Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Τριδυμη εγκυμοσύνη με μεταφορα δυο έμβρυων!!!!


Recommended Posts

Μου συμβαίνει κάτι απίστευτο!!! εκανα μεταφορα δυο βλαστοκυστες στις 24/01 και παρα τις υποδείξεις του γιατρού μου που επέμενε να βάλω μόνο μια, Εγώ ζήτησα να βάλουν δυο. ( είχα ήδη μια αποτυχημένη προσπάθεια με τρία εμβρυα σε άλλο κέντρο και φοβόμουν ότι θα αποτυχω και πάλι ...). Η πρώτη χοριακη ήταν 439 και η δεύτερη 947. Αυτο με έβαλε σε σκέψεις μήπως είναι δίδυμα γιατί ήταν πολυ υψηλές οι τιμές... Στις 15/02 που πήγαμε για υπερηχο, ο γιατρός είδε τρεις σάκους!!! Στον έναν υπήρχε και χτυπος, στους δυο άλλους φαινόταν κάτι αλλα μας είπε ότι έτσι κι αλλιώς ήταν νωρίς ( 5w6d) μετα την 6η εβδομάδα και κάτι φαίνονται σίγουρα. Μας είπε ότι μάλλον το ένα διασπαστηκε μετα την μεταφορα και πριν την εμφυτευση( γί'αυτο και έχουν δυο ξεχωριστούς σάκους.). Εννοείται πως τα Έχω παίξει απο τότε! Ο γιατρός λέει πως θα περιμένουμε καμία εβδομάδα ακόμα να δούμε πως θα εξελιχθούν τα πράγματα, αλλα σε καμία περίπτωση δεν θα επιτρέψει Τριδυμη εγκυμοσύνη, θα πάω για μείωση. Μου έχουν δημιουργηθεί όμως απο την τελευταια επισκεψη διάφορες απορίες: τα δυο ίδια δεν συνδέονται καθόλου; Αν πρέπει να τραβήξει το ένα Μήπως πάθει βλάβη και το άλλο; Υπαρχει περίπτωση να τραβήξει δυο και όχι μόνο ένα; Μηπως υπάρχει κάποια που έχει κάνει αυτή τη διαδικασία και Μπορεί να με βοηθήσει;[/i]

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Μου συμβαίνει κάτι απίστευτο!!! εκανα μεταφορα δυο βλαστοκυστες στις 24/01 και παρα τις υποδείξεις του γιατρού μου που επέμενε να βάλω μόνο μια, Εγώ ζήτησα να βάλουν δυο. ( είχα ήδη μια αποτυχημένη προσπάθεια με τρία εμβρυα σε άλλο κέντρο και φοβόμουν ότι θα αποτυχω και πάλι ...). Η πρώτη χοριακη ήταν 439 και η δεύτερη 947. Αυτο με έβαλε σε σκέψεις μήπως είναι δίδυμα γιατί ήταν πολυ υψηλές οι τιμές... Στις 15/02 που πήγαμε για υπερηχο, ο γιατρός είδε τρεις σάκους!!! Στον έναν υπήρχε και χτυπος, στους δυο άλλους φαινόταν κάτι αλλα μας είπε ότι έτσι κι αλλιώς ήταν νωρίς ( 5w6d) μετα την 6η εβδομάδα και κάτι φαίνονται σίγουρα. Μας είπε ότι μάλλον το ένα διασπαστηκε μετα την μεταφορα και πριν την εμφυτευση( γί'αυτο και έχουν δυο ξεχωριστούς σάκους.). Εννοείται πως τα Έχω παίξει απο τότε! Ο γιατρός λέει πως θα περιμένουμε καμία εβδομάδα ακόμα να δούμε πως θα εξελιχθούν τα πράγματα, αλλα σε καμία περίπτωση δεν θα επιτρέψει Τριδυμη εγκυμοσύνη, θα πάω για μείωση. Μου έχουν δημιουργηθεί όμως απο την τελευταια επισκεψη διάφορες απορίες: τα δυο ίδια δεν συνδέονται καθόλου; Αν πρέπει να τραβήξει το ένα Μήπως πάθει βλάβη και το άλλο; Υπαρχει περίπτωση να τραβήξει δυο και όχι μόνο ένα; Μηπως υπάρχει κάποια που έχει κάνει αυτή τη διαδικασία και Μπορεί να με βοηθήσει;[/i]

 

Γιατι δεν δεν θα επιτρεψει την τριδυμη κυηση?

Link to comment
Share on other sites

Μην ανησυχεις απο τωρα, εγω εκανα μεταφορα 3 εμβρυα και το ενα εκανε διασπαση, και για λιγες εβδομαδες κυοφορουσα τετράδυμα, ομως τα δύο, μετα απο λίγο καιρο αποχωρισαν και δεν χρειαστηκε να κάνω μειωση, γέννησα 2 υγειεστατα μώρα.

Link to comment
Share on other sites

Σωτηρια: γιατί δεν είναι και ότι καλυτερο!!! Εδω στην Αγγλία που μένω απογορευεται απο τον νομο να βάζεις 3 εμβρυα, μέχρι δυο μόνο. Η πολλαπλή κυηση μετα απο εξωσωματικη θεωρείται μεγάλη αποτυχία εξαιτίας του κινδύνου που Μπορεί να έχει για την υγεία της μητέρας. Με τρία αποκλείεται να μ΄αφησουν να συνεχισω...

Link to comment
Share on other sites

Σ΄ευχαριστω λιζετα, με γεμιζεις κουράγιο, κι εγω εκει ελπίζω, να φύγει ένα τουλαχιστον απο μόνο του... Χε χε, Αμάν εκανα να τα βάλω στη θέση τους, τώρα Θελω να τα δίωξω! Ωραία μάνα Είμαι κι Εγώ!!!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Σωτηρια: γιατί δεν είναι και ότι καλυτερο!!! Εδω στην Αγγλία που μένω απογορευεται απο τον νομο να βάζεις 3 εμβρυα, μέχρι δυο μόνο. Η πολλαπλή κυηση μετα απο εξωσωματικη θεωρείται μεγάλη αποτυχία εξαιτίας του κινδύνου που Μπορεί να έχει για την υγεία της μητέρας. Με τρία αποκλείεται να μ΄αφησουν να συνεχισω...

 

A δεν το ηξερα! ακομα και αν τα εμβρυα ειναι καλα και τα 3 σε υποχρεωνουν παρολο αυτα να ριξεις το ενα? Συγνωμη αν ακουγομαι αφελης :oops:

Link to comment
Share on other sites

Κι ομως ειναι πολλες οι περιπτωσεις που γεννηθηκαν 3 μωρα απολυτα υγιη τοσο αυτα οσο και η μητερα .Ειναι λιγο ψυχοφθορο να διαλεξεις ποιο να αφαιρεθει...τι να πω, η αποφαση ειναι δικη σου!

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι απόφαση του γιατρού σου αν θα επιτρέψει ή όχι μια τρίδυμη κύηση!!

 

Η απόφαση είναι ΔΙΚΗ ΣΑΣ (του ζευγαριού).

Οι γιατροί και στην Ελλάδα προτείνουν τη μείωση, αλλά τονίζουν πως δεν είναι αυτοί που αποφασίζουν.

 

Υπάρχουν περιπτώσεις που γεννήθηκαν 3δυμα ή και 4δυμα. Σαφώς υπάρχουν κίνδυνοι, μα το τι θα αποφασιστεί, είναι καθαρά θέμα του ζευγαριού.

 

Από την άλλη, είναι ακόμα νωρίς. Μπορεί εφόσον δεν ακούσατε 3 καρδούλες, να δώσει μόνη της η φύση τη λύση. Έτσι, μην αγχώνεσαι από τώρα. Περίμενε να δεις την επόμενη φορά πόσες καρδούλες θα ακούσεις και έπειτα ΑΝ χρειαστεί ξανασκέφτεσαι...

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

συμφωνώ μην προχωρίσετε σε καμιά περίπτωση σε μείωση επειδή έτσι θέλει ο γιατρός (αυτός το όνοματου σκεύετεται μόνο, που θα τον βρίζουν οι άλλοι για τα τρυδιμα)

 

η απόφαση είναι καθαρά δική σας....

Link to comment
Share on other sites

Σωτηρια: Ναι γιατί είναι λίγο δύσκολο να προχωρήσουν ολα φυσιολογικά. Έλλειψη χώρου και τραβάνε και απο την μητέρα τριπλάσια ποσότητα ασβεστιου, μετάλλων κλπ. Έχω ακούσει ότι οι πιθανότητες για παράδειγμα διαβήτη κυησεως είναι διπλάσιες για δίδυμες κυησεις και πολλαπλάσιες για τριδυμα. Επίσης πολλές φορές ακόμη και στις δίδυμες εγκυμοσυνες το ένα εμβρυο ζει σε βάρος του αλλού.

Τώρα πως γίνεται η επιλογή του ποιου φεύγει, δεν γνωρίζω, σίγουρα δύσκολη απόφαση εκείνη την ώρα, αλλα πρέπει να παρθεί.

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

Δυστυχώς, παρόλο που είναι άσχημο να το λέω, ούτε Εγώ Θελω να μπω στην διαδικασία τριδυμης εγκυμοσύνης, πέρασα αρκετά για να φτάσω ως εδω, δεν αντέχω και μια δύσκολη εγκυμοσυνη. Και η δίδυμη πολυ μου φαίνεται...

Το πρόβλημα μου δεν είναι τόσο ηθικό( να ρίξω δηλ ένα εμβρυο) αλλα διαδικαστικό, γιατί δεν Έχω ιδέα πως γίνεται η μείωση, με τι κριτήρια κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Κοριτσακι,ολα καλα να πανε!Αυτο παλι πρωτη φορα το ακουω.Τελικα η πιθανοτητα να μεινεις εγκυος και να μη συμβει τιποτα περιεργο και να γεννησεις φυσιολογικα πόσο μικρη μπορει να ειναι????Μακαρι να τα κανεις και τα τρια τα παιδακια σου και να ειστε ολοι καλα και πολυ ευτυχισμενοι.Δεν ξερω τι αλλο να πω πια...

ysjfp2.png

Link to comment
Share on other sites

Είδες βρε psixi μου, πάνω που νομίζεις ότι ολα επιτέλους πανε καλα, κάτι θα υπάρξει και πάλι! Βέβαια το μεγάλο το άγχος έχει φύγει, αλλα όλο κάτι πρέπει να υπάρχει; Καλα αποτελέσματα σου Εύχομαι! Ποτε κανείς χοριακη;;;

Link to comment
Share on other sites

Είδες βρε psixi μου, πάνω που νομίζεις ότι ολα επιτέλους πανε καλα, κάτι θα υπάρξει και πάλι! Βέβαια το μεγάλο το άγχος έχει φύγει, αλλα όλο κάτι πρέπει να υπάρχει; Καλα αποτελέσματα σου Εύχομαι! Ποτε κανείς χοριακη;;;

Aργει ακομα...28-02 ειναι η 14η μερα.

ysjfp2.png

Link to comment
Share on other sites

δε μπορω να καταλαβω γιατι να αφαιρεθει ενα εμβρυο, εδω εχουν επιβιωσει και 6δυμα!!!νομιζω οτι ειναι καθαρα δικο σας θεμα το τι θα αποφασισετε. κι εδω που τα λεμε οταν ριξεις ενα μωρο ειναι εγκλημα,οταν κανεις αφαιρεση απο πολλαπλη κυηση οχι???

526437xvildghyb3.gif

ΜΑΡΚΕΛΛΑ 2/10/2007, ΙΩΑΝΝΗΣ 3/6/2010, ΝΙΝΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!

EBX2p3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

.....κι εδω που τα λεμε οταν ριξεις ενα μωρο ειναι εγκλημα,οταν κανεις αφαιρεση απο πολλαπλη κυηση οχι???

 

Δεν είναι έτσι όπως τα λες.

 

Τη μείωση δεν τη σκέφτεται κάποιος από "άποψη". Τίθεται θέμα επιβίωσης των άλλων παιδιών.

 

Επίσης ότι επιβίωσαν κάποια 6δυμα, δεν είναι κανόνας. Δε γνωρίζουμε πόσα ΔΕΝ επιβίωσαν. Το ίδιο και για τα 3δυμα.

 

Το τι θα κάνει, μόνο το ζευγάρι μπορεί να το αποφασίσει. Όλοι οι άλλοι είμαστε έξω από το χορό. Και σαφώς δεν είναι το ίδιο μια διακοπή κύησης από μία μείωση!

 

 

Επειδή κι εμένα μου είχε μιλήσει ο γιατρός για πιθανότητες πολλαπλής κύησης και μειώσεις.... προσωπικά είχα στο πίσω μέρος του μυαλού μου πως "εγώ θα τα κρατήσω κι ας λένε οι γιατροί..." Μα όταν άρχισα να το βλέπω ως σοβαρή πιθανότητα να συμβεί.... κι άρχισαν να με ζώνουν τα φίδια και οι αμφιβολίες για την επιβίωση των παιδιών.... πραγματικά βρέθηκα σε άλλο κόσμο. Είναι εντελώς διαφορετική η ψυχολογία από αυτή που μπορούμε να φανταστούμε.

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

επιβιωσαν και τα εξι, σαλος ειχε γινει τοτε...ο Θεος για καποιο λογο τα στελνει...ειναι αχαριστια απο τη μια να προσπαθεις για παιδι ποσα χρονια και απο την αλλη οταν σου ερχονται απλοχερα να διωχνεις ενα ή δυο. επιλεγεις κοινως ποιο θα επιβιωσει...

526437xvildghyb3.gif

ΜΑΡΚΕΛΛΑ 2/10/2007, ΙΩΑΝΝΗΣ 3/6/2010, ΝΙΝΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!

EBX2p3.png

Link to comment
Share on other sites

επιβιωσαν και τα εξι, σαλος ειχε γινει τοτε...ο Θεος για καποιο λογο τα στελνει...ειναι αχαριστια απο τη μια να προσπαθεις για παιδι ποσα χρονια και απο την αλλη οταν σου ερχονται απλοχερα να διωχνεις ενα ή δυο. επιλεγεις κοινως ποιο θα επιβιωσει...

Δεν τα διωχνεις επειδη ετσι σου ηρθε,αυτο προσπαθει να σου εξηγησει η alcyon.Δημιουργειται προβλημα στην αναπτυξη των παιδιων και επιβαρυνεται πολυ και η μαμα. Καταλαβαινω οτι ακουγεται ασχημα και ισως και γω να επαιρνα το ρισκο, αλλα δεν ειναι και σωστο να ρισκαρεις τα αλλα σου παιδακια?Ειναι?ναι, και ο Θεουλης για καποιο λογο τα εστειλε αλλα ...δεν θελω να ακουστει ασχημα... αν δεν βοηθουσε ο γιατρος μπορει και να μην ερχοταν ποτε!Παρολαυτα κι εγω θα ηθελα να γεννηθουν ολα τα παιδακια απο ολες τισ πολυδυμες κυησεις!Ειναι πολυ δυσκολη στιγμη πιστευω η στιγμη της αποφασης.Δεν ξερω αν θα ειχα κοτσια να την κανω!

Δαφνουλα περιμενω νεα με αγωνια!Ευχομαι ολα να ναι οπως τα θες....

ysjfp2.png

Link to comment
Share on other sites

επειδη τυχαινει να ξερω διαφορες περιπτωσεις που εδωσαν τουλαχιστον την ευκαιρεια να εξελιχθει η εγκυμοσυνη,σε αλλες επιβιωσαν ολα τα εμβρυα και σε καποια αλλη μονο το ενα. τους δοθηκε τουλαχιστον η ευκαιρεια....δεν ξερω, δε θα επαιρνα μια τετοια αποφαση...για καποιο λογο ηρθαν, ποια ειμαι εγω που θ'αποφασισω ποιο θα ζησει και ποιο οχι?δε μπορει σε ενα τοσο αρχικο σταδιο της εγκυμοσυνης να προιδεαζει ο γιατρος για κατι ασχημο. μπειτε στο youtube και δειτε βιντεο με πολυδυμες κυησεις, και δε μιλαω γιατριδυμα, μιλαω για τετραδυμα, πενταδυμα και εξαδυμα πως εξελιχθηκαν ομαλα και γεννηθηκαν υγιη παιδακια.και ειναι μονο μερικα παραδειγματα. σιγουρα υπαρχει και η αλλη πλευρα, που δεν επιβιωσαν, αλλα πως μπορεις να ξερεις την εξελιξη?

526437xvildghyb3.gif

ΜΑΡΚΕΛΛΑ 2/10/2007, ΙΩΑΝΝΗΣ 3/6/2010, ΝΙΝΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!!!

EBX2p3.png

Link to comment
Share on other sites

επειδη τυχαινει να ξερω διαφορες περιπτωσεις που εδωσαν τουλαχιστον την ευκαιρεια να εξελιχθει η εγκυμοσυνη,σε αλλες επιβιωσαν ολα τα εμβρυα και σε καποια αλλη μονο το ενα. τους δοθηκε τουλαχιστον η ευκαιρεια....δεν ξερω, δε θα επαιρνα μια τετοια αποφαση...για καποιο λογο ηρθαν, ποια ειμαι εγω που θ'αποφασισω ποιο θα ζησει και ποιο οχι?δε μπορει σε ενα τοσο αρχικο σταδιο της εγκυμοσυνης να προιδεαζει ο γιατρος για κατι ασχημο. μπειτε στο youtube και δειτε βιντεο με πολυδυμες κυησεις, και δε μιλαω γιατριδυμα, μιλαω για τετραδυμα, πενταδυμα και εξαδυμα πως εξελιχθηκαν ομαλα και γεννηθηκαν υγιη παιδακια.και ειναι μονο μερικα παραδειγματα. σιγουρα υπαρχει και η αλλη πλευρα, που δεν επιβιωσαν, αλλα πως μπορεις να ξερεις την εξελιξη?

 

Beloved να σου θυμίσω όμως και το θέμα μιας κοπέλας απο εδώ που έκανε εξωσωματική, έμεινε έγκυος σε 3δυμα. Ο γιατρός συνέστησε μείωση. Η κοπέλα τα κράτησε και τα 3 και μόνο το ένα τα κατάφερε τελικά, γερή να είναι η ψυχούλα μου. Θέλω να πω πως η απόφαση είναι του γονιού αλλα σίγουρα βάζεις κ σε κίνδυνο την ζωή - βιοσημότητα των άλλων. Δεν ξέρω ρε παιδιά...μπρος γκρεμός κ πίσω ρέμα. Δεν ξέρω τι θα έκανα σε παρόμοια περίπτωση....:cry:

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά, εφόσον γνωρίζουμε πως τα δίδυμα κατά βάση επιβιώνουν, θα τολμούσα για 3δυμα. Τονίζω όμως... πως επειδή πέρασα "κοντά" από το ενδεχόμενο, αλλάζει εντελώς η ψυχολογία και οι ανησυχίες ενός γονιού.

Αν όμως ήταν 4δυμα ή παραπάνω....... αλήθεια... δεν ξέρω... δε νομίζω να ρίσκαρα τις ζωές ΟΛΩΝ των παιδιών....

ΥΠΟΘΕΤΩ πως θα τα έβλεπα σαν κατάσταση έκτακτης ανάγκης... το "όλα ή τίποτα"... δε με καλύπτει(=με τρομάζει) στις περιπτώσεις ζωής.... ακόμα κι αν είναι τα παιδιά μου.

 

 

(Λίγες από τις μαύρες σκέψεις που περνούν από το μυαλό ενός γονιού... σε αντίστοιχη φάση: )

Αν κάνεις π.χ. μείωση... ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ να επιβιώσουν δύο υγιή μωράκια.

Αν δεν κάνεις μείωση.... ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ να επιβιώσει τελικά μόνο ένα υγιές μωρό ..

 

Κι αν.... λέω αν.... η επιλογή του γονιού για να μην κάνει μείωση...

οδηγήσει σε 3 μωρά... (σίγουρα) πρόωρα... με προβλήματα καρδιακά, αναπνευστικά ή και νοητικά. Το ένα πες... πεθαίνει λίγο καιρό μετά. Και έχεις τελικά να κάνεις με 2 παιδιά που θέλουν 24 ώρες το 24ωρο φροντίδα εφ όρου ζωής.......

Πώς είσαι σίγουρη για την επιλογή σου;;;

 

Πώς λες τόσο απόλυτα πως είναι λάθος;;;;

Δεν εκπαιδεύω παιδιά... Εκπαιδεύομαι γονιός.

"... άλλωστε, η εμπειρία που αποκτούμε είναι η συσσώρευση των λαθών μας, έτσι δεν είναι; ... " -E.M.

Link to comment
Share on other sites

Beloved, νομίζω ότι έχεις φύγει λίγο από το θέμα. Η ερώτηση εδώ δεν ήταν αν είναι ηθικό να κάνεις μείωση, αλλά αν έχει κάνει κανείς άλλος για να μοιραστεί την εμπειρία και να πληροφορήσει πως γίνεται η διαδικασία. Γιατί αν το νομίζεις ότι η φύση πρέπει να αποφασίζει για όλα, τότε δεν θα έπρεπε να κάνουμε καμια μας προγεννητικές εξετάσεις και ότι φέρει ο Θεός, για εξωσωματική ούτε κατά διάνοια, και αν το πάμε ακόμα παραπέρα, να μην παίρναμε ποτε ουτε καν χάπι αντισυληπτικό. Καλώς ή κακώς σήμερα έχουμε κάποιες επιλογές. Όποιος έχει την ικανότητα να παίρνει σωστές αποφάσεις, μπορεί να κάνει την ζωή του πιο εύκολη. Η στιγμή που πας για μείωση σίγουρα είναι δύσκολη και τραγική. Όταν όμως βρείς την δύναμη να πάρεις την απόφαση, την παίρνεις για να προφυλάξεις την ζωή των υπολοιπων βρεφών και την δική σου στην τελική. Το να ρισκάρεις να γεννήσεις παιδιά με νοητικά και κινητικά προβλήματα δηλ είναι πιο ηθικό?

foxfoxard20110920_-6_My+child+is.png
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...