα δικαιούται παράλληλη στήριξη. Κοινώς παρακολουθεί, τελειώνει τις ασκήσεις του, δεν υπάρχουν εκπαιδευτικά κενα, και μετά αρχίζουμε : τα πόδια στην καρέκλα, να παίξουμε με τη γόμα, να κάνουμε ένα γύρω από το θρανίο, να ζωγραφίσουμε στο περιθώριο κλπ. Επειδή δεν υπάρχει θέμα παρακολούθησης, ίσα ίσα είναι ο πρώτος που τελειώνει και μετά αρχίζει τις βλακείες, ούτε φωνάζει κλπ για να ενοχλεί τους άλλους, δημιουργεί απλά μία ένταση στη σχέση του με τη δασκάλα, με το να μην παλουκώνεται να κάτσει ήσυχα. Αν μπορούσε με παράλληλη στήριξη να έχει κάποιον ουσιαστικά να τον αποτρέπει από το να κάνει σαχλαμάρες, και η δασκάλα σίγουρα θα χαίροταν, και θα ωφελούταν και ο ίδιος αντί να δέχεται συνεχώς παρατηρήσεις και τιμωρίες. Αλλά πολυ φοβάμαι ότι στους καιρούς που ζούμε, θα είναι πολύ χαμηλά σε προτεραιότητα ώστε να αφιερωθεί εκπαιδευτικός για χάρη του. Δεν ξέρεις ποτέ βέβαια. Αλλα εστω και κάποιες οδηγίες να παίρναμε και εμείς και το σχολείο, σίγουρα θα βοηθούσε.

 

 

Δεν μπορεί η δασκάλα, αφού τελειώνει γρήγορα, να τον απασχολεί με επιπλέον ασκήσεις/δραστηριότητες;;

8HQvp2.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 1 month later...

Στην περιοχή που ανήκουμε εμείς τουλάχιστον τα πράγματα στο Ιατροπαιδαγωγικό τσουλάνε κάπως πιο γρήγορα (από το ΚΕΔΔΥ).

Εγώ είχα κάνει αίτηση να μας δουν γιατί η μικρή δεν έλεγε καθαρά το δ και θ και μέσα σε 2 μήνες μας είχαν καλέσει για αξιολόγηση.

 

Οπότε εγώ θα σου πρότεινα, παράλληλα με το ΚΕΔΔΥ, να επικοινωνήσεις και με το Ιατροπαιδαγωγικό. Μπορεί για την παράλληλη στήριξη κλπ να μη χρησιμεύει η γνωμάτευσή τους αλλά θα δειτε ένα ειδικό, θα ακούσεις μια συμβουλή, κάτι είναι κι αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Στην περιοχή που ανήκουμε εμείς τουλάχιστον τα πράγματα στο Ιατροπαιδαγωγικό τσουλάνε κάπως πιο γρήγορα (από το ΚΕΔΔΥ).

Εγώ είχα κάνει αίτηση να μας δουν γιατί η μικρή δεν έλεγε καθαρά το δ και θ και μέσα σε 2 μήνες μας είχαν καλέσει για αξιολόγηση.

 

Οπότε εγώ θα σου πρότεινα, παράλληλα με το ΚΕΔΔΥ, να επικοινωνήσεις και με το Ιατροπαιδαγωγικό. Μπορεί για την παράλληλη στήριξη κλπ να μη χρησιμεύει η γνωμάτευσή τους αλλά θα δειτε ένα ειδικό, θα ακούσεις μια συμβουλή, κάτι είναι κι αυτό.

 

Ναι! Εξαρταται απο τις περιοχες και το προσωπικο. Στο κεδδυ που ειμαι εγω, η αναμονη για παιδια μεχρι γ δημοτικου και για γυμνασιο λυκειο ειναι 3-10 μερες. Για τα ενδιαμεσα......απο περυσι υπαρχουν παιδια στη λιστα γιατι δεν εχουμε δασκαλο

Link to comment
Share on other sites

Λάβετε μέρος στην συζήτηση

Μπορείτε να δημοσιεύσετε το κείμενό σας τώρα και να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας αργότερα. Εάν έχετε ήδη όνομα/λογαριασμό χρήστη, συνδεθείτε τώρα για να δημοσιεύσετε με το όνομα χρήστη σας.
Προσοχή: Η δημοσίευσή σας θα χρειαστεί να εγκριθεί από τους διαχειριστές πριν αναρτηθεί στο φόρουμ.

Guest
Απάντηση σε αυτό το θέμα...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Ο σύνδεσμος εμπεδώθηκε αυτόματα.   Εμφάνιση URL ως απλό σύνδεσμο

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία νέου...