Jump to content
➔ ParentsCafe.gr
  • Tell a friend

    Love Parents.org.gr? Tell a friend!

ΒΙΟΧΗΜΙΚΗ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ


Recommended Posts

Καλημερα, συνηθως μετα απο ποσο καιρο ερχεται η περιοδος μετα απο μια βιοχημικη κυηση??Ετυχε κατι αναλογο σε καμμια σας??Μου ηρθε αιμα(που ηταν λογω της αποβολης) 11 γεναρη,κρατησε παραπανω απο οτι συνηθως κρατουσε η περιοδος περιπου 10-11 μερες κρατησε μαζι με τα καφε...Τωρα ποτε θα περιμενω περιπου?Τι ετυχε σε εσας?Εχω εκνευριστει γιατι αμεσως μετα το αιμα ξεπριστηκε το στηθος μου μετα απο καμμια 2-2.5 βδομαδες ξαναπριστηκε οπως οταν ημουν εγκυος και γενικα ποναω ολο αυτο το καιρο που ξαναπριστηκε...το σωμα μου ειναι χαλια!τωρα σα να ξεπριστηκε παλι...Οτι ναναι...βαρεθηκα!Ευχαριστω και περιμενω απαντησουλες....

Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις


Καλημερα, συνηθως μετα απο ποσο καιρο ερχεται η περιοδος μετα απο μια βιοχημικη κυηση??Ετυχε κατι αναλογο σε καμμια σας??Μου ηρθε αιμα(που ηταν λογω της αποβολης) 11 γεναρη,κρατησε παραπανω απο οτι συνηθως κρατουσε η περιοδος περιπου 10-11 μερες κρατησε μαζι με τα καφε...Τωρα ποτε θα περιμενω περιπου?Τι ετυχε σε εσας?Εχω εκνευριστει γιατι αμεσως μετα το αιμα ξεπριστηκε το στηθος μου μετα απο καμμια 2-2.5 βδομαδες ξαναπριστηκε οπως οταν ημουν εγκυος και γενικα ποναω ολο αυτο το καιρο που ξαναπριστηκε...το σωμα μου ειναι χαλια!τωρα σα να ξεπριστηκε παλι...Οτι ναναι...βαρεθηκα!Ευχαριστω και περιμενω απαντησουλες....

 

Είχα κι εγώ μια βιοχημική πέρσυ τον Απρίλιο. Μου ήρθε κανονικά περίοδος, σύμφωνα με τον κύκλο μου, δεν άλλαξε κάτι σ΄αυτό. Απλά για να ξαναπροσπαθήσεις καλό είναι να αφήσεις ένα μήνα κενό και μετά ξαναξεκίνα. Και να δεις οπωσδήποτε με υπέρηχο αν έχουν μείνει υπολείμματα στη μήτρα (αν δεν το έχεις ήδη κάνει).

Καλή συνέχεια και μην ανησυχείς. Βιοχημικές μπορεί να έχουμε και να μην το καταλάβουμε ποτέ στη ζωή μας. Δεν έχουν καμιά περαιτέρω επίπτωση.

3642568b00.png

 

599c236a6c.png

Link to comment
Share on other sites

Είχα κι εγώ μια βιοχημική πέρσυ τον Απρίλιο. Μου ήρθε κανονικά περίοδος, σύμφωνα με τον κύκλο μου, δεν άλλαξε κάτι σ΄αυτό. Απλά για να ξαναπροσπαθήσεις καλό είναι να αφήσεις ένα μήνα κενό και μετά ξαναξεκίνα. Και να δεις οπωσδήποτε με υπέρηχο αν έχουν μείνει υπολείμματα στη μήτρα (αν δεν το έχεις ήδη κάνει).

Καλή συνέχεια και μην ανησυχείς. Βιοχημικές μπορεί να έχουμε και να μην το καταλάβουμε ποτέ στη ζωή μας. Δεν έχουν καμιά περαιτέρω επίπτωση.

Υπερυχο εκανα αν και ο γιατρος ειπε δεν χρειαζεται επειδη η χοριακη ειχε κατεβει κατω απο 1...εκανα γιατι πριν καμμια βδομαδα μεπιασε τρομερος πονος ο οποιος κρατησε κανα 5ωρο και μου ειχε πει ο γιατρος οτι κατα πασα πιθανοτητα ειχα κυστη και εσπασε εξου κ ο πονος...οποτε αν εβλεπε κατι περιεργο θα μου το ελεγε....Αντε να δουμε ποτε θα μου ερθει εμενα η περιοδος!!!:evil:

Link to comment
Share on other sites

Υπερυχο εκανα αν και ο γιατρος ειπε δεν χρειαζεται επειδη η χοριακη ειχε κατεβει κατω απο 1...εκανα γιατι πριν καμμια βδομαδα μεπιασε τρομερος πονος ο οποιος κρατησε κανα 5ωρο και μου ειχε πει ο γιατρος οτι κατα πασα πιθανοτητα ειχα κυστη και εσπασε εξου κ ο πονος...οποτε αν εβλεπε κατι περιεργο θα μου το ελεγε....Αντε να δουμε ποτε θα μου ερθει εμενα η περιοδος!!!:evil:

 

Θα σου έρθει...χαλάρωσε και θα έρθει :P

3642568b00.png

 

599c236a6c.png

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και από εμένα!Βρε παιδιά εξηγήστε μου σας παρακαλώ πότε μιλάμε για βιοχημική και πότε μιλάμε για παλλίνδρομη ?Δηλαδή εγώ που το έχασα στην 6η εβδομάδα είμαι στην κατηγορία βιοχημική? Και μία ακόμη ερωτησούλα παρακαλώ: Είχα αίμα -αίμα όμως, όχι καφέ- για 15 μέρες περίπου, είναι φυσιολογικό?:?:-?:?

EPBrp3.pngpFYfp2.png
Link to comment
Share on other sites


Διαφημίσεις

εγω ειχα βιοχημικη εγκυμοσυνη μεσα γεναρη, εκανα το τεστ εγκυμ μια μερα πριν την μερα που περιμενα περιοδο (13/01) εδειξε οτι ειμαι εγκυος αλλα τελικα δεν κρατησε και μετα απο 5 μερες η χοριακη μου ειχε κατεβει 12 , την 6 μερα μου ηρθε και η περιοδος μου η οποια κρατησε πιο πολυ απο οτι αλλες φορες . Απλα δεν ξερω αν επηρεάζεται ο κυκλος μετα απο μια βιοχημικη

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και από εμένα!Βρε παιδιά εξηγήστε μου σας παρακαλώ πότε μιλάμε για βιοχημική και πότε μιλάμε για παλλίνδρομη ?Δηλαδή εγώ που το έχασα στην 6η εβδομάδα είμαι στην κατηγορία βιοχημική? Και μία ακόμη ερωτησούλα παρακαλώ: Είχα αίμα -αίμα όμως, όχι καφέ- για 15 μέρες περίπου, είναι φυσιολογικό?:?:-?:?

Δεν γνωριζω ρε κουκλα μου....νομιζω παλλινδομη ειναι οταν υπαρχει σακος??Νομιζω...

Link to comment
Share on other sites

εγω ειχα βιοχημικη εγκυμοσυνη μεσα γεναρη, εκανα το τεστ εγκυμ μια μερα πριν την μερα που περιμενα περιοδο (13/01) εδειξε οτι ειμαι εγκυος αλλα τελικα δεν κρατησε και μετα απο 5 μερες η χοριακη μου ειχε κατεβει 12 , την 6 μερα μου ηρθε και η περιοδος μου η οποια κρατησε πιο πολυ απο οτι αλλες φορες . Απλα δεν ξερω αν επηρεάζεται ο κυκλος μετα απο μια βιοχημικη

Αναστασια μου και εσυ σαν κ εμενα....και εγω εκεινη τη περιοδο που αναφερεις το επαθα περιπου (10-12 τελευταια περιοδος 11-01 μου ηρθε το αιμα την ημερα ακριβως που ανακαλυψα την εγκυμοσυνη)...και εγω δε ξερω αν επηρεαζεται...λογικα ναι...σημερα εχω απιστευτους πονους και λογικα σημερα αυριο θα κανει την εμφανιση της η κυρια...Μακαρι δηλ γιατι οι ορμονες μου εχουν χτυπησει κοκκινο και ειμαι πολυ πρισμενη...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...