Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

Love Parents.org.gr? Tell a friend!

ΠΑΙΔΟΟΡΘΟΠΕΔΙΚΟΣ

Recommended Posts

Ο ΜΙΚΡΟς ΜΟΥ ΝΙΚΟΛΑΣ ΕΙΝΑΙ 11 ΜΗΝΩΝ.ΟΙ ΠΑΤΟΥΣΕΣ ΤΟΥ ΟΜΩς ςΧΟΥΝ ΦΟΡΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ.ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΑΤΟΥΣΕΣ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ.ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΟΟΡΘΟΠΕΔΙΚΟ ΘΕΣΣΑΛΙΝΙΚΗΣ.ΕΧΩ ΑΓΧΩΘΕΙ ΠΟΛΥ.........\ :?::cry:

ΟΙ ΨΥΧΟΥΛΕΣ ΜΟΥ ΟΙ ΓΛΥΚΕΣ!!!!!!!!!!

SOFIA

Διαφημίσεις

την γνώμη μου θα σου πω μόνο γιατί δυστυχώς δεν είμαι γιατρός. το μωράκι σου είναι πολύ μικρό ακόμα για να διαπιστωθεί αν έχει πλατυποδία ή στραβοποδία ή δεν ξέρω τί άλλο. ρώτα πρώτα τον παιδίατρό σου αυτός θα σου πει. μιλάω εκ πείρας μιας και το ίδιο που περιγράφεις το έχει ο Σπυράκης μου που είναι τώρα 3 χρ και 4 μηνών και όπου έχω ρωτήσει μου έχουν πει ότι αυτόν τον χρόνο πρέπει να το ψάξω γιατί τώρα φτιάχνεται η καμάρα κ.α. ο μικρός μου Αλέξανδρος που είναι 14 μηνών δεν βλέπω ακόμα αν έχει κάτι παρόμοιο. εγώ το ψάχνω γιατί έχω εγώ πλατυποδία και στροβοποδία μαζί και δεν το είδαν όταν ήμουν μικρή και μεγάλη που το ανακάλυψα μιας και πονούσαν τα πόδια μου και κουραζόμουν πολύ εύκολα ήταν αργά για να κάνω οτιδήποτε. εκτός από κάτι πάτους δηλαδή που δεν είναι και βολική αλλά έστω. το καλύτερο εύχομαι και όχι άγχος ήρεμα όλα λύνονται φιλιά.

καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται!!!

θα σου πω κι εγω τη γνωμη μου γιατι κι εμενα ο γιος μου, σήμερα 8ετών ,

πατουσε προς τα μεσα, αλλα δεν ήταν τίποτα το τραγικό. απλα για περίπου δύο χρόνια φορουσε παπουτσια κανονικά απλα προσθεταμε εναν ειδικό πατο ανατομικο που ειχαμε αγορασει απο ορθοπεδικο και λιγο βελτιωθηκε

μην αγχωνεσαι ειναι ακομη μικρο το παιδάκι σου. καλυτερα να παρεις πρωτα οδηγίες απο τον παιδίατρό σου.

ευχομαι το καλυτερο