Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

Recommended Posts

καλησπερα αγορασα στρωμα απο αυτην την εταιρεια ηρθε σημερα σε ρολλο.εφαγα σφαλιαρα

στην κυριολεξια φοβαμαι να το ανοιξω ειναι σε κενο αεροσ.αγορασε καποιοσ απο εσασ στρωμα απο εκει να μου πει ειναι καλα?και τι θα κανω εαν δεν ειναι καλο τιποτα το κραταω και το βουλωνω!

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


καλησπερα αγορασα στρωμα απο αυτην την εταιρεια ηρθε σημερα σε ρολλο.εφαγα σφαλιαρα

στην κυριολεξια φοβαμαι να το ανοιξω ειναι σε κενο αεροσ.αγορασε καποιοσ απο εσασ στρωμα απο εκει να μου πει ειναι καλα?και τι θα κανω εαν δεν ειναι καλο τιποτα το κραταω και το βουλωνω!

 

και γιατι φοβασαι ανοιξε το μια χαρα θα ειναι!

παιδικο πηρες η για κανονικο κρεβατι? Λιγο στο σαιτ που ειδα μια χαρα φενονται παντος:)

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω νομιζω πωσ πιαστηκα κοροιδο ηταν μιση τιμη για μονο κρεββατι ειναι .θα συναρμολογησουμε το κρεββατι τησ και μετα θα το βαλουμε επανω θελει λεει 2 με 3 ωρεσ να φουσκωσει πωσ θα ειναι?εγω νομιζα πωσ θα ηταν οπωσ τα αλλα.

Link to comment
Share on other sites

εμας ειναι το στρωμα μας απο εκει!!ειναι σουπερ!! γιατι ανυσηχεις?? τι σε φοβιζει?? κι εμας μας το εφεραν ετσι..το βαλαμε πανω στο κρεββατι και τσουπ!ετοιμο!! δυο ωρες?? σχεδον αμεσως ηταν ετοιμο..μετα απο εναμιση χρονο συνεχιζω και ειμαι ικανοποιημενη παντως..κι εχουν εγγυηση και 15 χρονια αν θυμαμαι καλα...

83hKp3.png

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΑΜΕ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΤΗΣ ΑΛΕΞΙΑΣ ΚΑΙ ΒΑΛΑΜΕ ΤΟ ΣΤΡΩΜΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΡΟΛΛΟ ΚΑΙ ΤΣΟΥΠ ΦΟΥΣΚΩΣΕ ΤΡΕΛΛΑΘΗΚΑ ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΟ ΕΧΕΙ ΦΕΡΜΟΥΑΡ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΛΛΥΜΑ ΚΑΙ ΠΛΕΝΕΤΑΙ.ΕΧΕΙ ΣΚΛΗΡΗ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΗ ΠΛΕΥΡΑ.ΩΡΑΙΑ Η PERDORMIRE KAI ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΜΕ 50% ΕΚΠΤΩΣΗ.ΤΩΡΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΜΗΠΩΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΤΙ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΣΤΡΙΜΩΓΜΕΝΟΙ.

Link to comment
Share on other sites

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΑΜΕ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΤΗΣ ΑΛΕΞΙΑΣ ΚΑΙ ΒΑΛΑΜΕ ΤΟ ΣΤΡΩΜΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΡΟΛΛΟ ΚΑΙ ΤΣΟΥΠ ΦΟΥΣΚΩΣΕ ΤΡΕΛΛΑΘΗΚΑ ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΟ ΕΧΕΙ ΦΕΡΜΟΥΑΡ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΛΛΥΜΑ ΚΑΙ ΠΛΕΝΕΤΑΙ.ΕΧΕΙ ΣΚΛΗΡΗ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΗ ΠΛΕΥΡΑ.ΩΡΑΙΑ Η PERDORMIRE KAI ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΜΕ 50% ΕΚΠΤΩΣΗ.ΤΩΡΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΜΗΠΩΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΤΙ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΣΤΡΙΜΩΓΜΕΝΟΙ.

 

Τελεία λοιπον. Απο που και ποσο το πηρες αν επιτρεπετε? Λεω να αλλαξω κρεβατι στο γιο μου να το εχω στα υποψιν.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Μιλάμε όσοι γραφεται στα foroum ότι δήθεν πήραμε το τάδε στρώμα για το μικρό Γιωργάκη και είναι τέλειο ή άγόρασα με τον άνδρα μου ένα υπέεροχο στρώμα απο το τάδε μαγαζί και από τοτε κοιμομαστε σαν πουλακια ίστε μεγάλοι απατεώνες.Ετσι την πάτησα και γω και πήρα στρώμα memory .Για δείτε τα link παρακάτω για τις επιπτώσεις των στρωματων αυτών στην υγεία και τα ξαναλέμε:

http://news.softpedia.com/news/Can-Your-Mattress-Kill-You-76887.shtml

http://www.myhealthiestlife2.com/2009/02/memory-foam-mattresses-how-toxic-are.html

http://www.momlogic.com/2009/03/memory_foam_mattress_dangers_cara_natterson.php

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

  • 1 month later...

Gia na leme ta pragmata me to onoma tous giati profanos kapoioi thigontai kai os gnoston antimetopizoume oloi polla provlimata teleftea na poume oti oli i voreia evropi xrisimopoiei stromata memory alla vevea kapoias poiotitas kai siggekrimenon pistopoiitikon. Giati kai ta psaria einai oti kalitero gia tin diatrofi alla exartatai an i thalassa pou psarevontai einai kathari h gemati molivdo.

To mono sigouro kai epistimonika tekmiriomeno kai oxi propaganda einai to parakato arthro gia ta stromata apo to scientific american apo epistimones kai oxi papagalakia

 

http://blogs.scientificamerican.com/guest-blog/2010/07/02/left-sided-cancer-blame-your-bed-and-tv/

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

3 χρόνια μετά θέλετε να πείτε τις εντυπώσεις σας όσες έχετε αγοράσει στρώματα αφρού???

Αν αγοράζατε τώρα θα τα επιλέγατε πάλι?

 

Είδαμε από κοντά τα στρώματα της Ecosleep και το σκεφτόμαστε για το κρεβάτι του γιού μας που είναι 7 χρονών. Αλλά ακόμα δεν έχω καταλήξει ελλατήρια ή foam.

as1cA0h04b-0010MTYzZHwwMDA1MjVkOXxNaWtyb3VsYWtpIGtpIE9tb3Jmb3VsYWtpIGlz.gif
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...